Jump to content
FAS Goran
dobri nikola

Fiat novi Tipo - mišljenje, iskustva, saveti

Recommended Posts

Vidjao sam ranije samo cipovanog Tipa 1.4 tjet, i izbacuje oko ~145 ks i ~260 nm :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja samo odgovorim na pitanje kako se identican atmo motor malo drugacije ponasa u gabaritnijem vozilu koje imam priliku da vozim kao sluzbeno... I odmah mi prisiju "potapanje", "civilnu upotrebu" i sl., a da mi bilo sta od toga nije bilo ni na kraj pameti.

A gledaj ove divljake tipa @horvat , to niko ne sankcionise :D . 250 KS i 325 Njutna, pa gde to moze bez drugacijeg hardvera i to si nasao da kacis na "civilnoj" temi :p ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti si se umešao u civilizovanu priču dva civila o atmosfercu i rekao da to ništa ne valja i bljak, a horvat em simpatičan, em priča o turbo benzincu, pa je interesantno...

Bravo ti ima širok izbor motora, a ovaj Tipo samo 4

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha tnx :D  

 

Ako niste primetili do sada, ja sam veliki ljubitelj T-Jet motora. Naslutio sam da ce mi se svidjati jos dok sam samo citao o njemu, zatim mi se svideo i na prvoj voznji, i stvarno nisam pogresio ni najmanje. E sad, imao sam plan da ga prvo vozim u Bravu, pa onda tek u Giulietti, ali nisam imao srece da nadjem lepog i mladog Brava sa T-Jetom. 

 

Verujem da ce s godinama, kako se polako budu pojavljivali Tipo-i iz uvoza, T-jet biti cesce zastupljen i kod nas :) Pogotovo sto se prodavao i sa fabricki  ugradjenim plinom, sto stvarno moze da bude primamljivo nasem kupcu :)  

Edited by horvat

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, neshtry said:

Ti si se umešao u civilizovanu priču dva civila o atmosfercu i rekao da to ništa ne valja i bljak

Vec sam te jednom lepo zamolio da citiras gde sam naveo da to "nista ne valja i bljak". I sada i za bilo sta za ovih deceniju na forumu. Kao i gde sam pomenuo bilo kakvo "potapanje", "patosiranje" (kako si vec definisao). To je, naravno, ostalo bez odgovora - toliko o tvojoj argumentovanoj raspravi.

Posto sam inzenjer po struci, pre svega to niti je moj stil razmisljanja (a samim tim ni recnik) i mozemo da pricamo samo o tehnici i validnim podacima. 

Pisao si da te bas zanima kako se atmo ponasa u 500L i ja sam drugarski dodao iskljucivo iz iskustva (jer ga vozim sluzbenog s vremena na vreme) da je po gradu manje-vise slicno i da 500L vise trpi zbog aerodinamike kako se brzina povecava, po svim pitanjima. I da oko performansi imam razlicito misljenje i tu se sva moja prica zavrsila.

@horvat

Slazem se apsolutno, u pitanju je relativno jednostavan i prilicno pouzdan motor, performansama sasvim pristojan za nase uslove saobracaja. Vremenom ce se sigurno omasoviti i sa Tipo polovnjacima, sto ti kazes lagan je i za igranje sa plinom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajde nemoj da si na kraj srca, nije bilo ozbiljno. Poštujem ja tebe, možda i najviše na forumu, uvek mi pomogneš kada te zamolim.Znam da je tako kao što di napisao @Ivan
Ja sam puž() kategorija, o tome se radi.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Ama sve OK, nismo tu da se drvimo i hvatamo za gusu :D .

Bunim se samo jer ne volim da mi se "prisiva" nesto sto niti sam mislio, niti sam rekao u datoj situaciji. Vec cisto drugarski dodao svoje iskustvo, na postavljeno pitanje.

