Jump to content
FAS Goran
CrackFox

Astra J GTC 2.0 165ks

Recommended Posts

On 4/30/2017 at 0:33 AM, putinac said:

Pročitaj da nepišem ponovo. U ovoj rubrici megan gt line. Doro je sve prošlo. Jeste da vec imam decu ali... 

 

Hahaha pa ti si jeziv :) ... citam zeni i evo oboje se valjamo od smeha.

Inace tvoja tema mi je ko "drzavni posao", serijal za razbibrigu i smejanje :) osim Megana, on je ozbiljan primerak

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da bi trebao da odradim neke duple izduve pa sam poceo da trazim resenje. Na ebay-u su dosta skupe opcije pogotovo sto na dizelu i necu dobiti nikakav bolji zvuk sto znaci da mi treba  samo estetika.

Zanima me da li mogu da samo navarim jos jednu cev da ide na drugu stranu, naravno sa lepim izduvima i max uklopljeno? Da ili igra neku ulogu to sto se prosiruje izduv posle zadnjeg lonca i slicno?

Prva je slika originalnog zadnjeg lonca i izduva a druga je slika duple grane za GTC u oba slucaja. Znaci ja bi samo navario drugu granu.

 

s-l1600.jpg

kln.jpgb86692es-960.jpg

9843a36s-960.jpg82efee8s-960.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/18/2017 at 6:41 PM, CrackFox said:

...na dizelu i necu dobiti nikakav bolji zvuk sto znaci da mi treba samo estetika.

Zanima me da li mogu da samo navarim jos jednu cev da ide na drugu stranu, naravno sa lepim izduvima i max uklopljeno? Da ili igra neku ulogu to sto se prosiruje izduv posle zadnjeg lonca i slicno?

 

Naravno da može. Ne igra nikakvu ulogu u smislu da mu smeta, ali gledaj da ti majstor lepo uklopi sve da jedna strana ne duva jače od druge. Ako već zahtevaš estetiku, nemoj da čađavi različito levo i desno. Ipak je dizel  :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da da jasno mada nisam primetio da mi nesto preterano čađavi.

Prosle godine hvali se drugar sa bmw520 2008.god kaze pogledaj kakav je ovo motor, stavi prst u izduv i pokazuje, cist nema sta, nema trunke čađi. Ja reko sjajno, svaka cast, bmw je  čudo... Setih se nedavno toga pa reko da vidim stanje na astri, kad ono isti slucaj kao i na "mocnom" BMW-u :) . Ne znam da li je to uobicajen slucaj na iole novijim dizelima ili je ipak za pohvalu ;) . Ne mogu da tvrdim 100% ali nisam siguran da je na proslom bravu, takodje dizelu bio isti slucaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno, ja sam se više šalio sa tom 'opaskom'... Nema kod tih auta ni č od čađi. Dok ne kreneš kao Milutin da kupusaš i skidaš delove  :P

 

19 hours ago, CrackFox said:

...Ne znam da li je to uobicajen slucaj na iole novijim dizelima ili je ipak za pohvalu...

 

i jedno i drugo.

Al' da smrdi - smrdi!  Tu već niko ništa ne možeee, to su diesel sudbineeeee...  :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/25/2017 at 10:53 AM, PremieRacing said:

Dok ne kreneš kao Milutin da kupusaš i skidaš delove  :P

 

 

No smoke - no fun :P salim se, nemam trunku dima, ni ovako bez dpf-a

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam primetio da mi pali regeneraciju svakih 420ak km po porastu trenutne potrosnje na leru i radu ventilatora kad ugasim auto. Obicno rano ujutro kad dodjem na posao. Juce se desilo ali sam odmah posle posla malo dao vatre po magistrali uz more, milina... Da li neko zna podatak na koliko se redovna regeneracija pali kod novog auta, ona koja ne baca obavestenja nego se primeti po nekim stavkama kao kod mene naprimer . Citam da se nekom na svakih 250 - 300 i vise pali...
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, CrackFox said:

malo dao vatre po magistrali uz more, milina

*ebes regeneraciju, zavidim ti :lol: .

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/29/2017 at 0:03 PM, CrackFox said:

... Da li neko zna podatak na koliko se redovna regeneracija pali kod novog auta...

 

Ja kontam da ne postoji "redovna" regeneracija. Sve to zavisi od HY faktora i radi se po potrebi. A od goriva, načina upotrebe, i sl. zavisi dal' će se pokrenuti na 30, 300 ili 3000km.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/29/2017 at 0:03 PM, CrackFox said:

Ja sam primetio da mi pali regeneraciju svakih 420ak km po porastu trenutne potrosnje na leru i radu ventilatora kad ugasim auto. Obicno rano ujutro kad dodjem na posao. Juce se desilo ali sam odmah posle posla malo dao vatre po magistrali uz more, milina... Da li neko zna podatak na koliko se redovna regeneracija pali kod novog auta, ona koja ne baca obavestenja nego se primeti po nekim stavkama kao kod mene naprimer . Citam da se nekom na svakih 250 - 300 i vise pali...
 

Podigne i obrtaje u leru kad radi regeneraciju, pa mozes i po tome da vidis da li je radi ili ne. :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo me opet sa regeneracijom. Sa lenjom voznjom u malim obrtajima (prosecna potrosnja 6,7), regeneracija se pali mnogo cesce dok sa normalnijom voznjom (7,3) regeneracije su svakih 500-600km sto je skroz ok. U prevodu nema stedljive i penzionerske voznje zarad manje potrosnje, na ovaj ili onaj nacin ces potrositi ustedjeno gorivo i jos sje.avati dpf i generalno motor...

Stalno sam poredio mog bivseg brava, potrosnje i ubrzanja...Posto bravo nije imao dpf mogao se spustiti na manju potrosnju od astre jer ne zjbavaju regeneracije.

Znaci gtc samo po gasu :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo malo snimka potrosnje sa 90km/h sa tempomatom. Snimao sam malo duze da bi uhvatio najstabilniji prosek jer i nasa ravnica nije bas pod libelom pa tako male nizbrdice mogu uticati na extremno malu trenutnu potrosnju kad snimas 10 sekundi.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...