Jump to content
FAS Goran
dobri nikola

Fiat novi Tipo - mišljenje, iskustva, saveti

Recommended Posts

Nisam ulazio u redizajnirani Tipo, ali onaj prvobitni mi nije ostavio nikakav utisak koji bi me poveo da razmislim o njegovoj kupovini.

Ako smo kod Fiata, uvek bih pre odabrao 500L u odnosu na Tipa.

Po svim odlikama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam, Tipo ima i lepuškastu liniju spolja, ali kad uđeš u njega, pa to vrišti da je koncept auta MATOR. Savremenije mi deluje polovni Fiat Bravo.

S druge strane, 500L Cross (mislim isključivo redizajn 2017) deluje sasvim dobro. 

Sedišta su udobna, sve mi je nekako prijatnije, preglednije (Tipo ima visoku konzolu, poput Megane IV, pa je vidljivost manja), modernije, bez obzira što je 500L počeo da se pravi pre Tipa. 

  

Edited by djunis82

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je kod 500L FL ok enterijer ali ne svidja mi se nikako 500 dizajn na većim vozilima. Svejedno, oba modela su matora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To su sasvim dva različita i nepomirljiva koncepta. Jedno je kocka, sa povišenim sedenjem, a drugo je ... nešto sasvim drugo  :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minutes ago, Elra said:

Meni je kod 500L FL ok enterijer ali ne svidja mi se nikako 500 dizajn na većim vozilima. Svejedno, oba modela su matora.

Na 500L bilo bi bolje da su redizajnom skinuli buljave začuđene farove, stavili neke zajebanije, skinuli oznaku 500 sa modela i nazvali ga prosto Urban Cross  

8 minutes ago, moron said:

To su sasvim dva različita i nepomirljiva koncepta. Jedno je kocka, sa povišenim sedenjem, a drugo je ... nešto sasvim drugo  :)

 

Ja se i dalje ozbiljno razmišljam da dogodine uzmem neki 500L 1.3 mjet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakvi se danas na tržištu sve nude neki novi automobili (novi modeli), 500L je za mnoge od njih i dalje bukvalno pojam funkcionalnosti. Naravno, sama reč "funkcionalnost" za sve nas nema jednako značenje, pa je tako za mnoge i 500L vozilo bez bilo kakvog smisla :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada sedneš za volan 500l imaš osećaj da je auto iz ove epohe,svoj,različit,a tipo je mogao da bude i scala i megan,da je ima sreće,al eto tipo je…Daleko od toga da je loš ili ružan auto…

Serija 500 je nešto posebno…

5918BBB6-66DE-4E1A-922E-B9ED5A063C13.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, moron said:

Jedno je kocka, sa povišenim sedenjem, a drugo je ... nešto sasvim drugo

B-MPV i klasicni Compact (doduse oba na varijacijama iste platforme).

Za moj ukus su 500L takodje vrlo lepo utegli u faceliftu, apsolutno se slazem sa ljudima koji su to vec pomenuli. Primetne i pozitivne dorade u enterijeru (sedista, cajgeri, volan, multimedija i deo oko nje), spolja su takodje izmenili par stvari (branici, lajsne)... Tako da ceo auto izgleda ozbiljnije nego verzije sa pocetka produkcije. Sto kaze @moron, izuzetno prakticna vozila (u svoje vreme, 500L je bio cak i ubedljivo najprodavaniji B-MPV), koje je nazalost ubila Crossover manija.

Dok je Tipo bas klasicni Compact (uz Cross verziju od MY21, cisto da se pokusa da se ispuni traznja za Crossover vozilima, a bez puno ulaganja).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se Tipo kros iz tog razloga i ne sviđa,meni liči više na hajp usled jake reklame nedostatka pravih modela,više mi sviđa obnovljeni obični sedan,ali

ljudi vole te mešavine …

@spaad nije bitno,ako je stvar ukusa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam za to da svi predjemo na Cross, ako ne zbog izgleda, onda zbog prakticnih razloga poput kratera od rupa, ivicnjaka od 15 cenata, pruga i tramvajskih sina u nivou branika (samo ne znam cijeg, Lade Nive?!) i lepo odrzavanih puteva cim se izadje van nekog veceg mesta (a i u njemu samom nisu cvetale ruze skoro). 

 

Doslovno mi presedne kada idem u centar BGa, a jos mi manje bude lepo ako idem preko Zelenog brda ili se ukljucujem na Pancevac. 

Pa brate, nov da kupis pa ces mu u garantnom roku jos menjati amorte. 

 

Ja sam i dalje pobornik velikog gepeka i nosivosti, znam da ce mi trebati jedno 5-8% na nivou cele godine ali postaje potpuno sve jedno da li vozio karavan, HB ili 5v limuzinu (tipa Mondeo/Oktavija). Uvek idem onom varijantom 'nek se nadje tih 15cm lima viska, makar u sudaru'. 

 

No kada pricamo o Scali, Tipo-u i nekoj Daciji (koju nem pojma sto trpamo ovde, pre bih turio i30/elantru sa atmo benz) svako gleda najbolje opcije za najmanje para i 'stil' koji mu se svidja. 

Ja Vagen stil unutrasnjosti (Seat, Skoda, VW) koliko god vise nudio (kvalitet prvenstveno i post prodaja), ne mogu ocima smisliti. 

Meni je to toliko sve isto, jednolicno, maltene Kia i Hyndai idu isto sa tim ostrim ivicama (npr Ceed posebno bih istakao) da mi ne ostavlja neki utisak (osim u nekoj napucanijoj opremi gde se vidi razlika u svemu, ali to iskljucujem, taj ko ima solidno love nece ni gledati aute o kojima ovde diskutujemo). 

O uzitku u voznji je sve diskutabilno, pocev od vozaca, stila i navika do onoga iz cega prelazimo.

Ovde bih posebno izdvojio osobe koje kupe novo a isto ne probaju, bar putem rent-a kar-a pa pljuju na model na sva zvona. Nece brate ici bolje 1.0 tubak star boga oca i sada kupljen ako oba imaju 100ks, izuzev sto su svi sklopovi novi i mozda elasticniji menjac i turbo, ali razlika u ubrzanjima ce biti krajnje mizerna. Ljudi previse ocekuju za 'malo para' od novog i osnovnog modela (tu spadam i ja iskreno). 

 

Meni Scala tu negde gde i Fabia Combi, po dimenzijama jedino izgled je kao drugaciji. Stavise, u najjeftinijoj opremi sa turbakom, Fabija je jeftinija od Scale za crika 300-500e :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 hours ago, vagenovac said:

ako si vozio reno scenic 3, imaces osecaj da se sa novim sanderom "unazadjujes" umesto da se "unapredjujes", po raznoraznim aspektima.

Ali da si recimo pre toga vozio recimo juga onda bi ti dacia bila wow.

Slažem se, mada ima i ono ako si sa Senikom 3 bio baksuz i on se stalno kvario, a ti uložio Boga Oca, ići ćeš suprotnim smerom i kupiti bilo koji low cost, ali novi auto...pa i tog Sandera!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, ali u tom grmu cuci zec sto bi rekli.

 

Obicno ljudi kupuju nov low cost auto nize klase, sa slabijim motorom i siromasnijom opremom ako im se prethodni auto napio krvi i potrosio razliku koju je trebao da ustedi u odnosu na nov automobil.

 

U tom slucaju si zanemario sva ostala ocekivanja od automobila, vec samo da se ne druzis sa majstorom i da ti ne izvlaci vanredno pare iz dzepa, kao novo je novo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sada na Krfu rentao auto i zapadne mi Fiat Tipo 1.4 mislim da je POP. Nema touch, nazad rucni podizaci.
Auto mi se nikako ne svidja, komad lima, bas mi nije legao,nevezano za opremu.
Ovo je totalno subjektivan pogled, ozbiljno sam razmatrao Tipo ali dusa nece... Nema niceg negativnog, samo praznina.
Nije mi se desilo do sada da vratim auto rentacaru a ne razmisljam sta bi bilo kad bih kupio takav za sebe... (fordovi razni, fauve, hyundai, toyote po raznim zemljama), kljuceve tipa sam vratio a da se nisam okrenuo.

Bas mi je zao, jer racionalno taj auto bas obecava, nije ni ruzan, ima sve sto treba.

Jedini koji mi je subjektivno tu negde je astra sedan 1.4 turbo - dovezao kolega, ja seo, provozao i izasao bez da se okrenem.

Ovo ne pisem sa neke snobovske pozicije, meni je Logan 1 bio skroz simpa, jeftin auto i takav osecaj odaje. Nema lazi nema prevare. Kao da vozis moderniju Ladu :D sa uzivanjem ga terao uzduz i popreko.

Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Macvanin said:

Ja se uvek zagledam u lepo ocuvanog Brava, Stila. Kod Tipa toga nema, uopste mi nije zanimljiv auto.

Treba svakako uzeti u obzir i to da taj bravo i stilo u kog se zagledamo su u sport opremi ili šta već, dobrim felnama i sl. A većina tipa su kod nas bazni... Pre kad mi je prošao neki tipo hb sa ch tablama namunjen i te kako sam se okrenuo... Svakako je dizajn brava neprikosnoven ali nije ni tipo baš bezličan. Dal bi se neko zagledao u unutrašnjost baznog brava sa klot volanom i sl? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, djole81ar said:

Dal bi se neko zagledao u unutrašnjost baznog brava sa klot volanom i sl? 

Kako da ne, pogotovu kada je u pitanju Bravo Aliexpress edition sa ultimate design ratkapnama.

Ne. Bi. Verovao. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, ISV_01 said:

pogotovu kada je u pitanju Bravo Aliexpress edition sa ultimate design ratkapnama

Superstar na forumskim druzenjima ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@djole81ar

Ovde u Bogaticu cesto vidjam dva Tipa, beli i bordo. Nijedan nije klot, ali beli je sa jacim paketom opreme. Ne kazem da nije lep, ali nema to nesto da se zagledam u njega kad prodje. Vidim ga, i to je to, ne okrenem se kad prodje. 

Ovo je samo moje misljenje, naravno da se neko drugi nece sloziti sa mnom!

Edited by Macvanin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Videh u gradu nekoliko redizajniranih Tipa. U suštini, slabo mi je to, mogli su mu malo više "zategnuti bore". Cross već malo više odskače i verujem da najviše nade polažu u tu varijantu.

 

Inače meni je Tipo spolja, u jačoj opremi sa hrom detaljima i lepim alu felnama, još od izlaska bio jako simpatičan. Pogotovo SW varijanta ( a inače ne volim karavane ). Problem je enterijer. Neko pomenu 500L... Pa upravo tako, 500L je iznutra daleko moderniji ( bez obzira da li stari ili FL ) i atraktivniji, čak deluje kao premium... Kvalitet je možda i sličan, ali džaba, ono u Tipu kao da je dizajnirano 2002. Nije na nivou Dačije, naprotiv, ali dizajnom nije konkurentan za današnje standarde. Ne znam koliko pomažu ovaj novi tablet i digitalne kazaljke ( što je opet samo u višim paketima opreme ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad se kod nas po prvi put pojavio u salonima Tipo SW, ja sam sav oduševljen otišao u AK Kole, da ga pogledam, jer mi je ozbiljno padalo na pamet da 308SW zamenim za Tipo SW (pošto sam i 1,6MJ 120 smatrao dosta potentnijim od tadašnjeg 1,6HDI 110). Sećam se da sam gledao top paket (Lounge). Dopadao mi se npr. materijal/presvlake sedišta (delovao mi je baš vrhunski), ali, dosta stvari je na njemu (u enterijeru) bilo lošije idejno rešeno, lošije dizajnirano ili baš lošijih materijala (za moj ukus) u odnosu na moj 500L u istoimenom paketu. I kao celina (zbir svih tih pluseva i minusa) u enterijeru me on tada razočarao (pa čak i ponudom prostora za putnike, jer je on za moju naopaku telesnu konstituciju malo teskoban, po tom pitanju u klasi je corolle TS), toliko da sam trajno odustao od ideje "zamene" 308SW za njega. A mnogo me je Tipo SW privlačio zbog samog motora 1,6MJ 120, jer me i u 500L oduševljavao kako lepo ide sa 105ks.

Moram da priznam da nisam posle fejslifta uopšte gledao (uživo) kako sada u enterijeru izgleda Tipo SW.

Ali i dalje mislim da kome on odgovara veličinom (unutra i spolja), i dizajnom, da je on potencijalno odlična kupovina, posebno sa 1,6MJ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam da li je ovo prava tema, ali imam dva pitanja vezana za novi Tipo:

1.da li ima mesta iza vratanca rezeorvara da se stavi neki univerzalni cep rezeorvara sa zakljucavanjem? 

2.da li šrafovi na aluminijumskim felnama mogu da se koriste i za čelične felne? 

Edited by Novi član

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...