Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Mercedes AMG GT Concept / Mercedes AMG GT Coupe

Recommended Posts

DarwinPro AMG GT63S 4-Door Coupe

 

204483-darwin 03.jpg

 

Mercedes AMG GT63S 4-Door Coupe je postao još atraktivniji (i lakši) zazhvaljujući novom aero body paketu koji vlasnicima ovog modela nudi DarwinPro.

 

204482-darwin 02.jpg

 

Paket je naravno od ugljeničnih vlakana, a između ostalog sadrži prednji spojler, otvore za vazduh, set pragova, zadnji difuzor i spojler na prtljažniku.

 

204484-darwin 01.jpg

 

Takođe, tu je i komplet atraktivnih 20-inčnih alu točkova sa Michelin Pilot Sport 4S gumama, kao i modifikovano oslanjanje.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snimljen Mercedes AMG GT 73 Plug-in hibrid sa 800 KS

 

mercedes 73 02.jpg

 

Na internetu su se ponovo pojavile špijunske slike prototipa Mercedesa AMG GT 73, coupea s četvora vratima prilikom testiranja. Odmah se može videti da se izgledom ne razlikuje puno od trenutno najsnažnije verzije GT 63. Po pitanju pogona još nije potvrđeno da li će GT 73 pokretati ''nasvirani'' 4.0 V8 twin-turbo agregat, ali ipak, verovatnije će biti reč o plug-in hibridnoj verziji sa baterijom i elektromotorom na postojeći sklop. Nije tajna da će budući najsnažniji GT 73 plug-in raspolagati sa moćnom konjicom i nuditi ekstremne performanse na putu: prema prvim saznanjima postojećem 4.0 V8 twin-turbo motoru biće dodat eklektični motor integrisan na zadnju osovinu, pogon će biti 4x4, a snaga oko 800 KS po čemu je GT73 u velikoj prednost pred prvim rivalom Porscheom Panamera Turbo S E-Hybrid koji ima 680 KS. Konkretni prototip je snimljen na test stazi Mercedesa u blizini Nirburgringa sa minimalno kamuflaže na branicima.

 

mercedes 73 01.jpg

 

Očekuje se da bi super limuzina Mercedesa AMG do 100 km/h iz stajanja stizala za 3 sekunde, kao i da bi do nekih 60 kilometara bila u stanju da vozi samo na struju. Premijera se očekuje krajem ove godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes AMG ''napada'' rekord Porsche Panamere na Nirburgringu

 

179647-mercedes amg 4door.jpg

 

Kako bi podigao atmosferu pred predstavljanje nove Panamere, Porsche je objavio snimak rekordnog kruga ovog modela na Nirburgringu, a AMG namerava da ga ''napadne'' i vrati titulu najbrže serijske limuzine na svetu. Najava je stigla pre manje od dve nedelje kada su ljudi iz Cufenhauzena podelili snimak iz automobila koji prikazuje rekordni krug. Automobil korišćen na Nirburgringu je bila nova Panamera Turbo S koja je nadmašila vreme Mercedesovog modela AMG GT 63 S, kako na dužini staze od 20.6, tako i na dužini od 20.83 km.

 

Ekipa iz Afalterbaha nije srećna zbog gubitka krune, pa se priprema da je vrati. Na FB-u je ove nedelje objavljen snimak rekordnog kruga koji je postavio GT 63 S 2018. godine uz zanimljiv opis. ''Naš rekordni krug bio je najbolji u klasi i ''daleko'' 0.3 sekunde u odnosu nedavni rekord za koji ste možda čuli. Možda je vreme da izađemo na stazu ponovo'', navodi se u opisu.

 

AMG treba da nadmaši vreme od 7 minuta i 29.81 sekundi na dužoj stazi, odnosno 7 minuta i 25.04 na kraćoj konfiguraciji staze. Postavlja se pitanje koju verziju GT 4-Door Coupea će iskoristiti AMG za povratak titule najbrže produkcijske limuzine na Nirburgringu. S obzirom na činjenicu da je Porsche blago poboljšao rekord, GT 63 S bi mogao da pokuša da ''skine'' nekoliko desetinki sa vremena Panamere Turbo S. Ako AMG ne bude koristio istu verziju liftbacka visokih performansi, onda bi to mogao da bude budući GT 73e. Ovaj model trebalo da bude predstavljen u narednim mesecima, a špekuliše se da će njegov 4.0 twin-turbo V8 motor razvijati 800 KS u kombinaciji sa električnim motorom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brabus Mercedes AMG GT63 S

 

206879-brabus-800 04.jpg

 

4.0 twin-turbo V8 motor sada razvija 800KS i 1000 Nm, ubrzanje od 0 do 100 km/h je smanjeno na 2.9 sekundi, a najveća brzina je elektronski ograničena na 315 km/h.

 

206877-brabus-800 02.jpg 206878-brabus-800 03.jpg

 

U paketu su i aero body kit od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, otvori za vazduh, pragovi, zadnji difuzor), maska sa Brabus logom, Brabus točkovi od 21 i 22 inča.

 

206876-brabus-800 01.jpg

 

Tu su i titanium sportski izduvni sistem, za 25 mm niže oslanjanje, kao i dotrerani enterijer (koža, alkantara, detalji od ugljeničnih vlakana, pragovi sa osvetljenjem).

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snimljen Mercedes AMG GT 73

 

mercedes amg gt 73.jpg

 

Na najpoznatijoj nemačkoj stazi je uhvaćen novi bolid iz Mercedesa. Nakon što je Porsche Panamera Turbo S preuzelo titulu najbrže premium limuzine u Mercedesu se radi punom parom na odgovoru. A on će biti izuzetno brutalan. Ime mu je AMG GT 73 i stoji iznad GT 63 koji sa V8 monstrumom do 100 km/h stiže za 3.2 sekundi.

Ovde se radi o hibridnom pogonu koji će kombinovati usluge AMG-ovog 4.0 V8 i elektromotora. A cilj je jasan, sa pogonom od preko 800 KS mora da odveze krug na Nirburgringu u dužini od 20.832 m za manje od 7:29.81. O ovom bolidu se malo zna. Ogromna snaga će ga definitivno postaviti na čelo kolone premium limuzina, pa će sa Panamericana prednjom maskom terati strah u kosti. Očekuje se da će bez problema postizati 100 km/h za manje od 3 sekunde, ali i maksimalnom brzinom će ići prema rekordu od gotovo 350 km/h koliko je trenutni limuzinski vrh.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posaidon Mercedes AMG GT 63 S 4-door

 

posaidon 03.jpg

 

Nemački tjuner Posaidon predstavlja još jedan kit za pojačanje modela Mercedes AMG GT 63 S 4-door.

Podsećanja radi, 4.0 V8 twin-turbo motor za Mercedes-AMG GT 63 S 4-door je ranije u Posaidonu pojačan na 830 KS i 1.100 Nm (turbo punjači, ECU jedinica, sportski izduvni sistem...), kao i na 880KS i 1.200 Nm obrtnog momenta.

 

posaidon 02.jpg

 

Sada stiže još jača verzija, i to sa svih 940KS i 1.278 Nm. Posaidon u kratkoj vesti navodi i da ubrzanje do 100 km/h sada iznosi 2.8 sekundi, kao i da je najveća brzina preko 350 km/h.

 

posaidon 01.jpg

 

Pominju se i modifikovano oslanjanje, niže težište i poboljšano upravljanje, kao i jače kočnice.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brabus Rocket 900

 

208130-Brabus900 05.jpg

 

Kao baza je poslužio Mercedes AMG GT 63 S 4Matic+, pri čemu je zapremina njegovog twin-turbo V8 motora povećana sa 4.0 na 4.5 litra, a snaga na 900KS i 1.250 Nm (mada je el. ogranničeno na 1.050 Nm). Za to su zaslužne nove turbine, reprogramirana ECU jedinica, sportski izduvni sistem...

