Jump to content
FAS Goran
dobri nikola

Fiat novi Tipo - mišljenje, iskustva, saveti

Recommended Posts

On 2/27/2019 at 11:24 AM, IDzO said:

1.4 T-Jet je 14.890 EUR sa PDV-om.

 

ili 14490 u beloj boji, Lounge paket

elem, razlika u svakom paketu opreme je ta da je t-jet skuplji 2k eura nego onaj sa obicnim atmosfercem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tipo Street već od 10.990 evra: Ograničena sajamska ponuda

 

fiat tipo street st.jpg

 

Novi Tipo Street. Doživi vožnju sa stilom. Već od 10.990€

Paket Street nudi vam:

  • LED dnevna svetla,
  • zatamnjena zadnja stakla,
  • 16'' alu felne (crne)
  • Tempomat
  • Rezervni točak u punoj veličini
  • Kožni volan i ručica menjača
  • Bela pastelna boja
  • VP2-radio 5“ AM/FM dual tuner, USB

Ova jedinstvena ograničena sajamska ponuda nudi vam novi izgled, agresivniji, urbaniji Fiat Tipo Street 1.4 95KS + 4 godine garancije/120.000 kilometara.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baš sada gledam...Pa to je extra!

 

Untitledz.thumb.jpg.f02f18a2a935a0d59c1ed73dfd760576.jpg

 

 

Edited by Ivan
Sredjena slika

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do sada je uglavnom samo sedan bio na ovakvim akcijama, lepo sto su malo 'pogurali' i hecbek, mislim da EU trziste (uklucujem i nas) to vise vole... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dom zdravlja kod mene danas naručio 10 komada za ambulante van mesta i patronažnu službu.
I opština menja vozni park,još voze z10,oni već dobili jedan sa crnim alu felnama...
A šta je sa našim 500L?Malo po malo Kragujevac ne radi...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste najbolja ponuda od svih sajamskih do sada objavljenih, ali ne bih rekao da je idealna s obzirom na sve što je na ovom forumu pisano o motoru 1.4 Fire.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta fali Fire motoru? Stara unapredjena tehnologija, motor neunistiv. Par drugara je imalo sto pande sto GP sa tim motorima, nijedan od njih nije imao problem a nisu se stedeli uopste. 

Kragujevac koliko sam skapirao radi u zavisnosti od potraznje modela.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

To i primećujem,mi raklamiramo turski Tipo,a naš 500L nema narudžbe...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja i dalje mislim da je najbolja ponuda u stvari sedan 1.4 u top paketu opreme (Lounge) za 12.500. Sve od opreme plus moderniji interijer kao kod hatcha. Uz još poneku doplaticu - ma, bombonica od auta. :)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je 1.4 16v ok,ja ne jurcam,a i imao sam u predhodnom autu 1.4 16v(opel astra g twinport)...Najlepše radi na 3300 obrtaja,što je dovoljno za bezbedno preticanje.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ono o cemu @srgor govori je verujem problemi sa paljenjem ( koji sam i ja imao) i problem sa primanjem gasa na tim 1.4 95 atmosfercima. Ni jedan ni drugi problem sd nisu pokazali kao bezazleni jer servisi vecinom ne znaju da ih rese...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma da je najbolji - nije;

Ali da je definitivno Best buy - jeste!

 

Sve je stvar finansija... Ako jedva skrpiš tih 10000 onda je najbolji, za 15000 već ima nekoliko konkurenata, za 20000 ne bih ga ni pogledao! 

 

Problem je što konkurencija koja je do sada nudila motore sličnih performansi, polako, ali sigurno ubacuje turbo benzinac, male zapremine, koji nisu mnogo jači, ali imaju primereniji obrtni moment i primetno su živahniji. Naravno i skuplji su, ali opet bude neka akcija, pa cena dođe na prihvatljivu! 

Drugo, na Tipou su štedeli na dosta detalja, zato i jeste jeftin, dobio je dosta dobru podršku za ovih nekoliko godina, ali vreme je za redizajn, novi motori, disk kočnice nazad, nov, zanimljiviji enterijer. Da to će ga poskupeti, ali mislim da će opet biti konkurentan vrlo Koreancima, da ne pričam o evropskim modelima!

 

Evo upravo ide reklama za sajamski Megan, 14500 + 300e u opremi, znači 14200, to je 3200e skuplje od sajamskog Tipoa! Znači FIAT ima lufta bar 2000e po komadu da unapredi ono gore što sam naveo i opet da bude 1000+ evra jeftiniji od Megana!

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/13/2019 at 7:28 PM, totti said:

.... 
-Realno, za većinu populacije taj i takvi atmosferci imaju zadovoljavajuće performanse i vrše posao. A po forumima, većina nas smo neka druga kategorija emoji4.png

Da me se maneš sa većinom populacije. Ponovo sam se vratio u formu što se tiče vožnje, od kada ponovo vozim 140ks i 320Nm. Jeste rizik da veći da se popase kazna, ali jbg, ne mogu svega u životu da se odreknem. 

Ipak je dellas u pravu, sa jačim autom sam ipak brži u istim uslovima saobraćaja nego sa Ideom 1.3mjet 70ks. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Sasa_NS  Ako više voliš sedan onda ti je super bila ona ponuda u junu sa 10000€, to je bio neki family paket, ako se ne varam nadograđeni prvi paket, da ne tražim sad po netu. Biće opet u junu akcija, bude svake godine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@marko.jovanovic ja mislim da taj 1.4 16v i motori slicnih performansi u C segmentu od 1200-1300kg vrse posao i nista vise od toga, ali samo to, za komforniju ili sportskiju voznju su slabi (osim u puntu od 900kg da me ne spopadne neko).

Meni samo bode oci kada se pisu neistine, sto po pitanju performansi ili potrosnje, a ko god se ne slaze je napaljeni trkac ili samo nije normalan covek :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ovo je super ponuda za ove pare,Tipo je odlican auto,za prosecnog vozaca i da nema velike ambicije za brzinom i sa jurcanjem po auto putu najvise

i naravno ko ima pristojnu platu za krediti il najbolje ko ima za gotov novac da ga kupi za tu akciju

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da se razumemo, nisam trkač, ne bih da ostanem bez dozvole baš, živi mi se, vozim dete itd. Evo primera iz moje okoline, kolega sa posla vozi Hyundai i30 1.4 16v, naravno šalta ga kao ja 2.0tdi, i još gore, stalno je na 1500 rpm, ne daj Bože da ponekad pređe 2500 rpm. Vuče se ko ranjeni puž, tako da se desi da nekome pukne film i da mu se ubacuju na branik, seku namerno, isto se ponaša kao i vozači 500L. A sve to zarad neke uštede u gorivu i jer kao čuva auto. Naravno, ne prelazi mu 6.5l po Beogradu (po njegovim rečima), jer je matorac, pa krene na posao u 6:30 kada nema gužve, a ode u 15h. 

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/13/2019 at 9:25 PM, srgor said:
Sasa_NS
Ako više voliš sedan onda ti je super bila ona ponuda u junu sa 10000€, to je bio neki family paket, ako se ne varam nadograđeni prvi paket, da ne tražim sad po netu. Biće opet u junu akcija, bude svake godine.

Taj model postoji i sada u Fiat cenovnicima i košta 10.490€. Taj "Family" je u stvari osnovni "Pop" paket plus plus neki "Pop Tech" dodatak tako da ima još i maglenke, zadnje parking senzore i 16 cola čelične felne. Taj ne bih sigurno uzeo jer nema tempomat koji hoću/moram da imam, plus volan bez njega izgleda skrnavo, levo dugmići a cela desna strana prazna. Najmanje što bih uzeo je sledeći akcijski paket "Easy Up" jer ima tempomat, alu felne, naslon za ruku i još ponešto, no on je 11.740 što je već jako blizu top paketu "Lounge" od 12.690, tako da se praktično i ne isplati. Jedino ako bude baš "stani-pani" i natezanje za tih nepunih 1000 evra, no ne kupujem auto da bih ga menjao za 3-4 godine tako da je najbolje da se nategnem kako znam i umem za Lounge, dobijem potpuno opremljen auto sa lepšim interijerom i budem zadovoljan duži niz godina. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Video sam taj Street juče uživo, i lepo izgleda taj kontrast crno-belo. Kad se dobro razmisli,  tvoje razmišljanje je 100% ispravno. Ako već  "grizeš" , grizi do kraja !!!  Ispunjava sve uslove prosečnog korisnika i malo iznad. Pogotovo posle Punta !

