Jump to content
FAS Goran
dobri nikola

Fiat novi Tipo - mišljenje, iskustva, saveti

Recommended Posts

Auto se vozi svaki dan na relaciji SU-NS, odrzavan je ekstra, sve na vreme, ima 5 godina garancije (ili 200.000 km, sto ce u njegovom slucaju doci puno brze od tih 5 godina) :D 

 

edit: zaboravih da napomenem, da opreme ima nerealno puno, na lounge paket, koji je vec sam po sebi bogat, dodavane su jos neke stvarcice, poput kamere za voznju u nazad, zatamljena stakla... 

Edited by horvat

Share this post


Link to post
Share on other sites

7100 km mesečno

Razdaljina bg-su:189.52 km

39 x mesečno je išao iz su za bg

Ili skoro 20x tamo i nazad...

Mislim da je dobar posao!

Послато са LG-M250 уз помоћ Тапатока

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prošle godine u avgustu, već kačeno negde, nešto preko 2 godine pola miliona. Ovaj Tipo je smesno prešao naspram ovoga. Što kaže Mića, razrađen taman, ako je bilo falinki ispravljene su. I da Tipo sedan ruzan, hatch i mw su mLogo lepši, barem meni. 6489e2e943a72c164bfe9e9427489fde.jpg

Sent from my 3310

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat Tipo karavan je sjajan automobil i ne bih imao nista protiv da ga posedujem. Problem sa Fiatom je cena novog vozila ako zelis kola sa bogatom opremom i 1.6 mjt motorom, cifra opasno zalazi u klasu realno boljih kola...Naravno, ko prelazi mnogo kilometara kao kolega iznad, njemu se sve to isplati i gubitak vrednosti auta uveliko nadoknadi eksploatacijom istoga. Meni kao prosecnom vozacu ovaj Tipo izgleda kao povoljna kupovina za godinu dve kada krenu da stizu stari 3-4 godine, skinuti sa lizinga i sa 150 kkm.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 hours ago, MS PK said:

Dosta sam ih glefao i uporedjivao sa konkurencijom i po meni dosta odskace.

Slazem se da oskace :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo i ja da prenesem stanje u okruzenju. Ovde u Madjarskoj je na akciji 1.4 95ks pop sa 5 god garancije i besplatnim redovnim servisom do 75000km, nekih 11100 eu. Sa dodatkom maglenki, zatamnjenih stakala, hromiranih kvaka i retrovizora u boji karoserije, parking senzora, prednjeg naslona za ruke, punog rezervnog tocka i metalik boje, 1000 eu vise. Za te pare sa vise opreme (kozni volan, detektor za kisu i mrak, tempomat, bluetooth, elektro podesivi retrovizori sa grejacima i "krovna sina"), se moze dobiti Clio GT 0.9 90KS turbo. Posto sam hteo manji porodicni auto, Tipo se bolje uklopio prostranoscu, a i besplatan servis je doprineo odluci. Nadam se da se necu pokajati, jer za neki "ozbiljniji" auto u C segmentu (Megan, 308, Focus, Octavia, Pulsar, Auris,...) treba izvojiti preko 15000 eu, a to je vec prilicna razlika. Treba da stigne za koju nedelju, pa cemo videti 

Edited by ivanvi

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/29/2018 at 8:53 PM, marko.jovanovic said:

Ja ovako vozim auto putem pa ne kukam

 

Jeste, ali onda kad si uporedjivao potrosnju sa drugim vlasnicima 1.3 mjt.... :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/29/2018 at 3:38 PM, horvat said:

Meni auto pri 130 km/h, sto je ogranicenje jel, stoji na ~4.000 rpm... Pri tolikim obrtajima, to nit je komforno, nit 'lezerno', a bome bas ni ekonomicno... Moj auto je apsurd koji vise trosi po autoputu (kad se vozi po ogranicenju) nego sto trosi po gradu (pricam za NS i SU)... 

 

Sto zbog tezine, sto zbog tih silnih katalizatora, egr-ova, varijabilno ovo, varijabilno ono - nije vise 100 konja, k'o sto je nekad bilo :D 

Tipo 1.4 95ks na 4000rpm ide 150 km/h u 6-toj brzini. O preteranoj buci nema ni govora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam bio do auto kuće, koja je u Subotici diler za Fiat vozila, da vidim kakva im je ponuda za Tipo 1.4 (95 ks) hečbek.

Imaju neku akciju za vozila sa lagera.

Paket opreme je Lounge i cena je 12.690 EUR-a.

Sa učešćem od 4.500 EUR, rata iznosi 115 EUR mesečno za period od 7 godina.

Navodno nema prostora da se cenka oko cene, ali postoji mogućnost da obezbede zimske gume, pošto su letnje na kolima.

 

Nisam ima prilike da vozim 1.4 u Tipu ali jesam u 500L.

 

Da li se ovaj motor isto ponaša u Tipu pošto u 500L teško ubrzava?

Da li u ovom rangu sa ovim nivoom opreme postoji neka bolja ponuda?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
24 minutes ago, IDzO said:

Da li se ovaj motor isto ponaša u Tipu pošto u 500L teško ubrzava?

Pisali smo vec dosta na temu tog motora, videces i sam u vise topica. Ista stvar je u pitanju, stari, dobri FIRE atmosferac sa 127Nm@4500rpm (pomenutih 95KS@6000rpm) i tu se sva prica zavrsava. Prednost tog motora je jednostavnost i jeftino odrzavanje. 500L ima dosta vecu ceonu povrsinu (ali je i za nijansu laksi), pa je potrosnja, ubrzanje i max brzina trunku na strani Tipa. U normalnoj voznji bar meni vrlo slicno (moje iskustvo sa 500L i sedan Tipom), naravno sto se samo motora tice.

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

1500 eura više za 7 godina nije mnogo što se tiče kredita... Ja sam Punta uzeo na 7 godina,oduži se. Da mi imamo novac pa da se nov auto uzima na 3 godine pa ga opet zameniti za nov,to bi bio posao. 

Ovako kad prodje 7 godina nema šanse da izvučeš ni učešće koje si dao,ali 7 godina samo redovno održavanje i vozaš se.

Edited by dach@

Share this post


Link to post
Share on other sites
51 minutes ago, IDzO said:

 

Da li u ovom rangu sa ovim nivoom opreme postoji neka bolja ponuda?

 

Jok!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da budem iskren, gledam da napravim najbolju kombinaciju pošto imam kredit za nekretninu koji ističe za 3 godine.

Tako sam otišao kod drugarice u Ford da mi da punudu za Fokusa, pošto može da ponudi bolju cenu od one na sajtu. ( http://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/13102508/ford-focus )

Išao sam da proverim uslove za Tipa, ali sam isto tako gledao da uzmem nekog polovnjaka za cca 5.000 EUR kao prelazni period.

 

Kalkulacije na papir i onda konačna odluka da padne i idemo u kupovinu ;)

 

 

Screenshot_20181226-125948_Polovni Automobili.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bih razmotrio opciju Tipa sa 1.4 Tjet motorom. Koliko se secam, u Stojanovu su mi rekli, odma cim se pojavio Tipo Tjet kod nas : Hecbek, Lounge oprema, 1.4 tjet 120 ks motor - 14.500e. Sto se redovnog odrzavanja tice, maltene ti je sve isto kao i taj atmosferac, od potencijalnih skupljih kvarova (u poredjenju sa atmosfercem) imas samo turbo i plivajuci zamajac, koji s obzirom da pricamo o novom vozilu, teskooo da ce ikad da ti predstavljaju problem... Jeste doplata, ali ako nekako mozes da se opruzis toliko, razlika u motorima je ogromna, tjet motor bassss lepo vuce...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...