neshaoct 9584 Posted February 26, 2017 Nakon pet godina spekulacija, najava i pomeranja rokova, VW je najzad odlučio da pokrene novi niskobudžetni automobilski brend namenjen pre svega tržištima u razvoju. Inspiraciju za lansiranje auto-marke koja bi proizvodila jeftina vozila, Volkswagen je dobio od kompanije Renault i njenog brenda Dacia. Prvi signali da VW razmišlja o pokretanju niskobudžetnog brenda pojavili su se još 2012, a kako piše Auto Express ova namera nemačkog auto-giganta nakon dugog razmatranja ostvariće se 2019. Osnivanje nove, jeftine automobilske marke u okviru VW grupe dobija sve više smisla kada se zna da su Škodina vozila postala skuplja i kvalitetnija nego ranije. Sa svakom novom generacijom automobila, češki proizvođač se polako uspinje i repozicionira na tržištu, čime se otvara prostor za uvođenje jeftinijeg auto-brenda. Volkswagenov ekvivalent marki Dacia najpre će se pojaviti Kini, koja važi za najveće brzorastuće automobilsko tržište u svetu. Nakon toga, u narednoj dekadi krenuće se u osvajanje drugih tržišta u razvoju. Volkswagen će vozila svog novog brenda izrađivati u Kini u saradnji sa lokalnim kompanijama, a prva dva modela trebalo bi da budu mali sedan i SUV srednje veličine. Nemački proizvođač koristiće kao osnovu staru PQ35 mehaničku platformu, uz pojedine elemente koji će biti preuzete od aktuelne MQB platforme, tvrdi Auto Express. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted February 13, 2019 Novi Volkswagenov niskobudžetni brend za Kinu bi mogao da nosi naziv Jetta VW grupa već godinama najavljuje lansiranje novog podbrenda jeftinih automobila za pojedina tržišta u usponu, kao što je kinesko. Kao i mnogi veliki svetski proizvođačli automobila, i Volkswagen ima zajedničku firmu sa kineskim partnerima u okviru koje izrađuje automobile namenjene kupcima u Kini. Nemački proizvođač planira da u okviru ove kompanije (FAW-Volkswagen) lansira novi niskobudžetni brend sa cenovno pristupačnim automobilima, a kako prenose pojedini kineski mediji ime nove marke biće preuzeto od Volkswagenovog modela Jetta. ''Sina Auto'' i ''CarNewsChina'' navode da su za početak planirana tri modela: Jetta VA3 (preimenovana aktulena VW Jetta koja se već proizvodi u Kini), zatim Jetta VS5 SUV zasnovan na modelu Seat Ateca, i Jetta VS7 SUV baziran na Seatu Tarraco. Automobili nove marke Jetta imaće i sopstveni logo, a proizvodiće se u pogonu u kineskom gradu Čengdu. S obzirom da Seat nije prisutan u Kini, prodaja ''prepakovanih'' SUV modela Ateca i Tarraco neće ugroziti španskog proizvođača automobila. Lansiranje novog brenda najavljeno je za april i sajam automobila u Šangaju, a modeli ove marke prodavaće se isključivo u Kini. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted February 28, 2019 Jetta je ime nove Volkswagenove marke za kinesko tržište VW grupa već godinama najavljuje lansiranje nove marke pristupačnijih automobila za pojedina tržišta, kao što je kinesko. Kao i mnogi veliki svetski proizvođačli automobila, i Volkswagen ima zajedničku firmu sa kineskim partnerima u okviru koje izrađuje automobile namenjene kupcima u Kini. Nemački proizvođač je sada u okviru ove kompanije (FAW-Volkswagen) lansirao novu marku sa cenovno pristupačnim automobilima, a kako je ranije i najavljivano, ime nove marke je preuzeto od Volkswagenovog modela Jetta. Za početak je pripremljeno nekoliko modela, i to manji sedan VA3 i jedan SUV model VS5 zasnovan na modelu Seat Ateca (kasnije bi trebalo da stigne i veći SUV model VS7 baziran na Seatu Tarraco). Automobili nove marke Jetta imaju i sopstveni logo, a proizvodiće se u pogonu u kineskom gradu Čengdu. S obzirom da Seat nije prisutan u Kini, prodaja ''prepakovanih'' SUV modela Ateca i Tarraco neće ugroziti španskog proizvođača automobila. Lansiranje novog brenda najavljeno je za april i sajam automobila u Šangaju, a modeli ove marke prodavaće se isključivo u Kini. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted March 29, 2019 Predstavljena prva tri modela niskobudžetnog brenda Jetta U gradu Chengdu na jugozapadu Kine, Volkswagen je predstavio prva tri modela koja će na tržište najmnogoljudnije zemlje sveta plasirati pod imenom brenda Jetta. Pre mesec dana Volkswagen je objavio informaciju o novoj marki jeftinih automobila, nažalost ograničenoj na Kinu. Prva tri modela - kompaktni crossover Jetta VS5, nešto veći crossover Jetta VS7 i trovolumenski kompaktni sedan Jetta VA3 - izlaziće iz pogona FAW Volkswagen Automotive, ''joint venture'' kompanije VW Grupe i kineske FAW Grupe. Ovi automobili su dizajnirani u sedištu VW-a u nemačkom Wolfsburgu, a proizvodiće se u fabrici FAW-VW u Chengduu. FAW-VW nije objavio previše detalja o pionirskim modelima Jette. Najviše pažnje izaziva Jetta VS5, kompaktni crossover koji je razvijen na VW-ovoj MQB platformi, a na kinesko tržište stiže u trećem kvartalu ove godine. Kupci će moći da biraju između 1.5 litarskog atmosferskog i 1.4 Turbo benzinca, uparenih sa 6-stepenim manuelnim ili 7-stepenim DSG menjačem. Dva druga modela će biti lansirana kasnije, a limuzina Jetta VA3 biće postavljena na platformu kineske Jette sa značkom Volkswagena. Brend Jetta će imati svoju distribucijsku mrežu, pri čemu FAW-VW planira da do kraja godine otvori više od 200 prodajnih salona. Kada su najavili lansiranje novog brenda, šefovi koncerna iz Wolfsburga su otkrili da će modeli Jette biti između 5.000 i 6.000 evra jeftiniji od srodnih automobila sa znakom VW-a. preuzeto sa - Auto Blog 1 dach@ reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 8, 2019 Volkswagenova jeftina auto-marka Jetta osvaja Kinu Novi auto-brend nosi oznaku Jetta i namenjen je isključivo kineskom tržištu. Nemački proizvođač pokrenuo je ranije ove godine novu niskobudžetnu automobilsku marku u Kini, a već prva tri meseca prodaje pokazuju da je Jetta pun pogodak, prenosi B92. Ovaj zasebni brend u okviru VW grupe za sada ima svega dva modela i u prvih 90 dana prodaje privukao je skoro 30.000 kupaca. Osnovu automobilske marke Jetta čine VA3 sedan - pristupačna kompaktna limuzina koja se ranije u Kini prodavala kao Jetta (razlikuje se od evropske Volkswagen Jette) i kompaktni SUV VS5 (praktično prepakovani Seat Ateca). Skoro 80% dosadašnje prodaje otpada na SUV. Očekuje se da će interesovanje kupaca za vozila marke Jetta biti još veće, s obzirom da je nedavno lansiran i treći model - SUV VS7 baziran na Seat Tarracu. Inače, sva tri modela se izrađuju u fabrici kinesko-nemačke kompanije FAW-Volkswagen u gradu Čengdu, a proizvođač navodi da mu je ciljna grupa mlađa populacija iz velikih kineskih gradova, i to pretežno oni koji kupuju svoj prvi automobil. Prema statističkim podacima, niskobudžetni automobili čine oko trećine prodaje putničkih vozila u Kini, a za 80% njihovih kupaca to je prvi auto koji poseduju. Volkswagen navodi da su kineski kupci koji prvi put dolaze u posed sopstvenog automobila u proseku oko 20 godina mlađi od onih u Evropi ili Americi, a spremni su da za svoj prvi auto potroše 8.000-15.000 evra. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted May 26, 2020 Niskobudžetni VW brend Jetta stiže i u Evropu? Kako prenosi B92, Volkswagen već duže vreme želi da otme deo evropskog tržišnog kolača rumunskoj marki Dacia, koja je u vlasništvu kompanije Renault, ali do realizacije tog plana još nije došlo. U međuvremenu, prvi koraci u tom pravcu napravljeni su prošle godine kada je VW lansirao na kinesko tržište jeftini auto-brend Jetta, koji je dobio ime po poznatom Volkswagenovom modelu. Osam meseci kasnije, novorođena marka već beleži pristojne rezultate u Kini gde je do sada prodata 81.000 vozila sa amblemom Jetta. Samo u aprilu kineskim kupcima je isporučeno 13.500 automobila, što je oko 1% tržišnog udela u toj zemlji. Jetta je ove godine povećela učešće na kinsekom tržištu automobila s obzirom da je jedan sloj, uglavnom mlađih kupaca odlučio da nabavi pristupačan auto kako bi izbegao javni prevoz u velikim kineskim gradovima, nakon što je kroz tu zemlju protutnjao koronavirus. Osokoljeni početnim prodajnim uspehom u 2020. u Volkswagenu su počeli da razmišljaju o širenju marke Jetta i van granica Kine, saznaje Autonews Europe. "Uspešan početak brenda je, naravno, podstakao i interesovanje sa drugih tržišta", rekao je novinarima ove nedelje predsednik brenda Jetta, Harald Mueller, ali nije detaljnije obrazložio svoju izjavu Inače, VW se odlučio za dobro razrađen pristup - osnovao je pristupačnu marku Jetta u Kini, prema svom modelu koji je dobro poznat u Sjedinjenim Državama i Evropi, dok su sestrinsku marku Škoda koja je u početku "glumila" jeftini VW, u tom obliku ostavili za napad na lukrativno indijsko tržište. Sa druge strane, Škoda je u Evropi, pa i u Kini, već postala punopravni, etablirani brend koji se kvalitetom, ali i cenom, približio matičnom Volkswagenu. Čini se da je nakon dužeg niza godina VW najzad na pravom putu da zapreti Renaultovom niskobudžetnom brendu - rumunskom proizvođaču Dacia. Podsećamo, ponuda marke Jetta u Kini se sastoji od jedne limuzine - VA3, koja se prethodno u kini prodavlaja kao Volkswagen Jetta, i dva SUV modela, VS5 i VS7. Sva tri vozila se izrađuju u kineskom Čengduu, u fabrici koju je Volkswagen osnovao u saradnji sa kineskom kompanijom FAW. Najjeftiniji je VA3, koji u Kini košta svega 8.000 dolara (7.300 evra), dok SUV VS5 koji bi u Evorpi bio verovatno traženiji košta samo 12.000 dolara (10.920 evra). Ipak, ukoliko bi se modeli marke Jetta zaista pojavili na evropskom tržištu svakako bi bili skuplji, kako zbog troškova transporta, tako i zbog strogih bezbednosnih i emisionih standarda koje bi morali da zadovolje kako bi se prodavali na Starom kontinentu. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites