Jump to content
FAS Goran
dobri nikola

Fiat novi Tipo - mišljenje, iskustva, saveti

Recommended Posts

On 4/5/2017 at 7:57 PM, vagenovac said:

Zar nije I talijanska zandarmerija uzela ogroman kontigent seat leona tdi umesto djulijete mjet ili da zameni djulijetu mjet ne secsm se vise?

Talijanska žandarmerija? Prvi put čujem.

Od Leona se odustalo nakon jedne godine nabavki iako su imali opciju za još 3, tj. ukupno 4. Razlog kronična nepouzdanost Leona sa 150 KS.

On 4/5/2017 at 8:54 PM, vagenovac said:

Zar nisu fiat tipo i pezo 301 dobili samo 3/5 zvezdica na euroncap crashtestu, dok je rapid dobio 5/5 zvezdica, mada naravno za zadovoljstvo je najbitniji licni utisak.

Sto se tice motorizacije mislim da je 1.6mjet najbolji motor jer najbolje ide, a najmanje trosi, tj. po specifikacijama ide kao 1.4tjet, a trosi kao 1.3mjet, mada je i 1.4 16v sa 11.5s i 185kmh vise nego adekvatan za laganu voznju, a opet da ima rezerve snage za nedaj boze.

Trebaš gledati detaljno test. Tipo ima sasvim dobru zaštitu odraslih putnika. Da čak stave danas Golfa ili Octaviu sa opremom kada su izašli ne bi mogli dobiti 5 zvjezdica.

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 hours ago, igor0511 said:

Opet vi isto  :) 

Ja kazem FR ima odlicno sportsko i prilicno ok vesanje po pitanju udobnosti, a vi poredite sa Golfom 5, nekim Octaviama i nekim Seatima koji verovatno imaju jako malo veze sa ovim.

 

Rekoh vec, bice vec prilike na nekom skupu da se vidi.

 

Ispade da sad cela VW grupacija ima lose vesanje.

Ma nije loše, samo je tvrdo. Neko to voli, a neko ne. A takav baš kao tvoj je i skuplji, zar ne? Njemu će posle Pežoa i Tipo biti tvrđi, a za Seat da ne pričam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podatke sam skidao sa zvanicnih cenovnika...

Da me neko ne shvati pogresno, ni ja nisam prezadovoljan izgledom, a posebno ne motorizacijom Tipoa... Meni su GP I Bravo neprevazidjeni (doduse Tipo ima prekidace of GP - nastavlja tradiciju), ali kad se razumno pogleda do 13.000 nema boljeg C segmenta u HB varijanti!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vise sam izgubio nit ko hoce da kupi kola. Ko god,neka ode i proba modele koji se uklapaju u finansije i odluci jer posle ove prepiske nema pametnog zakljucka :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/4/2017 at 9:13 AM, andreja.micovic said:
Ako ti treba porodičan automobil i dalje stojim pri S-Crossu. Evo i cenovnika i opreme. Što je Igor napisao, kad uzmeš produženu garanciju izađe to malo iznad 14000. A verovatno će biti i nekih akcijskih pogodnosti zbog sajma. Treba se raspitati. I prethodni model je krenuo ovako sa cenom da bi jako brzo pao na 12500 za početni model. 

 

Dal ovo Suzuki ugradjuje 1.6MJet?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A zar se 1.6 mjet nije ekstremno lose pokazao?

Koliko ja znam bilo je mnogo iskirvljenih glava u garantnom roku i zalbi na menjace.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bilo je raznih mjenjača sa 1.6 JTD. Sada ne ide ni jedan od ta dva nego novi C635.

 

Prvi put čujem za iskrivljene glave.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znaci da uskoro ocekujemo bulletproof Leone sa 120 000 km :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je tekst iz 2015. Inače što se stranice Jalopnik tiče pratiti im rejting koji pada poput vodopada.

