Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
FantomX

Alfa Romeo 156 JTD 8v - numero duo :)

Recommended Posts

Posle Alfe 156 JTDm 16v, odoh na Passat B5 automatik karavan, pa na Passat b5.5 4motion...

Na kraju sam skontao da je JTD ipak moj favorit a i kako ono kaže narod, jednom Alfa, uvek Alfa.

 

162.463km kada je preuzeta, pre dve godine carnjena na 145kkm, tako pise na carinskoj deklaraciji... Verovatno vracano u Italiji odakle je i stigla pre nego sto je dosla kod nas.

 

Uglavnom, za sada sam prezadovoljan, povratak sam jedva iscekao, jos kada sam ubo limuzinu a ne karawagon sreca je bila nezamisliva.

Evo par slicica, bice narednih dana koja rec vise.

 

Vec sam stukao 3000km, ulje nakon servisa tek posle 2000km pocelo da tamni pomalo.

Aaah, stari dobri JTD 8v.

Vise o Alfici ovih dana :)

 

zza9980.jpgzza9981.jpgzza9982.jpgzza9983.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako je. I meni se sviđa što nije karavan. Srećna vožnja! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako leži na putu? Kaže mi naš drugar što ima istetovirano VW na mestu gde sunce nikada ne sija, da je zamalo izleteo iz krivine kada je vozio :P, a i da ne koči nešto.

P.S.

Nemoj se ljutiš, šala mala, evo sada kada je udarila kiša perem sajtne iznutra na Idei :P

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marko, znaš da sam imao 156-icu, leži kao pegla pod uslovom da je sve ispravno na trapu. Imao i GTI, II i IV-te generacije. Pusti te priče.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvo, drug Fedja je na zimskim gumama vozio pun gas na onoj lakat krivini pre spusta kod njega a drugo, to je bilo par dana nakon sto sam uzeo auto.
Nije bio jos uradjen trap (prednja gornja ramena, zadnji stablizatori, uporne spone i silen blokovi) i sve to na 15" zimkim iz 2003. godine :D:D:D

A to da ne koči, verovatno se zajebavao, diskovi su NOVI a pločice Galfer.
Jednostavno zabada automobil na kočenju.
Imam i šuspleh :) I kompletan izduv, tišina milina. Uglavnom, trap doveden u savršeno stanje, u odnosu na ono što je Fedja probao po mokrom razlika je nebo zemlja.

 

Alfa 156 mora da bude baš loša da bi se ponašala tako a i ne sećam se da smo nešto bili pred izletanje, samo se sećam da je vozio kao da je tudji Uglavnom, sve je na mestu, ima par sitnica, nevezano za mehaniku i to je to. Našao sam telefonke 16" (moje omiljene felne) a razmišljao sam i o tristar 17" ali mi jednostavno ne leže na 156 a i vožnja je udobnija. Alfa fabrički sa dobrim i ispravnim trapom pegla krivine kao Eibach i Koni na Golfu ;) 

 

Hvala na lepim željama svima.

@Milutin-NS

To je to, naredne dve ili tri godine, nakon toga verovatno 159 u zanimljivoj izvedbi.

 

Biće jos pisanija, dok stignem :)
 

zza9984.jpgzza9985.jpg

zza9986.jpgzza9987.jpgzza9988.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepa lepa

 

zza10041.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno :)

Provera ulja nakon 5000km :)
Tek maaalo krenulo da tamni. Da sam zdrav kao motor, gde bi sreci bio kraj :D
 

zza10042.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajde malo na temu odnosa brzina, na slici je Vuletova Brava ali čisto poređenja radi, posto ostale Alfe 8v (147/156) idu 120kmh na 2500rpm.

156 SW JTDm 16v ćunirana 6 speed

Fiat Brava JTD 8v ćunirana 5 speed

Trenutna Alfa 156 8v FL ćunirana 5 speed

ee338bf4c45f3137b3ff0c41da87bf55.jpg

3ae002c7b92a1b1489d079b09da83489.jpg


e81aa214f1e1f155318f3759dac41811.jpg2d26ade0922de6807b07028c09471e2c.jpg


Dakle, kod mene je moguce istom (5om) brzinom ici 120kmh na 2000rpm i 160kmh na nekih 3000rpm istom brzinom.


Share this post


Link to post
Share on other sites

Postoji razlika u menjačima za SW i limuzinu. Odnos menjača za SW se poklapa sa mojom 156SW, izgleda da limu ima duži prenos.

Послато са HUAWEI P7-L10

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verovatno neki budž diferencijala ili pakovana duža peta, ko zna kod koga je sve bio taj auto za ovih 15 godina i šta mu se radilo sve :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

kad vec pricamo o rpm/kmh, da li ima negde kroz prenose da je objasnjeno u kom stepenu koliko rpm daje koju brzinu itd itd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko ja znam nema limuzina 156 duzi prenos. Fabrika ja na ~140km/h na 3000 obrtaja.

147 i 156 u svim verzijama imaju kracu 5. brzinu od Stila JTD.

 

Ocigledno je kod tebe drugaciji diferencijal, mozda i sa 156 6 brzina (kud se ja ne setih toga za Stila :D )

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...