Jump to content
FAS Goran
dobri nikola

Fiat novi Tipo - mišljenje, iskustva, saveti

Recommended Posts

Ne bih kupio sa toliko kilometara. :D

 

Cca 50k km mi je negdje najviše što bih gledao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dizelke imaju mahom između 100k i 200k km a cene su od 8,5k eura pa naviše.
Mene tjet više impresionira,a ima samo jedan kod nas na oglasima i to testno vozilo i 14k eura je

Sent from my motorola one macro using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, horvat said:

Za 10-20e ce pisati koliko god oces :lol:

A jbg sad...

 

Ja ću vjerojatno uzimati preko AC, uvoznika. Kao što sam rekao povrat rent a car (RAC). To je onako najrealnija opcija. Računam da bi zbog stanja sa koronom čine a mogla biti niža nego prošle godine. Moguće da sam u krivu.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, crni spolja je jedan od lepših, kod mene u gradu ima i jedan crni Street, dosta lepo izgleda, baš zato što nema tih hrom detalja spolja, koji po meni nekako na hach ne stoje. Još je street sa crnim felnama :) e jedino što je tu lošiji enterijer... ipak se ovaj sa ''lounge'' untra razlikuje u nekom stilu i šmeku iako su 99% isti, ali unutra ova hrom poprečna lajsna u lounge umesto sive štrafte na običnom dosta više ima šmeka, onako više je ''black'' a lajsna mu daje konstrast... takođe ove hrom lajsne oko satova su extra i baš su neki što ih nema na običnim paketima (zna li neko da li to moglo nekako da se doda), takođe deo iza ekrana ima lepu padajuću liniju a ne budžu... daleko je svakako to sve do brava kad je on san snova, ali..... Takodje spolja Street se meni čini da ima zatamljenje lampe, nekako mi na lounge mnogo su crvene, tako da na lounge spolja slabo šta mi sve sviđa, felne su nekako klasične iako su 17, hrom maska... ali unutra je dosta sve to skladnije.  Ali bi mogla generalno da se napravi fina kombinacija. To isto i na karavanu, bez hrom maske hladnjaka i hrom laskne, i sa dobrim felnama bio bi vrh.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije Tipo nego Brazilski Cronos....koliko mu je zadnjica bolje ukomponovana

 

Screenshot_20200727-140654.jpg
 

Edited by Ivan
Sredjena slika

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, neshtry said:

Nije Tipo nego Brazilski Cronos....koliko mu je zadnjica bolje ukomponovana

Sa sve pomocnim tockicima, izdignutim i kutijastim krajem :) . Mislim da si nasao sliku gde jedino iz tog ugla moze na nesto da lici. Baci pogled ;)

 

Cronos_1_8_adicionales-1.thumb.jpg.b9b852d47b314609ac3eb7a989f6e0de.jpg 1uSY0z9DBB_v_4G.thumb.jpg.072635d7602c54857f474014c46bfcdb.jpg maxresdefault.thumb.jpg.86bbdb74a19fae1c53ac30d1f9b4d197.jpg fiat-cronos-hgt-2020-1-e1565118972543.thumb.jpg.6f87cf0e3eb754cc46b4b9042c19d7ed.jpg

 

Slazem se da su zadnje svetlosne grupe interesantne, ali je Tipo (bar za moj ukus) daleko lepse nacrtan i "evropskiji" auto.

Dodatno sto je Cronos pokusaj sedana sa manjim WB, primetno kraci i uzi od Tipa sedana. Dimenzijama maltene Grande Punto sa dodatim gepekom, zato ovako pomalo nezgrapno i izgleda.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najvise za najmanje u klasi

 

Kada je naše tržište u pitanju, Fiat Tipo je jedan od modela koji najbolje balansira u disciplini ponude i potražnje. Konkurenti u C segmentu u proseku nude više, ali mnogi bi se iznenadili koliko model Tipo pruža, a u mnogim aspektima i značajno prednjači u odnosu na konkurenciju.

 

zz.png.f49c6d9370464cba3d821d7fd47d08ea.png

 

Nedavno je u Fiat salonima bila aktuelna veoma posećena prodajna akcija Nedelja čuda, tokom koje su mnogi imali priliku da sednu u nov kvalitetan automobil po veoma povoljnim cenama. Iako je akcija završena, u Fiat salonima širom Srbije se još uvek nalazi ponuda koja je neuporedivo primamljivija od konkurentskih proizvođača. Naime, većina proizvođača je poslednjih godina počela da kvalitetom i ponudom savremenih sistema parira premium brendovima i to prilično uspešno čini, ali to se itekako odražava na cenu, pa je postao standard da se automobil C segmenta, odnosno popularne “golf” klase traži iznos od oko 20.000 evra. U zapadnoevropskim zemljama je to sasvim u redu, ali kod nas je situacija ipak nešto drugačija. Fiat je jedan od retkih koji vozačima nudi prostran, udoban, bezbedan i savremen automobil po ceni koja je neuporedivo niža. Naravno, kompromisi su neizbežni, a na našem testu se našao Fiat Tipo u hečbek verziji sa osnovnim motorom od 1.400 kubika i u Lounge paketu opreme koji se nudi po redovnoj ceni od 12.990 evra.

 

10.png 11.thumb.png.a66ad4750d90f2efacb140a9125b0c88.png 12.thumb.png.6bc6587480d0f264615973c2dbbb656d.png 13.thumb.png.da4134ee7a2adaaeb6d23509678177de.png

 

U pitanju je prilično bogat paket koji podrazumeva aluminijumske točkove prečnika 17 inča, paket hromiranih detalja, automatski klima uređaj, multimedijalni sistem sa ekranom osetljivim na dodir, elektro pomične prozore, tempomat, naslon za ruku, podešavanje vozačevog sedišta u lumbalnom delu i još mnogo toga. Ali krenimo redom. Na našem testu se našao model u veoma atraktivnoj braon boji kojoj posebno dobro pristaju hromirani detalji na karoseriji, što pomalo čak podseća na neke premium automobile. Dizajn modela Tipo je sveden i čini se da će dobro odolevati godinama, a jedan od najvećih aduta ovog modela su njegove nešto veće dimenzije, pa i prostranost koja sa time dolazi. 

Tipo je jedan od najprostranijih i najpraktičnijih automobila u klasi. Teško je pronaći konkurenta koji poseduje prtljažni prostor zapremine 440 litara, tako da je Tipo i u hečbek verziji sasvim dovoljan i za porodična putovanja. Kome treba još više prostora, tu je karavan verzija, ali i sedan koji se nudi po još povoljnijim uslovima.Kokpit modela je moderno stilizovan i nudi više nego što bi moglo da se očekuje po toj ceni. 

 

Gornji deo instrument table je obložen plastikom mekom na dodir, upravljač je kvalitetan i presvučen vrlo prijatnom kožom. Ipak, tvrdu plastiku pronalazimo u gornjim oblogama prednjih vrata, što je kod pomenutih skupljih rivala ipak kvalitetnije. Upravljač poseduje mnoštvo komandi, ali su one vrlo intuitivne. Desno su komande tempomata, dok se sa leve strane nalaze prekidači za praćenje informacija centralnog displeja na tabli sa instrumentima. Muzičkim sistemom se upravlja uz pomoć komandi sa zadnje strane upravljača, slično kao i na Jeep modelima, a ista “caka” je primenjena i na redizajniranoj verziji modela “500L”. Ekran multimedije je postavljen visoko, tako da je uvek jasno vidljiv, a antireflektujuća površina garantuje lako očitavanje i tokom sunčanih dana. Ispod su vrlo funkcionalne Fiat-ove komande klimatizacije. Prednja sedišta su veoma dobra. Kao da su napravljena po ugledu na nemačku školu, dakle nešto tvrđa, ali odlično oblikovana i udobna. U Lounge paketu vozač može da podešava “jastuče” u lumbalnom delu i to uz pomoć elektro komande, što je tokom dugih vožnji od nepocenjivog značaja. U najkraćem, u modelu Tipo vozaču ništa ne nedostaje, a ako nekih ušteda ima, one su opravdane cenom.

 

20.png 21.thumb.png.b80b103c16b06cbb0574e16f18e2b325.png 22.thumb.png.ba031638b24994616db17470fa5cc048.png 23.thumb.png.4f6f5aafbad6f803f9bfb07a4cd6382f.png

 

Na našem testu se našao upravo najosnovniji benzinski motor od 1.400 kubika i sa 95 konjskih snaga. To je isti motor koji pokreće i model “500L”. Kada je ovaj agregat u pitanju obično se lome koplja, a najčešće su kritike da je to motor starije generacije bez turbine, tako da nema dovoljno obrtnog momenta na nižim obrtajima. To jeste tačno, ali ne bismo to stavili na listu nedostataka. To je jednostavno ustupak manje platežnim kupcima da po povoljnijim uslovima dobiju dobar i savremen automobil. Istina je da motor nema velike performanse, ali sasvim korektno se vozi. Kada zađe u niže obrtaje ne pokazuje to trešenjem, što savremeni turbo benzinci rade, jednostavno ne odaziva se na pedalu gasa, pa je potrebno odabrati niži stepen prenosa. 

Ono što je dobro kada je ovaj motor u pitanju je to što stepena prenosa ima šest. Prilično su skraćeni, što je dobro jer motor može lakše da se nosi sa masom automobila, ali to znači i da ćete redovno u gradu voziti petim, a ponekad i šestim stepenom prenosa. Proverili smo potrošnju i na auto-putu, koja pri brzini od solidnih 120 kilometara na čas iznosi manje od šest litara. Pritom moramo da napomenemo da je i zvučna izolacija bolja od očekivane, tako da se i po tom pitanju u modelu Tipo vozite kao u skupljim konkurentskim automobilima

 

FIAT TIPO HD

Motor R4, benzin

Zapremina 1.368 ccm          

Snaga 85 KW/95 KS pri 6.000 o/min

Ob. moment 70 Nm pri 4.000 o/min

Transmisija manuelna, šest stepeni     

Ubrzanje 0-100 Km/h 12,4 s

Maks. brzina 185 km/h

 

t1.thumb.png.de238899e29d586bb549398079d75eda.png t2.thumb.png.b1a2589de79e441d93e977c0315b70c7.png t3.thumb.png.81898f0afebdf892747b0c14ca79971b.png 

 

t4.thumb.png.01c94a2feecd46366d67af688d4591b2.png t5.thumb.png.62ddd3537dcd2e32847c30b8e1916e5c.png

 

 

Preuzeto sa: magazin.drivein.rs

 

Edited by Ivan
Dodati tekst, fotke, PrintScreens i izvor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stoje ispred kafića parkirani novi Ford Fokus,novi Tipo heč i Golf 7,....Tipo 2 klase lepši od oba (i moja supruga potvrđuje).

Sent from my motorola one macro using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rečeno je već 100 puta, ali prosto ne mogu da se pomirim sa izborom motorizacije u Tipu i to je to. Može da bude kakav god 'oćeš po svim drugim pitanjima. Ajd 1.6 MJT 120 možda i nekako... Na mišiće zbog suludog obrtnog momenta za tu zapreminu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tipo ima dosta lose dupe, ako i nije ruzno, onda dosadno i zastarelo jako. Izgleda kao da je stariji 10-15g nego sto jeste, pogotovo u poredjenju sa focusom sa slike npr., doduse focus je i segment iza? 

