Jump to content
FAS Goran
dobri nikola

Fiat novi Tipo - mišljenje, iskustva, saveti

Recommended Posts

3 minutes ago, neshtry said:

I to, ali ga stiže konkurencija, skontali su im fazon... Ceed, i30, elantra, Megan...

Megan nikako nije auto koji cilja iste kupce kao Tipo, tako da Megan nije konkurencija Tipu, kao što ni Tipo nije Meganu.
Kia i Hyundai su se probili sa proizvodnjom jeftinog auta C segmenta, ali njihovim odlaskom u skuplji deo tog segmenta ostavili su za sobom prazan prostor koji je Tipo (ne samo on) lepo iskoristio, što vidiš po prodaji.

 

4 minutes ago, Dejan987 said:

Golf 7,ima svašta nešto... 

Izlazi nov Golf za mesec ili dva, pa bi svaka kupovina Golfa 7 sada bila jedna od najgorih odluka, još naročito kad se vide cene za njega takvog...

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/24/2019 at 10:20 AM, neshaoct said:

Izlazi nov Golf za mesec ili dva, pa bi svaka kupovina Golfa 7 sada bila jedna od najgorih odluka, još naročito kad se vide cene za njega takvog...

 

Što se mene tiče moraš biti lud da kupiš novoga Peugeota, a i budući Gold VIII. Mislim HVAC kontrole jedino preko touch ekrana. Ali preko svačega ljudi prelaze pa i preko takvih budalaština.

 

Nekako sumnjam da će novi Golf u salone barem još pola godine. Imaju problema kako u razvoju tako u proizvodnji. Još su ispod očekivanog nivoa proizvodnje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, neshaoct said:
Izlazi nov Golf za mesec ili dva, pa bi svaka kupovina Golfa 7 sada bila jedna od najgorih odluka, još naročito kad se vide cene za njega takvog...

Ja mislim da Megan i Tipo heč pripadaju istoj klasi, sedeo sam u oba i to je to... Jedino je motorizacija malko drugačija...
Za ostalo se slažem, poenta je ima buljuk vozila za 17k eur, ja bih lično bio zadovoljan Cliom 1.2,ali je ispao iz proizvodnje...
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, MS PK said:

A sta bi kupio novo za 17000e?

Za malo preko imas Megana od 140ks sa intens opremom, što je 3. ili 4. nivo kod njih. Dodaš još 300 jura za GT line dodatak - em izgleda biiip, em imaš full led. I dalje si ispod 18 000 a razlika je povelika. 

To je ono što ja znam, a sigurno ima more ponuda za koje ne znam, jer nemam 17 000e za auto. :D

 

@neshaoct To je upravo ono što sam ja rekao. Tipo cilja na klot kupca. Ljudi koji žele malo više ga neće kupiti jer za te pare počinješ da se guraš sa ozbiljnijim igračima. Tako da i te kako mu jesu konkurencija auti iz C segmenta ako za autp sa pristojnom motorizacijom bez neke opreme traže 17 000 hiljada.

Edited by Smireni

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo mesate babe i zabe, mesate male gradske aute i tipa, pa onda skuplje aute u striptiz klot opremi sa tipom dizel u full opremi, i tako...golf napucan opremom kosta kao audi a6, npr..

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Smireni said:

Dodaš još 300 jura za GT line dodatak - em izgleda biiip, em imaš full led. I dalje si ispod 18 000 a razlika je povelika.

+1, Megane GT brutalno izgleda i prilicno me je zainteresovao, ali je dosta skuplji od te cifre (uz Full LED ide i "4Control" sistem zakretanja zadnjih tockova - za lakse manevrisanje po gradu i upravljivost na vecim brzinama, 18'' tockovi, Visio sistem (upozorenje napustanja trake, prepoznavanje saobracajnih znakova, automatsko kratko/dugo svetlo, upozorenje mrtvog ugla), difuzor pozadi, elektronska rucna, R-Link 2 multimedija sa 8.7'' ekranom, opciono Bose, 360 kamera za asistenciju pri parkiranju, alkantara, itd.). Motori su dizeli do 165 KS, TCe do 205 KS (RS verzije 280-300KS, vec van ove price, ali cisto sta proizvodjac nudi u cilju promocije modela).

4 hours ago, neshtry said:

I to, ali ga stiže konkurencija, skontali su im fazon... Ceed, i30, elantra, Megan...

Slazem se apsolutno sa Nesom, Tipo sa Megane tesko moze u istu recenicu (iz razloga opcionala navedenih iznad). Korejanci su sa Ceed i I30, od jeftinih predstavnika svakom novom generacijom sve blizi vrhu segmenta. Elantra se u Evropi prodaje na nivou statisticke greske, tako da je ne bih ozbiljno ni uzimao u poredjenje... Ovde ne treba brkati ranije pomenuti I20, Clio, itd. jer je prica o Compact klasi.

Meni je je jedino krivo (sto Smireni lepo rece na prosloj strani) da Fiat polako ali sigurno urusava sopstveni kontinuitet i imidz u Compact klasi. Licno pamtim od Ritma, vozim ih naravno od kasnije - ali kako se koji Fiatov Compact pojavljivao, bio je dizajnerski bum i napredak (Ritmo 2. na izboru za auto godine '79., Tipo auto godine '89., Bravo/Brava auto godine '96., Stilo za dlaku 2. u izboru '02...). Svaka iduca generacija je bila tehnoloski naprednija, lepsa, pozeljnija :), a prvi put mi se desilo da kada sam provozao Type 356 utisak bude "nit' smrdi, nit' mirise" i da se ni sa cim nije istakao kao logicni naslednik Stila i Sporta. Dovoljno je tehnicki ga uporediti sa savremenom konkurencijom (eno npr. liste potencijalne opreme za Megane iznad). U odnosu na Stilo, koji je 2 generacije stariji, ima dnevna svetla i BT (koji tada nisu ni postojali)... Pa Stilo je pre skoro 20 godina imao fabricki xenon, ACC (adaptivni/radarski tempomat), Keyless sistem, ConnectNav+, segmentnu panoramu, motore do 170 KS... Plus konfuzija sa imenima modela, samo je slag na tortu.

Nemam nista ni protiv ovakvog pristupa, dao je neke prodajne rezultate - ali npr. Skoda ima i Rapid/Scalu kao budget, ali ima i Octaviu koja je bila 2. po prodaji u segmentu. Peugeot ima 301, ali i 308 koji je takodje u samom vrhu... Mada u tim ciframa, uvek treba imati u vidu da dobar deo Tipa ide za Tursku. Boraveci u Istanbulu, videh da ih je masa na taksiju (menjaju Lineu/Albeu) i kao sluzbene. A posto iznova uporedjujete prodaju sa Stilom :) (koji nije bio uopste jeftin kao sto neko pomenu, vec tehnicki napucan auto po standardnoj ceni za segment) - videce se da je svake pune godine Stilo u Evropi imao preko 50.000 komada vise ;) (sudeci po H1, Tipo pada na nesto preko 80.000 komada 2019.):

 

Untitled.thumb.png.a4bb154a31e6338b74e2bb006cbd97b4.png

 

Drugi je problem sto su ulozili gomilu novca i resursa u razvoj za to vreme napucanog auta (i u standardnoj opremi), tako da su logicno gubili na planiranoj prodaji. Ovde je taktika totalno drugacija - manje ulozeno, budget model, koji evidentno ima prodju i drago mi je da ima nekog rezultata. Za trzista poput naseg svakako best buy. Tipu, kao i konkurenciji u klasi, ne ide na ruku ni sto prodaju ovih segmenata bukvalno ubijaju mali i srednji Crossoveri. Compacti su od najprodavanijeg segmenta pali na 3 . mesto iza pomenuta dva. Mozda je i to razlog sto FCA sve manje paznje obraca na C klasu (Delta mrtva, Giulietta ne dobija naslednika, Tipo pade u budget)...

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan

 

Možemo se valjda složiti da osim što se Golf u najbolje prodaje ima vrlo vjerojatno najveći udio jačih motora i paketa opreme.

Pa taj i takav Golf ima negdje do 20% prodaje modela sa 2.0 motorima, možda i manje. Preko 30% prodaje čini 1.6 TDI. 

 

Želim samo reći da  većini razvoj jačih modela od negdje 120 do 150 KS i nema isplativost. Samo im stvara dodatne troškove kako u razvoju tako kasnije logističke u proizvodnji.

 

Mene samo živo zanima što Tipo MCA donosi, a morat će donijeti barem u EU radi promjene pravila o obveznim ADAS sistemima. Ne znam je li to stupa na snagu 2021. ili 2022.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, N.N. said:

Želim samo reći da  većini razvoj jačih modela od negdje 120 do 150 KS i nema isplativost.

Apsolutno se slazem i upravo o tome i pricam ranije - da je Fiat kroz zadnjih par generacija potencirao taj opseg. Vremenom se brojke generalno menjaju navise, ali smatram da je to apsolutna "merka" za segment - da lako nosi karoseriju i bude opusteno, lagano i bezbedno za voznju. Sad, ako je neko seo iz starijeg ili atmo motora, svakako ce mu i 120 KS turbak biti avion, to je vec stvar licnog dozivljaja. Sve preko 150-200 KS je vec stvar nekog imidza, marketinga i zelje da proizvodjac pokaze sta moze sa modelom, za cim u ovom budget nacinu pristupa realno i nema potrebe.

Share this post


Link to post
Share on other sites
54 minutes ago, Ivan said:

ali je dosta skuplji od te cifre

Ne znam kad si se interesovao, ali GT line ide sada odvojeno eksterijer/enterijer.

 

Ovo o cemu je govorim je GT line eksterijer (full led svetla, drugaciji prednji i zadnji branik i zavesice, i oznake) sto je obicno nekih 600evra, ali je sad doplata samo 300. Mozes da doplatis u inostranstvu na bilo koji motor (pogledaj sliku, komedija!!), kod nas samo na intens paket opreme, sto znaci da mozes da ga uzmes sa ovim turbakom o 140ks sto je kao pravljeno za mene.

E sad ako juris neki rs verziju, to je odvojeno pitanje! :D Onda to sto pricas.

 

5d61332ecd437_Capturegegeg.thumb.JPG.ef0ef635628e179a55679113f54aa527.JPG

 

Meni je Megan prelep auto, a ima jedan GT line bele boje u Sapcu.... Nocu je preverzija.

 

@Ivan kapira ovo sto pricam. Kad se jednom urusi imidz brenda, to je posle tesko ispraviti. Trebalo je ponuditi jeftin klot, ako je to ono na cemu se prave pare, ali dati i verzije za zahtevnije kupce po konkurentnoj ceni. Ovo mi izgleda kao "pobegli smo iz C segmenta, jer ne mozemo da izdrzimo konkurenciju! Tipo to nije C" (a realno jeste!)

 

Bice posle prica kao sa Alfom. Konacno naprave krsten auto sa zadnjim pogonom, koji realno kida kako izgleda, ali nema prodaje. Zasto? Pa to je trebalo da bude 156ica, da se nastavi na 159ku, i onda da Gulia bude onde gde treba da bude.

Da se uhvati rep stare slave. Sad... Pojeli su je Nemci. Ko ce da da iste pare za nesto bez kontinuiteta? I da, nema karoserijske izvedbe...

 

Isto tako ce biti kad budu probali da naprave "novog stila". Mislis da ce kupci Golfa, Megana, 308, da kazu - Daj da probamo, nema veze sto su pre ovoga grebali dno bureta sa Dacijom.

 

EDIT

Da, slazem se, SUV i krosoveri ubijaju trziste limuina i kompakta. Jos sad ova prica sa elektricnim automobilima....

Edited by Smireni

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima logike, vidis da ljudi kazu da leti :) .

@Smireni

Cenom sam mislio na "kompletan" GT sa 4Control (videces razlike), pao sam na du*e, ali je cena :wacko: .

