Jump to content
FAS Goran
dobri nikola

Fiat novi Tipo - mišljenje, iskustva, saveti

Recommended Posts

Mana ima koliko voliš ali dobre strane odnose prevagu (tesno).

 

Najbolji Fiat Tipo je 1.6 multijet II (tu osmeh ne silazi sa lica). Najbolje kredit i nov.

Najbolji Fiat 500L 1.3 multijet, isto kao prethodno.

 

Polovan Tipo 1.4 nije jeftin a imaćeš konstantan osećaj da si se dobro zajebo i dati novac mogao da potrošiš i pametnije.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vi koji vozite Tipa , kako stojite sa disk pločicama i diskovima? Kod mene je olizao pločice i napred i nazad. Diskovi na pola. 40K km.

Edited by spaad

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.6 td je prava mera.

Ja imam 1.4 benzinac, atmo, nemam zamerke, radi posao vrlo dobro. 

Uvek, bar ja tako mislim, auto se kupuje prema potrebama i prema mogućnostima.

Za ono za šta meni treba, nema nikakvih dilema, definitivno mi je bolje da vozim atmo benzinac nego dizel, zbog kratkih relacija i zbog načina na koji ja inače vozim (često volim da se zavrti, nemam baš mirnu narav na papučici gasa, bilo da je hladan, vruć, ne brinem mnogo oko toga).

Ove nedelje ide test tura na planinu, sneg, Kopaonik :) da vidimo kako se nosi sa usponom, snegom i prilično velikim teretom. Do sada, sve ono što zam zadao kao zadatak, sve je ispunio.

I još jedna sitnica, recimo, čini mi se da manje troši ako se vozi uvek na oko 3000 rpm.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najveći problem je što mnogi ne znaju voziti atmo benzinca jer su se kalili na 1.9 turbodizelima. Pitajte starije koji su se kalili na yugićima starim 20godina. Ne vozi se isto atmo dizel i atmo benzinac iste snage. Ivan je po 100ti put okačio grafikon na kome se sve jasno vidi u kojim okretajima taj 1.4 atmo najbolje "diše" 

Amerikanci oduvek kažu da nema zamene za obujam motora dakle porediti 1.9Turbo dizela sa atmo 1.4 je potpuno bezpredmetno bez obzira što su slične snage i težine. 

Nije bez veze 1.6 mjet toliko skuplji kada se kupuje nov auto a samo je 25ks jači. 

Lakše se vozi u malim okretajima i mnogo manje troši........

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.4 atmo, čep - čep (uvek tako sipam, službeno vozilo :) ) poslednje sipanje 8.6 litara, mešovito, više gradske vožnje.

Isti režim, 1.3 jtd - astra h, uvek oko 6 litara, isti metod sipanja, čep - čep.

1.4 vozim mnogo - mnogo opuštenije, agresivnije, zanimljivije.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/1/2021 at 2:11 PM, neshtry said:

Idealna mašinerija za Tipo od skoro tone i po je 130ks i 270 Nm iz gse t4 fire fly

Minimum, da bi bio upotrebljiv, po mojim kriterijumima.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/1/2021 at 9:52 PM, Martin said:
Minimum, da bi bio upotrebljiv, po mojim kriterijumima.

Sa time da t4 ide i do 180ks mrtav ladan u drugim aplikacijama...dakle najslabiji
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eno na b92.net novinari tvrde da je 1.6 vvti munja, žiška i agilniji od turbaka!

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, bane1321 said:

Nego zna li se kad će Tipo Cross?:question:

Preliminarne najave (generalno) su bile za kraj 2020. godine. Da se nadovezem na Neshtry - od atmo motora, E.torq je izbacen iz ponude od MY21, a legendardni FIRE su otisli u istoriju u maju prosle godine u Termoliju. Tako da ce, u skladu sa savremenim trendovima, u ponudi biti iskljucivo turbaci.

Nova bazna motorizacija je u vidu 999 ccm GSE, tj. 1.0 T3 FireFly, trocilindras sa okruglo 100 KS i 190 Njutna@1500 rpm. Sa MultiAir sistemom 3. generacije, GPF filterom, Euro 6d standard, glava cilindara i blok od aluminijuma, tezina motora samo 90 kg. Plus i za dinamiku zbog manje tezine u nosu. T4 motor (koji nazalost za sada nije predvidjen za Tipo) je na 110 kg.

Od dizela su tu standardno 1.3 i 1.6 MultiJet "pojacan" na 130 KS. Pod znacima navoda, jer su na vec par merenja i prethodni 1.6 MultiJet izbacivali cca 130 KS i deklarisanih 320 Njutna. Za te motore se vec sve zna, a ko zeli da uporedi sa prethodnom pricom (1.3 i 1.4), evo ispod identicnih parametara za novi 1.0 T3 GSE u HB:

 

Unt.png.dc3c63708a154a0aa8319055851c9d7b.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj 1.0 gse će bolje da nosi Tipa bar po torku.Viđao sam i Jeep Renegade i 500x sa tim motorom

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vrlo slicno kao 1.3 MultiJet. Po tom pitanju, mali benzinski i dizel motori postaju sve slicniji. Npr. T4 GSE su im vec uveliko na "dizelskih" 285 Njutna (poredjenja radi, 1.6 MultiJet je na 320Nm). Iako bi kombinovana potrosnja trebala da bude preko 2l manja nego na starim atmo motorima, dizelka je i dalje neprikosnovena po tom pitanju.

S druge strane, turbo benzinci kojima je prednost bila jednostavnost - po komplikovanosti sustizu, mozda cak i prestizu dizele. MultiAir varijabilni razvod, GPF filter, turbo (i na starijim i jacim verzijama vec standardni plivajuci zamajac, InterCooler).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nadam se da gpf manje prlja nego dpf kod dizela...

Sent from my motorola one macro using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...