The Punisher 6604 Posted February 2, 2017 http://ltablice.com/pravila-saobracaja/ostala-pravila-saobracaja/80-brzina Jasno se vidi ograničenje za bilo koju kategoriju i vozila i puta, Grande od 65 KS je sasvim snažan da pretekne bilo koji autobus ili kamion, dok se drže ograničenja. Kada je uspon za Punta onda je uspon i za kamion, koji tada ne ide više od 60 kmh Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 348 Posted February 2, 2017 Po meni GP 1,4 je prava mera. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DiscoVolante 294 Posted February 2, 2017 Po meni isto. Ako je s turbinom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 348 Posted February 2, 2017 Ako bih vec uzimao kola s turbinom onda bi bila dizelska. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2876 Posted February 2, 2017 Ja mislim da je najbolje ici peske Nema mnogo odrzavanja (treba jakna, kisobran, obuca), ima vecina nas dvoljno snage za to, lako se provlaci kroz guzvu i nema bojazni od radara Cela prica postaje jako neozbiljna. Tacno je da je 1.2 dovoljan da ide i tacno je da ce da umire u mukama na autoputu uz 10l goriva. I opet ce moci da lupi po usima kao i 1.9 sa mrvu manjim troskovima. Pa ko sta voli. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 980 Posted February 2, 2017 Magistralni put. U svakom naselju ograničenje, u svakom naselju u dužini od 1do 3 kilometra ograničenje 30 kmh ispred škole. Redovno na tim mestima civilni auto pun opreme za snimanje brzine i kazne uredno stižu poštom. I bicil će uskoro biti previše brz. Na autoputu je ograničenje 120 a svaki auto može dovoljno brže od toga. Prema tome uskoro će na svakom metru biti kamere i šta će mo onda sa motorom od 300ks? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vix 1 Posted February 2, 2017 Najbolje onda tramvajem... Quote Share this post Link to post Share on other sites
@bane@ 102 Posted February 2, 2017 Kupicu frezu i to sa malim točkovima Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted February 2, 2017 O cemu se raspravlja na autoforumu dal je 65ks previse, ne bih to razumeo ni na ana.rs A za gp 1.2 pod klimom treba jedno kilometar pravca da obidje autobus, patnja je, za grad je dovoljan, al uz ns most slobode nece da ubrzava u 4toj na 80 ako je klima upaljena dok se ne dodje do tunela. Lepse se nosi punto2 sa 60ks, a I on znamo kako ide. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DiscoVolante 294 Posted February 2, 2017 On 2/2/2017 at 9:57 PM, vagenovac said: O cemu se raspravlja na autoforumu dal je 65ks previse, ne bih to razumeo ni na ana.rs A za gp 1.2 pod klimom treba jedno kilometar pravca da obidje autobus, patnja je, za grad je dovoljan GP sa 1.2 motorom može preteći autobus jedino ako je autobus parkiran. On 2/2/2017 at 6:59 PM, Zvezdo said: Magistralni put. U svakom naselju ograničenje, u svakom naselju u dužini od 1do 3 kilometra ograničenje 30 kmh ispred škole. Redovno na tim mestima civilni auto pun opreme za snimanje brzine i kazne uredno stižu poštom. I bicil će uskoro biti previše brz. Na autoputu je ograničenje 120 a svaki auto može dovoljno brže od toga. Prema tome uskoro će na svakom metru biti kamere i šta će mo onda sa motorom od 300ks? Može, ali nije isto krstariti autoputem 120 km/h na 2500 okretaja, ili slušati dernjavu motora dok radio dreči na maksimumu, a suputnici imaju čepiće za uši. To sa iskoristivosti velike snage mi je jedna od glupljih zabluda koju sam čuo od dosta ljudi, pretjecanja, mogućnost krstarenja na vrh gasa, udobnost vožnje, sve je na strani jačih auta. Ako imaš 200 konja, ne moraš ih stalno koristiti, ali lijepo je znati da uvijek imaš rezervu snage koja te može izvući iz nenadanih situacija. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17593 Posted February 2, 2017 Koliko predrasuda na jednom mestu - od goriva, famozne kilometraze, preko dvotaktola, do (pored promaje) najvecih strahova u Srba: dizni, turbina i zamajca... No za to postoji druga "cuvena" tema, nije mi namera da polemisemo oko toga, samo konstatujem. Meni je poenta uzivanje u prevozu od tacke A do tacke B, a ne puki prevoz od iste do iste. Bilo da je u pitanju gradska voznja, kruziranje sa porodicom ili malo ziske za svoju dusu na nekoj lepoj, krivudavoj konfiguraciji puta. A za jos jeftiniju varijantu od 800ccm predlazem bicikl ili GSP. Meni licno veca i "neiskoriscena" kubikaza sigurno ne sluzi za divljanje, nego za uzivanje, opustenu i bezbednu voznju, efikasna i brza preticanja pod klimom ili sa punim autom, opustene polaske na snegu i ledu, itd. itd... Svako naravno moze da iznese svoje misljenje i bira prema svojim potrebama, ali bas i ne ide da generalizujemo i kvalifikujemo ljude po tome sta voze. Pogotovo imajuci u vidu da poznajem dosta clanova foruma i licno, toliko smo opusteni, u suprotnom ne bi vozili zabare . Da se vratim na temu, posto neko ranije pomenu potrosnju od 5.5 l u punom 1.2 GP, autoputem na more brzinom od 120-130 km/h. Igrom slucaja mi za put ostade sluzbeni Punto Classic, sa dvoje ljudi, za trenutne vremenske uslove normalnom voznjom magistralom prosek mi je bio 5.1 l. Takodje, moram da priznam da je odlican za odrzavanje pune tehnike voznje, pogotovo za preticanja - ostavljanje rastojanja, niza brzina i teranje u obrtaje, zalet do mimoilazenja, itd... Sve to naravno dok sacekas korektan pravac da bi izveo sve navedeno. Sve ovo napisa i bivsi vozac (pored raznoraznog ostalog) i licnog 1.4 atmosferca, sto rece kolega mozda nekad opet ali samo uz turbo . Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted February 2, 2017 Drugar ima GP 1.2 novog ga uzeo kod nas, za 6 punih godina nije presao ni 40.000km, grad do posla i nazad, ne oseti nesto manjak snage, ali on kao defanzivan vozac kaze da mu bas fali snage na otvorenom, njegovim recima NE USUDJUJE se da pretice na otvorenom ako vidi nekog iz suprotnog smera makar i daleko u pravcu, autoput izbegava jer ne samo sto mu je bucan i trosi na 120 vise nego po gradu (oko 8l), kada sustigne kamion, a nije mogao odma u levu traku pa mora spustati brzinu na 100kmh recimo, a vrucina radi klima, kaze da ne ubrzava preko 100kmh u 5oj brzini sa klimom, mora iskljucivati brzinu, spustati brzinu nanize, a to je sve samo ne neiskorisceni kubici posto taj auto po papiru moze 150-155. NEcu da mracim dalje, za grad adekvatan, van vec nije, jbg, kod polovnjaka moze da se nadje i 1.4 77ks koji ga malo lepse nosi van grada, nije drasticna razlika, ali opet znaci, tek onaj 16v od 95ks bi ga bas lepo nosio, kao 1.3jtd od 75ks. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lufti 690 Posted February 2, 2017 30 minutes ago, DiscoVolante said: GP sa 1.2 motorom može preteći autobus jedino ako je autobus parkiran. Ali samo ako nije zglobni.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
vix 1 Posted February 2, 2017 Jao sta napravismo od GP 1.2. Ustvari, najbolje mjet 1.9 Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13160 Posted February 2, 2017 Kao neko ko je sa službenom Zastavom 10 1.2 prešao 130.000 km, a od toga barem 120.000 km auto-putem i delom magistralnim na relaciji Bg-Kg, gde je na auto-putu vožen 140, a na relaciji između Batočine i Kragujevca po ograničenjima, mogu da kažem da je svih tih 120.000 km uvek trošio 8 litara. Svako sipanje za tih godinu ipo dana je uvek davalo isti prosek. Tih pomenutih 5.5 litara su za mene naučna fantastika Quote Share this post Link to post Share on other sites
vix 1 Posted February 2, 2017 140 s'tim autom je vec mazohizam... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 535 Posted February 2, 2017 To je isto kao sto i 1.3mjet u GP trosi 5.5 po gradu Quote Share this post Link to post Share on other sites