 

2016. su odustali od daljnje nabavke Leona. Ne znam što su uzeli. Svakako ako je karavan bio uvjet ništa iz FCA.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valja, ali je to već skuplje. Inače njihov dizel mi se veoma sviđa jer je toliko uglađen da se ni spolja ne može pogoditi da li je u autu on ili benzinac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa evo drugarica kupila Kiu Ceed 1.4 u skoro full opremi za 14k. Ja kazem bez razmisljanja bih dao 1000e vise za Aurisa sa 1.6 motorom i ekvivalentnom opremom.

Jedino alu felne treba doplatiti ~ 300e, sto bi verovatno i poklonili sad na sajmu. Dizel nije ni bio na sajamskoj ponudi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozio sam aurisa sa 1.3 vvt motorom, na satu oko 15000 i ja ga nikada ne bih uzeo. Potrosnja mu je mala, udoban auto, ali jednostavno nikakvo uzivanje u voznji cak sto vise dosadan.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/5/2017 at 10:27 PM, Skorpion said:

Dal ovo Suzuki ugradjuje 1.6MJet?

 

Vrlo moguce, Suzuki je ugradjivao 1.3 Mjet u prethodnim modelima

Share this post


Link to post
Share on other sites

Delili su prethodni SX-4 model (Fiat Sedići), izašli iz iste fabrike. Tako da vrlo verovatno. Suzuki isto ugrađuje 1.4 boosterjet u njihovoj varijanti. Sve mi to liči na fiatove motore ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je ta Meriva ostala u secanju kao vrlo simpatican auto za nekog drugog :) Posto je minivan u pitanju ima bukvalno mesta na pretek, ali trazi navikavanje na malo cudan raspored. Prve 3 krivine sam imao problem da pratim saobracaj zbog polozaja A stuba, ali posle sam se vec navikao. Menjac je odlican i precizan, ali naslon za ruku cudnu pozicioniran tako da takodje malo zbunjuje. Motor odlican. Vukao je do 180-190 bez problema (na Autobanu, naravno), a prosecna potrosnja je bila prilicno mala za to kako je vozen auto. Turbo je savrseno odmeren i vuce iz bas niskih obrtaja tako da se jako lepo vozi.

Gepek pristojan potpuno. Model koji sam ja vozio je imao i grejace volana tako da je bila milina voziti zimi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/20/2015 at 8:51 PM, igor0511 said:

1.4 turbo u Merivi, ne znam koja mu je tačno oznaka, ali baš fino ide :)

 

Jeste bilo mučno voziti 500L 1.4 posle Stila, ali može se na sve navići. Uostalom nije da žurim negde pa da mi znači obilaženje. A i kakvi su naši zakoni gre'ota je voziti sve preko 80ks :)

 

Evo kako je izgledala ta ljuta mašina unutra

 

 

IMG_20150418_075305.jpg  IMG_20150418_075311.jpg

 

I jako zanimljiva ručna

 

IMG_20150418_075159.jpg

 

On 4/18/2015 at 2:34 PM, igor0511 said:

Vozio sam danas Merivu 1.4 turbo. Mogu da vam kažem da sam baš oduševljen.

 

Auto ide nerealno dobro. Od 2500 obrtaja do 6500 ne staje da vuče.

 

BMW serije 1 mi se lepio jedno vreme i posle sam mu pobegao na magistrali. Na autoputu sam išao 160-200 u zavisnosti od gužve. 180 ide sa 3/4 gasa i još kada se doda gas povuče opet.

 

A potrošnja 8.1l za tih 200km. Moj Stilo bi sigurno trošio više.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako stvarno onako malo košta, onda bi to trebala da bude odlična kupovina, bez obzira što lično nisam ljubitelj turbinskih benzinaca.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

U budzetu od 14k eur se uklapa i Astra J sedan 1.4 turbo 140KS za 13.415eur i to 4 opel + 3god dilerska garancija.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...