Johnatan Archer 10 Posted April 4, 2017 Znači noćna mora Automobil je Fiat Seicento (turbo) 2003. godište. Juče kada sam pokušao da ga startujem upalio se žuti ključić sa code natpisom ispod njega. (sve vreme sija) Auto vergla ali ne moze da se upali. Kada se da kontakt ne cuje se pumpa za gorivo (verovatno je sigurnostni sistem blokira) Kljuc je plavi (original), nigde nije ostecen, ispao... I nemam rezervni jer ga je slomijo drvoseca pumpadzija dok je sa debelim rukavicama otkljucavao rezervoar....grrrr Sta mi predlazete da probam da uradim Quote Share this post Link to post Share on other sites
PuntoAbart 2 Posted April 4, 2017 Ako imaš taj slomljeni ključ .Prinesi ga bravi a sa drugim probaj da upališ. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Johnatan Archer 10 Posted April 4, 2017 Nažalost nema slomljenog ključa... Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 317 Posted April 4, 2017 A pretpostavljam da nemas Code karticu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted April 4, 2017 Skini sa akumulatora sat-dva a u međuvremenu proveri akumulator i bateriju ako je ključ poseduje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sinnerman 17 Posted April 4, 2017 To može da se dogodi ako auto ostane preko noći parkiran pored trafoa... Proveri osigurace... Fiat Panda ima dva crvena releja ispod haube, jedan je za vent hladnjaka a drugi za pumpu goriva... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted April 4, 2017 Ako nemaš kod karticu koju gore pominje @milan-jtd, onda mora neko od ključara (Ristić u Zemunu ili neko drugi), da ti iščita kod. Onda možeš da napraviš drugi ključ sa kojim ćeš moći i da startuješ motor. Naravno, sve pod uslovom da je problem u samom ključu, a ne u kontakt bravi...ali to ne možemo znati dok ne probaš i sa nekim drugim ključem. Mada, možda mogu da urade neki tekst ti ključari da ti kažu da li je problem do ključa ili brave, da znaš da li uopšte da radiš drugi ključ sada i tako se izlažeš dodatnom trošku (pored troška da središ bravu ako je ona problem). Quote Share this post Link to post Share on other sites
Johnatan Archer 10 Posted April 4, 2017 Uspelo je!!! Kao sto rece Mijailović P. otkacio sam acu na par sati, po licnom nahodjenju sam poprskao kljuc sa kontakt sprejom i par puta ga lagano gurno i izvadio iz brave, odmah zatim je auto upalio bez problema. Vozao sam ga ceo dan po gradu, palio, gasio i sve bez problema. U svakom slucaju cu uraditi jos jedan kljuc po preporuci neshaoct-a Hvala svima, javljam ako se nesto promeni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5188 Posted April 16, 2017 Kako nisam video temu na vreme, imam najbolje rešenje za taj problem ukoliko se ponovi.... Originalni chip za turbo konverziju koji ujedno gasi f-ju kod ključa. Javi se ako hoćeš da probas! Quote Share this post Link to post Share on other sites