 

Brabus900 04.jpg

 

Ubrzanje do 100 km/h sada traje samo 2.8 sekundi, do 200 km/h stiže za 9.7 sekundi i može do el. ograničenih maksimalnih 330 km/h.

 

208127-Brabus900 03.jpg

 

U paketu su i widebody kit od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, otvori za vazduh, pragovi, zadnji difuzor, zadnji spojler), maska sa Brabus logom, Brabus Monoblock Z Platinum Edition točkovi od 21 i 22 inča, titanium sportski izduvni sistem, za 25 mm niže oslanjanje, kao i doterani enterijer (koža, alkantara, detalji od ugljeničnih vlakana, pragovi sa osvetljenjem)

 

208128-Brabus900 02.jpg 208129-Brabus900 01.jpg

 

U planu je ograničena serija od samo 10 primeraka, svaki po ceni pd 427.000 evra (s porezom u Nemačkoj).

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes AMG GT 63 S 4Matic+ postavio novi rekord na Nirburgringu

 

mercedes-amg-gt-63s.jpg

 

Mercedes AMG GT 63 S 4MATIC+ sa 639KS je postavio novi rekord na Nirburgringu u ''executive cars'' kategorij. Taj krug izgledao je ovako:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljen Mercedes AMG GT 73

 

Mercedes 73 03.jpg

 

Pre nego što je predstavljen serijski model GT 4-Door Coupe, Mercedes AMG je kao najavu za njega u martu 2017. godine na sajmu automobila u Ženevi prikazao koncept sa hibridnim pogonom. Taj koncept je imao hibridni pogon sa kombinacijom 4.0 V8 twin-turbo benzinca i elektromotora, sa ukupno 816KS. U međuvremenu, konačno stiže i serijska verzija tog hibridnog sportiste, što je najavljeno sa nekoliko fabričkih najavnih slika.

 

211826-Mercedes 73 02.jpg

 

Serijski Mercedes AMG GT 73 će između ostalog imati i doterani aero body kit, lakše točkove, kao i ''V8 Biturbo E Performance'' oznake.

 

211825-Mercedes 73 01.jpg

 

Automobil će raspolagati sa plug-in hybrid pogonom (4.0 V8 twin-turbo benzinac i elektromotor sa nekih 800KS), dok bi ubrzanje od 0 do 100 km/h trebalo da iznosi oko 3 sekunde. Naravno, biće moguća i vožnja samo u elektro modu kada će auto moći da pređe 50-60 km.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes AMG GT 73e sa plug-in hybrid pogonom

 

Mercedes 73 03.jpg

 

Pre nego što je predstavljen serijski model GT 4-Door Coupe, Mercedes AMG je kao najavu za njega u martu 2017. godine na sajmu automobila u Ženevi prikazao koncept sa hibridnim pogonom. Taj koncept je imao hibridni pogon sa kombinacijom 4,0 litarskog V8 twin-turbo benzinca i elektromotora, sa ukupno 600 kW/816KS. U međuvremenu, u narednih nekoliko meseci će konačno stići i serijska verzija tog hibridnog sportiste. Do tada, pojavili su se neki novi detalji.

 

Pre svega, serijski modeli bi trebalo da ponese oznaku Mercedes AMG GT 73e, a  između ostalog će imati doterani aero body kit, lakše točkove, kao i ''V8 Biturbo E Performance'' oznake. Automobil će raspolagati sa plug-in hybrid pogonom (4.0 V8 twin-turbo benzinac i elektromotor sa više od 800KS i oko 1.000 Nm), dok bi ubrzanje od 0 do 100 km/h trebalo da iznosi oko 3 sekunde. Što se tiče najveće brzine, ona će iznositi oko 200 milja na sat (322 km/h). Naravno, biće moguća i vožnja samo u elektro modu kad će auto moći da pređe 50-60 km.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljen Mercedes AMG GT 73e 4Matic 4-door

 

212732-mercedes 73 02.jpg

 

Automobil će poneti oznaku Mercedes AMG GT 73e 4Matic 4-door, a biće deo AMG e-Performance strategije, ima plug-in hibridni pogon sa kombinacijom 4.0 V8 twin-turbo benzinca, elektromotora sa do 204KS, litijum-jonskih baterija, pogona na sva četiri točka i 9-stepenog AMG MCT-Speedshift menjača.

 

212733-mercedes 73 01.jpg

 

Pogonski sistem će kombinovano raspolagati sa do 816KS i 1.000 Nm, ubrzanje od 0 do 100 km/h bi trebalo da iznosi oko 3 sekunde. Mercedes AMG GT 73e 4Matic 4-door će između ostalog imati doterani aero body kit, lakše točkove, kao i ''V8 Biturbo e-Performance'' oznake. Vozač će moći da bira između pet modova vožnje: Electric, Comfort, Sport, Sport+, Race i Individual. Za sada nije saopšteno kolika će biti autonomija u Electric modu, ali ranije najave pominju 50-60 km. Premijera konačnog, serijskog modela se očekuje u narednih nekoliko meseci. Ovaj plug-in hibridni pogonski sistem bi kasnije trebalo da dobiju i modeli S73e 4Matic i SL73e 4Matic.

Na kraju, budući sportski Mercedes AMG C63e 4Matic će se u prodaji pojaviti početkom 2022. godine, i to sa kombinacijom 2.0 turbo četvorocilindričnog benzinca i elektromotora sa 204KS.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Restajling Mercedes AMG GT 4-Door coupe

 

215293-mercedes gt 07.jpg

 

Mercedes AMG GT 4-Door coupe je doživeo manje vizuelna i tehnička doterivanja, a to se pre svega odnosi na šestocilindrične verzije GT 53 i GT 43.

 

215294-mercedes gt 06.jpg

 

To u praksi znači da je proširena paleta raspoloživih boja i alu točkova, a tu je i opcioni Styling Pack za verzije GT 53 4Matic+, GT 43 4Matic+ i GT 43 sa zadnjim pogonom.

 

215295-mercedes gt 05.jpg

 

Osim toga, tu je i Design Pack nazvan AMG Night Package II sa dark chrome elementima, uz Carbon Fibre Pack sa detaljima od ugljeničnih vlakana. U ponudi je i Manufaktur Exclusive Edition verzija, sa Rubellite Red metalik bojom, Silver Chrome paketom, alu točkovima od 21 inča, Neva Grey Exclusive Nappa kožom i Ash drvenim detaljima.

 

215296-mercedes gt 04.jpg

 

U unutrašnjosti se ističu novi materijali i komboinacije boja, uz drvo, kožu i novi dizajn volana.

 

215297-mercedes gt 03.jpg

 

Mercedes je modifikovao i adaptivno vazdušno oslanjanje, uz unapređeni komfor.

 

215298-mercedes gt 02.jpg

 

Prodaja će početi u avgustu, uz najavu da će kasnije ove godine ove manje izmene biti urađene i na GT 63 verziji.

 

215299-mercedes gt01.jpg

 

Na kraju, u gami će se naći i verzija GT 73e sa E Performance plug-in hybrid pogonom i ukupno 804KS i 1.000 Nm.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

dragongarageyoutubelogo.jpg DragonGarage: Mercedes AMG GT 4-door

 

U srednjoj varijanti snage (ispod je AMG GT 43, iznad su 63 i 63S).

Dakle, ovo je AMG GT 53 sa 3.0 motorom koji pravi 429KS i 21KS daje struja (EQ Boost):

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

motorweeknoviyoutube.jpg MotorWeek: 2021. Mercedes AMG GT 43

 

Nekada je AMG bio ''samo'' tuner koji se bavio naknadnim sređivanjem Mercedes modela. Onda je postao deo Mercedesa i birao njegove modele koje će doraditi.

A, danas je AMG skoro kao potpuno samostalni proizvođač jer postoje AMG modeli koji nemaju svog brata bez AMG značke - Mercedes AMG GT je jedan od takvih automobila:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brabus Mercedes AMG GT 63 S by Fostla

 

brabus fostla 04.jpg

 

Ovo je Mercedes AMG GT 63 S koji je prvo dorađen kod Brabusa, a onda je dobio i zanimljivi eksterijer za koji se pobrinula kompanija Fostla.

 

brabus fostla 03.jpg

 

Njegov 4.0 twin-turbo V8 motor sada razvija 800KS i 1.000 Nm, ubrzanje od 0 do 100 km/h je smanjeno na 2.9 sekundi, a najveća brzina je el. ograničena na 315 km/h.

 

brabus fostla 02.jpg

 

U paketu su i aero body kit od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, otvori za vazduh, pragovi, zadnji difuzor), maska sa Brabus logom, Brabus točkovi od 21 i 22 inča, Pirelli P Zero gume, titanium sportski izduvni sistem, za 25 mm niže oslanjanje, kao i doterani enterijer (koža, alkantara, detalji od ugljeničnih vlakana, pragovi sa osvetljenjem).

 

brabus fostla 01.jpg

 

Na sve to Fostla dodaje i Badlands Green foliju za eksterijer, kao i elemente u boji bakra (na delovima točkova, kočionim kleštima, otvorima za vazduh i zadnjem difuzoru).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes AMG GT63 S E Performance 4-Door

 

mercedes-amg gt 7.jpg

 

Automobil je deo AMG E Performance strategije, a nosi oznaku Mercedes AMG GT63 S E Performance 4-Door.

 

mercedes amg gt 6.jpg

 

Kako bilo, u pitanju je Mercedes AMG GT 4-Door Coupe koji je dobio Plug-In Hybrid pogon sa kombinacijom 4.0 V8 twin-turbo benzinca, elektromotora i baterija od 6.1 kWh.

 

mercedes-amg gt 5.jpg

 

Pogonski sistem kombinovano raspolaže sa 843KS i više od 1.400 Nm, najveća brzina je 316 km/h, a ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi manje od tri sekunde (tačnije 2.9 s).

 

mercedes-amg gt 4.jpg

 

Moguća je i vožnja u elektro modu, i to do 12 km.

 

mercedes-amg gt 3.jpg

 

Fabrika navodi da je prosečna potrošnja goriva 8.6 l/100 km, kao i da emisija CO2 iznosi 196 grama po km.

 

mercedes-amg gt 2.jpg

 

Takođe, tu su i 9-stepeni menjač sa dvostrukim kvačilom, pogon na sva četiri točka, AMG Ride Control+ oslanjanje, AMG karbon-keramičke kočnice, sportski izduvni sistem sa četiri izduvne cevi, aero body kit, točkovi od 20 ili 21 inča, MBUX multimedia sistem, AMG Performance volan, sportska sedišta, koža...

 

mercedes-amg gt 1.jpg

 

 

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako bi mogao da izgleda novi Mercedes AMG GT Coupe

 

amg gt.jpg

 

AMG-ov odgovor na Porsche 911 se ovaj put neće nuditi u verziji GT Roadster, jer je open air ulogu preuzeo novi Mercedes AMG SL, a u Affalterbachu za novi Coupe dvosed kažu da će biti beskompromisniji u odnosu na prethodnika. Već se zna da će sveže predstavljena nova generacija Mercedesovog modela SL, koji se po prvi put punopravno priključio društvu ''uber Mercedesa'' iza kojih stoji odeljenje AMG, nastaviti tamo gde je stao AMG GT Roadster i istovremeno poslužiti kao osnova za novu generaciju Coupé modela AMG GT na kojem specijalisti iz Affalterbacha već uveliko rade.

 

AMG-ov novi odgovor na višegodišnjeg ljutog konkurenta iz Porschea će se ovaj put nuditi samo u Coupé verziji, jer je ulogu GT Roadstera preuzeo novi AMG SL koji je sa mekim sklopivim krovom, konfiguracijom sedišta 2+2 i novorazvijenim adaptivnim vazdušnim oslanjanjem bolje prilagođen za korišćenje u svakodnevnici, što bi trebalo da se svidi kupcima koji su za prethodni GT Roadster pominjali da je na ulicama i običnim putevima previše oštar i grub.

 

Ulogu beskompromisnog ''skoro pa trkačkog'' automobila koji će se najbolje osećati na stazi preuzeće novi AMG GT koji će, po svemu sudeći, pokretati poznati AMG-ov 4.0 V8 biturbo motor koji će nuditi još više snage, a Coupe sa dva sedišta biće namenski ''oslobođen'' od nekolicine elektronskih sistema za asistenciju vozaču koji su standardni deo opreme u novom SL-u. U Affalterbachu još uvek nisu otkrili da li će novi Coupe stići pod svetla reflektora naredne godine, ali su uvereni da (zbog različitog pristupa) AMG SL i AMG GT neće smetati jedan drugom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes-AMG GT 63 S E Performance Edition

 

222196-mercedes amg 03.jpg

 

Mercedes AMG GT 63 S E Performance Edition je nova specijalna verzija koja u Nemačkoj košta čak 218.674 evra.

Deo opreme kod ove edicije čine i specijalna AMG Green Hell Magno boja, 21-inčni alu točkovi u crnoj boji, AMG Night Package i AMG Night Package II sa crnim elementima, standardni Aerodynamics i Exterior Carbon paketi, panoramski krov, pragovi sa osvetljenjem, dvobojna Nappa koža u unutrašnjosti, piano crni detalji, ''Edition'' oznake...

 

222197-mercedes amg 02.jpg

 

U pitanju je inače Mercedes AMG GT 4-Door Coupe Performance koji ima Plug-In Hybrid pogon sa kombinacijom 4.0 V8 twin-turbo benzinca, elektromotora i baterija od 6.1 kWh. Pogoski sistem kombinovano raspolaže sa 843KS i 1.470 Nm, najveća brzina je 316 km/h, a ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi 2.9 sekundi. Takođe, moguća je i vožnja u elektro modu, i to do 12 km.

 

222198-mercedes amg 01.jpg

 

Takođe, tu su i 9-stepeni menjač sa dvostrukim kvačilom, pogon na sva četiri točka, AMG Ride Control+ oslanjanje, AMG karbon-keramičke kočnice, sportski izduvni sistem sa četiri izduvne cevi, MBUX multimedia sistem, AMG Performance volan... Zvanična prodaja u Evropi će startovati u aprilu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Restajling V8 modeli Mercedes AMG GT 4 Door Coupe

 

223207-mercedes gt4 08.jpg

 

Nakon modela sa šest cilindara, modeli Mercedes AMG GT 63 4Matic+ i Mercedes AMG GT 63 S 4Matic+, sada takođe dobijaju tehničku i vizuelnu nadogradnju.

 

223208-mercedes gt07.jpg

 

Pored modifikacija dizajna, to uključuje AMG Ride Control+ vešanje, koje je standardno ugrađeno na V8 modele. Sa restajlingom kupcima je na raspolaganju širok izbor izbor detalja opreme. Ovo im omogućava da svoj željeni model još konkretnije prilagode svojim ličnim zahtevima. Širi izbor točkova, presvlaka, ukrasa i boja eksterijera nudi više mogućnosti prilagođavanja. Kao i kod prvog hibrida performansi iz Mercedes AMG-a, GT 63 SE Performance, atraktivna paleta modela je zaokružena sa dva ekskluzivna izdanja. Lansiranje na tržište će biti u Evropi od aprila 2022.

 

223209-mercedes gt4 06.jpg

 

Na prvi pogled, modifikovani osmocilindarski modeli AMG GT 4 Door Coupé mogu se prepoznati po individualno dizajniranom prednjem braniku, koji je uveden sa novim vrhunskim modelom serije, GT 63 S E Performance. Sada se još više čini da je izliven iz jednog kalupa i da se homogeno uklapa u dinamički dizajn celokupnog vozila. Spoljni otvori za vazduh su širi i više usmereni ka centru automobila. Protok vazduha se sada vodi kroz tri vertikalna rebra do radijatora.

 

223210-mercedes gt4 05.jpg

 

''U segmentu kupea sa četvoro vrata, Mercedes AMG GT nudi savršen balans između svakodnevne praktičnosti i sportskog duha. S jedne strane, to je vrhunski Gran Turismo za celu porodicu i, sa druge strane, trenutni rekorder na Nirburgring-Nordschleife u kategoriji Executive automobila. Kao najbrži i najmoćniji medicinski automobil u istoriji Formule 1, GT 63 S takođe slavi svoj debi ove sezone i spreman je da pruži brzu hitnu pomoć uz maksimalne performanse na trkačkoj stazi. Raznovrsnost se takođe ogleda u širokom spektru opcija pogona. Pored motora sa šest i osam cilindara, nudimo i prvi AMG hibrid u rasporedu pogona E Performance u ovoj seriji modela. Da bismo dodatno izoštrili naš profil kao Performance Luxury brend, mi smo takođe proširili mogućnosti individualizacije, nudeći našim kupcima još viši nivo ekskluzivnosti'', naglašava Philipp Schiemer, predsednik Upravnog odbora Mercedes AMG.

 

223211-mercedes gt4 03.jpg

 

Sa restajlingom modela sa šest cilindara, boje eksterijera ''spectral plava metalik'' i ''spectral plava magno'' su nedavno ponuđene. One su takođe dostupni za V8 modele. Ovo daje kupcu izbor od ukupno četiri mat boje, četiri metalik nijanse i dve čvrste boje. Pored toga, postoje dve ekskluzivne boje za modele Editions. Ekspresivan dizajn eksterijera može biti dodatno naglašen novim AMG Night Package II ili kombinacijom noćnog paketa i Carbon paketa, na primer. Nove boje i ukrasi su takođe dodati asortimanu za unutrašnjost, uključujući AMG Performance volan.

 

mercedes gt4 02.jpg

 

Standardni system oslanjanja Ride Control+, sa svojim kontinuirano podesivim ventilima za smanjenje pritiska, prilagođava silu prigušenja za svaki točak pojedinačno tako da se prilagođava situaciji za samo nekoliko milisekundi. AMG Dynamic Select programi vožnje se koriste za prethodni izbor osnovnog podešavanja - od režima ''Sport+'' za posebno dinamičnu vožnju do ''Comfort'' podešavanja za glatku vožnju. AMG inženjeri su uspeli da značajno povećaju razliku između sportskog karaktera i udobnosti. Pored toga, podešavanje se može podesiti u tri stepena nezavisno od programa vožnje preko dugmeta.

 

mercedes gt4 01.jpg

 

Sa modelom AMG Special Edition u AMG zelenoj magno boji, V8 modeli pokazuju svoju najsportskiju stranu. Ekskluzivna boja pruža uzbudljiv kontrast AMG noćnom paketu sa odabranim spoljašnjim elementima u crnom i tamnom hromu visokog sjaja, kao i crnom folijom iznad bočnih pragova. Kovani AMG točkovi od 21 inča u dizajnu sa 5 duplih krakova upadljivo naglašavaju izražajan izgled. Ofarbani su u crnu boju sa ivicom visokog sjaja. AMG Aerodinamični paket i AMG Exterior Carbon paket su dostupni kao opcije za dalju individualizaciju. Panoramski krov (opciono) propušta mnogo svetla u unutrašnjost. Zahvaljujući brojnim naglascima, atmosfera ovde je nefiltriran moto sport. Ovo uključuje sportska sedišta od ekskluzivne napa kože u dvobojnoj titanijum sivoj biserno/crnoj sa žutim kontrastnim šavovima ili opciono AMG Performance sedišta i AMG ukrasne elemente u izgledu crnog klavirskog laka ili, na zahtev, karbona. Edition se takođe čini ekskluzivnim zahvaljujući Edition oznaci u unutrašnjosti i osvetljenim panelima pragova u zelenoj boji koji odgovaraju spoljašnjoj farbi.

 

Luksuzno AMG Special Edition sa farbom u tamnoj nijansi dragog kamena Manufaktur rubelit crvena metalik je takođe dostupna kao opcija za AMG GT 4-Door Coupé sa osmocilindarskim motorom. Ovo uključuje, između ostalog, AMG Exterior Chrome paket, sa kovanim AMG točkovima dimenzije 21 inč u dizajnu sa 5 duplih krakova u srebrnoj boji visokog sjaja. Opciono dostupan paket sedišta visoke klase luksuza (High Class rear suite) nazad upotpunjuje izvanredne performanse vozila sa posebno luksuznom unutrašnjosti: sa udobnim pojedinačnim sedištima, visokokvalitetnim ambijentom i lakim pristupom sveobuhvatnim funkcijama info-zabave i komfornim funkcijama. Presvlake sedišta od Manufaktur Ekskluzivne napa kože u neva sivoj/crnoj i ukrasni elementi od sivog jasenovog drveta sa otvorenim porama takođe daju unutrašnjosti individualan izgled. Upravljač Manufaktur specifičnog za AMG je završen u dve boje fine napa kože.

 

Manufaktur oznaka predstavlja najviši stepen individualnosti i luksuza sa odabranim materijalima koji se pretežno obrađuju ručno. Za model AMG GT 4 Door, ovo uključuje ekskluzivnu farbu i visokokvalitetne enterijere. Od fejslift modela sa šest cilindara sredinom prošle godine do danas, raspon dodatnih boja u AMG GT portfelju je porastao na 10 MANUFAKTUR specijalnih boja, uključujući Manufaktur bakar narandžasti magno i Manufaktur Kalahari zlatni magno, dve potpuno nove nijanse boja. AMG sportske trake u tri različite boje omogućavaju još sportskije vizuelno pozicioniranje. Za unutrašnjost, zahvaljujući asortimanu Manufaktur, postoji pet dodatnih izbora sa ekskluzivnom napa kožom u dijamantskom prošivu, uključujući dvobojni AMG Performance volan i AMG patosnice sa visokim šipom sa izvezenim AMG natpisom.

 

PR saopštenje

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl: Mercedes AMG GT 63 S E Performance

 

4.0 V8 BiTurbo kombinovan sa strujom za ukupno 840KS/1.400Nm i sprint do stotke za manje od 3 sekunde... 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

shmee.jpg Shmee150: Mercedes AMG GT 63S E Performance

 

Ni ''obični'' GT 63 S nije imao manjak snage, ali su stvari postale još pametnije sa ovom E Performance verzijom.

Nakon SLS AMG i AMG GT, tim iz Affalterbacha je pre nekoliko godina lansirao GT sa 4 vrata, a 63 S je bio glavni u celoj priči nudeći 639 KS iz 4.0 BiTurbo V8 motora. Međutim, sada smo u električnoj eri, i na scenu stupa E Performance nudeći mnogo snage i veoma pametnu hibridnu tehnologiju. Auto sada ima 843 KS sa 900 Nm, plus dodatnih 300 Nm iz električnog sistema kad vam najviše trebaju. Baterija od 6.1 kWh nudi 12 km potpuno električne vožnje...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...