pankoz 0 Posted January 17, 2017 Za malo više od sedam dana (25.01.2017.) će biti tačno 4 pune godine od kako je u moje dvorište ušao mali beli Seicento.Kupljen je za 1650 E,i tada na satu je imao 133257 km.Kupljen je kao drugi automobil u porodici i namenjen je za suprugu,tako da sam zbog toga i dodao ono ženomobil.Glavna namena mu je da olakša supruzi potrebe oko prevoza dece do škole,odaska u nabavku i švrćkanja po selu,obilaska njenih roditelja i sl .Da budem iskren i ja ga dosta često,zapravo uvek koristim za vožnju po lokalu.U međuvremenu sam uspeo nakon duge potražnje da mu nabavim i kuku koja je montirana na malu zver.Uglavnom prevozim neko gabaritnije smeće i biljni otpad iz bašte,grane od obrezivanja voća i sl.Može on lepo da povuče i 200-300 kg tereta da ni ne štucne. Do sada mu je dva puta menjana sajla od kvačila koja im je baš boljka.Nije to skup zahvat ali ume da napravi neugodnu situaciju kad pukne,pa je šlepanje neizbežno,mada je jednom prilikom majstor zamenio sajlu na licu mesta.Do prošle godine nisam ništa imao oko vanrednog održavanja osim redovnog malog servisa i registracije. 2016-te godine sam mu nabacio LED dnevna svetla i napravio priključak za struju za auto prikolicu.Takođe zamenjen mu je set kvačila,gumica vode i prednja leva viljuška.Zatim su mu zamenjena sva 4 zadnja silen bloka i oba amortizera od treći (zadnjih) vrata jer su jako škripala i teško se otvarala kad upekne sunce.Krajem godine mu je zamenjen dihtung ventil dekle i ležaj na zadnjem levom točku. 2017-te mu je zamenjen dihtung glave motora (kažu da je to boljka tih fire motora),sve 4 svećice,semering radilice i semering bregaste,zamenjen je termostat,odrađeno ravnanje glave i hidro test iste,pojačan antifriz (sa rukama majstora 120 E ). Akumulator mu služi već punih 40 meseci i ne pokazuje znakove posustajanja (Exide).Trenutno stanje na satu je 149200 km,što će reći da se u proseku prelazi sa ženomobilom oko 4000 km godišnje. Da napomenem da je to što sam opisao bilo sve od radova na autu osim redovnih servisa i zamene zupčastog kaiša odmah po kupovini auta. Potrošnja mu je oko 7,5 lit /100 km "krvavog" lokala sa relacijama od 1,5 -10 km maksimalno u jednom pravcu.Nije se baš pokazao kao štedljivko,sad su mu promenjene svećice pa ćemo videti koliko to može da utiče na potrošnju. Generalno,autić nije skup za održavanje,supruga je jako zadovoljna,a samim tim i ja .Pali na pola ključa i ako ne bude pravio neke veće probleme zadržaće se kod nas još 2-3 godine,a onda bi po svoj prilici mogla neka Pandica da ga zameni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 796 Posted January 17, 2017 he, he, he....ženomobil. Potvrđujem to za potrošnju, žešći lokal i kratke deonice, nema šanse ispod 7.5 litara. Otvoren put, već je druga priča. Quote Share this post Link to post Share on other sites
pankoz 0 Posted January 17, 2017 Srećom pa nije ni kupljen za otvoren put,već za po "selu". Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 796 Posted January 17, 2017 Što mu je i namena, na prvom mestu. U suštini, auto se fino ponaša na otvorenom putu i poprilično je stabilan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
pankoz 0 Posted January 17, 2017 Pretprošle godine kad smo letovali na Sitoniji,žena i deca su se baš oduševila kad smo na putu sreli Seicenta sa srpskim tablicama (ako se dobro sećam BG su bile) i momka i devojku kako se voze u njemu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 796 Posted January 17, 2017 Al pazi tog puta....to nije putovanje, to je već avantura. Uglavnom, pazi radnje kada ulazim u žeomobil - otvorim vrata, sednem, vežem pojas i tek onda zatvorim vrata (jer onda nema mesta da izvučem pojas između mene i vrata) a kada zatvaram vrata, pomerim se u desnu stranu (jer smeta levo rame). Quote Share this post Link to post Share on other sites
