Jump to content
FAS Goran
dobri nikola

Fiat novi Tipo - mišljenje, iskustva, saveti

Recommended Posts

Ali zato su i ispravljene stvari koje nisu naisle bas na neku dobrodoslicu u prvoj iteraciji (sedista, tabla, volan, multimedija,...). A i sam auto spolja daleko lepse, modernije i sto je najbitnije ozbiljnije izgleda. Nadam se da ce i Tipo dobiti odgovarajuci upgrade, na osnovu dosadasnjih primedbi.

Pri tome mislim i na konacno ubacivanje modernih, benzinskih FireFly turbaka - opcija gde je zestoko kaskao za konkurencijom. Moguce da su dosadasnjoj ponudi motorizacije kumovali i Turci, jer dobar deo (Aegea) ide za njih, Kada sam bio u Istanbulu, videh da kod njih generalno voze maltene iskljucivo dizele.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja nisam rekao da nije bolji, već samo koliko je poskupeo.

Nadam se da će na Tipu restyle da promene onu odvratni teksturu plastike, da ubace malo boja (možda neki hrom detalj) unutra i mekšu plastiku na nekim delovima... Spolja nemam primJedbi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

I tu kumuju Turci,takav mi osećaj

Sent from my motorola one macro using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 minutes ago, bane1321 said:

Ja nisam rekao da nije bolji, već samo koliko je poskupeo.

Pa toliko bolje i ozbiljnije izgleda, da (po meni) vredi i vise od te doplate :) .

A otprilike sve sto su menjali na 500L, "prijalo" bi i Tipu MY2021 - ubrzo stize pa cemo i videti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam baš bio zagrejan za 1.4 tJet, ali je onda "ispala" Toyota...

A čovek je postavio pitanje koliko je restyle poskupeo model, ja samo izneo proveren podatak! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan

Sta je to spolja bitno izmenjeno da po tebi izgleda toliko ozbiljnije, modernije i lepse???

Osim branika i par lajsni?

 

@bane1321

Koje cene si ti konkretno poredio i iz kog perioda?

Paketi opreme su suzeni i sasvim drugaciji od prvobitnih verzija!

Samim tim poredjenje nije jednostavno niti realno

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, italiano said:

Sta je to spolja bitno izmenjeno da po tebi izgleda toliko ozbiljnije, modernije i lepse???

Ocigledno dovoljno da prestane da nosi nadimke tipa Miki Maus, Bubamara i sl... Upravo to sto pominjes i sto nosi svaki facelift - sitne promene tipa agresivnijih i "napucanijih" branika, modernih grill resetaka, tamnijih farova, lajsni, LED dnevnih svetala (koja simuliraju logo kao na malom 5oo), novih boja, izbora felni... Sve ono sto ne "dreci" na prvu, a opet doprinosi da auto izgleda drugacije na ulici.

Ako je nekome bas ista prva verzija:

 

866691411_84698-Fiat500L1.thumb.jpg.2223bbf140a76c77439c546a7b5e1c8a.jpg 

 

I facelift:

 

170522_Fiat_New-500L-Lounge_05.thumb.jpg.7b517900b3968aa46b7b136e4afb5c39.jpg 500l.thumb.jpg.c840b12c1e1d2dd1b0d9ac93af9423b7.jpg

 

Onda OK, ne gledamo isti ocima. Postujem.

 

2013-Fiat-500L-rear-three-quarters.thumb.jpg.191a794ea7cf44023a1278059e2956fe.jpg 2018_Fiat_500L_Cross_1.4_Rear.thumb.jpg.8dc134f582d806e2367b8e11a39f7bd9.jpg

 

A pod "ozbiljniji" sam mislio na celokupan utisak auta, gde narocito podrazumevam enterijer - bolja i lepsa sedista, daleko lepsi volan, lepsa i modernija instrument tabla (sa cajgerima u tunelima), kao i kompletna multimedija (za razliku od prvobitne sa onim malim ekranom i ogromnim, nesrazmernim potenciometrima). Evo poredjenja:

 

fiat-500l-interior-01.thumb.jpg.21b27b3103a730cf7a160ebe27c02504.jpg fiat-500l-cross-2017-dashboard.thumb.jpg.beed3af6fe8a30f28a720f48750ed76e.jpg

 

2015_fiat_500l_steeringwheel.thumb.jpg.557003d026b2ec79dbc50f4a3275ca4b.jpg tehnologija-3.thumb.jpg.ce534569c9f18e6849a4d139e0762f0c.jpg

 

fb598801c1af-800x600.thumb.jpg.375f20a0d71d3832e359c2abe251e1af.jpg tehnologija-4.thumb.jpg.2a3e626199939928b4d5ea195254fb52.jpg

 

Cisto licni utisak - vozio sam sluzbeni L prve generacije, obican atmo i uopste mi nije legao. Ne racunajuci njegovu funkcionalnost i izuzimajuci delimicno Trekking. Dok su mi restyle verzije skroz OK, sa svim ovim izmenama koje su realno bile propusti na prvoj (opet sa naglaskom na enterijeru). Izvinjavam se za off na temi o Tipu.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan

Led svetla, izbor boja i felni ne spadaju pod ristajling nego dodatnu opremu, takodje i modernija multimedija.

Sto se enterijera tice sada vise podseca na Tipo, onako crn i bezlican, izgubio je onu zivahnost i veselost iz prvobitne serije.

Naravno ukusi su razliciti.

Slazem se da su sedista kvalitetnija mada nemam zamerki na udobnost sedista kod mojega iz 2016.

P.S. A Miki maus bio i ostao! :D

A kao sto znas te " ozbiljnije" promene i nisu doprinele boljoj prodaji...

Edited by italiano

Share this post


Link to post
Share on other sites

U verziji sa pocetka produkcije, sedista su bila tipicno fiatovska :) , zato sam i pomenuo jer sam to prilicno vozio. Kratak sedalni deo, losa bocna potpora... Ubedjen sam da to u grupaciji namerno guraju tako, iz generacije u generaciju (i na svom Fiatu sam gledao da to bude iskljucivo Sport verzija - upravo i zbog daleko boljih, udobnijih i profilisanijih sedista, nego na ostalim verzijama).

Sto se opreme tice - prilicno stvari koje pomenuh nisu ni postojale u prvim verzijama, logicno opet, nikakva zamerka...

Slazem se da su ukusi razliciti :thumbup:, meni vise prijaju svedenije stvari (kolorit koji pominjes mi npr. vrhunski ide uz mali retro 500), novi volan, cajgeri u tunelima... Te detalje na L su usmerili ka "fazonu" 500X i po meni je vrlo lepo odradjeno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan

Za krupnije osobe sedista su odlicna, posebno na duzim putovanjima, evo cika Moron ce potvrditi :D.

Meni se licno taj sareni enterijer ne dopada, ali s obzirom da je moj svetlosivi metalik, to u kombinaciji sa crnom odlicno izgleda za razliku od kompletno crnog enterijera, upravo fotka koju si gore postavio

Share this post


Link to post
Share on other sites

@italiano

Gledao sam L kad je tek ristajlizovan, idalje su se paketi isto zvali. Konkretno pričam o laundž paketu (zbog šarene unutrašnjosti, druge nisam ni uzimao u obzir).

Pre ristajlinga koštao je 14.500, posle ristajlinga 15.000.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bane1321

U pravu si ,s tim sto osnovni paket bez klime Pop vise nije postojao.

2017. Model Popstar 1.4 je kostao 11490 eura a u julu 2016. mog sam platio 12490+ metalik boja.

Znaci da je pojeftinio 1000 eura a ne poskupeo!

 

Evo dokaz:

 

http://www.makina.rs/artikal/fiat-500l-porodian-od-glave-do-pete-494

 

P.S. paket Lounge je bio 1000 eura skuplji a Pop 1000 eura jeftiniji tada 2016.

Edited by italiano

Share this post


Link to post
Share on other sites

@italiano

Nisam gledao pop star, ali verujem da su i njemu "počupali" nešto od opreme! ;)

Bilo kako bilo, ako unutrašnjost na Tipu unaprede, bar onoliko, koliko svojevremeno kod L-a, uz nove turbo motorčiće, biće to korektna kupovina!

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 hours ago, italiano said:

A kao sto znas te " ozbiljnije" promene i nisu doprinele boljoj prodaji...

Ne znam koliko je to bilo i promovisano, ja koji toliko koliko pratim automobile i fiat nisam bio u toku, a tek onaj ko ne prati... Kada sam kupovao Tipa meni je 500l u glavi bio taj prvi koji je malo klot, a mislio sam da su ovi lepši treking il koji već paket, tek posle saznam da je išla restilizacija...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Glavni problem u tom (izuzetno prakticnom) segmentu je sto su ga generalno potpuno ubili SUV/Crossoveri.

Nije tu pomagala bilo kakva restilizacija, dovoljno je pogledati predstavnike i ostalih proizvodjaca u MPV segmentu, koji su cak i mnogo ranije odustali od proizvodnje istih.

A 500L je u MPV bio cak i najprodavaniji model.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šta je nacionale paketom,nije preživeo restajling?

Sent from my motorola one macro using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@samo_da_pitam

 

U aktuelnim cenovnicima za Tipo nigde nema Isofixa kao doplate, a u SRB vlasničkoj knjižici oko isofixa nigde ne piše ono ''u zavisnosti od opreme'' ili sl. kao što piše za neke druge sisteme kod kojih zavisi da li je kupac doplatio, ili nije. To je u skladu i sa davno usvojenom evropskom direktivom kojom je Isofix predviđen kao obavezan za sva nova vozila koja se prodaju u EU.

To me upućuje na zaključak da svaki Tipo ima isofix (sa 2 tačke) kao standard, a svakako možeš proveriti fonom kod dilera.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, samo_da_pitam said:

Da li neko zna da li Fiat Tipo ima isofix u svim paketima opreme, ili i sa njim svaštare po paketima?
Hvala

Ima. Od POP-a do Lounge-a.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...