 

Bas steta za motorizaciju, zasto nisu ubacili 2.0 mjet i jace 1.4tjet od 150-170ks...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za koju potrošačku ciljanu grupu je pravljen, odličan je. Mogli su bar neku varijantu sa "sport" paketom i jačim motorima, al ajd...nadam se da će ili FSA sam ili u saradnji sa PSA da izbace neki C segment sa širom paletom motora i opremom da možemo malo da proberemo.

 

Što se tiče "monotonog dupeta", Astra K, posebno karavan je tek out....onako "polu-zamagljena" zadnja svetla me asociraju na Astru H...

Maltene sve postaje "slično pod kalup"...Opel Astra, Kia Ceed,Tipo..jedino tu odskaču Megane, mečke i Japanci.

Iskreno se nadam nekom svežijem modelu Fiata C segmenta..Nije da ne bih gledao Tipa kao budući auto pogotovu u karavan verziji ali osećaj većeg prostora za klasu/1/2 klase više je ipak primetan. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Losije dupe nego na bravcu, sta dalje reci. Pogotovo po mraku, mutne i nedefinisane stopke su odlike prastarih automobila, moglo je to mnogo bolje, makar kao bravo, koji je za svoje vreme imao mnogo bolji dizajn.

 

32463619_10156375774564583_3665686374465404928_o.jpg?_nc_cat=100&_nc_sid=cdbe9c&_nc_ohc=1pANHLwMmesAX9MBv7G&_nc_ht=scontent.fiev1-1.fna&oh=7cf8a20315434c1e85c4f7a1d5dbc6bf&oe=5F4DEC09

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 hours ago, darkmanzr said:

Kada zađe u niže obrtaje ne pokazuje to trešenjem,

Ovo su u pravu. Nekako moze da se vozi na niskim obrtajima, verovatno zbog kratkog prenosa. Cesto i kad mislite da bi trebala niza i ne treba, na konstatnom gasu on izvuce. Naravno u takvim situcaijama ubrzanja su veoma teska, ali ne gusi se pa sad da stalno mora niza, mora ako se zeli malo brze, ali kad se vozi smirenje zaista ume da legne lepo. Ja nedostatak snage samo osecam kad nesto jurim zurim po gradu i nekad bi ga stisnuo ali nije to to.. Nema smisla neko teranje u visoke obrtaje jer bolje ce ubrzati saltanjem u vecu brzinu. Svakako je opravdaniji i nece nervirati za stalozeniju voznju

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiže Tipo restile i Tipo Cross
https://www.passioneautoitaliane.com/2020/06/4-novita-fiat-dopo-lestate.html?spref=fb&m=1

 

FB_IMG_1593151822841.jpg

 

In the autumn we will see some news for Fiat models. In September comes the Tipo restyling and the Tipo Cross, which will introduce many new contents, on a technical and aesthetic level.
After the debut of the new 500 range on Saturday, the new model will be in dealerships in October, with deliveries of the La Prima special series of sedans and convertibles.


During the autumn we will also see updates regarding the Fiat Panda. I have already had the opportunity to see Panda Sport, the new Uconnect screen on the dashboard and the new alloy wheels of the Cross. 
For the 500X, Fiat officially confirms the arrival of the FireFly Mild-hybrid 48V engine. But it's unclear whether it will arrive by December or early 2021

 

Edited by Ivan
Sredjen format, skinut TT potpis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao i u drugim modelima - za dizel samo 200 Njutna, FPT-ov C510.5 petobrzinac... Jedino na tezinu od skoro 1.4 t ;) .

Tako da su performanse i ubrzanja maltene na nivou atmo motora u hatchu. Cak su, koliko se secam, overtaking parametri u normalnoj voznji (60-100, 80-120), koji nas uglavnom sve i zanimaju - trunku na strani pomenutog 1368 ccm atmo u laksem HB. A vozio si verovatno nesto te tezine sa FIRE motorom, pa uporedi.

Ipak je to motorcic inicijalno pravljen za manje modele. Naspram njega imas 1.6 sa 320 Njutna, sestobrzincem, koji je uz T-Jet u trenutnoj ponudi merka za tu karoseriju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...