neshaoct 9592 Posted March 6, 2021 Mansory Stallone GTS Mansory Stallone GTS (MY21) se bazira na Ferrariju 812 GTS. Ovaj Spider sada raspolaže sa 830KS i 740 Nm obrtnog momenta. Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 2.8 sekundi, dok je najveća brzina 345 km/h. Potrošnja goriva je 17.3 l/100 km. U Mansory paketu su i aero body kit od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, pragovi, otvori za vazduh, zadnji difuzor, zadnji spojler), retrovizori od ugljeničnih vlakna, crni točkovi, modifikovano oslanjajnje, sportski izduvni sistem, plavi kožni enterijer, patosnice sa Mansory logom... preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 17, 2021 PistonHeads: 2021. Ferrari 812 GTS Ne, nema spektakularnijeg motora u ponudi danas na svetu - 6.5 V12 atmosferac kome crveno polje počinje na visokih 8.900 obrtaja, sa 800KS/720Nm: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 27, 2021 AutoTrader: 2021. Ferrari 812 GTS Poslušajte kako zvuči brzina dok se još može...jer električni automobili donose sa sobom tišinu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 19, 2021 Stiže nova verzija Ferrarija 812 U javnosti su se pojavile neke nove informacije u vezi buduće, nove verzije Ferrarija 812 Superfast. Ovo bi trebalo da bude model koji se interno naziva Versione Speciale, ali konačno ime još nije poznato (mada neki mediji nezvanično pominju oznake GTO, Daytona ili Imola). Kako bilo, zatvorena prezentacija za probranu klijentelu će se navodno održati 21. aprila, dok će šira javnost ovaj automobil moći da upozna 5. maja. 812 Versione Speciale se u odnosu na standardni 812 Superfast razlikuje po izmenjenom zadnjem delu i dodatnim otvorima za vazduh, a tu je žuta trkačka traka na krovu i haubi. Očekuju se i druge promene, s ciljem smanjenja težine i poboljšanja aerodinamike. Standardni 812 Superfast pokreće 6.5 V12 motor sa 800KS i 718 Nm (od 0 do 100 km/h ubrzava za 2.9 sekundi i može da postigne više od 340 km/h), dok će 812 Versione Speciale po svemu sudeći raspolagati sa još više snage. U pitanju je ograničena serija, pri čemu bi trebalo da bude ponuđeno 999 Coupea i 499 Aperta verzija. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 20, 2021 SupercarDriver: Ferrari 812 Superfast Ovakav nov je bio malo preko 400.000 evra, ali sada ide i za 35% manje od toga - za neke pravo vreme za kupovinu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 21, 2021 Ferrari 812 Versione Speciale U javnosti su se pojavile nove informacije i prve zvanične slike najnovije verzije Ferrarija 812 Superfast. Ovo je model koji se interno naziva 812 Versione Speciale, ali zvanično ime će biti saopšteno na fabričkoj premijeri najavljenoj za 5. maj. 812 Versione Speciale se u odnosu na standardni 812 Superfast razlikuje po izmenjenom zadnjem delu sa aluminijumskim panelom i aerodinamičkim elementima od ugljeničnih vlakana, kao i po upadljivijem prednjem spojleru, bočnim otvorima za vazduh iza zadnjih točkova, zadnjem difuzoru, drugačijim izduvnim cevima i žutoj trkačkoj traci na gornjem delu automobila. Takođe, za 812 Versione Speciale su predviđeni i upravljanaje na sva četiri točka, kao i nova verzija Slide Slip Control dinamičkog sistema vozila. Zahvaljujući upotrebi ugljeničnih vlakana 812 Versione Speciale će imati manje od 1.525 kg koliko je težak standardni 812 Superfast. Standardni 812 Superfast pokreće 6.5 V12 motor sa 800KS i 718 Nm (od 0 do 100 km/h ubrzava za 2.9 sekundi i može da postigne više od 340 km/h), dok se za 812 Versione Speciale samo kaže da ima 830KS (detalji tek slede). Ranije nezvanične informacije kažu da je ovde u pitanju ograničena serija, pri čemu bi navodno trebalo da bude ponuđeno 999 Coupea i 499 Aperta verzija. Ipak, zvanične informacije o tome će biti saopštene 5. maja. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 24, 2021 Počela sezona kupanja: Neko je sa Ferrarijem 812 GTS završio u jezeru Fotografija je sa Gardskog jezera, mondenskog mesta u Italiji gde vikendice imaju brojni imućniji ljudi, oni koji mogu da priušte Bentley ili Ferrari, a da pritom ni ne osete manjak od 370.000 evra na računu. Upravo toliko košta Ferrari 812 GTS koji je završio u jezeru. Kako se to dogodilo? Vlasnik je ostavio menjač u neutralnom položaju i nije pritisnuo dugme za parkirnu kočnicu. Kada su vozila sa automatskim menjačem u tom položaju skloni su radoznalom lutanju, pogotovo ako su na nizbrdici. Kao što pogađate, Ferrari se spustio u jezero, a vlasniku je samo preostalo da traži pomoć. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 30, 2021 Ferrari 812 Superfast by Carlex Design Modifikovana unutrašnjost sa kožom, alkantarom i ugljeničnim vlaknima, uz žute elemente i sive akcente. Motor je 6.5 V12 sa 800KS i 718 Nm, ubrzanje 0-100 km/h za 2.9 s, 0-200 km/h za 7.9s. Najveća brzina: 340 km/h Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 3, 2021 LoveCars: Ferrari 812 GTS Tiff Needell nam predstavlja ovaj Ferrari, verovatno najbolji ikada auto bez krova koji ima V12 motor, kroz putovanje selima Britanije u potrazi za poznatom kafanom u selu Svallovcliffe. Ferrari 812 GTS sigurno ima sve prave sastojke, koji uključuju neverovatni 6.5 V12 atmosferac sa 800 konja koji može da se vrti sve do 8.900 obrtaja i daje fenomenalan zvuk pritom. Tu je i sedmostepeni menjač sa dvostrukim kvačilom, do stotke stiže za 3 sekunde, najveća brzina mu je preko 320 km/h... Vrhunska krstarica sa otvorenim krovom? Najbolji kabriolet koji možete kupiti za 350k evra? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 5, 2021 Ferrari 812 Competizione & Ferrari 812 Competizione A Ferrari je još u aprilu objavio prve zvanične slike najnovije verzije modela 812 Superfast, a koja je do danas bila poznata samo po internoj oznaci 812 Versione Speciale. Na današnjoj fabričkoj premijeri je konačno saopšteno i njegovo komercijalno ime - Ferrari 812 Competizione, pri čemu je istovremeno predstavljena i otvorena varijanta Ferrari 812 Competizione A sa targa krovom od ugljeničnih vlakana (A od Aperta - ''otvoreno''). U oba slučaja se naravno radi o ograničenoj seriji. Kako bilo, 812 Competizione se u odnosu na standardni 812 Superfast razlikuje po izmenjenom zadnjem delu sa aluminijumskim panelom i aerodinamičkim elementima od ugljeničnih vlakana, kao i po upadljivijem prednjem spojleru, bočnim otvorima za vazduh iza zadnjih točkova, zadnjem difuzoru, drugačijim izduvnim cevima i žutoj trkačkoj traci na gornjem delu automobila kod Coupe verzije. Takođe, za 812 Competizione su predviđeni i upravljanje na sva četiri točka, nova verzija Slide Slip Control dinamičkog sistema vozila i 7-stepeni F1 DCT menjač. Zahvaljujući upotrebi ugljeničnih vlakana 812 Competizione je sa svojih 1.487 kg lakši od standardnog 812 Superfast (ima 1.525 kg). Standardni 812 Superfast pokreće 6.5 V12 motor sa 800KS, dok isti V12 agregat u 812 Competizione raspolaže sa 830KS (što znači da odnos težina/snaga iznosi 1.79 kg/KS). Što se dimrenzija tiče, Ferrari 812 Competizione je dugačak 4.696 mm, širok 1.971 mm, visok 1.276 mm i ima međuosovinsko rastojanje od 2.720 mm. Točkovi su od 20 inča, gume 275/35 ZR20 napred i 315/35 ZR20 pozadi, dok se za zaustavljanje brine kočioni sistem sa diskovima 398 mm napred i 360 mm pozadi. Na kraju i podatak da je 812 Competizione fabričku test stazu Fiorano prešao za 1 minut i 20 sekundi. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 7, 2021 Ferrari 812 Competizione do 9.500 obrtaja: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 11, 2021 Shmee150: Ferrari 812 Competizione Ferrari je istovremeno lansirao 812 Competizione (Coupe) i 812 Competizone A (Targa kabriolet). Serije su ogranicečene na 999 komada za Coupe, odnosno 599 komada za Competizione A. Faktički, ova dva auta su dalji razvoj - one su posebne varijante Speciale 812 Superfast i 812 GTS. 6.5 V12 atmosferac sada postiže 830 konjskih snaga (30 više) i vrti se do čak 9.500 obrtaja (pre je crveno polje počinjalo na 8.900 obrtaja). Ima malo manje obrtnog momenta (692Nm naspram 718Nm u 812 Superfast), ali će to biti zaboravljeno za 2.8 sekundi jer mu toliko treba za sprint do stotke. Iz mesta do 200 km/h stiže za 7.5 sekundi, dok je maksimum 340 km/h. Vizuelno je dramatičan, pun aerodinamičnih detalja, vrtložnih generatora na zadnjem delu auta... Auto ima potpuno novi izduvni sistem, ali moraćemo još malo pričekati da čujemo konačni zvuk. Poput F12 TDF u odnosu na F12 Berlinetta, Competizione je značajan iskorak od modela Superfast u vizuelnom smislu. 812 Competizione je na Ferrari stazi Fiorano brži za 1.5 sekundu po krugu od 812 Superfast. Pridružite se ekskluzivnom i detaljnom obilasku novog superautomobila direktno u Maranellu, Ferrarijevom rodnom gradu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 20, 2021 AutoTopNL: Ferrari 812 Superfast 800KS/718Nm iz naravno 6.5 V12 atmosferca - nema vožnje na Autobanu u ovom klipu, ali bez obzira vredi pogledati: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 29, 2021 AutoTopNL: Ferrari 812 Superfast 800KS/718Nm iz verovatno najpoznatijeg 6.5 V12 atmosferca danas: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 9, 2021 AutoTopNL: Ferrari 812 Superfast na Autobanu Do 331 km/h, ali auto ima el. blokadu na 340 km/h...i imajući u vidu kako lako napuni do 330 km/h nije nemoguće da mu je maksimalna brzina značajno preko tih 340: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 15, 2021 Jay Leno i 2021. Ferrari 812 GTS Ferrari kabriolet sa velikim atmosferskim 6.5 V12 motorom napred, pogonom pozadi i upravljanjem na svim točkovima: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 19, 2021 AutoTopNL: Ferrari 812 Superfast Kompletan test, uključujući i tablicu opreme u gepeku i vožnju na Autobanu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 13, 2021 (edited) Novitec Ferrari 812 GTS N-Largo Kada Novitec poželi da napravi V12 koji se čuje najbolje na svetu, uzme atmosferski Ferrari V12 i stavi mu svoj izduv N-Largo...i onda se na planinskim prevojima između Austrije i Italije to čuje ovako: U paketu su aero body kit od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, pragovi, zadnji difuzor, zadnji spojler), Vossen točkovi od 21 i 22 inča, gume 275/30 ZR21 i 335/25 ZR22, modifikovano oslanjanje (auto je niži za 35 mm), kao i Inconel sportski izduvni sistem. Pomenuti 6.5 V12 motor je pojačan sa 800KS i 718 Nm na 840KS i 751 Nm. Ubrzanje 0-100 km/h traje 2.8 sekundi, najveća brzina iznosi 345 km/h. Serija je ograničena na samo 18 primeraka. Edited August 14, 2021 by neshaoct dopuna Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 13, 2021 Carfection: Ferrari 812 GTS Ovaj auto je svojim zvukom ustvari muzički istrument - zavisno od količine gasa i stepena prenosa u kojem ste, dobijate visoke/srednje/niske tonove, a preko pedala menjača na volanu možete lako da ih kombinujete. Ujedno je i muzički instrument za koji treba najviše hrabrosti da bi ste izvukli najbolje note: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 20, 2021 Novitec: Ferrari 812 GTS N-Largo vs Ferrari 812 GTS U jednom videu fabrički Ferrari 812 GTS uz Novitec 812 GTS N-Largo. Osim zapanjujućeg zvuka, N-Largo se može pohvaliti proširenjima, sportskim vešanjem, točkovima sa centralnim šrafom, gomilom karbona... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 24, 2021 Shmee150: Novitec 812 GTS N-Largo Ograničena serija na samo 18 komada - N-Largo je širi, zlobniji, glasniji Ferrari 812 GTS. Auto je posle Noviteca napred 7 cm širi, a pozadi ogromnih 14 cm. To je postignuto novim branicima, krilima i drugim delovima. Vozi se na novim oprugama i nosi velike felne od 21''/22'', a ima i novi izduvni sistem koji je Novitec posebno razvio i napravio za ovaj Ferrari. I ne samo to, već tamo gde standardni automobil proizvodi 800KS/718 Nm, Novitecov N-Largo raspolaže sa 840KS/751 Nm, pomažući mu da postigne 0-100 km/h za 2.8 sekundi i da ''uhvati'' maksimalnih 345 km/h: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 25, 2021 Ferrari 812 GTS Chris Harris seda za volan Ferrarijevog najnovijeg V12 kabrioleta - 812 GTS. Šta može biti bolje od zvuka V12 atmosferskog Ferrarija kada ode u visoke obrtaje, sa spuštenim krovom po sunčanom danu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 14, 2021 Novitec Ferrari 812 GTS Netipičan video jer ima manje priče i mnogo više zvuka...i čim pustite prvih par sekundi biće vam jasno zašto je tako. Uživajte: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 20, 2021 Mansory Stallone GTS Mansory Stallone GTS se bazira na Ferrariju 812 GTS. Ovaj Spider sada raspolaže sa 830KS i 740 Nm obrtnog momenta, ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 2.8 sekundi, dok je najveća brzina 345 km/h. Potrošnja goriva je 17.3 l/100 km, a emisija CO2 iznosi 383 g/km. U Mansory paketu su i aero body kit od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, pragovi, otvori za vazduh, zadnji difuzor, upadljivi zadnji spojler), retrovizori od ugljeničnih vlakna, 22-inčni crni točkovi, modifikovano oslanjanje, sportski izduvni sistem, dvobojni kožni enterijer, patosnice sa Mansory logoom... preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 12, 2021 Autocar: Ferrari 812 Competizione 812 Competizione je jedna od Ferrarijevih specijalnih varijanti kojom pokazuje ostalom svetu kako u Maranelu vide jedan V12 super-GT automobil. Obični 812 Superfast je, pa ''super i brz'' , ali ovaj ima 30 konja više i čitav niz opreme kako bi bio još više poseban. Veliki 6.5 V12 se više vrti u Competizione verziji jer ide sve do 9.500 obrtaja, pri tome donosi i spektakularne performanse - 2.9 sekundi do stotke i maksimalnu brzinu od 340 km/h. Tom motoru je potrebno više hlađenja tako da onda i dobija više vazduha preko veće rešetke hladnjaka na prednjoj strani auta, i većih ventilacionih otvora, uključujući i one ispod traka na haubi. Competizione ima još šire prednje gume, a vešanje je podešeno kako bi kompenzovalo njegovu vrtoglavu agilnost, uključujući poslednju generaciju Ferarijevog aktivnog sistema upravljanja na zadnjim točkovima koji može da omogući zadnjim gumama da se nalegnu (toe-in) pri jakom kočenju, time poboljšavajući stabilnost. Biće ih proizvedeno samo 999 komada, plus još 599 kabrioleta (Aperta) koji će uslediti kasnije: EVO: PistonHeads: Quote Share this post Link to post Share on other sites