 

NewCarz-Renault-Megane-GT-20.jpg.8eb6623083617b20d55c4e83ddbc34d7.jpg.50c8d63d614ceb72b2430eb3b96376fc.thumb.jpg.06fa62e8714faf207b0c467cd5e82b32.jpg NewCarz-Renault-Megane-GT-18-600x400.jpg.03cc418ea8b87cad0ee96912fa12e6c0.jpg.4cf7271669ecb99dd4bc58a3faa51a67.thumb.jpg.d51dbbb0ff06855ce559e51b33d97de8.jpg

 

Nije losa ni ova prica koju pominjes, pogotovo za nase uslove, pratim Megane, pa videcemo...

Inace, za ovo saranje Fiata u C klasi, kao i sa imenima, lepu si paralelu dao sa Alfom... Nema te nigde neko vreme, napravis tehnicki vrhunski i lep auto (Giulia), ali kada treba - prodaja sipak, drugi odavno grabe i vec zauzese to mesto. Svaka greska se skupo placa u ovakvoj danasnjoj konkurenciji.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni sve ovo što pišete deluje kao poslednji trzaji SUS motora !  Kad uvedu kontrolu brzine, praćenje znakova, praćenje odstojanja, autonomnu vožnju i sve to na struju,  sa približnom snagom u datom momentu , uz iste trenutne uslove na putu za sve! Šta onda ? Koji je isplativiji, upotrebljiviji, brži, jači,... To nikako nije daleko.  5K Evra je na zapadu VELIKA suma, a kamoli kod nas !

Znaju Italijani gde će još moći da se uzmu pare,  pre nego li sve postane slično. Zato se i odlaže elektro pogon dosta godina unazad. Rapid je to probao pre Tipa. Ali , ta dva se ni u jednom segmentu kupovine novog vozila ne mogu porediti . Ovo kažem iz iskustva. Tipo je pozicioniran u nulu, perfektno. Zato je i izašla Skala (Nemac:mellow:) , ali je daleko skuplja, a ne daje ništa više ! Nisam ekspert, i poštujem Vaše tehničko znanje , ali govoriti ovako o autu koji zadovoljava sigurno 60% tržišta u najslabijoj motorizaciji je apsurd. Kad Alvirović mora da reklamira Skalu, onda vam je sve jasno, ili nije? Porediti Tipo i Dačiju ?:D  Po meni je besmisleno davati 20K evra (kao ovaj gore, nov) za bilo koji Megan , naspram nove Mazde 3!

Samo pokušavam da razumem prethodne postove. Unapred se izvinjavam , ako se neko oseća prozvanim.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Smireni @Ivan

 

Mislim da jedan model ne može presudno da utiče na imidž brenda. Volele bi fabrike automobila kada bi to moglo, ali treba mnogo modela i par decenija kontinuiteta istog rada da se postojeći imidž (koji neki auto brend ima) promeni.
Neće tako ni Tipo promeniti imidž Fiata, a sve i da hoće može samo da ga ''promeni'' u onom smeru gde ionako gomila ljudi već po stereotipu misli da Fiat jeste - proizvođač jeftinih automobila. Džabe što im neko pokaže npr. maleni Fiat 500 koji u nekoj od svojih (brojnih) iole posebnijih verzija sa cenom ide lagano preko 20k evra, koji se i prodaje po toj ceni...oni i dalje misle da Fiat pravi samo jeftine aute. Ili, aktuelni zajednički projekat sa Mazdom, sadašnji Fiat 124...ili Fiat 500X koji lagano prelazi 20k evra takođe za klasične njegove verzije, a sećam se nekadašnjeg BG sajamskog primerka sa tada najjačim dizelom, panoramom, pogonom na svim točkovima, automatikom sa 9 brzina, koji je bio 30k evra...

 

Kao što je već više puta rečeno, cene iz cenovnika za nova vozila u SRB (tako je i drugde) treba uzimati samo orijentaciono kad su poređenja cena modela u pitanju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovde sam procitao da je tipo naslednik linee. Ako je tako Tipo je po meni auto mnogo bolji od produzenog punta? Komforniji, lepsi, moderniji....  

 

Sto se tice 1.4 atmo danas Sam isao iz Ar za Bg u odlasku preko avale u povratku auto putem. Mislio Sam da ce avalu I podavalska sela teze proci Ali prosao super. Veci deo ide 4. Brzinom mislim na krivine u usponima, izvaci iz njih, nekako imam utisak da drzi snagu ne gubi, al ubrzanja jesu problem, spora su, mora niza, Ali nije bilo mucno uz avalu naprotiv, znaci 4. Bzina 3.000 obrataja 70kmh, treca bas ponegde kad je uspon krivina veca, I peta naravno imalo je gde. Naravno nije to ona cetvrta kao na 5. Brzina ali izbeglo se Ono "malo za cetvrtu mnogo za trecu". Potrosnja po bordu malo ispod 6, kazem po bordu jer ja poredim sa stilom jer Sam I njega gledao po bordu, apsolutna razlika mi je bitna. U povratku auto put, po ravnom ravnopravan sa mnogima, ja nemam ambicija da vozim mnogo preko 130, potrosnja ide tu preko 7, tako da je na auto putu podigao prosek za pola litra. Al uzbrdice opet tesko resive kad je guzva, svakako se ne moze sa njim izaci u najbrzoj traci, mozda u nekoj situaciji moze prilicno da se izgura u 5. Brzini sa nesto preko 100 Al cetvrta 90 100 u vecini slicajeva... To je realnost. Posle magistrala spustilo prosek na 6 po bordu. Dodajte odstupanja. Da sve ovo sa klimom troje odraslih dvoje dece.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 hours ago, djole81ar said:

Ovde sam procitao da je tipo naslednik linee.

Napravljen na varijaciji iste Small Wide platforme, u istim Tofas pogonima, sa milijardu investicije turske strane (slicno spremaju i za restyle), nastavljajuci slicnu koncepciju budget modela. Pun ih je Istanbul i sa njim menjaju pomenutu Lineu/Albeu, ostavljao sam slike kada sam bio tamo u maju. Neka dozivi kako ko hoce, ne pricamo da bilo sta pljucnemo daleko bilo, nego cisto tehnicki i sta ostali nude. Isto vazi i za motore, niko ne kaze da taj ovde "cuveni" atmo nece savladati to sto treba, pa isli su ljudi sa Ficama i Peglicama na more. Pitanje je samo kako i sa kojom lakocom, maltene svi ovde smo verovatno vozili (ili kupusali :)) neku varijaciju FIRE i poredimo opet sa modernom konkurencijom. Naravno da drugacije gleda neko ko je ranije vozio atmo ili auto oko 100 KS, a drugacije neko ko sedne iz pomenutih 120-150 turbo konjica koji su po meni mera za tu karoseriju. Smatram da je veliki plus foruma sto su ovde ljubitelji automobilizma i italijanske autoindustrije, prilicno njih sa puno tehnickog znanja, prakse i iskustva i nema Fanboys fanatika koji velicaju marku koju voze - opusteno caskamo o svemu i sa zadovoljstvom procitam svacije misljenje. Otuda toliko apsolviranih tehnickih tema, ljudi sa drugim brendovima ili ljudi koji ostaju ovde i ako sednu u nesto drugo, forum posecuje i dosta ljudi sa strane... 

@neshaoct

Ja sam pominjao da se lagano gubi/urusava kontinuitet u Compact klasi i da ce se to prilicno odraziti na buduce C modele (ako ih uopste i bude pod ovom najezdom Crossovera). A ne na to da jedan model utice na imidz celog brenda (sto je apsurdno, niti je to slucaj, cak se Tipo korektno prodaje), mislim da i Smireni hoce da kaze isto. Za mali 500 im npr. skidam kapu, uboden do bola, bukvalno je postao lifestyle model, koji je uz mofidikacije svez i posle 12 godina. I maltene ne da je odrzavao, nego vremenom cak i povecavao prodaju. Najprodavaniji model, najprodavaniji van maticnog trzista i primer pravog razmisljanja.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/08/2019 at 11:50 AM, horvat said:

Nemam objasnjenje zasto FCA cenovnici funkcionisu tako kako funkcionisu, ali mogu da kazem pouzdano da niko, nikad, nigde nije platio 21-22 hiljade za Fiat Tipa 1.6 SW...

 

Osim ako ga nije dodatno napucao onim safety paketima, navi, S-design felnama, itd itd., ali to svakako nisu zaokruzeni slucajevi... 

 

Recimo da bi Tipo SW 1.6 Lounge trebao da ide oko 18, a opremljeniji je od Octavie Active, dok kod Skode budu te cene iz cenovnika +/- nesto sitno. Koliko sam cuo, kod njih je prostor za cenkanje bas minimalan... 

Kod Škode je verovatno najveći prostor za cenkanje, mada i ne mora ništa da se cenka...jer čim procene da je neko stvarni kupac odmah sami spuštaju cenu, tj. daju info o ceni iz pravog cenovnika (koji ne objavljuju javno). Nije uslov kupovina 3, 5, ili 10 automobila, pada cena i za jedan auto. To znači da cena ide značajno dole...npr. za novu Scalu (najjeftinija varijanta), cena ide dole za oko 1.600 evra, za Rapid još više... Oni imaju iz centrale Škode zadatak da ih bude što više na ulicama, a da najveću zaradu onda posle uzimaju na servisima. Ta poslovna politika nije neuobičajena.

Mnogi uvoznici i prodavci automobila imaju zvaničan ali i onaj drugi cenovnik, sa nižim cenama, koji ne sme da bude objavljen javno.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/26/2019 at 9:14 AM, djole81ar said:
I, u kojim sve segmentima je bolja za cca 2.000 eur od Tipa?

bezbednost tj.broj poena na crash testu, kvalitet izrade, mislim da tipo nema pocinkovanu karoseriju.
Tipo je odlican u osnovnom paketu sa osnovnim benzincem. Svaka dopalata mu je paprena.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taman posla da bilo koji auto u 2019. nema pocinkovanu karoseriju :D:D 

 

Ali, ruku na srce, kod Fiata jeste kraca garancija na lim (8 godina, a vecina daje 10 ili 12)... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I skalu ako malko napakuješ dobiješ cifru...ovo je punuda koju sam ja dobio, sa popustom u preprodaji
Kod Škode i vw generalno bilo kakva oprema je kao od zlata... 7904b4e3e896eb5430054e558cbe0936.jpg

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 24/08/2019 at 2:55 PM, Smireni said:

Meni je Megan prelep auto, a ima jedan GT line bele boje u Sapcu.... Nocu je preverzija.

Ovo o cemu je govorim je GT line eksterijer (full led svetla, drugaciji prednji i zadnji branik i zavesice, i oznake) sto je obicno nekih 600evra, ali je sad doplata samo 300.

Malo sam pronjuskao, "GT" verzija je ona "prava", sa 4Control (zakretanjem zadnjih tockova), jacim motorima i pomenutim brdom opreme, ali je i cena...

Lepa opcija koju pominjes za nase uslove je "GT-line", koliko vidim to je samo Trim Level (kao sto na Tipu to provlace kao Street, Sport, itd...). Ali sa stvarno odlicnom dodatnom opremom, gledam sta sve imaju i na polovnjacima (trenutno su dva 2017. na oglasima, plavi TCe 130 i 1.5 dCi):

 

ca27b3641f38-1920x1080.thumb.jpg.da6a848233e88018cc01aafd59286fe2.jpg 7a13e2dfcc4e-1920x1080.thumb.jpg.2e787b86da2d98e26b9e432c16addf67.jpg 861fdcdb3223-1920x1080.thumb.jpg.cc57ebe5729af191a76702cd88b8556f.jpg a3f7e899f628-1920x1080.thumb.jpg.4e0db6efe2c069defded225246a8cd31.jpg

ab2d27b79427-1920x1080.thumb.jpg.acd5c340feeb7206e7c80d5f02f44b0c.jpg f2f426a468e1-1920x1080.thumb.jpg.225e3635427608107cf788d4ca88a1db.jpg 9bb333546e99-1920x1080.thumb.jpg.47f9f14e6e238da32799fea9b481edd3.jpg 019ea006d755-1920x1080.thumb.jpg.390c86fcf0f0613cd98bbabc52454bd5.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...