Jump to content
FAS Euroauto Goran
Zoran Čolaković

Fiat Bravo 1.6 16v - vazdušni čep u hladnjaku

Recommended Posts

Sad sam  gledao gornja tacka isparivaca je ispod prelivnog suda. Ja ipak mislim da ono parcence plastike sto je upalo pravi dzumbus a ne mozemo da ga nadjemo ili je produvao na glavi. 

Da mu mozda tecnost ne pravi problem, ali nisam ja dirao jedino sam dosipao rastvor 50% g12 dok je izbacivao na cep. Do pre nekoliko dana palio je ventiator odmah iznad radne sad je pomerio za dve crte vise

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidi Zorane, mozda to parce pravi problem ali ne verujem ... Idi pravo kod elektronicara da poveze na komp i da vidi kada i na kojoj temperaturi pali ventilator .. To ti ovako od oka ne mozes proceniti..Trebalo bi cini mi se naj kasnije na 97 ...Kad ides brze hladi ga vazduh od spolja pa zato spusta temp.. neka proba da pali on preko kompa prvu i drugu brzinu ventilatora ... ako obe brzine rade a ventilator  kasni  onda treba proveriti njega i njegovu instalaciju ...ako nije to onda iz nekog razloga komp ne salje komandu na vreme..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slican problem i kod mene, mislim da je dihtung glave probio, pa samo u taktu sabijanja - komprimovanja smese uduvava vazduh u rashladni sistem i pri vecem gasu  i zato na c02 testu nema nicega - rade ga uglavnom na leru. Neko je i na forumu imao test negativan na leru , a na 3000 obrtaja tecnost pozutela. Jesi li ti resio problem, nameravam da ovih dana skidam glavu u servisu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre nego što skineš glavu razmisli koliko ti je star hladnjak i da li je ikad unutra čišćen. Meni je letos pravio problem, na jraju je i procurio. Kupio sam novi i odjednom su svi problemi nestali. Dakle bio je zagušen. Probaj s nekom od onih tečnosti za čišćenje hladnjaka. Nekoliko stotina dinara je svakako manje od troškova za skidanje i ravnanje glave i ostalo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos nisam skidao glavu, co2 test je negativan, klokot u malom hladnjaku se cuje samo dok se ne zagreje na radnu temp.Menjao sam mali hladnjak i termostat koji je bio probusem rupicom 1mm, kod prethodnog vlasnika.Promenjen je i cep i termostat, radna temp. je zakucana na pola i nisam primetio da trosi RT mada malo koristim auto.Inace glava je radjena pre 20000km. ili 3 god, ravnanje i dihtng u servisu Topic, po servisnoj knjizi koja je stigla sa autom .Pokusacu sa liqui moly sredstvom za ispiranje. 

Edited by lomisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima. Valjda nisam promasio temu. Naime, imam fiat bravu 2001. god. 1.6 (benzin/plin). Posto mi je hladnjak negde supalj sipao sam one zaptivne stvarcice (da preguram zimu), dok ne dodje lepse vreme za zamenu istog. Vrsilo je posao do pre par dana. Sasvim slucajno proverim nivo vode (antifriza) i vidim da je malo ispod minimuma. Dospem oko 1/2 l antifriza i nastavim sa voznjom. POsle nekoliko dana opet padne nivo vode, i pocne da trokira na plinu jer je "zaledio" isparivac. Da ne davim puno, zanima me kako pravilno da odzracim sistem jer mi se ocigledno "uvukao" vazduh u sistem pa mi se desava da kada prebacim na plin na leru padnu obrtaji i auto se ugasi. Na benzinu normalno radi. Znam da ima dva srafa za "luftiranje" sistema, ali mislim da treba jos nesto raditi sa crevom od klime ili gresim?! Kada sam jednom prilikom isao kod Gorana u Zemun za ozracivanje sistema, on mi je spominjao neko crevo od klime ako se dobro secam. Da li neko zna o cemu je rec!?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema klima nikakve veze.Samo ona dva plasticna srafa i leptir na kileru.Ako ne uspe....onda gledaj vodenu pumpu il dihtung glave.Hoce da curi cesto i na isparivacu na plasticnim lulama gde ulaze creva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da gornje leve strane sa one strane gde je prelivni sud. Koliko sam shvstio iz tvog teksta ti nemšp problem sa  ozračivanjem tebi negde gubi tečnost. E sad to može biti na semeringu pumpe, na bilo kojoj šelni, na hladnjaku, na hladnjaku kabine... Moras sve dobro propratiti mora da se vidi tu gde pušta. Može biti loš čep na posudi za tečnost. 

 Imam i ja problem sa stilom 1,9 jtd. Ima mali broj obrtaja na leru, trese volan i prenosi vibraciju na celi auto. Nosači motora nisu, zamajac nije. Auto perfektno  vuče i radi znači nisu ni dizne. Samo malo mu dam gas na kazaljci oko 900 obrtaja miran totalno nije ni bučan. Inače na leru ima jedva preko 750 obrtaja što je malo. Kako da mu dignem ortaje? Čuo sam da može da se radi neki repair i preko EKUa mu poveća parametre za ler gas. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima. i ja negde gubim rashladnu tecnost, fleka je bila ispod prednjeg desnog tocka. Ali posto je kod mog auta nesto cackano oko hladnjaka verovatno zbog lupanja prednjeg dela, zanima me gde mogu naci semu povezivanja struje i creva. Posto je nesto radjeno i oko struje jer nije prikacena na onaj gornji dzek sa desne strane hladnjaka.

Edited by Reloaded92

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ne otvaram novu temu bez potrebe,slicna je tema :D Dakle na leru duva hladno na vecem gasu duva mlako... :/ Hladnjak kabine procureo opet vidim mokro ali nece da greje. Pre sam imao slucaj da mi je cureo hladnjak ali je grejao kao lud... Sta moze biti? Ispustao sam vazduh vise puta opet isto... Mozda ne znam da ispustim kako treba... Drzao sam otvoren cep pa hladnjak pa "crevo" nista ne pomaze. Onda sam zatvorio cep  hladnjak pa crevo i opet nista. Sta moze biti?  U sistemu je cista voda :) Mozda nije hladnjak ali curi na istom mestu kao kad i je riknuo  hladnjak dole gde izlaze cevi iz kabine u motorni prostor.

Edited by Trofeo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedino ako je začepio mali hladnjak? Inače kod mene na Bravu nikad nisam ozračavao sistem.Samo nalijem i za nekolko minuta rada samo se ozrači i uvek je grejao ko blesav.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, kreator said:

Jedino ako je začepio mali hladnjak? Inače kod mene na Bravu nikad nisam ozračavao sistem.Samo nalijem i za nekolko minuta rada samo se ozrači i uvek je grejao ko blesav.

Resio danas. Kao sto kazes prljav hladnjak bio. Isprao ga sa crevom za vodu ,sipao mer i tako par puta:D Sad mi sistem penusavi od mer-a :D  Hvala,kolega. sad mi curka na dodnjem srafu a zategao sam ga do kraja,moguce da gumica nije legla  ne deluje lose na oko... Skidacu sutra ponovo. Bitno da sam resio grejanje :D 

 

Edited by Trofeo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...