Jump to content
FAS Goran
Milutinac

Dušan Borković u novoj TCR sezoni u Alfi Romeo

Recommended Posts

Dušan Borković i u nastupajućoj sezoni voziće TC seriju, ali u drugom timu, u kojem će mu klupski kolega biti Gruzijac David Kadžaja, za koga kaže da su odlični drugari.

"Moja žena Adrijana više zna o tome. Ona je vodila pregovore i pitala me je da li želim da vozim sa Kadžajom. Kad sam čuo da je o njemu reč, odmah sam pristao, jer smo u sjajnjim odnosima. Uz to, gruzijski tim je ambiciozan, ima podršku gruzijskih vlasti i MUP-a", kaže Borković.

Prva trka u sezoni biće baš u Gruziji, što znači spektakl.

Još jedna novina je da će voziti alfa romeo, što ga, u početku baš i nije obradovalo, ali...

"Video sam to kao novi izazov u karijeri. Ne mogu da obećam šampionsku sezonu, ali znate mene... uvek se borim. Cilj mi je da dovedem Alfu do podijuma. Ne mogu da obećam da će tako biti, ali daću 100%. Težak zadatak je pred nama, ali ne bih pristao na sve ovo da ne vidim potencijal", poruka je srpskog automobiliste.

Postoji problem oko automobila Borkovića - maksimalna težina je 80 kilograma, a srpski automobilista sada ima 105 kilograma. Veruje da će mu automobil biti prilagođen od treće trke u sezoni.

"Valjda će da mi naprave nešto, da uklone nešto sa vozila", našalio se Borković, da bi neko u sali dobacio:

"Točkove!"

To je izazvalo smeh.

Ime novog Borkovićevog tima još nije zvanično objavljeno, ali bi trebalo da bude GE Force.

 

Edited by Milutin-NS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Borković: Mislim da “alfa” ima veliki potencijal

 

Dusan_Borkovi_678x381.jpg

 

Srpski automobilista Dušan Borković najavio je da će u svojoj drugoj sezonu u TCR internacionalnoj seriji voziti “alfu” za gruzijski tim uz podršku italijanske ekipe Romeo Feraris.

Kao i prošle sezone srpski as takmičiće se pod brojem 62.

“Alfa je ispred mene izašla sa veoma ozbiljnim planom koji uliva veliko poverenje. U ovoj fazi je sasvim izvesno da ću voziti ovu sezonu, ali ambicije se pružaju na više godina. “Alfa” je veoma brza na pravcu, u sporim krivinama se pokazala kao lošija, naročito na izlascima iz krivina, ali ja verujem u tim Italijana koji će biti deo gruzijskog tima i voditi računa o automobilu. Osećam i veliku odgovornost i izazov jer ćemo je iz trke u trku unapređivati i razvijati. “Alfa” sigurno još nije na nivou automobila VW grupacije i “honde sivik”, ali mislim da ima veliki potencijal i svetlu budućnost“, rekao je Borković.

 

Gruzija po prvi put ima svoj tim i od samog početka su pokazali ogromno interesovanje da njegov važan deo bude i srpski as.

“Uzajamno poverenje “alfe”, gruzijskog tima i sjajnog timskog kolege kao što je Davit Kadžaja je i mene dovelo u tim i ulilo mi sigurnost. Zasad sve odlično funkcioniše. Gruzini su od osnivanja tima izrazili želju da im se pridružim. Oni su veoma ozbiljno pristupili ovogodišnjoj sezoni i nisu mi ostavili mnogo mesta za dilemu. Druga važna stvar je svakako sjajan momak kao što je Kadžaja koga imam za timskog kolegu. Svako ko poznaje automobilizam zna koliko je to važno“, dodao je Borković.

 

2017_2017_Adria_Bo_P_01_Alfa_Romeo_16.jp

 

Dobrodošlicu u Romeo Feraris, ispred tima, našem asu je poželela Mikela Čeruti.

„U poslednje dve godine smo radili veoma naporno da bi se “alfa romeo” vratio na put uspeha u automobilskom sportu. Izabrali smo da jurimo svoj cilj u TCR šampionatu, jer je to idealan teren za proizvođače da testiraju svoje granice i da se takmiče jedni protiv drugih širom sveta. Veoma smo uzbuđeni zbog početka predstojeće sezone i što u timu imamo Davita Kadžaju i Dušana Borkovića. Dušanovo prisustvo u timu je za nas još jedna garancija za postizanje značajnih rezultata tokom sezone. On je neverovatan borac i sigurni smo da će njegovo iskustvo i nastup dati posebn vrednostu timu“, rekla je Čerutijeva.

 

TCR sezona startuje 2. aprila u Gruziji na stazi Rustavi i imaće 10 trkačkih vikenda i 20 trka. Finiš sezone je 26. novembra u Abu Dabiju, na trkačkom vikendu koji se vozi sa Formulom 1.

„Pola staza mi je poznato od ranije, a sa drugom polovinom ću da se susretnem po prvi put na samim trkama. Ja ću kao i uvek, i u ovoj sezoni dati sve od sebe, ali faktor sreće je u automobilizmu važniji nego u većini drugih sportova. Možete biti sjajan vozač, imati odličan tim i automobil, ali na dan trka mnogo kockica mora da se posloži da bi pravi kvalitet zasijao. Ja ću kao i uvek ponosno nositi boje Srbije i predstavljati nas u svetu zajedno sa sponzorima, bez kojih moja karijera ne bi bila moguća “, završio je Borković.

 

Preuzeto sa SerbiaRing.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

a svaka cast za Borkovica,a Alfa se bas i nije pokazala brza medju ostalim markama,al valjda ce ove godine imati vise srece,a eto celnici iz TCR se videli prave lepote Gruzije pa su odlucili da prva trka bude tamo na Stazi Rustaveli,a stanica metroa se isto zove Rustaveli,to sam zapamtio u Tblilisiju,Svaka cast

i navijamo za Borkovica

Share this post


Link to post
Share on other sites

nikako spora je,da je gledao neki jaci tim,ima dosta marki i dobrih timova i izgleda sve vise timova iz ETCC i WTCC idu u TCR jer su izgleda jeftinija serija po timove i same proizvodjace,a valjda ce Djulijeta da proradi,a mogi su i Djuliju da ubace,al nju neka salju u DTM:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iz Romeo Ferarisa poručuju: Alfa je sada auto koji može da se bori za titulu

 

tcr%202017.jpg

 

Alfa Romeo Giulietta jedini je model automobila koji je višestruki osvajač trka u dosadašnjem toku sezone TCR internacionalne serije. Prvo je u Gruziji pobedio Davit Kadžaja, a onda je Dušan Borković trijumfovao u Bahreinu. Tjuner ''Romeo Feraris'' napravio je automobil koji je pretendent i na pojedinačne pobede, ali i na titule, tvrdi tim menadžer Klaudio Bortoleto. ''Dve pobede u četiri trke potvrđuju da imamo konkurentan auto i da smo postali pobednička ekipa u TCR internacionalnoj seriji'', kazao je Italijan. ''Obavili smo sjajan posao tokom zime, i rezultati govore sami za sebe. U borbi smo za sve titule, vozačku, timsku i model godine, što nas sigurno čini ponosnim.''

Bortoleto je pohvalio vozače ''GE forsa'' Borkovića i Kadžaju, iako je Gruzin u prejako udario u ivičnjak, polomio karter i prerano završio trku 2 u Bahreinu. ;;Borković je pokazao da je veoma brz, kao što je učinio i Kadžaja dve nedelje ranije. Nažalost, trke bez bodova su nas udaljile od vođstva. Davit je nažalost na ivičnjaku oštetio karter za ulje, ali je pokazao da neće da odstupi ni milimetar, što je pozitivno''. Mikela Čeruti vratila se za volan Giuliette posle izleta u menadžerske vode u Gruziji i testirala je neka nova rešenja na automobilu. ''Mikela je nam je pomogla isprobavajući neke stvari sa kojima nismo hteli da rizikujemo kod Kadžaje ili Borkovića. To što smo pokušali nije dobro radilo u prvoj trci, ali smo za drugu uneli još neke izmene koje su funkcionisale. Nažalost, sa tako jakom konkurencijom teško je nadoknaditi pozicije. Veoma smo optimistični uoči sledećeg trkačkog vikenda na Spa-Frankoršampu'', dodao je Bortoleto.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

TCR: Taši ponovo slavio u Mađarskoj, Borković i Vesnić odustali

 

tcr%20tassi%202017.jpg

 

Briljantan vikend mađarske ekipe M1RA uokvirio je Atila Taši, pobedivši drugi put u istom danu. Time je mađarski tinejdžer preuzeo vođstvo u generalnom plasmanu sa 151 poenom ispred timskog kolege Kolčaga koji je sakupio 145. Haotična druga trka obilovala je kontaktima, počevši od velikog karambola u prvom krugu na prvoj krivini koji je inicirao Haf. Vozač Leopard rejsinga održao se na stazi, dok su u zidu završili Kadžaja, Lojd i Morbideli. Posle intervencije sigurnosnog vozila, trka je nastavljena u istom poretku kao što je i prekinuta - vodio je Melere, ispred Tašija i Altoe. Tada su Oriola i Verne bili pod istragom zbog preranog ubrzanja na restartu. Mladi Mađar je veoma brzo savladao Altoea, a nekoliko krugova kasnije i Melera za vodeću poziciju. Tempo dve Honde pratile su i druge dve, Kolčago se izborio sa Oriolom za treće mesto, a Mihelis sa Paulsenom za šesto. U drugoj polovini trke, najžešća bitka vodila se za 11. poziciju između Kominija, Hafa i Homole. Haf je u jednom trenutku otpozadi udario Kominija i odvalio mu deo branika, a dva kruga kasnije Britanca je u nekoliko navrata sa strane gurao Homola. Posle Fervišovog pucanja gume u 11. krugu na osmoj krivini, Komini je uzeo poslednji raspoloživi bod, ali mu to nije pomoglo da se pomeri na tabeli sa četvrtog mesta u generalnom plasmanu. Oriola je u finišu uspeo da pretekne Melera i tako se popne na drugi stepenik podijuma.

