Ivan 17587 Posted August 19, 2022 Nema na cemu. Tesko da bilo ko unapred moze nesto da ti kaze (pogotovo ovako virtuelno). Zavisi sta je od instalacije u problemu, u kom delu, da li je problem sa celim snopom, do kojih sve komponenti ide, itd... Opusti se , auto ti je u sigurnim rukama, a verujem da ce ti nas Gorance predloziti i sve solucije (ako ih bude vise). Pa ti vidi da li ti i sta odgovara. 1 djolence89 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
A. Stefan 0 Posted October 27, 2022 Pozdrav svima. Prvi put sam na forumu, oprostite ako nešto ne radim kako treba. Ne znam gde sa se obratim vezano za situaciju koju imam, a boljeg mesta od foruma nema. Vlasnik sam Fiat bravo-a 1.9 multijet iz 2007 godine, i prezadovoljan sam automobilom. Ali, imam jedan nazovi problem, pri dodavanju gasa. Naime, pri ubrzavanju, u bilo kojoj brzini, kada dodajem gas, auto ubrzava s nekih 60% snage. Pustim papučicu gasa i odmah je opet nagazim, on poleti. Kada dobije punu snagu, i kada pustim gas i opet dodam, nastavi da juri. Znači samo prilikom ubrzanja. Šta bi mogao biti problem, ako neko ima sugestije, rado ću probati s rešenjem. Pozdrav svima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
c++ 60 Posted October 27, 2022 Provjeri turbinu, vakume itd.. 1 nemanja84bg reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17587 Posted October 27, 2022 @A. Stefan Pozdrav i dobrodosao na forum. Kakva je situacija sa EGR, zatvoren ili ne? PS: Nepotrebno otvorena tema spojena je sa postojecom o problemu sa startnom snagom na 1.9 . Donekle slicna tematika i ovde: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/76530-fiat-nuova-bravo-19-mjet-120-problem-sa-snagom-nakon-gašenja-motora/ 1 nemanja84bg reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
A. Stefan 0 Posted October 28, 2022 18 hours ago, c++ said: Provjeri turbinu, vakume itd.. Turbina je remontovana pre 5000km, očišćen interkuler novo ulje i filter ulja sve u kompletu. 16 hours ago, Ivan said: @A. Stefan Pozdrav i dobrodosao na forum. Kakva je situacija sa EGR, zatvoren ili ne? PS: Nepotrebno otvorena tema spojena je sa postojecom o problemu sa startnom snagom na 1.9 . Donekle slicna tematika i ovde: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/76530-fiat-nuova-bravo-19-mjet-120-problem-sa-snagom-nakon-gašenja-motora/ EGR je zatvoren i softverski ugašen. Dpf skinut i ugašen, dizne čišćene, Auto bukvalno kao da ima dupli gas, prvi put polako ubrzava drugi put kao raketa. I taj drugi put lepo sve radi Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13160 Posted October 28, 2022 Pa sad... ne znam koliko bi pomoglo, ali bilo je neke dodirne tačke u simptomima. Jedan auto je bolje ubrzavao na trećinu gasa, nego na pun. Očišćen MAP senzor i auto se preporodio.Sent from my SM-G770F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
c++ 60 Posted October 28, 2022 Nema veze sto je remontovana, provjeri je opet meni se desilo 3 sata nakon remonta da je ispala Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted October 28, 2022 Otkaci MAP senzor/protokomer pa probaj tako sta se desava... Quote Share this post Link to post Share on other sites
A. Stefan 0 Posted October 28, 2022 3 hours ago, Milutinac said: Otkaci MAP senzor/protokomer pa probaj tako sta se desava... Otkacio onaj dzek na protokomeru, auto ide kao sanitet. Prima gas na prvi dodir papučice, nakon pola sekunde tj krene bas da vuče. Hvala na pomoçi puno! Sad ostaje još jedno pitanje, koji je rizik da se vozi auto sa otkačenim protokomerom? Quote Share this post Link to post Share on other sites
c++ 60 Posted October 28, 2022 Nikakav rizik, ja vozim ima pola godine sa otkacenim MAF senzorom Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17587 Posted October 28, 2022 1 hour ago, A. Stefan said: koji je rizik da se vozi auto sa otkačenim protokomerom? Metodologija "resavanja" kvarova i problema, a la Stilo JTD posle jedno 10 godina prisustva na nasim prostorima . Moz' to da tera... Probaj bar da ocistis nekim cleanerom, imas sperejeve bas za to (npr. Liqui Molly) pa vidi rezultat. Ili zameni, bar je to danas daleko pristupacnije nego ranije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7728 Posted October 29, 2022 Malo veca potrosnja, malo losije vuce i hoce da dimi. Kupi drugi protokomer makar polovan, nisu skupiПослато са SM-A307FN помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted October 31, 2022 On 10/28/2022 at 6:14 PM, A. Stefan said: Sad ostaje još jedno pitanje, koji je rizik da se vozi auto sa otkačenim protokomerom? Nije rizik dok ti ne stigne nov protokomer, nov NOV, ili polovan a ispravan...samo nemoj da vozis tako Quote Share this post Link to post Share on other sites