Jump to content
FAS Goran
dobri nikola

Fiat novi Tipo - mišljenje, iskustva, saveti

Recommended Posts

Vidis meni su juče iz dilerske kuće rekli, da je još u transportu i da ne znaju da li je stigao.
Sinoc smo poslali mail FCA, pa čekamo njihov odgovor.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dankab1

 

Info o statusu treba da tražiš od dilera kod kojeg si auto kupio, sa kojim i imaš potpisan papir.

Jedino ako si kupio auto u salonu u Bulevaru Despota Stefana (BG) ima svrhe da čekaš odgovor od FCA. U situacijama kad si auto poručio i papir potpisao sa dilerom, a info tražiš od FCA, oni (FCA) samo proslede tvoje pitanje dileru od kojeg si auto kupio, onda diler odgovori ka FCA, onda FCA prosledi tebi taj isti odgovor - brže je da odmah pitaš dilera. :thumbup:  

 

Mislim da je dobro da ste iz najnovije diskusije saznali i malo iz drugog ugla kako ide oko informacija koje fabrike šalju dilerima (ne znaju u svakom trenutku u toku transporta gde je auto...i ne, nije isto kao pošiljka od 2$ sa AliExpress-a) :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni su iz dilerske kuce rekli bas suprotno kad je bio problem sa datumom proizvodnje.
Da kontaktiram FCA, pa da će oni od njih tražiti broj porudzbenice pa će FCA kontaktirati fabriku za detalje.
Tako da još uvek verujem da će pre FCA imati tačnije podatke koja su vozila stigla sa ovim poslednjim brodom.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, dankab1 said:

...još uvek verujem da će pre FCA imati tačnije podatke koja su vozila stigla sa ovim poslednjim brodom.

Dobro je što veruješ :D, ali evo ti još jedan dokaz iz prakse ko ima informacije:

13 minutes ago, Andrija93 said:

Ovi iz Koleta mi poslali poruku, FCA je juce odg da pojma nemaju gde je a bio je kod njih.

 

=====

 

6 minutes ago, dankab1 said:

Meni su iz dilerske kuce rekli bas suprotno kad je bio problem sa datumom proizvodnje.

Kad im dosadite sa (pre)čestim zapitkivanjima, oni vas preusmere na drugoga...i tako. :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/2/2021 at 11:28 AM, dankab1 said:

Vidis meni su juče iz dilerske kuće rekli, da je još u transportu i da ne znaju da li je stigao.
Sinoc smo poslali mail FCA, pa čekamo njihov odgovor.

To su i meni rekli isto juce, kontakiraj sada AK gde si uzeo, ako je stigao morace da znaju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fala Bogu...sada tresi po AK!

Počeli i u Auto kuća Sekulić za Dacia istu pesmu,ako hoćeš eco-g paket na Sandero Stepway...

Sad mi komša došao iz Veternika...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, dankab1 said:

Danas konacno dobijen odgovor od FCA. emoji16.png Stiglo nam je vozilo u Kg. Sad se čeka još kontakt od AK, pa da se konačno završi ova priča oko auta koje čekamo šest meseci.

Odlično..... Blago tebi.... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo i ja da se javim sa novim informacijama, poslao upit I FCA i ak Kompresoru. Dobio odgovor da je zakazana proizvodnja za feb. 2022. God. 

Vozilo sam poručio 29.07.2021.god (uplatio depozit).....i to mi negarantuju da će doći i tad, kažu može biti i pre i posle sve zavisi od fabrike, ja stvarno ne znam sta da kažem osim da sam Razočaran i da se razmišljam da odustanem. To će biti čekanje od 7-8 meseci  i opet nema garancije.... Sramota.

A mogu da kažem da ljudi koji rade u ak  Kompresor  su totalnio ne profesionalni i ja da sam im gazda....... Otpustio. 

Da me pozovu, jave, izvinu ili bilo šta, da ponude neko drugo vozilo, bilo šta. 

Ja moram da se interesujem za vozilo kao da će oni meni da daju pare a ne ja njima. SRAMOTA. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@pile_sale Dileri su pokazali OČAJNU anricipaciju problema i upravljanje krizom.

Oni bukvalno nemaju pojma kako da umire kupce i da tu pali samo iskren i pošten odnos, uz staro dobro podmićivanje. 

Trebalo je da ti kažu otvoreno i pre isteka roka - vozilo će sigurno kasniti, izvinite zbog toga, nije do nas, očekivali smo da će biti bolje ali nije, evo vam tipske patosnice i privezak u znak izvinjenja, bla bla... 

I ljudi bi rekli - ok, važi, razumemo, čekamo. 