 

Srpski predstavnici Borković i Vesnić nisu završili drugu trku na Hungaroringu. Tokom trke je bilo mnoštvo opomena za nepoštovanje granica staze, ali ni jedan vozač nije kažnjen. Takođe, Meler je imao prerani start, ali na tu temu nije sprovedena istraga. Jedini čije će se ponašanje na stazi razmotriti posle trke jeste Haf, zbog udarca u Kominija.

 

Borković: U šoku smo zbog balansa performansi, ne dopada mi se to što vidim

Dušan Borković nije imao sreće na petoj rundi TCR internacionalne serije na Hungaroringu. On je u obe trke startovao sa 18. mesta i nijednu nije završio. ''U prvoj trci je motor sišao na 5.000 obrtaja i morao sam da odem u boks da proverim kompjuter. Kad sam se vratio na stazu, bez ideje da trku završim, video sam da postižem peto ili šesto vreme'', kaže Borković. ''U drugoj trci sam jedva izbegao incident koji se dešavao ispred mene, a u kom je učestvovao i moj timski kolega Kadžaja. Posle toga sam izleteo, a auto se ponovo nije ponašao kako treba, da bi u jednom trenutku servo počeo da luduje i tada sam rešio da se vratim u boks kako ne bih ponovo izleteo''. Težak vikend začinjen je dešavanjima u boksovima i međusobnim optužbama na račun toga koji tim i brend su povlašćeni. ''Neću da tražim izgovore, ali nije logično da pre nedelju dana pobedim, a ovde budem 18. Svi smo u šoku zbog balansa performansi. Ne dopada mi se to što vidim'', nastavlja Duca.

Njegova očekivanja za nastavak sezone vrlo su mračna. ''Ne znam šta da očekujem. Ošersleben je veoma sličan Hungaroringu, i ako se ništa ne promeni i Kadžaja i ja ćemo tamo biti spori. Meni će da skinu 20 kila, ali nije samo to problem. Pretpostavljam da sledi vraćanje na serijski turbo, to će tek da bude katastrofa. Možda budemo imali sreće da nam spuste težinu za 40 kila, ali bi Hondama morali da dodaju 100 da bismo bili izjednačeni'', ljut je bio srpski as. Borković je trenutno šesti u generalnom plasmanu sa 82 osvojena boda, a nastup u TCR internacionalnoj seriji nastavlja 8. jula na Ošerslebenu u Nemačkoj.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Još spekulacija: Miler se opredelio za Hyundai, Borković ostaje sa Alfom, u WTCR dolazi Maldonado?

 

hyundai tcr 1.jpg

 

Ne prestaju spekulacije o sastavu startne liste za inauguralnu sezonu Svetskog kupa turing automobila. Najnovija nagađanja potekla su iz mađarskih i portugalskih izvora. Ako im je verovati, Ivan Miler rejsing se opredelio za južnokorejsku tehniku i na WTCR sceni pojaviće se sa tri ''hjundaija i30 N''. Piloti bi bili aktuelni turing prvak sveta Ted Bjerk, Jan Erlaher i sam Ivan Miler. Izvesnu verodostojnost ovoj tezi dodaje činjenica da su Miler i Bjerk prošle godine sarađivali u fabričkom WTCC programu Volvoa, krunisanom dvema svetskim titulama. Opet, nije jasno kako se eventualni izlazak na scenu u ''hjundaiju'' uklapa u sliku o Bjerkovim obavezama u Volvou.

 

Dušan Borković i Davit Kadžaja ponovo su ''viđeni'' kao vozači Ferarisovih Alfa Romea, nominalno i 2018. pod zastavom gruzijskog GE fors tima. Iako je pomalo zaboravljena, jedna ranija najava Komtuju rejsinga o nastupu sa tri Audija obistiniće se ukoliko Belgijanci za treći kokpit angažuju dvostrukog TCR šampiona Stefana Kominija, a ta mogućnost se najavljuje. Pravu malu senzaciju predstavlja mogućnost da se među WTCR trkačima nađe i bivši F1 pilot Pastor Maldonado! On bi trebalo da vozi treći Kamposov Seat, uz Pepea Oriolu i Džona Filipija. Nejasno je šta bi nekadašnjeg GP2 šampiona i osvajača Velike nagrade Španije 2012. motivisalo na prelazak u turing kategoriju, ako već nisu u pitanju francuske veze njegovog menadžera Nikole Toda sa WTCR promoterom Fransoa Ribeirom. Zanimljivo je i u Minih motorsportu: ekipa iz Friderzdorfa imaće ne dve, već tri najnovije Honde Civic type R. Jednu bi vozio Esteban Gerijeri, koji u ovom angažmanu uživa direktnu podršku Honde, drugu mađarski tinejdžer Atila Taši, viceprvak TCR Internacionalne serije, a kao pilot treće naveden je vlasnik tima Rene Minih.

 

Po svemu sudeći, mađarska M1RA otpala je od milosti Japanaca, pa ekipe Norberta Mihelisa uopšte nema u Svetskom turing kupu. Ako se tako i obistini, pretpostavljamo da ih je moguće očekivati u TCR Evropa. Sa druge strane, Zenge motorsport nastavlja svoju globalnu avanturu, i to sa Seatima. Njih bi vozili dugogodišnji puleni Zoltana Zengea Danijel Nađ i Ferenc Fica. Na kraju, WRT tandem Žan-Karl Verne - Gordon Šeden, prema istim izvorima, ipak bi trebalo da nastupi u Audijima, a ne u VW-nima. Upadljiv je izostanak pilota kao što su Roberto Kolčago, Đani Morbideli i Džejms Neš, premda je ovaj poslednji pominjao da bi karijeru nastavio u Britanskom turing prvenstvu, pa ga u WTCR po svoj prilici nećemo ni gledati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Borković: Da li ću voziti WTCR ili TCR Evropa? Odlučiću srcem!

 

176660-borkovic.jpg

 

Srpski automobilista Dušan Borković još nema jasnu sliku u kom šampionatu će voziti u 2018. Opcija da ne vozi nigde ne postoji, pa smo pitali Dušana dokle se stiglo sa pregovorima i u kom pravcu oni idu. ''Pregovaramo na više frontova. Prvi pozivi za WTCR stigli su još u novembru, ali sam ovog puta odlučio da budem mudriji i da sačekam. Važno mi je da sagledam sve aspekte i da sebe dovedem u poziciju da mogu da se borim za visok plasman. Ja nisam više klinac koji mora da se dokazuje'', objašnjava brzi Pančevac. ''Meni je Lotijev koncept veoma drag. Mislim da će TCR Evropa biti dostojan naslednik ETC kupa i da će tamo biti mnogo kvalitetnih vozača. Takođe, prema svemu što sam čuo, biće više startera nego u Svetskom kupu. Sa druge strane, svetski kup je svetski i svima primamljiv kao takav''.

 

Na pitanje da li je isključeno da će se ponovo naći za volanom Alfe, Borković kaže da ništa nije isključeno. ''Da me sad pitate šta bi najradije vozio, rekao bih vam da mi je skoro svejedno. Volim sve TCR automobile VW grupe, mislim da se sa njima lakše upravlja i da su pouzdaniji od drugih. Bilo je kontakata sa Kampos rejsingom, ja Seat poznajem možda i najbolje, a oni i dalje imaju otvoreno jedno mesto. Ne znam da li su ugovori već potpisani, ali kod njih dolaze Pepe Oriola i Džon Filipi i znam da se pregovaralo sa Pastorom Maldonadom. Sa Kamposom sam imao odličnu saradnju kad sam vozio za njih, ali imam još jednu ponudu o kojoj ne bih smeo da govorim''.

Duca se osvrnuo i na dosad poznatu listu vozača za WTCR i i dalje smatra da je ona veoma kvalitetna i konkurentna. Slaže se i sa predviđanjima da će Hyundai sigurno biti u samom vrhu. ''Mislim da će najozbiljni kandidat za titulu biti Norbert Mihelis, jer je on, po meni, najbrži vozač sa tog spiska. Svi i30 će biti u prvih deset stalno, ne samo zato što će ga voziti kvalitetni vozači poput Ivana Milera i Teda Bjerka. Nove Honde će takođe biti u vrhu. Ja samo ne bih voleo da budem broj koji popunjava startnu listu i zato sam odlučio da sačekam sa odlukom''.

Iako smo insistirali da nam da bilo kakav signal u kom pravcu će ići njegova karijera, Borković je odoleo: ''Za obe serije imam dosta toga i za i protiv. Na kraju, kad budem morao da prelomim, odlučiću srcem!''

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...