djunis82 193 Posted March 26, 2017 Nakon 5 godina i 9 meseci druženja, 45.000 pređenih kilometara, Lybra je otišla u istoriju (tačnije kod novog vlasnika), a ja sam nastavio dalje. Treći auto i po prvi put, družina van Italije. Prva dva auta su bili Punto mk1 i Lybra i prilikom njihove kupovine bio sam odlučan u stavu da ću baš te modele da uzimam. I nisam se osvrtao ni na jedan drugi. Sada sam promenio pristup. Bio sam otvoren za sve moguće modele i marke, ali i godišta. Čak sam gledao i Audi 4 od 2005. godište, pa do recimo Clio karavana (d Dakle, sve je dolazilo u obzir. Od B do D klase (hečbekovi, sedani, karavani, MPV) Kako se kupovina uozbiljavala, tako sam i probavanjem razlilčitih modela došao sam do zaključka da mi po ceni i vrednosti koja se dobija za cenu najviše odgovara Peugeot 308 karavan. Pošto nije drastična razlika u ceni onih pre redizajna i sa starim motorima od 90 i 109 ks, rešio sam da se protegnem dodatno i jurim one koji su 2012. godište i mlađi Naravno, gledajući različite primerk shvatio sam šta mi od opreme stvarno znači, a šta je lepo imati. Naime, najpre sam jurio one u Premium i Business opremi koji se od Active razlikuju fabričkom navigacijom, parking senzorima, piano plastikom i belom instrument tablom. Ali, shvatio sam da se bez tih stvari može, te da mi je od tih dodatnih stvari tempomat, izduv ventilacije za zadnja sedišta, tonirana stakla i zavesice nešto što je bitnije. Onda je bilo dvoumljenje između verzija od 92 i 112ks. Ok, 92 jeste nešto povoljniji za održavanje, ali ne toliko drastično da zameni ugodnost u vožnji koju pruža jači motor. Plus što je sama 308 teža od Lybre, pa bi 92ks bile onako slabašne. Uspostavio sam kontakt sa dvojicom momaka iz Požege (pozdrav za Peđu i Neša!) koji su mi slali primerke koji su bili u ponudi na Arvalovim aukcijama. I tako se pojavio primerak sa fotografija koje slede. Nastavak priče u sledećoj poruci 2 PremieRacing and Nikola JTD reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted March 26, 2017 Ovde će biti dosta prepucavanja oko izgleda zadnjeg dela , ali ovaj auto izuva sa ponudom prostora. Kod njega čak postoji i mogućnost ugradnje trećeg reda sedišta. Panorama je vrh Dobar izbor 1 Nikola JTD reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2337 Posted March 26, 2017 dobro izgleda,al Lybra je za ovo 2 klase iznad,eto jedino sto lybru zezaju vec godine cestitke na kupovini,mladji auto.noviji i eto dosta ljudi sa foruma odlaze od Italijana,jer postaju smesni zabari sa ponudom modela Quote Share this post Link to post Share on other sites
djunis82 193 Posted March 26, 2017 (edited) Koristio sam fotografije automobila sa aukcije, pošto danas dok sam ga vozio kiša i šleperi iz suprotnog smera su ga malo isprljali Elem, U pitanju je primerak proizveden 2013. godine, 156.000km, 1.6 e-HDI (start-stop sistem), 112 konja, 6 brzina. Na autu su nove letnje gume 205-55-16 sa šarama od 8mm i 7mm. O opreme ima: tempomat, led svetla oko maglenki, automatsku klimu, 4x podizače, zavesice, ventilaciju za zadnja sedišta, panorama krov, samozatamnjujući retrovizor, senzore za kišu, USB priključak.... I šta još već... Dogovor sa Peđom i Nešom je bio da me pozovu čim auto dođe na skladište kako bih ga video u "izvornom" stanju. I stvarno, tako je i bilo. Ljudi me pozvali, ja došao. I kako sam ga video tako sam se oduševio. Ima jedno malo ulegnuće na pragu kod levog točka, ali potpuno benigno bez ikakvog oštećenja farbe. To nisam hteo da sređujem. Imao je neke mačeće dlake na zadnjim sedištima, pa smo dogovorili da se uradi dubinsko pranje. Plus, dogovorili smo da urade i parking senzore. Auto je na prvu probu bio odličan. Dobio sam dokumentaciju za registraciju. Registrovao auto, doneo tablice, montirao, isplatio ljude i vozi Miško! Prešao sam nekih 180km (Požega-Čačak, pa Čačak-Beograd autoputem). Auto je fenomenalan! Vuče odlično, 6 brzina zahteva malo češće šaltanje, ali ništa zamarajuće. Tempomat je majka Mara. Koje vozačko olakšanje. Sjajan je za vožnju. Nema bunkerski osećaj, nema osećaj skučenosti. Za ovih 180+ km potrošio je 8 litara, što mu dođe nekih 4.4 l/100km. Lybra bi u sliučnim uslovima potrošila 5 l/100km Poređenje sa Lancia Lybra (ovo uzmite uslovno, jer se ta dva auta razlikuju za dve generacije,kao i po segmentu (konfekcija vs lux)): Kad radi u leru, tiši je od Lybra-e. Nema vibracija na volanu Lybra limarijski deluje čvršće. Lybra ima luksuzniji enterijer, ali daleko od toga da 308 jeftino izgleda. Sjajan je. Prostraniji od Lybre. Jednako meki na neravnine. Lybra ima bolje ozvučenje (moja Lybra NIJE imala BOSE ozvučenje). Vuku jednako dobro iako je 308 teži i neznatno slabiji konjski i obrtnomomentski Sedišta su jednako udobna, ali 308 ima bolje profilisana. Meni sa 192cm više prija Peugeot. Više je težište u odnosu na Lybra-u Lybra ima bolji menjač. Peugeot ima onaj menjač o kojem pričaju na forumima, ali je ok, nije sporan Cena: 6.600 EUR Eto, za početak Očekuje me mali servis za 1.700 km (tako kaže board kompjuter) i veliki na 180.000 Velika pohvala za Peđu i Nešu, dvojicu sjajnih momaka, za koje sam i ranije dobio preporuke da su ok prodavci. 23 minutes ago, totti said: Ovde će biti dosta prepucavanja oko izgleda zadnjeg dela , ali ovaj auto izuva sa ponudom prostora. Kod njega čak postoji i mogućnost ugradnje trećeg reda sedišta. Panorama je vrh Dobar izbor Hvala >Tačno za treći red sedišta, tačno se vide rupe gde se mogu montirati. MOgu se tu montirati i ova postojeća, ukoliko se ukaže potreba Meni je baš zadnji deo simpa, sa onim kontra orijentisanim C stubom. Ne izleda klasično karavanski-lubeničarski Edited March 26, 2017 by djunis82 1 Nikola JTD reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
gorank82 183 Posted March 26, 2017 Lep auto stvarno... Quote Share this post Link to post Share on other sites
djunis82 193 Posted March 26, 2017 (edited) 18 minutes ago, silenci said: dobro izgleda,al Lybra je za ovo 2 klase iznad,eto jedino sto lybru zezaju vec godine cestitke na kupovini,mladji auto.noviji i eto dosta ljudi sa foruma odlaze od Italijana,jer postaju smesni zabari sa ponudom modela Delimično tačno to za Lybra-u. Lybra jeste 2 klase iznad konfekcijskih automobila, ali njenog godišta (Megane 1, pa čak i Megane 2, 307 mk1, Astra G, Golf 4...). ALi, tokom vremena i konfekcijski automobili su se poboljšavali, pa se ta razlika i smanjivala Mada, svakako, Lybra je apsolutno sjajan auto. Pošteno rečeno, hteo sam ja da gledam Italijane, ali što ti reče, smešni su sa ponudom modela u godištima 2009 do 2015. Najbolje bi mi odgovorao neki Bravo SW, ali toga nema. Croma mi je delovala ok, ali se nalazila u "rizičnom segmentu" godišta, a nije se proizvodila u godištu koji sam priželjkivao. Prosto, nije imalo šta od Italijana. Fiat 500l, 1.4 benzinac polovan nije dolazio u obzir zbog slabe motorizacije Edited March 26, 2017 by djunis82 Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2337 Posted March 26, 2017 nema nista pametno kod Italijana nesto malo novije u toj klasi kao sto je 308,astra,golf.Imaju Deltu al to je jos premium auto,a 500 L je meni odlican sa 1.6mjet al to kosta a ovaj 308 je star samo 3,4 godina,sto je odlicno a ima i super opremu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 20029 Posted March 26, 2017 Lybra je retko ruzan auto, srecom pa si je prodao. Kupovinom ovog Pezoa si napravio odlican potez, zelim ti puno bezbrižnih kilometara. Mišljenja sam da većina sa foruma koja trenutno vozi italijane više ne bi kupila italijanska vozila. Daleko od toga da su losa ali kubure sa ponudom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted March 26, 2017 Ja imam 308 1,6 THP od 150ks, ali limuzinu. Slazem se sa gore navedenim stvarima ali moj je Sport Pack i mozda zbog toga je pretvrd za moj ukus. Sto se tice udobnosti Lybra je za 2 klase gore. Dizajn, izolacija, prefinjenost u radu i razne druge stvari su prednost produkcijski i dizajnerski 10 godina mladjeg vozila i iz tog razloga smatram da nema mesta poredjenju sa Lybrom. Iako je benzinac u mojim uslovima voznje potrosnja je u proseku oko 7,5 litara benzina sto je prihvatljivo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
djunis82 193 Posted March 26, 2017 (edited) Evo, za poredjenje. Iz istog dvorista 2 hours ago, Martini said: Ja imam 308 1,6 THP od 150ks, ali limuzinu. Slazem se sa gore navedenim stvarima ali moj je Sport Pack i mozda zbog toga je pretvrd za moj ukus. Sto se tice udobnosti Lybra je za 2 klase gore. Dizajn, izolacija, prefinjenost u radu i razne druge stvari su prednost produkcijski i dizajnerski 10 godina mladjeg vozila i iz tog razloga smatram da nema mesta poredjenju sa Lybrom. Iako je benzinac u mojim uslovima voznje potrosnja je u proseku oko 7,5 litara benzina sto je prihvatljivo. To je sasvim dobra potrosnja za turbo benzinac te snage i kubikaze. Inace, ti THP motori su prilicno retki na oglasima, ali i na aukcijama preko... Takvu motorizaciju nisu uzimale firme, vec samo fizicka lica. Sto utice na ovdasnju ponudu 2 hours ago, Axic said: Lybra je retko ruzan auto, srecom pa si je prodao. Kupovinom ovog Pezoa si napravio odlican potez, zelim ti puno bezbrižnih kilometara. Mišljenja sam da većina sa foruma koja trenutno vozi italijane više ne bi kupila italijanska vozila. Daleko od toga da su losa ali kubure sa ponudom. Kako je krenulo, postacemo forum vecinski bivsih vlasnika fiat-lancia Salim se, Tipo SW je moj TIP za sledeci auto Cak sam razmisljao i o njegovoj kupovini kao novog, ali 1.3 mjet vec skace podosta cenom, a nisam bas bio siguran kakav je 1.4 atmo benzinac u njemu 3 hours ago, silenci said: nema nista pametno kod Italijana nesto malo novije u toj klasi kao sto je 308,astra,golf.Imaju Deltu al to je jos premium auto,a 500 L je meni odlican sa 1.6mjet al to kosta a ovaj 308 je star samo 3,4 godina,sto je odlicno a ima i super opremu Probao sam jednu Delta bi-turbo na Vetec placu na Bezaniji.... Ooooooooopasaaan auto.... Ali je bila pojaka cena, bar za ono sto meni treba, a u odnosu na godiste Dolazila je u obzir i Linea, ali samo 1.3 mjet, nikako one 1.4 od 70ak konja... Mrka kapa ponuda Edited March 26, 2017 by djunis82 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted March 27, 2017 7 hours ago, djunis82 said: Kako je krenulo, postacemo forum vecinski bivsih vlasnika fiat-lancia Slažem se