pankoz 0 Posted January 17, 2017 Verovao ili ne,deca mnogo više vole da se voze u Seicentu nego u Astri.Seicento je njihov teren i tu im je apsolutno sve dozvoljeno.Ja mislim da jedino još žena u njemu nije postavila ručak pa da devojčice u njemu jedu.Sve drugo su već uradile na zadnjoj klupi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 796 Posted January 17, 2017 Ista priča i kod nas. Al bitno dide kao zmaj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
pankoz 0 Posted January 17, 2017 Da li tvoj ima klimu? Ovaj naš ima ali je neispravna otkako ga kupismo.Dopunio sam je pre nekoliko godina i tada je odlično radila.Međutim brzo je gas iscureo i ja se više nisam nikako bakćao oko toga.Nije da je neophodna,ali kad je već ugrađena valjalo bi da radi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 796 Posted January 17, 2017 Ima klimu i radi sasvim dobro (iako je auto pretrpeo havariju na prednjem delu). Ali pazi, sobzirom da je tvoj ženomobil 2001-godište, vrlo verovatno da je sistem porozan (pojavile se mikrorupe kroz koje pod velikim pritiskom verovatno curi gas) pa probaj da ubaciš neko sredstvo za zaptivanje (Wurth naprimer). Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 346 Posted January 18, 2017 Ovi sto rade klime puste neki obojen gas pa brzo provale gde pusta. Послато са GT-S6310 уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
pankoz 0 Posted January 18, 2017 Moraću nešto na proleće da probam da uradim oko te klime.Послато са LG-D802 Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 346 Posted January 18, 2017 Da lepo je imati je. Kako ti vuce s njom? Meni dosta ubija snagu, ali ohladiti karavana nije bas lak zadatak. Послато са GT-S6310 уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
pankoz 0 Posted January 18, 2017 Šta ja znam,oseća se malo nedostatak snage,ali nije toliko strašno.Uglavnom su sve to tako kratke relacije da skoro pa i nema potrebe za klimom.Послато са LG-D802 Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 346 Posted January 18, 2017 Dobro je, neki se zale da im ne vuce nikako s klimom. Ne bi bilo lose da isperes hladnjak klime na prolece. Nemoj samo jakim mlazom jer je to sace osetljivo. Послато са GT-S6310 уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
pankoz 0 Posted January 18, 2017 Misliš da isperem hladnjak spolja,odnapred gledano ispred haube,kroz branik?Послато са LG-D802 Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 346 Posted January 18, 2017 Da, spolja, ne znam kako to kod tebe tačno izgleda, ali ovo generalno važi za sve sa klimom. Naravno i zadnju stranu u zavisnosti od toga koliko joj možeš prići. Sve je to važno zato da bi se leti sistem manje zagrevao, a samim tim i manje naprezao kompresor, metalne cevi i ostali skupi i nezgodni delovi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 796 Posted January 18, 2017 Ja kad uključim klimu na ženomobilu, kao da iza sebe vučem sidro...ali bukvalno. Udavi ga, poprilično. Naspram Maree, koja to i ne oseti (pa otud i taj utisak jer razlika između 55 i 130+ ks porilična). Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 346 Posted January 18, 2017 Normalno je da slabiji motor teze podnosi klimu, ali ono ispiranje moze malo da ublazi stvar. Sustina je da ti temperatura u sistemu bude sto niza jer je onda manji i pritisak, kompresor lakse radi, a samim tim i motor. Послато са GT-S6310 уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites