Jump to content
FAS Goran
dobri nikola

Fiat novi Tipo - mišljenje, iskustva, saveti

Recommended Posts

Kupio bih novog fiata Tipo ( lounge ) sa 1,4l benzinskim motorom od 12.490 evra. Kakva su iskustva ili za tu sumu novca kupiti nesto drugo ( mnogo bolje se pokazo )?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po meni Lounge nema alternativu u tom cenovnom rangu.

Tesko da ces naci vise opreme za slicnu sumu. A sto se 1.4 motora tice svakako su dobri i trajni, a da li ce zadovoljiti tvoje potrebe na tebi je da procenis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odusevio me je izgledom na sajmu automobila u Beogradu, odvih dana dobicu poziv za probnu voznju. Ako se pokaze da odlicno lezi u krivinama, gradskoj i otvorenoj voznji kupicu ga...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bolje onda da nista ne pisem ako ocekujes odlicno lezanje u krivinama i uzivanje u otvorenom putu :lol:

Naravno, u svom cenovnom rangu je situacija daleko bolja i to je neosporno.

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/2/2017 at 3:15 PM, dobri nikola said:

Kupio bih novog fiata Tipo ( lounge ) sa 1,4l benzinskim motorom od 12.490 evra. Kakva su iskustva ili za tu sumu novca kupiti nesto drugo ( mnogo bolje se pokazo )?

 

Jesi ikada vozio Grande Punto sa tim motorom? Slične su težine tako da je to tu negdje.
Kako leži? Slično kao Golf, Octavia ili Leon u onim verzijama sa polukrutom straga. U prijevodu, to nije vozački auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio sam prosle godine na probnoj voznji i meni je skroz ok auto. Prijatan za voznju, sasvim zadovoljavajuce vuce, tih, udoban. Pogled u motorski prostor mi se narocito dopao jer je lak prilaz svemu. E sad, on nije Alfa niti je zamisljen da bude, ako me razumes. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za te novce mozes kupiti nove aute C ili MPV segmenta sa motorima otprilike istih karakteristika (ubrzanje oko 12,5s, oko 100ks...) sa vise/manje korektnom opremom (primera radi 500l u lounge paketu kosta 12000)...

Ili da se spustis u klasu ispod, I dobijes manji auto, bolje motore (za velicinu auta) i odlicne pakete opreme!

 

Smatram da ako vec hoces auto C segmenta, moras izdvojiti barem 15k evra za korektan motor I dobru opremu! Ako ides na kredit razlika ti je 2500 e na recimo sedam godina, pa za 30-40 e mesecno vise doijes bolji auto, sa kojim ces duze biti zadovoljan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako pricamo o alternativama obavezno bih probao uz Tipa i Hyundati Elantru (valjda je Elantra C limuzina) i Astru J. Ima razlike medju njima pa vidi koji ti manje/vise odgovara

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slazem se sa igorom za elantru,mozda nije lose i pogledati ovaj novi i20,lepo izgleda u ozbiljnijoj opremi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, igor0511 said:

Ja bolje onda da nista ne pisem ako ocekujes odlicno lezanje u krivinama i uzivanje u otvorenom putu :lol:

Naravno, u svom cenovnom rangu je situacija daleko bolja i to je neosporno.

 

 

Nemojte me pogresno shvatiti netrazim agresivnu voznju od tog auta, niti sam takav tip vozaca da ludujem dok vozim. Bitno mi je da se udobno osecam dok vozim i da korektno povlaci kad mu se da gas...

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, dobri nikola said:

Bitno mi je da se udobno osecam dok vozim i da korektno povlaci kad mu se da gas...

 

Provozaj pa ces videti vec da li ti to odgovara.

Elaanta ima, cini mi se, u istom cenovnom ragu, 1.6 benzin, a Astra 1.4t. Lepa konkurencija da se vidi sta ce ti najvise "leci".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa I nije isti rang, osnovna Elantra krece of 14000!

Za I20 se slazem, sa motorom of 90ks, I jaaaako dobrom opremom, lepim prostorom nazad kosta oko 12500!

Ali, opet, kazem, treba razmisliti izmedju veceg auta sa dovoljnim motorom, I manjeg auta sa dobrim motorom I boljom opremom!

 

Ne pitah Tipo sedan ili HB?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na test vožnji nema tog motora od 1.4 litra. Samo 1.6 mjet i uglavnom najveći paket opreme. Bio sam prošle godine na test vožnji i nije me nešto oduševio, super ide, vuče ali je tvrd. Nekako mi nema neke razlike u vožnji novog Tipa i npr. stila koji je dobro očuvan, tj da mu je sve na mestu i radi kako valja. Ali to je moj utisak. 

A i imali smo ga u firmi neko vreme na korišćenje kao promociju da kupi neko od nas tako da sam se i vozio u njemu:) 

 

I mnogo je bolji viši paket opreme u HB i SW nego u sedanu. Drugačija je cela tabla. Samo u POP paketu opreme (najjeftiniji) sva tri imaju istu tablu. Napisao sam i negde ranije, nije mi logično ali šta sad. 