On 3/13/2019 at 9:56 PM, marko.jovanovic said:

Da se razumemo, nisam trkač, ne bih da ostanem bez dozvole baš, živi mi se, vozim dete itd. Evo primera iz moje okoline, kolega sa posla vozi Hyundai i30 1.4 16v, naravno šalta ga kao ja 2.0tdi, i još gore, stalno je na 1500 rpm, ne daj Bože da ponekad pređe 2500 rpm. Vuče se ko ranjeni puž, tako da se desi da nekome pukne film i da mu se ubacuju na branik, seku namerno, isto se ponaša kao i vozači 500L. A sve to zarad neke uštede u gorivu i jer kao čuva auto. Naravno, ne prelazi mu 6.5l po Beogradu (po njegovim rečima), jer je matorac, pa krene na posao u 6:30 kada nema gužve, a ode u 15h. 

Znam lično čoveka koji je za novi I30 dao 15.950 E prošle godine. Sa tim motorom u nekoj srednjoj opremi i sad ga prodaje! Vozio je Stila 1.9 dizel pre toga. Kupuje nešto kao Panda ili slično. BG je u pitanju. Do čoveka je , ne do auta! A,  ima pare! I nije skoro deda kao ja.:rolleyes:

Edited by spaad

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 13/03/2019 at 3:39 PM, srgor said:

Slažem se da je relativno i subjektivno šta je kome brzo a šta kilavo.

Upravo da bi se to izbeglo, postoji gomila adekvatnih podataka, na osnovu podataka i merenja. Koji uzimaju u obzir sasvim obicne i "svakodnevne" informacije - grafikoni torque i snage, ubrzanja od 60-100, od 80-120 u razlicitim stepenima ili istom stepenu prenosa (elasticnost), prenosni odnosi, na koliko se motor vrti na odredjenoj brzini u odredjenom stepenu prenosa, potrosnja u tim uslovima, itd., itd... Pri tome uopste ne mislim na bilo kakvo "kidanje", merenje od 0-100 i sl., vec na svakodnevne situacije i bezbednost.

Tako da se iz price eliminise bilo sta subjektivno i lako se vidi da li je neki motor adekvatan za odredjenu karoseriju, sta je brzo, a sta "kilavo" :) , kao sto kazes. A licni utisak moze da iznese svako od nas i to je vec neka druga prica, koja zavisi od gomile promenljivih faktora i sta se sa cim poredi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da je najbitnije sa cega covek prelazi. Ako je vozio Punta i slicno bice mu ok, ali ako je vozio nesto od 100 - 150ks (jos ako je turbo) bice mu kao puz sporac.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan

Molio bih te, i sve ostale koji se smatraju stručnim, za komentar tog 1,4 motora. Za ono što je činjenica, lišena subjektivnih utisaka.

 

Zaista sam laik, zato sam i došao ovde na forum - da pitam one koji znaju.

 

Eto, jedan kolega je pre par postova (kucam s moba, pa da ne gledam sad ko je u pitanju) zaista divno obrazložio veću potrošnju ulja i to mi zaista deluje zdravorazumski.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupovina novog automobila za 10k eur, nezavisno kog proizvodjaca, jest kupovina gde treba biti spreman na mnogo kompromisa. I onda dolazi do izrazaja pojedinac i njegove zelje i potrebe koje su kod svakoga razlicite. Zato je tesko dobiti objektivan savet i komentare koji su primenjivi i prihvatljivi svima. Ako neko zeli izricito nov automobil i zna da je cca 10 000 cifra koju moze sebi priustiti, izbor treba da se temelji na licnim afinitetima i ukusu. Ostalo uopste nije toliko bitno.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...