CrackFox 16 Posted January 10, 2018 6 stavka u trip kompu. Izbegavam vožnju ispod 1600-700 obrtaja Sent from my SM-G900F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5905 Posted January 10, 2018 Aha. Tako da Isto...ne volim da ga mrljavim, vise se vozi iznad 2000 nego ispod... Sta ti je navika Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 613 Posted January 10, 2018 @CrackFox, Nije to nikakvo mučenje za turbak. Po specifikacijama vidim da imaš 380Nm na 1750rpm, što je ~94KS. Ne da nije mučenje, nego krajnje rasterećen motor u održavanju već postignute brzine. Npr, meni benzinac preko BC savetuje da menjam na oko 1700rpm, tako da je njemu potpuno regularno da se tako i vozi. Snage ne manjka, ništa ne trese, glatko ubrzava, iako ga ja radije puštam u više obrtaje naravno. 1 CrackFox reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
CrackFox 16 Posted January 10, 2018 Meni na 2000rpm javlja da saltam brzinu. Bas me zbuni to jer mislim da trebam na minimum 2500obr menjati brzinu. Sent from my SM-G900F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17442 Posted January 10, 2018 Ti saltas kako si raspolozen, a taj sufler na tabli savetuje kako njemu odgovara zbog sto manje potrosnje. Vozio sam vise vozila sa istim, cista glupost , interesantno je mozda u prvih par minuta, a posle vozim naravno po zvuku i svom osecaju. Ne pada mi na pamet da gledam u to, verujem kao i ogromnoj vecini. Optimalno za motor je kada se vrti u opsegu obrtaja oko max torque. Ako opusteno kruziram vozim ponekad i ispod toga, ako uzivam po krivinama i u preticanjima poteram i u crveno, sve zavisno od raspolozenja i uslova na putu. 1 gorank82 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 613 Posted January 10, 2018 Potpuno se slažem, tako i treba voziti. Moja replika se odnosila na to da se motor muči ili da mu škodi takva vošnja - što apsolutno nije slučaj. Bilo kom motoru prija da je konstantno u raznim režimima, ali nema uvek svrhe niti uslova za zaletanje u obrtaje. Grad je hendikep za svaki jači auto, zato je bolje lagano krstariti pristojnim brzinama, neće motor trpeti nikakve posledice. Čak i po NBGD retko kad ima poente pritisnuti gas malo jače. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5905 Posted January 10, 2018 Ma to ja preterujem/salim se sa terminom "muciti se" ja licno ne volim takvu voznju, i ako vidim da mrljavi 4 brzinom recimo radije cu vratiti u 3 i kotrljati. Nikada recimo nisam vozio 90 sestom brzinom i sl. Quote Share this post Link to post Share on other sites
CrackFox 16 Posted March 1, 2023 (edited) Mali apdejt posle duuugo vremena . Presao sa 245/40 19x9.5 na 255/35 i konacno guma lezi na felni bas kako treba. Za razliku od fabricke ultra debilne dimenzije 235/45 za 19 tocak Edited March 1, 2023 by CrackFox 8 Dzimbo, silenci, Dale and 5 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17442 Posted March 1, 2023 I dan danas, meni eksterijerom prelep auto. Nazalost, izumrla vrsta kupea. 3 PremieRacing, Axic and CrackFox reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
CrackFox 16 Posted March 1, 2023 (edited) Evo jos jedna fensi slika Edited March 1, 2023 by CrackFox 3 Ivan, Lufti and neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites