Jump to content
FAS Goran
dobri nikola

Fiat novi Tipo - mišljenje, iskustva, saveti

Recommended Posts

Volan najmanje bitna stvar barem bih ja tako gledao. Zna se da zabari godinama unazad ugradjuju u automobile "sta im padne pod ruku". Desavalo se da i sa starijim modelima Punta, Stila i ostalih da recimo budu ovde na forumu 2 Punta sa istom oznakom opreme, kod jednog nema npr. suvozacki airbag, ima ABS, kod drugog nema ABS a ima 6 vazdusnih jastuka. 

 

I kod sebe sam pre nekoliko godina zamenio fabricki stari volan novijim sa crvenim znakom i presvucenim kozom. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
44 minutes ago, Elra said:

Sa ovakvim volanom nije izašao iz fabrike. 

Broj sasije bi odgonetnuo sve. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Primetio sam i ja volan na jednom Tipu sa oglasa da je sa novog rst Tipa,palo mi je na pamet da je moguće samo Air bag da se zameni ,deluje sa je volan isti samo Air bag okrugao.

Послато са SM-A127F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je i tako to bi značilo da je auto imao teži sudar tako da bih svejedno radije tražio drugi. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verifica Ultima Revisione

ne izbacuje podatke za ove tablice, a i zoranzo je vec kupio drugi auto...
Inace kada pricamo o sumnjivim automobilima, pre par godina je bio neki tipo stranac u Vrscu, dosta jeftiniji od drugih u oglasima. Posle je zavrsio u Pancevu i prodavao se za hiljadu vise.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj tipo o kojem sam pisao je dosao sa carine,i u oglasu pise da je sad 2016 godiste a ne 2017,tek to godiste nema veze sa tim volanom

 

Zvao sam prodavca,kako sam vec pisao i pitao ga otkud taj volan u tom godistu, rekao mi je da je volan zbog buisnis paketa,znaci da verovatno nije ni prvi vlasnik niti mu je kilometraza tacna,na koju daje garanciju,mozda totalno gresim,ali sam odustao u startu od tog auta

 

Uzeo sam karavana,lounge oprema 1.6 mjt,2017 godiste prva registracija 2018,kupljen nov u srbiji,i prezadovoljan sam sa njim ovo kratko vreme,motor me raspametio,ide ko kavasaki,uopste to nisam ocekivao,a tezak je 1.4 tone

Edited by zoranzo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za mene razlike izmedju 1.6 i 2.0 su jedino kad se bas stisnu. Do tad su meni vrlo slicni za normalnu voznju. Cak mi je Delta u odnosu na Leona za mrvu ostrije delovala  zbog kracih prenosa pa bude brze u obrtajima. Naravno sa 2200-2300 rpm u istok brzini ima razlike kada se bas stisnu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam na koji 2.0 mislis,ako mislis na  1.9 jtd,razlika je bas velika po mom iskustvu skromnom

Stilo mi je bas dobar,dobro vuce oduvek,u tipu je sestostepeni menjac,to takodje pravi razliku,ali odziv na gas je trenutni i poteze ko iz katapulta,po meni veliki napredak u motorima

 

Edited by Ivan
Ne citiraj prethodni post

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad gledam specifikacije tog 2.0 mjt,nisam ni znao da ima taj mjt,360 nm obrtni moment i 165 konja,pa to je zverka

To je onda to sto pise Igor.

 

Edited by Ivan
Ne citiraj prethodni post

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav ekipo,

jedno pitanje u vezi 1.4 motora, kada se kupuje polovan. Jasno je da je potrosnja ulja neminovna a da li ima primeraka koji mogu imati neku bas preveliku potrosnju ili je da kazem taj problem sa potrosnjom ulja izrazen ali bez nekih ekstremnih slucajeva? 

Ako imate neku ideju sta posebno proveriti na 1.4 koji je polovan, slobodno dodajte (mada mislim da na nekim malim kilometrazama nema posebnih stvari za pregled).  Hvala 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav.

 

Ja jedino mogu da Ti kažem moj konkretan primer u vezi potrošnje ulja....

 

Fiat Tipo Sedan 2020., motor atmosferac 1.4 95 KS, vozio sam ga 2 godine, prešao 23.800 km, odradio prva dva redovna servisa u ovlašćenom servisu, redovno sam proveravao nivo ulja na šipki na svakih 1.000 km:  nije trošio ulje uopšte.

 

Po tim podrazumevam sledeće: u oba ciklusa od po godinu dana između dva servisa je nivo opao neznatno, tj. od polovine šipke do malo iznad četvrtine, tako da nije bilo potrebe za dolivanjem. Na oba sam servisa išao sa nivoom ulja nešto tik iznad četvrtine...boja se menjala naravno....

