Jump to content
FAS Goran
dobri nikola

Fiat novi Tipo - mišljenje, iskustva, saveti

Recommended Posts

Moja vozila prvih šest meseci na city, sada joj je bolje sa normalnom podešavanju... A automatski menjač ne vole, jer kada ubaci u D ili R i pusti kočnicu, auto joj uvek poskoči, nama osećaj za gas i bez veze joj zimi...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juce sam bio do Babinog Zuba autom, znaci sa oko 200mna 1500m. Bogami bilo je interesantno, radila je i druga cesto ali generalno je ok.

Sent from my HUAWEI MT7-L09 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juče sam video Dačiu logan karavan, au na šta ono liči... tako da baš nas briga bar vozimo lep auto :) a i onaj ko kupi karavana, a da lupam glavu šta sam mogao kupiti za 15.000 neću jer toliko nikako nisam mogao da se pružim :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

E, nasao si i ti sa cim da poredis ;) . Em segment ispod (Subcompact), em niskobudzetna filijala Renoa, em u najboljem slucaju facelift 2. generacije modela iz 2012., koja dizajnom i ponudom nije mnogo odmakla od one originalne iz 2004. 

Fiatov predstavnik u C segmentu treba da tezi da bude konkurencija modernim konkurentima u klasi - Golf, Focus, 308, Megane, Astra, Leon... A bar dizajnom da ih otrese i bude originalan, korektno sklopljen, sa dobrim i snaznim motorima... Bar ja tako dozivljavam njihove modele u klasi zadnjih decenija.

A koliko god da se neki spr*ali sa Daciom, konkretno u tom segmentu su i Sandero/Logan npr. po prodaji daleko ispred Fiata (500L i Punto koji se nazalost potpuno gasi). Sandero je, verovali ili ne, cak 5. u klasi, maltene odmah iza Clia i Pola (122.000 komada u prvoj polovini 2019.). Dusteru vrlo malo fali da cak bude lider u Small Crossover segmentu (115.000 za H1 2019.), koji je drugi najprodavaniji segment u Evropi.

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
Quote

sa dobrim i snaznim motorima... Bar ja tako dozivljavam njihove modele u klasi zadnjih decenija.

Ivane, šališ se, kakvi bre snažni motori u novom Tipu? Tipo prve generacije iz osamdesetih otresa ovog novog ko slinu :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) Očekivao sam rekaciju... malo sam se šalio inspirisan kolegom gde je juče išao sa Tipom, al stvarno sam juče video dačiu, glanc, stepway, i pomislio kako je ružna.. al malo sam i ozbiljan bio, uz ugla negog ko je hteo u ovom ludilu na tržištu polovnih automobila da kupi nov sa ratom od oko 100eur mesečno koliko se može izdržati i da proda stari iauto  još malo se uzajmi za učešće... nekom je u toj kalkulaciji i dačia opciia. Svakako najjeftinija je dosta jeftinija, i zato se i prodaje kako si naveo, ali sa opremom kao Tipo dođe na istu cenu. Jeste Fiat zalutao dok su ostali učvrstili brend, zna se šta je megan, šta je astra, da ne pričam golf.. ali šta je bio stilo sa 5v? Kritikovan od mnogih za izgled, opravdano, ali opet funcionalan za porodicu. Da treba da ima novi bravo treba, da se ne pitamo jel sad tipo umesto brava ili šta pošto više ni ja ne znam... Sad da se opet našalim, ako je išlo tipo, bravo, stilo, bravo, tipo, sad bi opet trebao da dođemo možda Stilo nem pojma :)))  I da se vratim na priču sa početka, Tipo sa ovom cenom, konforom koji pruža, izgledom pogotuvu.. sasvim je dobar. Ja kad se odlučio ne lutam godinama u potrazi za polovnim i da idem na opciju novog sa ograničenim budžetom nisam gledao astru, nego npr 500l, koji je unutra u odnosu na Tipa zanimljiviji i verovatno i kvalitetniji, ali Tipo ima lepšu liniju, i meni bliskiju, gepek je veći i normalnijeg oblika, još u street opremi kupio me je... I za mene je samo ova opcija benzinca po ovoj ceni bila u igri, dizel verzija već nije spadala u povoljnijju varijnta... možda je to neealno  mišljenje, ali tako je... 

2 minutes ago, marko.jovanovic said:

Ivane, šališ se, kakvi bre snažni motori u novom Tipu? Tipo prve generacije iz osamdesetih otresa ovog novog ko slinu :lol:

Pa izašao je i Tipo sport pa ko voli... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
45 minutes ago, marko.jovanovic said:

Ivane, šališ se, kakvi bre snažni motori u novom Tipu? Tipo prve generacije iz osamdesetih otresa ovog novog ko slinu :lol:

Ne citas ;) , upravo i pricam kakav je bio trend u prethodnim iteracijama i da je ovo izuzetak po mnogo cemu... Originalni Tipo je imao masinice od cca 150 KS (2.0 Sedicivalvole), Bravo/Brava 1.8 GT i 2.0 20v petaka. Pa iza toga Stilo 1.8 i 2.4 20v petak od 170KS, sa njim krecu i malo ozbiljniji dizelasi u vidu 1.9 140. Nuova Bravo je isao sa T-Jet 150, MA 140 KS, 1.9 150 i 2.0 165 KS dizelima... Mislim, nisu ni to ne znam kakve "sile" (2.0 165 je kao dobar dan i ovde kod nas), pogotovo u poredjenju sa tim sta su sve nudili drugi proizvodjaci u klasi, ali recimo eto neki rang snage koji bez problema nosi karoseriju C segmenta.

43 minutes ago, djole81ar said:

ako je išlo tipo, bravo, stilo, bravo, tipo, sad bi opet trebao da dođemo možda Stilo nem pojma

Tim "saranjem" samo nepotrebno unose zabunu kod postojecih ili potencijalnih kupaca. Ista klasa - 128, Ritmo, Tipo, Bravo/Brava, Stilo, Nuova Bravo, Tipo.

Subcompact klasa - 127, Uno, Punto, Grande Punto, Punto Evo, Punto, gasi model...

Pogledati kako to rade ostali - Golf je Golf od 74. , Polo je Polo od '75., slicno i kod drugih. Sitnica, ali sve one cine jednu celinu. 

43 minutes ago, djole81ar said:

Pa izašao je i Tipo sport pa ko voli... 

Videh, ali sa motorom od ... ? Verovao ili ne, nude ga cak i sa atmo, a reklame po netu im se svode na istaknuto "Design and exterior" i "Infotainment". A takav auto ne treba da bude samo znacka i kacket na gepeku, uz sto veci touch screen ;) ... U stvari je (kao Street, Mirror, S-design, itd.) samo Trim Level. U nedostaku modela u Evropi, te gomile iteracija jednog te istog modela su nazalost doktorirali.

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 hours ago, Ivan said:

Videh, ali sa motorom od ... ?

Nema neki abarth? Videh da turci nešto budže... Za ovim atmo je zaista smešno sve to staviti ia i platiti... ali.. slažem se da je prošlo vreme kada se pravila npr lancia delta integrale, druge su neke vrednosti došle i sa strane proizvođača a i kupaca... volim ja i cajgere, i više analogno nego digitalno, tako da ne pišem o Tipu kao ljubitlej autobila nego kao kupac jednog prosčenog porodičnog automobila.. 

Edited by djole81ar

Share this post


Link to post
Share on other sites
28 minutes ago, djole81ar said:

Nema neki abarth? Videh da turci nešto budže...

Nista konkretno, a sumnjam i da ce biti ubuduce, posto aktuelna gama i nije neka osnova, zadnje Abarth izvedbe su bile 500 i Punto Evo.

Sto se mene tice nisam ni mislio na izbacivanje nekog hot-hatcha, imaju oni puno drugih bitnijih stvari o kojima trebaju da razmisljaju, pogotovo u Evropi.

Nego cisto na prosirenje ponude motorizacije u dostupnim verzijama, trenutno je to limitirano na skromnih 120 KS za MultiJet i T-Jet, pogotovo ako se nesto nudi pod Sport znackom (kao sto rekoh, to je sustinski samo Trim Level). I novi Firefly koji najavljuju bi isao na Tipo opet u T3 varijanti (trocilindras od 120 KS i 190 Nm). Iako imaju i T4 (1.3 od 150 ili 180 KS i 270Nm) koji vec uveliko ide u 500X, Renegade...

Share this post


Link to post
Share on other sites

neka bude i najjaci motor u ponudi od 120 PS sa 1.6mjet motorom il neki MA motor isto te konjaze,al da ga nude malo jeftinije nego konkurencija,da vise vidjam na ulici Tipo,nego razne skodilake i da ih nude sa dobrim opremama koje vec imaju 4 nivoa.Ali Fia da napravi model u C segmentu,naslednik Bravo da ima barem 3 karoseriske izvedbe dosta opreme i ozbiljnije motore tj. jace nego sto Tipo ima

A Abarth verzije neka samo imaju 500 i onaj kabrio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nekako im je logika pogresna. Sve sto jeftinije, i onda samo cenom da se konkurise.

Da se uglavnom prodaje samo klot verzija.

Urusava se brend na duge staze. Nije Fiat sinonim za "hajend" proizvod, ali opet.

Mislim da je prica sa novim ficom, mnogo bolja. Trazis svoju nišu stilom i italijanskim smekom.

A mogao je auto da bude mnogo bolji sa malo truda.

Cela ta prica sa medju klasom, nije pravi C segment, nije naslednik Brava...

Prodajes u 2019. godini auto sa reflektorskim farovima, bez odvoda klime pozadi, sto je bilo standard pre 12 godina u Bravu.

Trebalo je ponuditi mnogo za manje para od ostalih, da auto bude nasviran opremom od pocetnog nivoa.

Ovako, dok od tipa napravis auto dodavanjem motora (nudjenje najvise 1.6 je idiotluk) i opreme.... Ne vredi.

Tipo je logican izbor samo kao klotara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

4500eur razlika u ceni! Kupiš i Tipa 95ks i Brava za cenu 1.6mjet...25e6048e699c42a9f9fcd9e426492305.jpg

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Il kupis 17 punta mk2 u full opremi?
Merak se placa. Ako hoces da traje, vuce dobro, malo trosi..moras da platis

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šta šta? Ima šta hoćeš... Clio, Megan,i30,i20,Tuscon, Astra,Corsa, proceed....

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, Smireni said:

Trebalo je ponuditi mnogo za manje para od ostalih, da auto bude nasviran opremom od pocetnog nivoa.

To su već imali, zvao se Stilo - zaradili nisu.
Sad imaju model koji je faktički sve suprotno od pravca koji su gurali sa Stilom (donekle i Bravom), tj. od starta je pravljen da gađa kupce koji traže jeftiniji auto u C segmentu, i kao rezultat napraviće ga izgleda i u većem broju komada nego Stila, plus zarađuju pare na njemu. Naravno da se nama više dopada pravac sa Stilom, ali jbg-a...dva-tri zaredom takva modela i fabrike više nema. :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I to, ali ga stiže konkurencija, skontali su im fazon... Ceed, i30, elantra, Megan...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...