A pominjanje Horvatovog grafika sa cipovanja Tipa je bila cista zezancija - jos sa sve smajlicima ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uopšte te ne smatram takvim tipom, loše si shvatio. Samo sam hteo da i mi puževi malko podelimo slična razmišljanja... Sorry!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 hours ago, horvat said:

86853624_2896953730368618_22865361261958

 

Znao sam da je samo pitanje vremena kada ce neko tuningovati Tipa sa 1.4 tjet, i eto, Poljaci su prvi (za koje ja znam) :D 

 

 

Bregaste sa Bravo/Delte 150 ks, turbo Garrett GT17 i remap u ETS :)  

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Ivan said:

Pisao si da te bas zanima kako se atmo ponasa u 500L i ja sam drugarski dodao iskljucivo iz iskustva (jer ga vozim sluzbenog s vremena na vreme) da je po gradu manje-vise slicno i da 500L vise trpi zbog aerodinamike kako se brzina povecava, po svim pitanjima.

Sve se slažem s time što moram još da dodam da je 500L jaaako bučan.Barem ovaj 2013to što vozim, takođe poslovni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Greota za tu multimediju, kad je već od 7 inča, da nisu standardno ubacili u svakoj NAV. Lepo je možda i preglednije zbog rikverc kamere, ali ona je po meni malo više ukras nego stvarna potreba. Zato sam je ja "izbacio" na svom Tipu, a tražio da imam NAV. Kaži mi još, malo te gnjavim jer "imaš muku", jel si dobio možda za te novce i senzore za kišu i svetla?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Društvo, hoću da kupim za leto alu felne Momo K2 reds 16" s obzirom da su fabričke 16" 1300€.

Jel neko stavljao neke alternativne alu felne na Tipu? Jel ima nekih nuspojava?
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo gledas sto pribliznije fabricke specifikacije same 16" i manje brige imas. ET ti je jedna od najbitnijih stavki, da u najgorem slucaju ne uzimas distancere, brezone i srafove.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/2/2020 at 8:18 AM, LjubeVG said:

Lepo je možda i preglednije zbog rikverc kamere, ali ona je po meni malo više ukras nego stvarna potreba. Zato sam je ja "izbacio" na svom Tipu, a tražio da imam NAV.

Druže rikverc kamera je odlična stvar, posebno kod isparikiravanja u nazad u nekoj prometnoj ulici! Sa druge strane NAV sa ažurnim mapama imaš na svakom telefonu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio sam par dana u Istanbulu i vozio se u 2 Tipa 1.3 Mjet. Jedan je prešao 492000 km a drugi 505000 km, oba 2016. g. 

Instrument tabla standardno za Fiat, Light show, amortizeri davno ispustili dušu. Pitam vozače kakvi su, kažu vrlo dobri. Malo troše, jeftine popravke i izdrzljivi. Interesantno, enterijer je u dobrom stanju, daleko bolje nego raniji Fiati poput Brave i Stila. Sada je to nesto kao Toyota, tvrdo ali otporno, i ne škripi puno. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 minutes ago, Elra said:

Instrument tabla standardno za Fiat, Light show,

Ovo bih rekao da je standardno za vlasnika, a ne za Fiat :) . Bio sam pre skoro dve godine, furaju li taksisti jos Albee, Linee i one "naprave" od Renault Symbol? Tada je u punom zamahu bila konverzija sluzbi i firmi na Aegeu, svi su bili jos uvek mladi i maltene svi 1.3 MultiJet. Benzinaca maltene da nema kod njih generalno i uglavnom se voze u skupljim vozilima. Doduse, i cena dizela im je bas bagatela.

Lepe vesti za model i tolike kilometraze ;) .

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, Ivan said:

Ovo bih rekao da je standardno za vlasnika, a ne za Fiat :) . Bio sam pre skoro dve godine, furaju li taksisti jos Albee, Linee i one "naprave" od Renault Symbol? Tada je u punom zamahu bila konverzija sluzbi i firmi na Aegeu, svi su bili jos uvek mladi i maltene svi 1.3 MultiJet. Benzinaca maltene da nema kod njih generalno i uglavnom se voze u skupljim vozilima. Doduse, i cena dizela im je bas bagatela.

Lepe vesti za model i tolike kilometraze ;) .

 

Albea više nema, bar u Istanbulu. Linea ima prilično, Dacia Logan/Renault Symbol, Stepway, Lodgy, Corola 4V, Megane GC, Fluence, Accent Blue, to su žuti jeftini. 

Plavi skuplji taksiji su Superb 3, Pasat 8 i Talisman. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motor već vremešan(pravi se duže vreme, ima ga u dosta modela) , poznat svima, mehanika isto, ako ti se dopada...
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...