carter_marlon 3 Posted February 17, 2017 Pozdrav drugovi forumasi, Zelja mi je da pored "regularnog" auta imam i jedno za vikend i ljetne varijante. Inace sam odusevljen erom 90-tih u Fiat grupaciji i ima tu nekoliko automobila koje bih zelio imati. Prvi izbor ipak pada na neki kabrio/roadster. Dilema je, kako sam naslov kaze, izmedju Barchette ili GTV Spiderke. Sta bi bio vas izbor? Volio bih da zanemarimo subjektivni dozivljaj ljepote (meni su oba auta priblizno isto lijepa) i da se skoncentrisemo na konkretne stvari kao sto su lakoca odrzavanja, dostupnost dijelova, najbolja opcija kad su motori u pitanju (ovo se odnosi samo na Alfu, jer Barchetta ima iskljucivo 1,8) itd.... Unaprijed se radujem vasim odgovorima i nadam se zanimljivoj diskusiji Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dejan_Zvezdara 0 Posted February 18, 2017 Mislim da je u tvojoj dilemi najznačajnije zapravo kakve ti primerke uopšte imaš priliku da kupiš, šta se nudi na prodaju i u kakvom su stanju ti automobili? Jedno je porediti njih u momentu kad su izašli iz fabrike, a drugo je u kakvom su stanju danas. Ovo drugo, na žalost, tebe zanima, jer oni iz fabrike odavno više ne izlaze. U svoje je vreme GTV ipak bio ambiciozniji auto od Barchette, ali danas odlično očuvana i pažena Barchetta je mnogo bolja kupovina od olupanog i potrošenog Spidera... bar bih ja razmišljao u tom pravcu... To su modeli kojih u Srbiji obično ima po 1-2 komada u oglasu, zato je ta stavka njihovog stanja najbitnija. Quote Share this post Link to post Share on other sites
carter_marlon 3 Posted February 18, 2017 Da, slazem se. Rijetke su to zvjerke inace, a narocito na Balkanu. Ajde da ubacimo u jednacinu cinjenicu da sam dobro uvezan sa ljudima koji rade iskljucivo sa talijanskim autima i dovoze ih iz inostranstva za dijelove. Znaci kupovina zbog "papira" i temeljno prepakivanje mi nije strano. Barchetta je po svoj prilici dosta manje zahtjevno auto na platformi Punta i sa motorom koji se ugradjivao u sigurno dvocifren broj modela Fiat grupacije. GTV Spiderka ima i dosta komplikovan zadnji ovjes i pasivno zakretanje straznjih tockova. Sto znaci poprilicno veselje kad to krene crkavati. Opet izgleda bezvremenski i strasno mi se svidja. Zato bih najvise volio da cujem iskustva i savjete iz prve ruke. Dilema, iako je jos uvijek hipoteticka, poprima solidne razmjere. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dejan_Zvezdara 0 Posted February 18, 2017 Ne znam da li je neko ovde imao i Spidera i Barchettu pa da ti ih uporedi. Sama činjenica da je Spider imao čitavu paletu motora a Barchetta samo jedan, i to čuveno vešanje koje Alfu čini posebnom ali i nameće potencijalne komplikacije, ti i ukazuje da je Spider mnogo ozbiljniji ali ujedno i kompleksniji auto od Barchette. Sigurno je i zanimljiviji za vožnju. S druge strane, ja sam viđao Barchette u baš dobrom stanju, koje su održavali i negovali entuzijasti, pa bih voleo da imam takav neki primerak. Sigurno je jeftinije živeti s Barchettom, a s obzirom da si ti u Sarajevu, s vašom klimom meni bi i hard top za Barchettu bio užasno zanimljiv za imati. Sve se na kraju svede na to šta se uopšte nudi, sve drugo je samo teorija. Mislim i da te bilo kakva ozbiljnija intervencija na krovu u današnje vreme može koštati kao pola auta pa i to treba uzeti u obzir. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted February 18, 2017 Barchetta je bolji vikend auto od GTVa, laksa je oko 300kg i daleko zanimljivija i zabavnija za voznju. Sa druge strane je alfa ozbiljnije napravljen auto i tu nema dileme, ali se trazi pre svega "igracka" za uzivanje, a tu mislim da vise pruza. Alfa je sigurno skuplja za odrzavanje, 1.8ts motor redak i tromiji od barkete, 2.0ts za nijansu zustriji, ali sa losijim osecajem jer je dosta teza, 2.0 v6 turbo egzotika, v6 buso je savrsen, ali je registracija horor, mada ako nadjes solidan primerak koji ce zagaziti sad u 20g onda moze biti relativno podnosljiva registracija. Moze alfa vise da pruzi, ali za znacajno vise love, ne za kupovinu, vec za eksploataciju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
carter_marlon 3 Posted February 19, 2017 Dalo bi se zakljuciti da Barketa daje isto ili priblizno "muzike" a za manje para. Sto svakako da nije nebitna stavka. Sa 1,8 16V se vec skoro deceniju druzim u Lybri i dobro smo se upoznali. A Platforma Punta mk1 vjerovatno znaci manju gnjavazu. Sto se GTV spiderke tice, znam licno za 2 u BiH kojima su vlasnici ubacili JTD motore. Ne znam sta da mislim o tom zahvatu, ali je dovoljno indikativan za ovu pricu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
cuore_sportivo 79 Posted February 20, 2017 Barchettu vozi moj drugar...tj vozio je. Totalno je bio rasturio u najsitnije delove i sredjivao je malo po malo....na zalost taj auto sada stoji u nekoj garazi i propada a on nece da je prodaje,jer kako kaze...ceka bolja vremena pa da je zavrsi. Auto je super za voznju,za zezanje,neki suncan vikend moram da nadjem neke fotkice. Quote Share this post Link to post Share on other sites