Jump to content
FAS Goran
pankoz

Fiat Seicento 2001 - ženomobil

Recommended Posts

Za malo više od sedam dana (25.01.2017.) će biti tačno 4 pune godine od kako je u moje dvorište ušao mali beli Seicento.Kupljen je za 1650 E,i tada na satu je imao 133257 km.Kupljen je kao drugi automobil u porodici i namenjen je za suprugu,tako da sam zbog toga i dodao ono ženomobil.Glavna namena mu je da olakša supruzi potrebe oko prevoza dece do škole,odaska u nabavku i švrćkanja po selu,obilaska njenih roditelja i sl :D.Da budem iskren i ja ga dosta često,zapravo uvek koristim za vožnju po lokalu.U međuvremenu sam uspeo nakon duge potražnje da mu nabavim i kuku koja je montirana na malu zver.Uglavnom prevozim neko gabaritnije smeće i biljni otpad iz bašte,grane od obrezivanja voća i sl.Može on lepo da povuče i 200-300 kg tereta da ni ne štucne.

Do sada mu je dva puta menjana sajla od kvačila koja im je baš boljka.Nije to skup zahvat ali ume da napravi neugodnu situaciju kad pukne,pa je šlepanje neizbežno,mada je jednom prilikom majstor zamenio sajlu na licu mesta.Do prošle godine nisam ništa imao oko vanrednog održavanja osim redovnog malog servisa i registracije.

2016-te godine sam mu nabacio LED dnevna svetla i napravio priključak za struju za auto prikolicu.Takođe zamenjen mu je set kvačila,gumica vode i prednja leva viljuška.Zatim su mu zamenjena sva 4 zadnja silen bloka i oba amortizera od treći (zadnjih) vrata jer su jako škripala i teško se otvarala kad upekne sunce.Krajem godine mu je zamenjen dihtung ventil dekle i ležaj na zadnjem levom točku.

2017-te mu je zamenjen dihtung glave motora (kažu da je to boljka tih fire motora),sve 4 svećice,semering radilice i semering bregaste,zamenjen je termostat,odrađeno ravnanje glave i hidro test iste,pojačan antifriz

(sa rukama majstora 120 E ).

Akumulator mu služi već punih 40 meseci i ne pokazuje znakove posustajanja (Exide).Trenutno stanje na satu je 149200 km,što će reći da se u proseku prelazi sa ženomobilom oko 4000 km godišnje.

Da napomenem da je to što sam opisao bilo sve od radova na autu osim redovnih servisa i zamene zupčastog kaiša odmah po kupovini auta.

Potrošnja mu je oko 7,5 lit /100 km "krvavog" lokala sa relacijama od 1,5 -10 km maksimalno u jednom pravcu.Nije se baš pokazao kao štedljivko,sad su mu promenjene svećice pa ćemo videti koliko to može da utiče na potrošnju.

Generalno,autić nije skup za održavanje,supruga je jako zadovoljna,a samim tim i ja :lol:.Pali na pola ključa i ako ne bude pravio neke veće probleme zadržaće se kod nas još 2-3 godine,a onda bi po svoj prilici mogla neka Pandica da ga zameni.

20160406_161501.jpg

20160406_161514.jpg

20160406_161529.jpg

20160406_161540.jpg

20160406_161554.jpg

20160406_161605.jpg

20160406_161636.jpg

20160327_183955.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

he, he, he....ženomobil. :lol:

 

Potvrđujem to za potrošnju, žešći lokal i kratke deonice, nema šanse ispod 7.5 litara. Otvoren put, već je druga priča. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što mu je i namena, na prvom mestu. 
U suštini, auto se fino ponaša na otvorenom putu i poprilično je stabilan.;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pretprošle godine kad smo letovali na Sitoniji,žena i deca su se baš oduševila kad smo na putu sreli Seicenta sa srpskim tablicama (ako se dobro sećam BG su bile) i momka i devojku kako se voze u njemu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al pazi tog puta....to nije putovanje, to je već avantura. :)

Uglavnom, pazi radnje kada ulazim u žeomobil - otvorim vrata, sednem, vežem pojas i tek onda zatvorim vrata (jer onda nema mesta da izvučem pojas između mene i vrata) a kada zatvaram vrata, pomerim se u desnu stranu (jer smeta levo rame). :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verovao ili ne,deca mnogo više vole da se voze u Seicentu nego u Astri.Seicento je njihov teren i tu im je apsolutno sve dozvoljeno.Ja mislim da jedino još žena u njemu nije postavila ručak pa da devojčice u njemu jedu.Sve drugo su već uradile na zadnjoj klupi :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li tvoj ima klimu?

Ovaj naš ima ali je neispravna otkako ga kupismo.Dopunio sam je pre nekoliko godina i tada je odlično radila.Međutim brzo je gas iscureo i ja se više nisam nikako bakćao oko toga.Nije da je neophodna,ali kad je već ugrađena valjalo bi da radi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima klimu i radi sasvim dobro (iako je auto pretrpeo havariju na prednjem delu). 

Ali pazi, sobzirom da je tvoj ženomobil 2001-godište, vrlo verovatno da je sistem porozan (pojavile se mikrorupe kroz koje pod velikim pritiskom verovatno curi gas) pa probaj da ubaciš neko sredstvo za zaptivanje (Wurth naprimer). 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovi sto rade klime puste neki obojen gas pa brzo provale gde pusta.

Послато са GT-S6310 уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moraću nešto na proleće da probam da uradim oko te klime.

Послато са LG-D802

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da lepo je imati je. Kako ti vuce s njom? Meni dosta ubija snagu, ali ohladiti karavana nije bas lak zadatak.

Послато са GT-S6310 уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šta ja znam,oseća se malo nedostatak snage,ali nije toliko strašno.Uglavnom su sve to tako kratke relacije da skoro pa i nema potrebe za klimom.

Послато са LG-D802

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro je, neki se zale da im ne vuce nikako s klimom. Ne bi bilo lose da isperes hladnjak klime na prolece. Nemoj samo jakim mlazom jer je to sace osetljivo.

Послато са GT-S6310 уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misliš da isperem hladnjak spolja,odnapred gledano ispred haube,kroz branik?

Послато са LG-D802

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, spolja, ne znam kako to kod tebe tačno izgleda, ali ovo generalno važi za sve sa klimom. Naravno i zadnju stranu u zavisnosti od toga koliko joj možeš prići. Sve je to važno zato da bi se leti sistem manje zagrevao, a samim tim i manje naprezao kompresor, metalne cevi i ostali skupi i nezgodni delovi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja kad uključim klimu na ženomobilu, kao da iza sebe vučem sidro...ali bukvalno. Udavi ga, poprilično. Naspram Maree, koja to i ne oseti (pa otud i taj utisak jer razlika između 55 i 130+ ks porilična). :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Normalno je da slabiji motor teze podnosi klimu, ali ono ispiranje moze malo da ublazi stvar. Sustina je da ti temperatura u sistemu bude sto niza jer je onda manji i pritisak, kompresor lakse radi, a samim tim i motor.

Послато са GT-S6310 уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...