 

Što se prostora tiče, u limuzinu koju sam probao sednem lepo napred, za vožnju je ok sedenje. Međutim, pozadi sam nekako uvučen u sedište, veći čovek ne može da se ispravi, tj udaram glavom u krov. 

 

Kao što je napisano, pogledaj i Astru i Hyundai (Elantra ili i30). Probaj pa vidi šta ti najviše leži. Za Tipo je garancija 2 godine i ide +2 uz neki program i doplatu. 

Opet, od svih tih novijih u tom cenovnom rangu, meni nekako S-Cross najviše pruža. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/2/2017 at 9:30 PM, andreja.micovic said:

Nekako mi nema neke razlike u vožnji novog Tipa i npr. stila koji je dobro očuvan

 

Ala si mu ucvrstio odluku :lol: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobri, mislim da možeš da zaboraviš da će dobro da povuče ovaj 1.4 a zaboravi i na dobro ležanje, ali zaista, za skromne novce dobijaš puno lima i dosta opreme, pa ti odluči šta ti je važnije. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tipo je automobil koji bi trebao ponuditi brdo prostora i jeftino održavanje i sve to za male pare.

 

Ono što je mene iznenadilo, a visok sam 186, da za razliku od većine ove klase ima prostora straga za noge. Ima ga više od Golfa ili nove Astre. Kod 308 ili Meganea ako su hatchback uopće ne mogu sam normalno sjesti iza sebe, to je za djecu. Tako da u biti stoji da Tipo straga za koljena nudi mjesta u rangu Octavie.

Samo bi ipak savjetovao da ako je ikako moguće bude Tipo hatch, a ne limuzina. Jednostavno je zgodnije i za korištenje.

Za motor neka sam kupac prosudi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugari, ne bih vise od 14000 evra dao za nov auto, vazno mi je vase iskreno misljenje koji auto je najbolji za te pare. U principu nisam grub vozac i nemam tesku nogu ali, volim ponekad na otvorenom da dodam gas. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad ce biti ciganin hvali svoga konja, ali po meni Leon 1.2tsi nudi mnooogo vise od konkurencije. Imas 110ks i turbo motor, malu potrosnju, brdo opreme i prilicno atraktivniji auto od konkurencije.

 

Doduse prelazi nesto tih 14000e, ali za razliku izmedju 1.4 atmo i 1.2tsi mislim da se isplati.

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 hours ago, igor0511 said:

Sad ce biti ciganin hvali svoga konja, ali po meni Leon 1.2tsi nudi mnooogo vise od konkurencije. Imas 110ks i turbo motor, malu potrosnju, brdo opreme i prilicno atraktivniji auto od konkurencije.

 

Doduse prelazi nesto tih 14000e, ali za razliku izmedju 1.4 atmo i 1.2tsi mislim da se isplati.

 

Taj 1.2TSi se i nije proslavio. U zadnjim verzijama su vratili kaiš umesto lanca, ali mislim da i dalje ima problema, tipa da se pregreje i crkne posle dužeg prženja na auto putu....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stari i novi 1.2 TSI baš apsolutno nemaju veze. Apsolutno je sve izmjenjeno. Blok, glava, orjentacija gdje je sada ispuh straga... Stvarno ne znam kakva je trajnost.

 

VAG se sa prvom generacijom TSI motora nije proslavio. 1.2 problemi, 1.4 twincharger problemi, pa čak i ovi što nisu imali veze 1.8/2.0 isto problemi.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskreno mene bi bilo briga kakav je motor uz 5 godina garancije. Stavise i prizeljkivao bih crkavanje istoh posle 3. godine :)

Prva stvar koja po meni nije za poredjenje je garancija. Dok doplati duzu garanciju eto ga na istoj ceni.

 

16 hours ago, N.N. said:

Tog Leona od Tipa izdvaja jedino motor. I to je to. 

 

Da ti odgovorim ovako :D

 

On 4/2/2017 at 10:00 PM, N.N. said:

Alergičan sam na osobna mišljenja koja to nisu nego se kreće u izvrtanje činjenica, a koji neki uporno ponavljaju. Da ne govorim kako jedni te isti uporno pišu negativno u ovom automobilu.

 

Salu na stranu mislim da je Leon daleko ozbiljniji auto od Tipa. Ne zato sto sam ga ja kupio vec sam ga kupio jer mislim da je ozbiljniji auto od Tipa :)

@dobri nikola Provozaj oba pa ces videti o cemu pricam. Vesanje na Leonu je toliko dobro da imas osecaj da tocak prokliza koliko se brzo ispravi u krivini.


Kabina je daleko bolje uradjena i orijentisana ka vozacu dok je na Tipu nedefinisana. Sedenje je mnogo bolje i daleko vise sportski.

Sedenje u Tipu meni je jednako kao u GP-u dok se u Leonu lepo zavalis.

 

Menjac na Tipu je neergonomski i trazi navikavanje, volan debeo,...jeste to sve subjektivno, ali sam prilicno siguran da nisam jedini koji je to primetio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...