Jump to content
FAS Goran
dobri nikola

Fiat novi Tipo - mišljenje, iskustva, saveti

Recommended Posts

On 6/9/2019 at 7:51 AM, bane1321 said:
Neshvatljivo mi je da autokuće nemaju test vozilo sa motorom koji im čini 90% prodaje!


Zapravo je potpuno razumljivo da "nemaju", jer bi se verovatno 50% njih predomislilo posle probe.
Ovako te navuku sa jačim motorima.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala bogu ima tih 1.4 registrovanih na oglasima, predstavio se kao potencijalni kupac i probaš! 

Ili, kulturniji, ako nađeš Rent-A-Car iznajmiš I celi dan probavaš!

@totti

Pisao sam već dosta za odnos salona prema kupcima novih automobila. Pomislio bi čovek da prodaju minimum 100000 komada nedeljno!

Samo čovek koji ne ceni svoj rad može da proba auto u kome nije motor koji želi i da posle kupi. E onda kreću kukanja i pljuvanja po netu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lukavo

Od decembra do danas obišao sam dvadesetak salona automobila i među najgorima je Stojanov... InterSrem Škoda je najbolji u NS...pa hyndai, pa kia...

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D Pa vas dvoje, kao da ste prosečan kupac koji nikad nije vozio neki auto i ne zna ništa o motorima i njihovoj upotrebljivosti ? Onaj ko kupuje bilo šta, a nema pojma šta kupuje, netreba da kupuje ništa! Ovo o čemu pričate se ne odnosi na 99% kupaca novih vozila. Kod nas je problem što ima mnogo onih koji gledaju, probaju, a nikad ne kupuju. To onda  stvara odbojnost kod prodavaca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisu svi takvi,zato oni drugačiji, profitiraju...
Za platu radi, zašto da se ne potrudi da mu bar vreme brže prođe...
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mene je jedan takav, glavni u Stojanovu oterao. Ja tamo ne ulazim više NIKAD !!! Naravno da ima i svakakvih kupaca ,a i prodavaca. Ako sve bude kako je planirano, preneću i iskustvo sa nekom Takumi varijantom uskoro.;)

Edited by spaad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mnogo je tu kojekakvog kompleksiranog sljama, jer oni vecinu prodaje odrade sa firmama i onda su uglavnom u situaciji da budu oholi u odnosu sa "obicnim" kupcem.

Stvarno mi nije jasno, kao da ces njihov rodjeni auto da njakas, ako i probavas i gledas i sta vec.

 

Takodje pola njih ne vlada najbolje karakteristikama auta koje prodaju, kada na to dodas manjak ljubaznosti i zainteresovanosti zapita se covek zasto jbt rade u prodaji automobila :D 

Da je drzavna firma pa da kazes upali preko stranke pa nemaju pojma sta rade i zabole ih. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod Sekulića u Renault /Dacia ženske prodaju aute, sve znaju o uslovima i načinima prodaje, pojma nemaju o karakteristikama vozila... Gledamo mi Clia, isprobavamo klot I napucanog Clia, a ova posle svake druge rečenice, jedno 40 puta :"a imamo i Megana na akciji"... Aman ženo, neću Megana!
A Stojanov je katastrofa!
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/9/2019 at 12:02 PM, neshtry said:

Od decembra do danas obišao sam dvadesetak salona automobila i među najgorima je Stojanov... InterSrem Škoda je najbolji u NS...pa hyndai, pa kia...  

  

20-ak salona, ti izgleda ne znas sta hoces da kupia nego tako obilazis salone kao tetke pijace

 

Ajd da cujemo iz tvoje ruke sto Stojanov?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne nego mi je potreban, za komšinicu iz USA, automatic, a nisam znao da u Srbiji nema novih vozila sa automatskim menjačem do 15000 eur...
Ulazimo kod Stojanova, niko nas ne šljivi ni 5%,a onda prilazim pultu i objašnjavamo da smo došli da kupimo auto sa automatskim menjačem, upućuju nas kod žene(Jasna Manojlović, imam vizitku), koja je usput ne kopetetna je zadužena za Fiat Profesional,
koja mi kratko odgovara da nema automatika za te novce i da neće da ih uvoze... Bio sajam, bila ona promocija za TipoCity i N1, pitam je u vezi toga, ona meni kaže da je taj Tipo 14000 eur, iako je bio bliže 10000eur i na moje pitanje, šta mogu odmah da isporuče jer smo poneli pare, ona kaže samo Tipa 1.4 95ks lounge za 18000eur iako mu cena daleko niža... Ja sam shvatio da joj stojim na kurjem oku, jer samo želi da me otkači... Ima ona pametnija posla od mene...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pravo da ti kazem, otishao bih u drugi salon za Tipo...ako je relativno svuda slican 'docek' i situacija, a da zelim novi Fiatov auto, otisao bih u neku okolnu zemlju ako ne i negde drugde gde je mozda i jeftinije i uvezao ga na tockovima. Ende.
Da si dosao sa pricom kao preduzetnik i hoces da kupis 30tak vozila, crveni tepih bi ti dodelili (valjda), a ovako....
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad smo vec kod salona, moram priznati da su kod Koleta stvarno korektni. Mozda cak i previse :D jednom sam usao da pogledam Renegadea i jos sam napomenuo prodavcu da nisam kupac nego samo da ubijem vreme dok mi je auto na servisu, covek mi rece: Pa dobro nema veze, kad budete menjali auto mozda se odlucite za ovaj. I objasnio mi gomilu stvari oko auta, cak i napravio neku ponudu. Isto je bilo kad smo uzimali 500l, prodavac koji radi sa Fiatom je bio skroz iskren covek, i skroz korektan. Isto kad sam isao da pogledam 500x pre dva meseca kad sam radio servis, pokazali su mi auto, odstampali cenovnik... A ako cemo kod flotne prodaje verujem da oni zaista prodaju dosta vozila. Video sam Postina vozila, sanitete... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 hours ago, neshtry said:

... Ja sam shvatio da joj stojim na kurjem oku, jer samo želi da me otkači... Ima ona pametnija posla od mene...

vidi, ja koji sam iz NS-a, nikad ne bi kupio tamo auto. To sto nabrajas je samo jedna stvar

 

Renault Sekulic je izuzetno fer kuca i servis, to sto cice prodau automobile, to je neka novina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio sam ja kod Sekulića i kada se Logan tek pojavio i stvarno su korektni(, ako hoćeš Megana, doduše )...Samo mi glupo kada ja više znam o autu od prodavca... Joj kako me smorila ...
Uđi u InterSrem, da vidiš kako se brinu o kupcu!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ko juri testni 1,4, imaju ga u Autogarantu u Čačku. Evo i kako izgleda:  

 

Screenshot_30.jpg

http://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/13908891/fiat-tipo-hb-lounge-14

 

Čekam još dan dva ishod jednog razgovora koji nikako da ostvarim jer mi se čovek jednostavno ne javlja, pa ću i ja nešto napisati o odnosu prodavca prema kupcu. 

Inače, nakon 2500km ulje, reklo bi se, ne mrda. Prepali su me tom potrošnjom toliko, da sam iz salona izašao sa kanticom u gepeku. 

 

 

Edited by neshaoct
dodao printscreen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakav je motor 1,4 benzinac turbo 120 ks koji se ugrađuju u Đulijetu? Kažu da takav može da se naruči za Tipo HB . Kakva je onda njegova potrošnja, da li ima svrhe uzimati njega ili onda doplatiti do dizela ako se želi ekonomičnija vožnja, jer mi to onda deluje kao sportska varijanta jakog benzinca koji bi neko vozio zbog performansi a u drugom planu je ekonomičnost? Ili grešim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobar, ima snage, mali turbo lap.Nije neki visokim obrtajima zbog malecnog turba i male kubikaže. Umeren potrošač

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.4 TJet 120 ks je, po mom misljenju, odlican motor. Ali nije ekonomicno resenje. U nekim situacijama moze da trosi isto kao i 1.4 95ks atmosferac a u nekim drugim moze da trosi vise. Gotovo da nema situacije u kojoj moze da trosi manje. Voznja sa njim je sigurno prijatnija, performanse su stvarno dobre, ali za stednju nije. Da ne budem pogresno shvacen, nije on sad preteran potrosac, ali ustedeti u odnosu na atmosferca nece. To je optimalan izbor za one koji zele potentnijeg Tipa od baznog, a pri tome ne prelaze puno km te im se dizel bas ne isplati. 

 

Poslednje cega se secam, je da je TJet benzinac bio oko 2.000 evra jeftiniji od 1.6 jtdm 120 ks u istoj izvedbi/opremi. Odrzavanje za TJet je bas minimalno jeftinije od dizela (ne menja se filter goriva, ali se menjaju svecice, malo manje ulja, itd, sve u svemu - po meni zanemarljivo), jedino sta mu je prednost po tom pitanju, to je nedostatak ovih ekoloskih uredjaja/sistema. Logicno, nema dpf, a mislim da nema ni egr, ispravite me ako gresim :) 

 

Turbo je, kao sto kolega iznad kaze, jako mali, brzo se zavrti, tako da je pauza bas minimalna, ali brzo i izdahne, sto znaci da preko 5.000 rpm nema sta da trazi. Jos jedna dobra strana malog i jednostavnog turba, je sto je jeftin i za reparaciju i za zamenu :)  Sigurno jeftiniji od dizelaskog sa varijabilnim krilcima :) Takodje nema ubrizgavanje u cilindre, nego klasicno mpi, u usisnu granu, tako da problemi sa diznama ne postoje. Guta svakakvo gorivo, nema bojazni da ce ga nase gorivo pokvariti. Takodje dobro trpi plin. Postoji fabricka opcija Tipo HB 1.4 120 ks na LPG ali nije dostupna u Srbiji zbog nekih sporova koji su se vodili oko naseg kvaliteta gasa. Ali moze da se ugradi klasican sekvent sistem... 

 

U poredjenju sa Djulijetom, Tipo HB sa istim motorom ima malo duzi 'final drive' te malo manje trosi, vrti se na malko manjim obrtajima za istu brzinu (zgodno za autoput) i malko slabije ubrzava od nje.

Edited by horvat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...