nažalost Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted March 27, 2017 Nažalost tako je P. S. Nikako ne mogu da se složim da je Lancia Lybra ružan auto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5900 Posted March 27, 2017 10 hours ago, djunis82 said: Kako je krenulo, postacemo forum vecinski bivsih vlasnika fiat-lancia Kad Fiat ima rupu između Crome i novog Tipa. 500/500L ne zadovoljava želje i potrebe dobrog dela ljudi. Super ti je autić, par godina pa Tipa SW ali 1.6mjet, kako su krenuli možda izađe i neki redizajn dok ne izgustiraš 308 Quote Share this post Link to post Share on other sites
djunis82 193 Posted March 28, 2017 Danas sam preuzeo saobraćajnu. Obratih pažnju na podatak da mi je auto registrovan za 7 sedišta Quote Share this post Link to post Share on other sites
djunis82 193 Posted March 29, 2017 (edited) Stigle i čelične felne. Očuvane (bez guma), sa 307ice, odgovaraju po specifikacijama i za 308 60 eur + 900 din isporuka Edited March 29, 2017 by djunis82 Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5315 Posted May 30, 2017 Dežurni, niš' da ne prozboriš u ovoj temi...? Pa hajde, merodavan si Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3690 Posted March 15, 2021 Odličan autić. Imao sam skoro 11 godina primerak iz 2009 ( SW HDI 110, paket Premium) prodao ga prošlog februara drugaru ( sa predjenih oko 185 kkm ). Povremeno ga uzmem od drugara, malo se provozam. Uzeh ga i u subotu, tako lepo ide, ništa ne lupka, motor radi kao satić ... Da je danas to moguće, opet bih bez razmišljanja uzeo takva nova ( ili dobro očuvana polovna ) kola. Ponekada pomislim da je taj 308 SW mk1 bio neka velika greška PSA grupe (da su nenamerno napravili tako natprosečno komforno vozilo za karavan C segmenta ), koje je u nekim stvarima bilo bolje čak i od tadašnjeg 508 SW mk1, ali i od tadašnjeg 5008 mk1. 2 djunis82 and Nikola JTD reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
djunis82 193 Posted March 29, 2021 (edited) Da. Ova 308ica ima natprosečno mesta. Kao da su želeli i uspeli da naprave nešto između karavana i monovolumena. I sad kad sam gledao kandidate za naslednika, uvek me smorio taj potencijalni prelazak na skučeniji auto. Lako se čovek navikne na komfor prostora. A i na preglednost koju nikako ne treba zanemariti. Još uvek nisam ni načisto sa prodajom, jer realno, nemam neki poseban razlog za prodaju. Bar ne mnogo jači od one potrebe da pređem na nešto malo mlađi auto ili zato što mi je ovaj, možda, dosadio. Ali, sve to još nije dovoljno da opravda davanje minimum 4.000 eur doplate Edited March 29, 2021 by Ivan Ne citiraj prethodni post ;) Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3690 Posted March 29, 2021 Bez obzira koliko si eventualno spreman da doplatiš, šanse nema da u C segmentu nadješ nekog mladjeg karavana koji bi nudio putnicima mesta koliko ga ima taj tvoj sadašnji 308 SW. Eventualno aktuelni focus karavan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
djunis82 193 Posted March 29, 2021 Upravo iz razloga komocije, najviše mi se svideo Touran, Golf Sportsvan i Picasso. Mada, mogao bih se navići i na sledeću generaciju 308 sw Quote Share this post Link to post Share on other sites
djunis82 193 Posted May 21, 2023 (edited) Nakon šest godina druženja i 55-60 hiljada km, izgleda da Pežo ide u prodaju. Edited May 21, 2023 by djunis82 2 moron and djomla reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites