Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
johnny84

Fiat Bravo 1.2 16v - skidanje katalizatora kada ima 2 sonde?

Recommended Posts

Pozdrav svima na forumu.

 

Otvaram novu temu je nisam našao odgovor za moju problem.ako biće spajen na odgovarajućem temom onda pohvalim i izvinjavam.

 

Problem je sledeći.vozim brava 1.2 16v 2001 god.i hteo da izbacim katalizator,ali...imam 2 lamda sonde,jedan pre drugi posle kat.a.ako dobro mislim prvi meri gas koji izađe iz motora a drugi koji iz katalizatora i ecu tako namesti motor,potrošnja,itd...

Ako izbacim katalizator onda oba 2 dobije isti signal...mislim.

Sta se dešava sa motorom?

Ne napravim neki velik kvar?

Neko je već napravio ovo.ja sam čuo da ima neki mogućnost da stavi neki novi mapu na ecu da misli da ima samo jedna sonda.to moguće,i onda gde to napravi i kolko košta?

Hvalim za odgovor,i izvinjavam za puno pitanje i ako nešto nisam dobro pisao:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prva sonda meri kako motor sagoreva a druga sonda meri koliko efikasno radi katalizator. Kad ga izvadis, druga meri isto sto i prva pa izbacuje gresku jer misli da je katalizator u problemu sto u vecini slucajeva izbacuje gresku, kod nekih motora ga stavlja i u safe mod, ne znam kako je kod tebe to. Usustini imas 3 situacije:

 

1. Skines katalizator i nadas se da ce da radi. Retko kad uspe, ali neki ljudi imaju srece.

2. Da stavis varalicu za sondu koja ce izmeniti ocitavanje druge sonde i tako zavarati motor da misli da katalizator radi efikasno kao i pre. One su od nekih 15 do 80e.

3. Softverski da se iskljuci, pozitivna stvar toga je da najcesce moze u kombinaciji sa tim da se uradi i neki cip tuning pa da se poveca snaga za par ks, mada ne treba ocekivati puno na atmo motoru. Kostaju najcesce od 50 do 300e u zavisnosti od firme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U smislu da se cisti sace ili da se izbaci i da ostane samo spoljni zid od katalizatora? Sace moze da se cisti, ali nisam siguran koliko je to efikasno resenje jer nemam iskustva sa tim, ako je osteceno onda tu nema leka, a ako si mislio da se izbaci sace i da ostanu samo zidovi, to moze ali problem je isti kao i da je skroz uklonjen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod

3 hours ago, YUgisa said:

Prva sonda meri kako motor sagoreva a druga sonda meri koliko efikasno radi katalizator. Kad ga izvadis, druga meri isto sto i prva pa izbacuje gresku jer misli da je katalizator u problemu sto u vecini slucajeva izbacuje gresku, kod nekih motora ga stavlja i u safe mod, ne znam kako je kod tebe to. Usustini imas 3 situacije:

 

1. Skines katalizator i nadas se da ce da radi. Retko kad uspe, ali neki ljudi imaju srece.

2. Da stavis varalicu za sondu koja ce izmeniti ocitavanje druge sonde i tako zavarati motor da misli da katalizator radi efikasno kao i pre. One su od nekih 15 do 80e.

3. Softverski da se iskljuci, pozitivna stvar toga je da najcesce moze u kombinaciji sa tim da se uradi i neki cip tuning pa da se poveca snaga za par ks, mada ne treba ocekivati puno na atmo motoru. Kostaju najcesce od 50 do 300e u zavisnosti od firme.

Kod mene je bilo pod 1. i evo već preko 200.000 km tako ide bez problema. Malo bolje vuče, pre svega iz niskih obrtaja. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...