Black Lightning 0 Posted January 29, 2017 Pozz svima, imam Fiat Bravo sa 1.4 motorom, interesuje me da li moze druga glava da se namontira na ovaj blok, znam da ide od Alfe 145 1.4 ts ali mora cela instalacija da ide. Cuo sam da moze od fiat tipa sa 8v. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nezaustavljiv 2 Posted December 18, 2017 Može,menja se kompjuter sa instalacijom do njega,to je onaj snop sto ide pored svećica,neki kablovi se samo prilagode i pumpa u rezervoaru .Na glavi ide i usisna grana sa injektorima.Skupa prepravka,nekih 350 do 400 eura,ali se dobije 110 konja bar!Na ovaj auto dobiješ mnogo na vožnji,sa poliranjem glave i KN filterom i do 140 konja!A onda je zver! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Black Lightning 0 Posted December 18, 2017 Do 140 ks na 1.4 motoru?! Da li to može menjač da podnese? To je još malo pa duplo konja nego fabrički... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Trofeo 115 Posted December 18, 2017 hahahahahaha ovo su sokovi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Black Lightning 0 Posted December 18, 2017 Pojasni... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nezaustavljiv 2 Posted December 19, 2017 Za neverne Tome: Prvo, glava sa 145-ce je pocetno 97 godište, twin spark, 103 konja, potpuno identičan blok i kacanje na njega kao na Bravi 1.4 12 v. Da bi sa 80 prešao na 103 konja zamena glave nije dovoljna, potrebna je kompletna generalna motora ,znači bloka sa Brave i glave sa Alfe. Pa onda, skracivanjem suknjica na klipovima dobija se 10 ks, poliranjem ventila, usisne i izduvne grane još 10 procenata na izvornu snagu, znači još 10 ks. Ono sto je bitno napomenuti da su klipovi na Alfi za milimetar veći u prečniku i oni moraju da se ubace u blok sa Brave, što znaci da se hilzne svakako razbusuju. To da bi se dobilo onih startnih 103 ks. Znaci 103+10 (suknjice)+10 (poliranje)+5 (kn filter)+10 do 15 ks remapiranjem i čipovanjem Alfinog kompa i eto tih ''šokantnih'' 140 ks! U Srbiji ima verovatno samo 2-3 tjuning kuće koje to mogu da izvedu, dok je to u Italiji lakše pronaći. Trosak je evidentno povelik, ali ko hoće da ima poseban auto i ima novca da se zeza na taj način, to neće ni uzimati u obzir. Moja procena je negde oko 800 do 1000 pa i vise eura za sve. Sto se tiče menjača, po fab. specifikacijama sigurno može da izdrži prelaz sa 80 na 140, doduše to zavisi od nacina voznje i stanja menjača, ali može i on da se unapredi remontom, to znaju ovi u Klenku kod Šapca, to je još nekih 200 eura i to je tjuning do kraja. Opet kažem, sa tako pojačanim motorom ipak nema divljanja u manjim stepenima prenosa jer tad su opterećenja prenosnog sklopa najveća. Ako budeš radio sve ovo ne zaboravi to. Prva i druga lagano, već od treće možeš da ga pritiskaš. Napomenucu da je to ekstreman tjuning, racing verzija i rizik je veliki da ne mogu izdržati svi sistemi, najpre blok i radilica. Zato ti je moja preporuka da se zadovoljis sa klasičnom promenom glave i pratećih sistema, čak možeš i da ostaviš klipove u bloku sa Brave. Opet da bi dobio manje vise onih bazicnih 103 konja, preporucujem ti da uradiš osvezavanje bloka (zamena karika, letecih ležajeva i trnovanje radilice), a i da uradiš glavu. To ce da te kosta oko 500 -600 eura sa zamenom svih ostalih caka (usis, izduv, kablovi, komp, pumpa i prateće sitnice). Menjač ne diras ništa i onda taj auto mora da ide stvarno dobro jer je dobar i sa 80 (ja se vozio u autu gde je uradjena generalka, ide kao zmaj!), a sa tih 20-ak i nešto konja više je stvarno prava stvar! I što je najvažnije, nemaš više one komplikacije oko te 1.4 12v glave, verovatno najlošije smisljene kod Italijana! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Trofeo 115 Posted December 19, 2017 (edited) @nezaustavljiv Ja ne vidim ni u jednom postu da covek hoce da tjunira svoj auto Covek pita samo da li moze glava od 145 ili fazon tipa,verovatno ima neki problem.. Ti odma udaras na tuning,ahahahaha i dizanje na ni manje ni vise 140ks i ulaganja od hiljadu eura Izvristao sam se... Edited December 19, 2017 by Trofeo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted December 19, 2017 (edited) @nezaustavljiv sad uporedi tvoja dva posta gore i reci ima li osnova za "neverne Tome" ili ne Od samo staviš glavu sa injektorima i ispoliraš ventile + KN filter do razbušuj blok, menjaj klipove, čipuj...... Edited December 19, 2017 by Markobgd Quote Share this post Link to post Share on other sites
nezaustavljiv 2 Posted December 19, 2017 Pa to sam mu i rekao u drugom delu posta,može, i dobiće auto sa nekih 20-ak konja više,a i rešiće se tih problema sa tom problematicnom 1.4 12 v glavom!Ne vidim šta je nekom smešno.....mozda sopstveno nepoznavanje materije? 3 minutes ago, Markobgd said: @nezaustavljiv sad uporedi tvoja dva posta gore i reci ima li osnova za "neverne Tome" ili ne Od samo staviš glavu sa injektorima i ispoliraš ventile + KN filter do razbušuj blok, menjaj klipove, čipuj...... Naveo sam izvodljive procese,po boljim tjuning servisima verovatno mogu još detaljnije sa objasne!Naveo sam i osnovnu i ekstremnu verziju unapređivanja, pa ko voli nek izvoli. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Trofeo 115 Posted December 19, 2017 (edited) @nezaustavljiv Cekaj da cujemo sta covek zeli Mozda ima problem sa glavom motora pa zeli samo da ubaci drugu da se resi muke... Ja ne znam ko bi bacao hiljadu eura na 1.4 12v motor koji nema nikakve tuning predispozicije Edited December 19, 2017 by Trofeo Quote Share this post Link to post Share on other sites
nezaustavljiv 2 Posted December 19, 2017 I ako hoće samo da promeni glavu,ne gine mu 500-600 eura,a ljudi sa autima rade daleko ekstremnije stvari i ulažu daleko više novca i u slabije motore od ovog 1.4 12 v!Sve je stvar izbora,čovek je pitao sve nas može li,ja mu kažem šta može!Ako ne veruje svemu napisanom,neka slobodno traži drugo misljenje po tim tjuning i mehanicarskim auto servisima! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Black Lightning 0 Posted December 19, 2017 U pravu ste, imam problem sa tom glavom, pa sam mislio ako već menjam da malo i unapredim snagu i ponašanje auta. Čuo sam da se hvata glava od alfe zato sam i pitao, ali nisam ni približno razmišljao o ulaganju od 1000e pa naviše. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nezaustavljiv 2 Posted December 19, 2017 Onda idi na osnovnu varijantu,racunaj do 600 eura najviše.Ali ne zaboravi da ta 1.4 16 v twin spark troši više, ali zato i lepo ide! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Trofeo 115 Posted December 19, 2017 Hvala Ne znam koliko ti se to isplati na tom autu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Black Lightning 0 Posted December 19, 2017 Čisto sumnjam da troši više nego moj auto trenutno. Ali spreman sam na kompromis. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nezaustavljiv 2 Posted December 19, 2017 Kad voliš svoj auto,kompromisi su sa mnogo više tolerancije.Na tom autu zavisi od ukupnog stanja.Voze se ti motori i sa preko 400-500.000,licno se uverio. A potrošnja je svakako velika,i fabrički deklarisana tako,baš zbog te glave. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Trofeo 115 Posted December 19, 2017 Sto se tice tih 1.4 12v jeste da su djubrad ali drugar je imao bas taj 1.4 12v u bravu uzeo ga starog 3 godine vozio ga je jos 10 godina i na 380000 je radio osvezenje + je vozio na plin i nije ga milovao. Kako se kome zalomi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Black Lightning 0 Posted December 19, 2017 Upravo tako, moj komšija ima isti motor, slatko se navozio sa njim, sem servisa nije ništa dirano oko motora, a ja se napatio sa ovim... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nezaustavljiv 2 Posted January 19, 2018 I?Radi li se šta ili ne sa tom glavom...pozz Quote Share this post Link to post Share on other sites
Black Lightning 0 Posted January 20, 2018 Još uvek ništa, kupio sam drugi auto, pa bravo trenutno parkiran u garaži, planiram od idućeg meseca da krenem sa njim da se mačujem. Pozzz Quote Share this post Link to post Share on other sites