Jump to content
FAS Goran
dobri nikola

Fiat novi Tipo - mišljenje, iskustva, saveti

Recommended Posts

@totti dosta tu verar utice. Ja sam sa Octaviom 2.0tdi na istoj deonici jednom izmerio 6.5l i jedno 4.6l, a bez vetra uglavnom bude nesto izmedju.

 

Svakako smatram da je i habanje motora daleko manje na 500-700rpm nize

Share this post


Link to post
Share on other sites

@CarlJohansson

 

Pretpostavljam da znaš da se vratanca zaključavaju?

 

Screenshot_20210713_073338_cn.wps.moffice_eng.jpg

 

Odavno ne može da se izvuče gorivo iz automobila jer na dnu postoji fizička prepreka koja sprečava ulazak creva u rezervoar.

 

Usput, i na dosta skupljim automobilima takođe ili nema čepa, ili ako ima ne zaključava se čep, već vratanca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije greška, ne zaključavaju se. Isti sistem imaš I na nekim drugim brendovima. Npr moj drug na fordu isto nema zaključavanje.

Da ti izvuku benzin ne mogu a da ti neko sipa nešto, to već može.

Zašto je izbačeno zaključavanje , pojma nemam.

Mada, sistem sa zaključavanjem poklopca je prevaziđen kod lopova, Lome ga kako hoće, tako da ovako izbegavaš veću štetu na autu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nažalost tako je kako je kako su kolege rekle, problem se vuče koliko je star Tipo. Međutim po meni uvek može i gore. Kod dizela je pored grla za gorivo i mesto sipanje AdBlue tečnosti isto bez zaštite, odvrne se poklopac i sipaj. Ne daj bože da nekome padne na pamet da obnoć sune prirodnu ureu. :rant:

 

ADB.thumb.png.b79fc034ed0b8b20a4b47a7287abc243.png

 

Edited by Zakeralo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na šta onda misle kada u vlasničkoj knjižici napišu:

Quote

Otvaranje vratanca
Za dopunu goriva uradite sledeće:

  • otvorite vratanca nakon što ste ih otključali pritiskom na naznačeno mesto;
  • ubacite pištolj za gorivo u otvor za gorivo i počnite dolivanje;

Nekada je Tipo to imao pa je izbačeno?

Ili, kad napišu ''otključali'' ne misle na zaključavanje kao vrata, već eto samo da ne landaraju vratanca rezervoara?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misle na to da stisneš vratanca na unutra I ona se otvore, mislim da ima obeležena jedna kockica gde se stiska, dakle ima mehanizam "na zub". Kad zatvaraš isto se stisne da kline, ali nema brave niti zaključavanja I otključavanja iz kabine.

Послато са SM-A715F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iz generacije u generaciju prave sve gluplja resenja, ocigledno zbog ustede. Po meni ista prica kao sa amortizerima haube i ostalim sitnicama.

Stilo je uglavnom imao zakljucavanje vratanaca rezervoara na centralnu bravu (i obican cep), bar je kod mene bilo tako. Po meni najkulturnije.

Nuova Bravo kontra - vratanca mozes da otvoris kada hoces (glupost), ali ima bar cep na kljuc.

Ovde su ocigledno otisli korak dalje u genioznosti. Ili mi nismo bas tako savrseno drustvo :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ni moja AR 147 iz 2010god. nema nikakvo zaključavanje rezervoara. Bio sam ubedjen da se vratanca zaključavaju centralnom bravom, kad ono prc! Odem i kupim čep sa ključem i rešim glupost.
Službena Panda je ista priča kao kod kolega, vratanca se ne zaključavaju i nemaš nikakvu mogućnost osim ugradnje nekakvog klina iz prostora gepeka, pa kad zatreba, otvoriš gepek i odbraviš. Sve napreduje ali se štedi na glupim stvarima.

Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites
Suludo, pogotovu zato sto nemam garazu, a raznoraznim budalama svasta pada na pamet. Bas aam se smorio.
Nema potrebe, više bi se smorio kad bi ti, kao mom komšiji, lopine otkinule vratanca koja se zaključavaju, da bi izvukli par litara benzina.

Čisto informativno, ko ne zna, novi Tipo nema klasičan čep na rezervoaru.

Послато са SM-A715F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, Ivan said:

ocigledno zbog ustede

5 eur ovde, 10eur onde.... nakupi se. A Fiat s obzirom da primenjuje WCM svaki predlog uštede prolazi sigurno :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sledece izbacuju brave i centralnu bravu na fiatima, da se ne smoris ako ti polome bravu :D

Pa ce bas ubedjivati da je i to dobro sto auto ne moze da se zakljuca :D

Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, vagenovac said:

izbacuju brave i centralnu bravu

Pa što da ne i kod Yuga je bila al sem vizuelnog efekta nije ničemu služila :D Otvarala se sa 50 para.

 

Šalu na stranu i ja sam skontao da meni cilindar u bravi čepa za gorivo....ničemu ne služi. Ne drži, čim ga malo jače cimneš on otvara. Vizuelno sve ok, rasklapao celu bravu...ma jok. Na Ladama nikad nije bilo brave za gorivo, jbg tamo bilo džabe i nije se ni isplatilo krasti :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@vagenovac

Vala bas :D . A meni je mnogo lepse da sada postapam haubu kao pre 30 godina, umesto amortizera koje je imao auto u istoj klasi, konstruisan pre 20 godina.

42 minutes ago, djole81ar said:

5 eur ovde, 10eur onde.... nakupi se.

Davno sam negde citao oko ustede PSA grupacije, sa plasticnim karterima :blink: na novijim 2.0 HDi, umesto standardnih. U masovnoj proizvodnji cifre daleko manje od ovih koje navodis, a objasnjenje slicno "ako udaris puci ce svakako", "manja masa", itd. Pa dalje oko njihovog sistema navlacenja bregova na sipku bregaste (koji posle znaju u praksi da se zakrenu i naprave haos u motoru) umesto standardne bregaste livene iz komada i slicnih gluposti.... Videh da je neko od nasih Youtubera to bas skoro pokupio i prezvakao.

Koliko god to nama delovalo sitno i glupavo (a u sustini jeste, jer gubis i funkcionalnost i kvalitet) - XXX izmena i pojeftinjenja, na YYY.YYY jedinica necega, ispadne to prilicna usteda. Ali zato ti mazu oci sa nebitnim tehnoloskim glupostima i "poboljsanjima", kojima pravdaju aktuelno nabijanje cena novim vozilima. Ima tu naravno i korisnih stvari, ali i imbecilnih resenja.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan pa ne znam, i meni se čini da su se oni previše zaludeli sa tim WCM tehnikama i naročito ''Cost deployment'' i svakako ima tu dobrih strana interno u proizvodnji, i na strani bezbednosti, i ušteda energije i sl. ali opet nema tog nekog tržišnog tega sa druge strane.. Meriti nešto samo uštedama... A naravno da interno menadžerima i svima unutra odgovara da se otvaraju WCM projekti i sprovode projekti ušteda... I naravno da gde se štedi i ne rasipa i stvara efekat ''domaćiskog poslovanja'' da je to dobro za kompaniju da se održi u današnjim uslovima i da ne stvara gubitke.. ali.. 

20 minutes ago, Ivan said:

A meni je mnogo lepse da sada postapam haubu kao pre 30 godina

Fer bi bilo da možeš naknadno da kupiš amortizer i postaviš, naravno za normalnu cenu a ne kao opciju u opremi da deru. 

Duduše video sam na aliju da ima ali u komentarima kažu da ne paše :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma namontira se to i gde nije fabricki predvidjeno.

Aj' sad, ne podizes haubu svaki dan pa da je nesto bez cega se ne moze. Ali je korisna stvar, koja trunku olaksava zivot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naručio u Nikomu novi Fiat Tipo benzinac u najvišem Life paketu bez ikakvih dodataka. Evo čekam isporuku - ušao u drugi mesec.  Malo sam se razočarao čitajući na forumu posebno vezano za potrošnju ulja. Nisam želeo novi FireFly motor zbog 3 cilindra. Ne volim motore sa tri cilindra. Ma koliku snagu oni imali, u većim obrtajima se čuje razlika. E sad to što ću verovatno u gepeku morati kao obavezno da imam kanticu ulja - ye well... Videh na forumu pitanja koliko se čeka isporuka i da tu niko ne može da ti garantuje ili kaže. Tražio sam od Nikoma da mi daju fabrički broj porudžbine i pokušao na sajtu turske fabrike u on-line chatu ili preko kontakt e-maila da dobijem informaciju o statusu porudžbine. Na žalost svi pokušaji su bili neuspešni. Turci jednostavno kažu - ne dajemo informacije za porudžbine van Turske. Uzgred budi rečeno - navodno zbog corone su povećali rok za isporuku sa 90 na 120 dana. Ne bih baš voleo da čekam do oktobra na auto... Do sada sam vozio Punta II  benzinca domaće proizvodnje. Kada mi stigne novi Tipo pišem o utiscima i iskustvima. Toliko od mene za sada.

Pozdrav za sve članove foruma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bih u ovoj situaciji rado probao trocilindras. Ipak je manji motor, sa vise Nm i konja, tako da bi trebalo da manje trosi i bolje ide, ali  pokazace vec vreme.

 

Svakako ti zelim da stigne Tipo sto pre i da te dobro sluzi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko para te izasao u tom paketu opreme,ako nije tajna naravno?

Ja sam kupio 1.4 benzinac,doduse u city life opremi, I super je,ako naravno normalno vozis.

I samo u preticanjima se oseti manjak snage,bar ja imam takav utisak.

Sa srecom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...