 

Edited by nebojsa zvezdara

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na odgovoru. 

Ono sto mene brine je sto mi je vlasnik rekao da trosi ulje, ali neku malu kolicinu na 6 000 km predjenih. A razlog prodaje je upravo potrosnja ulja jer ga ocekuju vece kilometraze pa ne zeli da se time zamara. E zato ja nisam siguran da li ima slucajeva sa nekom neverovatnom potrosnjom ulja. Auto ima malu kilometrazu, oko 40 000km i mislim da je 2018. (mozda su novije verzije poboljsane po tom pitanju).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moje iskustvo je sledeće,,, na svakih 1000 km potroši 200 ml.. E sad ja sam prešao do sad samo 9000km i mislim da se još uvek razrađuje (mada čitajući po ovom forumu svaki srče to je prosto takva konstrukcija motora) trebalo bi da se to smanji.... Mada i ako se ne smanji meni je to ok... Po servisnoj dozvoljena potrošnja ulja je do 400 ml na 1000 km,,, tako kaže fabrika.... Jbg 

Pre njega sam vozio škodu roomster 1.2 i ona je troškarila ulje.... To ti je tako :yes

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Tester said:

Auto ima malu kilometrazu, oko 40 000km i mislim da je 2018

 

1 hour ago, Tester said:

A razlog prodaje je upravo potrosnja ulja

Mislim da imamo pobednika u pronalaženju razloga da se promeni auto! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako i ja sad ubedjuejm da nije dobro po DPF da se vozi dizel po gradu pa da mi treba jedan Ficko Abarth :D 

Pa kada krene Abarth da trosi ulje onda mora Stelvio 2.2 da ne trosi i da bude rasterecen.

 

Salu na stranu taj 1.4 trosi ako ga gazis, a ako se normalno vozi nece biti neka velika potrosnja. 40kkm je bas mala kilometraza da bi se osetila neka potrosnja osim ako mu bas dusa nije izvadjena.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na odgovorima ljudi. 

Bio sam da pogledam auto, pa cu ostaviti moje utiske ovde, ako nekome bude korisno. Gepek veliki, obzirom na dimenzije auta, mesta pozadi ima. Ergonmija OK, visina naslona za ruke mi prijala sto mi je bitno. Ne bih ga uzimao bez najjaceg paketa opreme. Zvucna izolacija podvozja slaba, bas se cula buka od tockova na vecim brzinima (od 80 pa na gore). Menjac odlican, u svakom smislu. 

 

1.4 16v - ne znam sta bih vam rekao, svako za sebe mora da odluci da li je to dovoljno.  Verovatno da bi najveci problem bio u preticanjima ili na primer sa maksimalno natovarenim autom. Standardan beniznac bez turba, mora da se tera u obrtaje sto mi je OK. 

Zakljucak je da je auto simpatican, mislim da nije skup za posedovanje i kao svakodnevni prevoz mi deluje kao racionalna kupovina. 

Napomena: svi utisci su nakon 20 minutne uglavnom gradske voznje, ali to je ono sto se meni usicnilo. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buka podvožja dosta zavisi od guma i vrste asfalta. Da je lošija izolacija, jeste, al ne baš toliko. Meni se dešavalo da na nekim deonicama auto puta baš smeta ta buka koja dopire od točkova i onda na nekim deonicama, buke skoro da i nema. Tad provalim da je asfalt drugačiji.
Generalno, Tipo je dobar izbor svakako, po meni samo treba biti u što jačoj opremi i jačim motorom.
Vozio sa sedan skoro sa 1.6 mjet motorom, i kad ga uporedim sa 1.4 atmosfercem, totalno drugi auto, kako nosi tu karoseriju i koja je to opuštenost u vožnji.
Namerno ne spominjemo 1.0 turbo, jer su to noviji modeli i skuplji.

Sent from my 2203129G using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oni lagerski primerci Tipo Cross SW-a sa 1,6 MJ ( za 23k) su bukvalno džaba u odnosu na nove cene (mislim da je 29k za MY 2023)...

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, knezevic76 said:

Vozio sa sedan skoro sa 1.6 mjet motorom, i kad ga uporedim sa 1.4 atmosfercem, totalno drugi auto, kako nosi tu karoseriju i koja je to opuštenost u vožnji.

Pa to uvek i potenciramo, nevezano za model. Odgovarajuca motorizacija koja lagano nosi neku karoseriju i dobra oprema - totalno drugaciji i neuporedivo bolji dozivljaj istog modela.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...