Jump to content
FAS Goran
dobri nikola

Fiat novi Tipo - mišljenje, iskustva, saveti

Recommended Posts

On 7/2/2021 at 5:20 AM, knezevic76 said:

6 brzina na npr 1.4 služi samo za održavanje brzine I da se smanji potrošnja, na ubrzavanju mrtav.

Ostatak rečenice i da nije istina i da jeste istina, boldovani deo je krajnja svrha 6b u maunalcu pri nekom normalnom režimu vožnje, posebno kod malolitražnih turbaka ili atmosferaca. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@igor0511

Igore, koliko se sećam, tebi je i 8 brzina malo
 

Edited by Ivan
Skinut nepotreban citat, dodat tag

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, djole81ar said:
Što se tiče obrtaja baš sam nešto juče pogledao na auto putu za BG, na 3.000 obrtaja je na 115km/h do 130 kmh ide na 3.500 obrtaja. 

Eto vidiš, kod mene je u 5 brzini na 130 km/h na 3200 obrtaja.

 

Edited by Ivan
Skinut nepotreban citat i TT potpis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa dobro, i očekivano je da bude niže, a svakako i ja sam zadovoljan sa atmo da je to nekih 10% gore od toga, tako da je potrošnja na otvorenom, magistrali i sl skroz meni prihvaltljiva. Sva putovanja međugaradska po magistrali su do 6l ako je više auto puta blago pređe 6.... A Ivan je svakako navodio da je taj 5 brz menjač razvučen dosta tako nije to ni uporedivo verovanto bilo koji 5 brzina bilo koji 6. Meni čini mi se da znači što je 6 na 1.4 jer mogu malo da se amortizuju slabosti motora adekvatnim stepenom brzine, svakako to znači više šaltanja. Sad na nekom jačem autu ne znam kako bi bilo, da li bi onda smaralo tih 6 brz jer bi sa 5 bilo ležernije vozi se više u jednoj brzini... Verujem da u jačem 6 ima smilsa ako je još razvučeniji pa dobijaju prednosti većih brzina.

 

Edited by Ivan
Ne citiraj prethodni post

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na Puntu je 3500o/m na 120 km/h možda i malko više ako ide ka Nišu :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minutes ago, djole81ar said:

Meni čini mi se da znači što je 6 na 1.4 jer mogu malo da se amortizuju slabosti motora adekvatnim stepenom brzine, svakako to znači više šaltanja. Sad na nekom jačem autu ne znam kako bi bilo, da li bi onda smaralo tih 6 brz jer bi sa 5 bilo ležernije vozi se više u jednoj brzini

Upravo tako, to su sve cake kojima se putem menjaca donekle nadomeste druge stvari. Meni licno, malo vise saltanja nikada nije bilo problem - bolje da mozes da gadjas pravu brzinu (i torque) kad zatreba, nego da na nekom menjacu sa manje brzina imas "rupe" koje su posledica ustede (slabija medjuubrzanja, veci obrtaji u krajnjim stepenima prenosa, itd...).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bar 9 brz., po mogućstvu može još koja !

Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka

Na Puntu je 3500o/m na 120 km/h možda i malko više ako ide ka Nišu 
Punto jtd na 3500 o/min ide nešto preko 170 kmh.

Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites
41 minutes ago, vicent said:

Bar 9 brz., po mogućstvu može još koja !emoji2.png

Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka
 

Punto jtd na 3500 o/min ide nešto preko 170 kmh.

Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka
 

T72 na 3500 vuče i omanje mesto…jbg …

Share this post


Link to post
Share on other sites
47 minutes ago, Vule said:

Ma ček da vam pokažem šta je pravi menjač!

Ako je (pretpostavljam) u najvisem stepenu, ovo se verovatno kvalitetno dernja...

Kao pre 20 godina Alfa 147 "Twins Park" :D (Twin Spark) sa petobrzincem.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja uvece kroz BG autoput uvek iskoristim 6. brzinu, a i ujutru ponekad.
Vec od 90-100km/h mu je ok da ide 6om, a toliko moze da se ide uvece lagano.
 
A za van grada je obavezna. Ne znam otkud to sad da treba kolima vise brzina. Ja da mogu i 7u bih ugradio na Leona  
A ja pa kontra
Imam onaj debilni obrtomer sa kockicama, ali tek na 96 km/h u petoj upali onu da je dostigao 2000 obrtaja, tako da mi nekako bzv da ga vozim na 1500 u šestoj, šta znam

Sent from my SM-G770F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Vule said:

Da da, u top gearu :D Clio 1.0 65ks, nov, 2021., sav besmisao francuske autoindustrije mi se nekako ogleda u ovom automobilu od 15.000 eura.

Za te pare može da se kao službeni kupi i novi yaris 1,5 od 125 ks, ali, baznjak, da se malo i uplašiš na šta unutra liči ... :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja racunam ako DSG drzi obrtaje na 1200rpm i baca u ler u eco modu, nece ni manuelcu nista biti na 1400-1600rpm kruziranja na vr’ gasa :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Zakeralo

Na prethodnoj strani imas i poredjenje tog FPT-ovog C514.6, sa novim T3 i 1.6 MultiJet ;) :

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/73964-fiat-novi-tipo-mišljenje-iskustva-saveti/&do=findComment&comment=1614369

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo sam stavio više kao potvrdu onog što si ti postavio, i ako neko baš voli da gleda na treću decimalu. :rtfm:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja racunam ako DSG drzi obrtaje na 1200rpm i baca u ler u eco modu, nece ni manuelcu nista biti na 1400-1600rpm kruziranja na vr’ gasa  
Bas tako,zf8 drzi jos nize obrtaje u comfort rezimu, tek u sportu ne dozvoljava da padne ispod 1400rpm :D



Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
47 minutes ago, Zakeralo said:

Ovo sam stavio više kao potvrdu onog što si ti postavio

AC ne gresi :D - opasno dobar i koristan tehnicki site ;) .

Mada kacili smo i pre par godina fabricku specifikaciju iz eLearn, itd... Ovo smo cisto ponovili kao poredjenje uz nove FireFly T motore.

Hvala i tebi svakako ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo zasto meni znaci 6. brzina :)

Ceo put ovako klaj klaj, ne greje se ulje, potrosnja zadovoljavajuca i nema buke u kabini

 

 

89BA2F2D-67FB-4301-95DE-F44CDBEE3D05.jpeg

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je na auto-putu manje trošio slabiji petobrzinac od jačeg šestobrzinca.

 

Isti vozač (ja), ista relacija (Beč-Bgd), isti vremenski uslovi, isti auto sa različitim motorima (1.6 hdi 92 ks/5b vs. 1.6 hdi 114 ks/6b).

 

Tako da...

 

Screenshot_20210711-220424_Gallery.thumb.jpg.ba9e68358980ad505ff4333da89d1e75.jpgScreenshot_20210711-220350_Gallery.thumb.jpg.27451f035d18ec0f524854452ac36531.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...