Jump to content
FAS Goran
dobri nikola

Fiat novi Tipo - mišljenje, iskustva, saveti

Recommended Posts

Korektno deluje (Giu, X, Renegade)...

Pogotovo za Alficu, dobijas verovatno osnovni 1.4TB, ali turbo motor, pitanje samo u kojoj opremi za pomenutih 13 i po soma.

Ko je zainteresovan, sigurno da vredi proveriti. Pa za (napucanije) polovnjake traze 9-10-11 soma, na tu cifru vredi razmisliti.

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mada na slikama na FB reklami stoji da su Giu i Renegade po 14490, a na sajtu u klipu, su 1000 manje!:rtfm::blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vala, kakav im je sajt... 

Što bre ne zaposle gazda Nešu da im ažurira, bili bi numero uno!:D

@Ivan

Ako je doplata ostala ista, za naredni paket treba doplatiti 1000jura! Znači opet za ispod 15k dobiješ Alficu!:D

I ostane ti još, onih vazda pominjanih, 500 za kvarove!! :lol:

Edited by bane1321

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/10/2018 at 8:35 PM, spaad said:

Stigao! Šta da kažem? Auto je posebna priča za sebe. Moji prvi utisci posle 80km su da je mnogo više pozitivnih stvari nego nekih (nazovimo) negativnih. Sam automobil uživo izgleda bomba u ovoj opremi (bar meni, a i prolaznicima koji se prilično okreću za njim) Za boju ste bili u pravu. Totalno mu leži. Što se tiče udobnosti  na putu ne oseti krpljen asfalt,ni manje neravnine, koje dobro apsorbuje vešanje.(samo se čuje blagi zvuk). 

 

Da li bi mogao da uporedis ponasanje u brzim krivinama sa Stilom 1.6? Ako si uopste probavao tako nesto. Pod brzim mislim na recimo, ne znam, tipa ~80 km/h ili vise, al da se auto 'napregne' odn. nagne, ako mogu tako se izrazim... 

 

Ili neko drugi ako moze, takodje, jos bolje... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam u tipa 1.4 95ks HB lounge ugradio plin nakon predjenih 2000 km. Nema nikakve razlike u odnosu na benzin, sem u potrosnji. Neprimetno se prebacuje na plin, nema trzanja. Gubitak snage (ako ga uobste i ima, a kazu da ga ima) se u realnoj voznji ne oseca. Odnosno ja nisam osetio. Plina trosi oko 9 litara na 100km u proseku, u mom rezimu voznje koji je aj da kazem neka kombinovana voznja malo grad malo otvoreno. Uredjaj je lovato. 

 

Sto se tice potrosnje ulja, nije da je bas zanemarljiva s obzirom da sam presao do sad 5000 km i morao sam da dolijem u dva navrata. Zadnji put je pocelo da pada ispod donjeg minimuma. Tako da vodite racuna i konrolisite.

Ali prilikom kupovine u salonu su mi sami napomenuli da trosi vise ulja u pocetku dok se motor ne razradi. Videcemo kako ce biti kasnije.

 

Jedino sto mi smeta jeste malo bucniji zvuk kada se upali klima uredjaj, i nekako ga bas dosta "pobija" kad se pusti gas. Al dobro valjda je to ok za motor od 95 ks. :S

 

Pozdrav,

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa to kao punto. Mogu misliti kako se vuce sa 4 osobe i klimom. Verovatno ne brze od juga 1.3 efi. Strasno. Koliko trosi ulja?

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mene proglasiše državnim neprijateljem kad sam rekao da taj 1.4 troši ulje! 

Baš sam na svojoj temi komentarisao kako mi se na Bravu osećao pad snage kad uključimo klimu, mogu misliti na slabijem motoru!

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Gotlib said:

Ja sam u tipa 1.4 95ks HB lounge ugradio plin.

Gubitak snage (ako je uopste i ima, a kazu da je ima) se u realnoj voznji ne oseca.

:stuart:

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/7/2018 at 4:01 PM, DraganUS said:

Pa to kao punto. Mogu misliti kako se vuce sa 4 osobe i klimom. Verovatno ne brze od juga 1.3 efi. Strasno. Koliko trosi ulja?

Pre Tipa sam duzi period vozio Zastavu 10, 1.2 od 60ks a nakon nje i Grande Punta 1.2 od 65 ks , oba na plin, i mogu da kazem da je motor kod tipa znatno jaci od ova dva (licni utisak je da se grandeov dosta losije pokazao u performansama od Zastave 10). Ne mogu da se porede sa ovim motorom iz Tipa, i iza toga stojim. Pre neki dan sam usao u grande punta i sa upoljenom klimom imao sam osecaj da ga toliko gusi da nece da ide. Ali sustina je da sam naviko na jaci motor u Tipu pa otuda i takav osecaj. Tipo sa ovim motorom nije trkalica ali moze lepo da povuce npr. u trecoj izmedju 3.5 - 4.5 k obrtaja pa cak i sa upaljenom klimom. Doduse klima + cetvoro ljudi nisam probao, ali verujem da bi bolje isao negoli grande punto sa klimom + vozac. 

 

Ulja sam za 3 meseca i 5000 predjenih km dolio jedno 1.2l -1.5l ukupno i to nisam isao preko polovine dozvoljene vrednosti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam probao pre neki dan hatchback 1.3. Mnogo bolji utisak mi je ostavio od limuzine, ali ogormna zamerkamza menjac.

Bas su kratki prenosi pa je stalno u obrtajima, a 6. brzina mu bas fali. Mislio sam da ce da ostane bez ulja na koliko obrtaja se vrteo na autoputu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa dobro, to su sve motorcici i menjaci optimizovani za grad i magistralu, sa kracim prenosima kako bi to bilo malo ubedljivije. Mada mi nije jasno sto na savremenom autu ne mogu da dodaju i tu 6. brzinu, cisto da se rastereti na AP (pricam za 1.3 npr.). U svakom slucaju su u tim uslovima cisto za odrzavanje brzine, tako da ne treba ocekivati ne znam sta...

A za poredjenja su pored licnog dozivljaja (srecom) tu tabele i merenja, gde se sve vidi crno na belo.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, igor0511 said:

Ja sam probao pre neki dan hatchback 1.3. Mnogo bolji utisak mi je ostavio od limuzine, ali ogormna zamerkamza menjac.

Bas su kratki prenosi pa je stalno u obrtajima, a 6. brzina mu bas fali. Mislio sam da ce da ostane bez ulja na koliko obrtaja se vrteo na autoputu :)

Neće, veruj mi, probao sam do Halkidikija i nazad :D Doduše, ja vozim matoru Mideu 1.3mjet, od "ljutih" 70ks (sada 80ks).

Reći ćete da nisam normalan, išao sam u 2 navrata 168km/h po navigaciji, sa klimom, na ravnom, tu je na oko 4200rpm.

Sledeće scene nisu za one sa slabim živcima :D i stomakom, šokantno!!!! 1.3mjet troši 8,1l/100km po bordu, što je realno 8,6-8,8l/100km. Resetovao sam bord kada sam se uključio na auto put na izlazu iz Grdeličke klisure, i vozio 160 po satu, koliko su uslovi dozvoljavali. Bili su neki radovi na putu u dužini par km, pa se tamo vozilo 80, pa opet gas do prve rampe. Distanca je nekih 41-42km, prosečna brzina 136km/h, klima je bila uključena.

 

IMG_20180701_150315.jpgIMG_20180701_151422.jpgIMG_20180701_151523.jpgIMG_20180701_151424.jpg

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/7/2018 at 9:17 PM, Ivan said:
Pa dobro, to su sve motorcici i menjaci optimizovani za grad i magistralu, sa kracim prenosima kako bi to bilo malo ubedljivije. Mada mi nije jasno sto na savremenom autu ne mogu da dodaju i tu 6. brzinu, cisto da se rastereti na AP (pricam za 1.3 npr.). U svakom slucaju su u tim uslovima cisto za odrzavanje brzine, tako da ne treba ocekivati ne znam sta...
A za poredjenja su pored licnog dozivljaja (srecom) tu tabele i merenja, gde se sve vidi crno na belo.

Ne bi imao snage za to.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Gotlib said:

Pre Tipa sam duzi period vozio Zastavu 10, 1.2 od 60ks a nakon nje i Grande Punta 1.2 od 65 ks , oba na plin, i mogu da kazem da je motor kod tipa znatno jaci od ova dva (licni utisak je da se grandeov dosta losije pokazao u performansama od Zastave 10). Ne mogu da se porede sa ovim motorom iz Tipa, i iza toga stojim. Pre neki dan sam usao u grande punta i sa upoljenom klimom imao sam osecaj da ga toliko gusi da nece da ide. Ali sustina je da sam naviko na jaci motor u Tipu pa otuda i takav osecaj. Tipo sa ovim motorom nije trkalica ali moze lepo da povuce npr. u trecoj izmedju 3.5 - 4.5 k obrtaja pa cak i sa upaljenom klimom. Doduse klima + cetvoro ljudi nisam probao, ali verujem da bi bolje isao negoli grande punto sa klimom + vozac. 

 

Ulja sam za 3 meseca i 5000 predjenih km dolio jedno 1.2l -1.5l ukupno i to nisam isao preko polovine dozvoljene vrednosti.

Druže ulje uvek blizu max , sa filterom ulja staje nepune 3 litre ako si dolivao do pola vrednosti to znači da je uvek falilo možda 0.4-0.5 l tako da i potrošnja ulja mora biti veća 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@marko.jovanovic @igor0511

mali motor da bi postigao vecu brzinu mora vise da se vrti, vise se vrti, vise trosi. Osnovni zakon fizike

 

Elem, ova potrosnja ulja kod 1.4 fiatovog benc motora je stvarno ono, u banani

Edited by srdjos

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/7/2018 at 11:16 PM, dach@ said:

Druže ulje uvek blizu max , sa filterom ulja staje nepune 3 litre ako si dolivao do pola vrednosti to znači da je uvek falilo možda 0.4-0.5 l tako da i potrošnja ulja mora biti veća 

Pa da, zapravo je tako kad malo bolje razmislim. Ne mogu da se setim koliko mu je fabricki bilo sipano, ali verovatno blizu gornje granice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...