Jump to content
FAS Goran
xalexas

Lancia Y 1.2 8v LPG/Benz - radi na dva cilindra

Recommended Posts

Zdravo, problem je ovakav:

u toku vožnje motor je odjednom počeo da radi na dva cilindra kao kultivator. Desilo se kad sam stao na semaforu, pre toga ni jedan problem sa motorom godinama.

 

Šta sam uradio:

  1. Zamenio kablove i svećice - isto
  2. Zamenio bobine - isto
  3. Probao drugi ECU - isto. Moj ECU proveren kod električara da je ispravan.

 

I dalje radi na dva cilindra posle svega. Na auspuh izbacuje gorivo (stavljao papir na izduv, papir mokar i smrdi na benz)

 

Inače imam ugrađen STAG sekvent plin. Identično se ponaša i na plinu i benzinu.

 

Šta bi moglo da bude?

Ako može preporuka za majstora na Novom Beogradu ili Zemunu.

 

Hvala.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav,

 

I ja vozim Lanciu Y 1.2, javio mi se slican problem, motor je krenuo da se trese kao lud, radi na dva cilindra. Sutra ga teram kod majstora, ali obzirom da sam nov vozac i da nemam svog majstora, znacilo bi mi da me malo samo uputis. Da ne bih slepao auto (jer nije u voznom stanju), covek ce doci do mene da pogleda. Koliko te je izasla popravka dihtunga glave? Bobinu koliko si platio i gde si je kupio?
Drugar (nije mehanicar, ali se vise razume od mene svakako) mi rece da bih morao i elektroniku da sredim jer je najverovatnije ona bila uzrok ako je crkla bobina. Da li si ti radio elektroniku i koliko te je izaslo ako jesi?

 

Hvala ti!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvo izmeri kompresiju. Ako kompresija nije dobra onda ne moraš dalje da tražiš kvar, sigurno je dihtung glave.

Bobine nisam menjao, pozajmili smo ih iz prodavnice da probamo. Promenili obe bobine, i bezveze dao pare za kablove i nove svećice. Zezali smo se oko struje jer sam već menjao dihtung glave godinu dana pre toga, pa smo rezonovali da nema šanse da je glava. Ali ipak je bila. Na kraju sam otišao U V&B auto centar na ledinama kod Ivana Kiće. Sredili su sve vrhunski, a popravka je bila ako se sećam negde oko 25.000.

 

Inače je kod tog motora dihtung glave slaba tačka. Ako se samo malo pregreje motor, ode dihtung. Moraš baš da paziš na nivo antifriza inače ti ne gine zamena dihtunga koja nije ni malo jeftina.

 

Mogu da ti preporučim V&B auto centar, ali kod njih je nenormalna gužva, zakazuje se za po dve nedelje unapred. U blizini Voždovca imaš majstora Boru, servis Imola. Vrlo korektan i jeftin.

 

Edited by xalexas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste otišao dihtung glave.

 

Obrada glave, zamena dumica, šlajfovanje ventila i štelovanje me je izašlo 7000, ruke majstora su 6000 i još delovi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prošao si jeftinije od mene. Ko ti je radio popravku?

 

Redovno kontroliši nivo antifriza. Iskontroliši sva creva, ako negde curi primetićeš crvene naslage od antifriza. Isti problem imaju i Punto i Panda sa ovim motorom, glava ovog motora ne trpi ni najmanje pregrevanje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam inače iz Jajinaca, pa sam radio tu blizu mene. Ne znam koliko poznaješ taj kraj, od motela 1000 ruža ka Resniku, sa leve strane je majstor. Dragan se zove.
 

Još nisam preuzeo auto, danas posle posla idem, tako da tad mogu da ispišem da li je odrađeno sve kako valja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...