notalone 150 Posted February 2, 2017 On 2/2/2017 at 10:41 PM, Ivan said: Koliko predrasuda na jednom mestu - od goriva, famozne kilometraze, preko dvotaktola, do (pored promaje) najvecih strahova u Srba: dizni, turbina i zamajca... No za to postoji druga "cuvena" tema, nije mi namera da polemisemo oko toga, samo konstatujem. Meni je poenta uzivanje u prevozu od tacke A do tacke B, a ne puki prevoz od iste do iste. Bilo da je u pitanju gradska voznja, kruziranje sa porodicom ili malo ziske za svoju dusu na nekoj lepoj, krivudavoj konfiguraciji puta. A za jos jeftiniju varijantu od 800ccm predlazem bicikl ili GSP. Meni licno veca i "neiskoriscena" kubikaza sigurno ne sluzi za divljanje, nego za uzivanje, opustenu i bezbednu voznju, efikasna i brza preticanja pod klimom ili sa punim autom, opustene polaske na snegu i ledu, itd. itd... Svako naravno moze da iznese svoje misljenje i bira prema svojim potrebama, ali bas i ne ide da generalizujemo i kvalifikujemo ljude po tome sta voze. Pogotovo imajuci u vidu da poznajem dosta clanova foruma i licno, toliko smo opusteni, u suprotnom ne bi vozili zabare . Da se vratim na temu, posto neko ranije pomenu potrosnju od 5.5 l u punom 1.2 GP, autoputem na more brzinom od 120-130 km/h. Igrom slucaja mi za put ostade sluzbeni Punto Classic, sa dvoje ljudi, za trenutne vremenske uslove normalnom voznjom magistralom prosek mi je bio 5.1 l. Takodje, moram da priznam da je odlican za odrzavanje pune tehnike voznje, pogotovo za preticanja - ostavljanje rastojanja, niza brzina i teranje u obrtaje, zalet do mimoilazenja, itd... Sve to naravno dok sacekas korektan pravac da bi izveo sve navedeno. Sve ovo napisa i bivsi vozac (pored raznoraznog ostalog) i licnog 1.4 atmosferca, sto rece kolega mozda nekad opet ali samo uz turbo . Posto sam taj koji je u prethodnom postu upravo o ovom pricao, ne zeleci da ulazim preterano i detaljno u tehniku voznje da bi put prijao ,a bio istovremeno i bezbedan Ivan je upravo pojasnio ono sto sam hteo ukratko da kazem.Vix vec dva puta postavlja pitanje jel neko radio glavu i dihtunge na GP1.2 i kolko to kosta ,pa posto mu niko ne odgovara ,mozda je i to donekle odgovor o prednostima nekih automobila u odnosu na neke druge brze ,bolje i td. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13160 Posted February 2, 2017 140 s'tim autom je vec mazohizam... Nije u službenom Quote Share this post Link to post Share on other sites
vix 1 Posted February 2, 2017 Nisi me shvatio Prema autu je sadizam, ali posto je sluzbeni onda se ne racuna. A da trpis njegovo dranje na 140, e to je mazohizam Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13160 Posted February 2, 2017 Ma razumeo sam... često na telefonu, a kad ne pričam onda je odvrnuta muzika. Buku skoro i da ne primetim Quote Share this post Link to post Share on other sites
The Punisher 6604 Posted February 2, 2017 38 minutes ago, totti said: Kao neko ko je sa službenom Zastavom 10 1.2 prešao 130.000 km, a od toga barem 120.000 km auto-putem i delom magistralnim na relaciji Bg-Kg, gde je na auto-putu vožen 140, a na relaciji između Batočine i Kragujevca po ograničenjima, mogu da kažem da je svih tih 120.000 km uvek trošio 8 litara. Svako sipanje za tih godinu ipo dana je uvek davalo isti prosek. Tih pomenutih 5.5 litara su za mene naučna fantastika Slična priča, samo relacija Bg-Su. Znao je on da spusti i na 4 litra kad se vozi 80 autoputem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Duško0501 1 Posted February 3, 2017 OK i 1.4,ali realno on se približava već tom 1.3 mjt 75 ks,a i ne znam ima li uopšte razlike u ceni(jedino jeftinije održavanje),tako da ne znam,tu se već pravi dilema.A ljudi moji koliko sarkastičnih odgovora.Ako ti na haubi ne piše jtd(i sl) kao da si rahitičan bog te.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted February 3, 2017 On 2/3/2017 at 8:48 AM, nesa 169 said: Znaci da si imao srecu... Pominjao si Dežurnog, i da živi od zamajaca, turbina... Ništa nije crno belo. Evo komšija mehaničar za leba zarađuje i od malih atmo benzinaca, tipa vw 1.0, fiat 1.2, peugeot 1.4 8v. Rade se glave samo zvoni, a poneko se odluči za gešu, mada retko. I šta sada? Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 348 Posted February 3, 2017 Nista, osim sto popravke benzinaca manje kostaju. A sve se kvari. Quote Share this post Link to post Share on other sites