Ovako, samo generišu nepoverenje... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jako loše iskustvo, nema reči da iskažem razočarenje, nisu u pitanju ni pare ni iznudjivanje nekih poklona na osnovu kašnjenja, već vreme koje sam proveo Bez auta nadajući se da će stići u dogovorrnom roku, to je skoro 4meseca, a pomisao da ću da čekam još 4 m mi izaziva mučninu!  Stvarno razmišljam da odustanem, da kupim nesto polovno..... Bedak, 

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Novi član said:

Dileri su pokazali OČAJNU anricipaciju problema i upravljanje krizom.

Oni bukvalno nemaju pojma kako da umire kupce i da tu pali samo iskren i pošten odnos, uz staro dobro podmićivanje. 

Pa ono.. Da je diler ujedno i proizvodjac (tipa otisao si na lice mesta gde se proizvodi i tu odmah porucio) pa da skontam da postoji nacin kako da umire kupce, al kad je proizvodnja u dalekoj nam Turskoj i odvojena je kao sam proces, u trenutnoj krizi sa svim poskupljenjima i nestasicom mirkocipova na trzistu, iskreno i ne vidim nacin da bude brze-bolje nesto isporuceno. mislim, kako bi da te umire, kazu samo iz fabrike sto im kazu, ako oni tamo nemaju pojma jer nema delova (mikrocip) realno ti ne moze reci Nemamo pojma :D ali da, svakako to moze na uljudniji nacin. Zarada dilera nije mnogo velika da bi mogli poklanjati neke vece stvari (npr nosace, krovne kofere i sl). 

 

Verujem da se i kod drugih isto tako ceka, nezavisno od proizvodjaca. 

 

Mislim da ima dosta zadovoljnih iz AK Kole, ono sto sam citao na forumu da su veoma uljudni profesionalni. 

 

Jbg, sta je tu je. Ja sam lepo rekao da, kako kupujem gume, auto stize na ostavinsku raspravu i bome, nije daleko od toga gledajuci ovu krizu :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ISV_01 Moje reči si izokrenuo, a ceo problem sveo na zajebanciju...

Mislim da nekome ko je dao 15k evra i čeka 3 meseca duže nije nimalo smešno. 

Još u aprimu su znali za zastoje, i FCA i dileri! 

I da - trebalo je da kažu "nemamo pojma"! 

I patosnice nisu u rangu krovnog kofera. 

Korišćenje milion ipo dinara na 3 meseca kosta 45 hiljada dinara. 

Pa ti vidi. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/3/2021 at 12:38 PM, neshtry said:

Fala Bogu...sada tresi po AK!

Počeli i u Auto kuća Sekulić za Dacia istu pesmu,ako hoćeš eco-g paket na Sandero Stepway...emoji1.png

Sad mi komša došao iz Veternika...

Možeš li da pojasniš, oko Dačije i TNG verzije ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Novi član said:

Moje reči si izokrenuo, a ceo problem sveo na zajebanciju...

Mislim da nekome ko je dao 15k evra i čeka 3 meseca duže nije nimalo smešno. 

Još u aprimu su znali za zastoje, i FCA i dileri! 

I da - trebalo je da kažu "nemamo pojma"! 

Ne slažem se da je izokrenuo. Dao je svoje viđenje i posle se malo našalio. :)

 

Generalno, dileri znaju oni što im fabrike kažu, a fabrike pojma nemaju jer im se planovi često i brzo menjaju. Druga polovina ove 2021. je gora od prve polovine.

Npr. Škoda pre mesec dana objavi da će zaustaviti proizvodnju, to i uradi polovinom Oktobra u sve tri svoje fabrike u Češkoj. Planirali su da im tako bude sve zatvoreno par meseci minimum, kad ono pre neki dan počeli opet da rade. Mercedes odlaže isporuku pojedinih modela i za 12 meseci, Audi kaže da preko 100.000 poručenih automobila neće moći da proizvede do kraja godine, itd, itd...

 

Ovo su samo neki primeri koliko ni same fabrike ne mogu napraviti pouzdan plan proizvodnje i držati se njega.

U takvoj situaciji kada će izvesno napraviti manje automobila nego što su mislili, biraju da prave one skuplje na kojima je veća zarada. Kad će im već prihodi biti manji, podižu profitnu marginu da bi spasili profit. Kao što znamo, proizvodnja automobila je biznis sa malom profitnom marginom (5%, plus ili minus par procenata), ali ove godine, kada se pogledaju rezultati svih, vidi se da manje prihoduju jer manje auta isporučuju, ali isto ili više zarađuju nego protekle godine jer su im svima profitne margine otišle na 12%-15%, nekima i blizu 20%. To može samo onda kada menjaju strukturu isporučenih modela u korist onih skupljih...

 

Možda bi mogao sa dilerom da dogovoriš aneks i da zadrže samo minimum od tih 15k potrebnih za status porudžbine, a da ti ostale pare vrate. Onda im ponovo uplatiš kada auto stigne jer svakako nije uslov za poručivanje Tipa dati svih 15k evra, već svega par stotina evra (500 plafon). Svakako su dileri trebali i trebaju bolje iskomunicirati sa kupcima, mada često i njima samo stigne novi info od fabrike po kojem sve što im je do tada pričano više ne važi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čemu ovo jurenje za sopstvenim repom? 

Upravo si napisao što i ja - nisu imali pojma kada će vozila biti proizvedena i isporučena, a dali su nam vremenske okvire i uzimali kapare i kupoprodajne cene. 

Ništa što napišeš neće umanjiti činjenicu da su pokazali neobjašnjivo odsustvo komunikacije sa kupcima i ogromno nepoštovanje prema našem novcu. 

To je lični osećaj ogromne većine kupaca zbog nepoštenog odnosa dilera i proizvodjača prema nama. 

Ne javiti kupcu da mu porudžbina kasni je SKANDALOZNO! 

Ljudi seru po kururskim službama zbo pošiljki od 500 dinara, a ovde se relativizuje što ljudima niko ne javlja da im kasni auto od 15 iljada!?! 

Share this post


Link to post
Share on other sites
35 minutes ago, Novi član said:

Čemu ovo jurenje za sopstvenim repom? 

Upravo si napisao što i ja - nisu imali pojma kada će vozila biti proizvedena i isporučena, a dali su nam vremenske okvire i uzimali kapare i kupoprodajne cene. 

Ništa što napišeš neće umanjiti činjenicu da su pokazali neobjašnjivo odsustvo komunikacije sa kupcima i ogromno nepoštovanje prema našem novcu. 

Pa, u mom primeru su imali pojma i ispoštovali su. I, šta ćemo sad?

U mom primeru auto je stigao i brže nego su rekli. Isto tako znam za još jedan auto (isti model) poručen nedelju dana kasnije koji je stigao 10-tak dana posle mog. Jedan auto je bio poručen poslednjih dana aprila, drugi u prvoj nedelji maja...a oba isporučena u prvoj polovini jula.

 

Razlika u našim shvatanjima je što na osnovu svog primera (auto isporučen brže nego su rekli i u roku 90-120 dana), ja neću sad ubeđivati ljude da je sve super, i da sve funkcioniše kao švajcarski sat, i da auti stižu i pre nego što kažu. Ne mogu to da kažem jer nije tako - ne, nije sve super i ne funkcioniše kao švajcarski sat, ne mogu svoj primer da podižem na opšti nivo.

 

Sa druge strane, ti primer svoje porudžbine podižeš na opšti nivo.

Meni je rečeno da Alfe, Jeep i Pande stižu "u roku"...dok je najteža situacija sa 500L i Tipom. I, praksa pokazuje da je tako.

 

Ono gde je greh dilera je "skraćivanje" rokova koje usmeno kažu jer tako smatraju da će privući kupca. Takva praksa je kratkovida, stvara kasnije problem (kao što se vidi), i nanosi štetu brendu koji prodaju. Iako usmeno kažu kraći rok, posle potpišu onaj koji treba...ali džabe kad svako više upamti onaj kraći rok.

 

Takođe je greh dilera kod kog si ti poručio što ti je naplatio ceo auto. U normalnim okolnostima bi bilo skroz ok naplatiti kompletan iznos ako kupac tako želi...ali u ovako vanrednoj situaciji oko proizvodnje automobila diler je trebao biti dugoročno pametniji i uzeti ti samo neophodni minimum evra za porudžbinu Tipa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
53 minutes ago, Novi član said:

Ne javiti kupcu da mu porudžbina kasni je SKANDALOZNO! 

...ovde se relativizuje što ljudima niko ne javlja da im kasni auto od 15 iljada!?! 

Meni nisu javili da će auto stići kod njih pre nego su rekli, a i da će isporuka biti 20 dana pre termina koji su napisali.

Jednako skandalozno?

 

I iz tvog, kao i iz mog primera, vidiš da su dileri kao u magli...tumaraju po default podešavanjima oko rokova. Ako razumno hoćeš da sagledaš stvar lako je zaključiti da ne znaju jer im i fabrike menjajuju stanje...nije neka zla namera da tebi kao prećute kašnjenje, a mene su eto potrčali da obraduju jer stiže ranije - ni tebe ni mene nisu obavestili.

 

Razumem nestrpljenje, imao sam ga i ja...al' nema druge nego ili čekanje ili odustajanje.

 

 

Edited by neshaoct

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...