danijel55 699 Posted March 8, 2018 Pa iskreno mislim da jeste.Uzeo sam nove zimske,pa da ih vozim po 15c+ ne ide. Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 699 Posted March 12, 2018 Malo su juce radilo.Ali ne oko libre vec oko renoa scenica II.Neverovatno koliko se lako skida prednja maska i branik.Inace bio je problem da je ulje prskalo sa strane.Problem bio u selni na crevu koje ide do turba.Selna se olabavila.Cim se auto malo gurne u vece obrataje eto ulja. Inace imam jedno pitanje za sve.Koliko su merodavni barometri na pumpama?Kupio sam nov barometar i pistolj za kompresor,ali ne poklapa mi se uopste sa onima kod vulkanizera. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17591 Posted March 12, 2018 Na dosta pumpi, kod nekih vulkanizera - cesto upitno i netacno... Odgovarajuca tema: Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 699 Posted March 12, 2018 E hvala puno.Moracu da bacim pogled. Ali ne nadjoh neko resenje ni tu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17591 Posted March 12, 2018 Pa resenje je da imas svoj pouzdan manometar, koji ce ti uvek biti pri ruci u autu. Ja npr. u gepeku imam i klasicnu pumpu tako da sam totalno nezavistan. Ako doduvavam na nekom kompresoru, prvo proverim razliku u odnosu na moj manometar. Ako volis brendirane , po BG moze da se nadje "Schwalbe" za oko 1800 din. Meni odlicno vrsi posao i u citiranoj temi pomenuti no-name digitalac kosookih uzet preko eBay, gadja se u desetu sa prethodnim "Messko" Svajcarcem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 699 Posted March 12, 2018 Ne zivim u Bg-u.Ako sam te razumeo,mislis da su na klasicnoj pumpi tacni? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17591 Posted March 13, 2018 (edited) Pod "klasicna pumpa", mislio sam da u gepeku uz manometar imam obicnu pumpu na "drukanje". Uvek na autu imam dobre gume koje obicno doduvam/ispumpam jedino na ovim promenama temperature (pritisak zna da varira cca 0.2 Bar). Bez obzira na to, povremena, kao i obavezna kontrola pred put se podrazumeva, a za to sitno mi je u gepeku pomenuta rucna pumpa (neki vuku i onaj kompresorcic na 12V). Da pritisak mogu na tenane da korigujem kuci u dvoristu - tako da nema potrebe za stajanjem po pumpama, prljanjem, cekanjem i gubljenjem vremena, mozganjem da li im je uredjaj netacan ili cak uopste ne radi i sl. Ko preferira digitalce, "Scwalbe" manomatar je dosta dobar, precizan i pouzdan. Koriste ga i biciklisti, a ima i dodatne nastavke za razlicite tipove ventila (Presta, Dunlop, Auto). Cena mu je malo jaca, cca 15 EUR - mada ni to nije mnogo, za dobar i koristan uredjaj. Vidjao sam ranije da ga ima u "Pro Bike" u Patrijarha Gavrila. Ja sam prezadovoljan sa no-name digitalcem koji sam uzeo preko eBay, slagacu te, cena je bila nesto tipa max 3$, sa sve baterijom. Iznenadjujuce precizan i lak za koriscenje. Prethodno sam koristio analogni svajcarski "Messko" - opasno dobra spravica . Imas detaljno u mojoj temi: Edited March 13, 2018 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 699 Posted March 13, 2018 Probah danas posle posla sa rucnom pumpom.Alat pretezno cale donosi od gore,radi kvaliteta ,a i jeftinije je gore.Naduvam na 2.2bara,ja ponovo stavim ,kad ono pokaza 2bara,ja opet kad ono opet.I odem na gazprom u Preljini.Naduvam na 2.2bara.Mekse nego sto su bile kada ih je vulkanizer montirao,a tvrdje nego kada sam ja spustio sa mojim barometrom od kompresora na 2 bara.Mislim da je pun pogodak. Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 699 Posted March 14, 2018 Malo da se sredi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 699 Posted March 20, 2018 Da ne bude samo da je Marko ovde vozio dobla Ja sam se slatko navozao sa njime,samo sto je bilo kvacilo pretvrdo. Kad kaze sef mora sve da stane,nesto na suvozacevo sediste i do patosa natovaren. Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 699 Posted March 25, 2018 Lepsi dan i sredjivanje palo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 699 Posted March 25, 2018 Odem u grad veceras i pade susnezica.Kao da auto nije ni pran.Ali evo slike pre susnezice. Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 699 Posted April 12, 2018 Da ozivimo temu.Naime sam imao problema sa letnjim setom,da mi na 140+ malo vibrira volan.Resen problem,tako sto sam promenio mesta prednjim gumama ,sada do 180 nikakvih problema. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2876 Posted April 12, 2018 A mogao si i da ne vozis preko 140 Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 699 Posted April 12, 2018 Ovako i ne vozim.Ali 4-5 puta godisnje idem na ap po 60km i jos nazad 60km.Optimala mi je 140 pa i vise i onda me nervira tu.A i ono,nove gume,felne nisu krive,trap i mehanika u redu.Na celicnim ne trese nista jos gume zimske,pa onda te izludi do cega je.Inace volik jednom ili 2 puta mesecno malo da stisnem po gasu.Da se ne ulenji motor cisto Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 699 Posted April 13, 2018 Libra bila danas u Kg na vakum.Ispravljeno udubljenje na pragu i 2 sitne tackice koje su bili prisutne od kako sam kupio auto ,plus jos 2 koje su napravljene najverovatnije od nepaznje drugih vozaca na parkingu.Cena,sitnica sve ukupno 3000din.Nazalost sam izbrisao sliku sitnih 4 tackica,ali one su jedva vidljive.Inace sve pohvale za coveka. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17591 Posted April 13, 2018 Slobodno detaljnije napisi o kome se radi, kontakt i sl... Znacice mozda nekome. Mozda najbolje u temu o servisima ili u "Styling" temu gde smo caskali o tome: Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 699 Posted April 13, 2018 Napisano sve. Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 699 Posted April 16, 2018 Lybra danas dobila nove metlice.Alca grafitne.Za koju nedelju ide mali servis i mozda menjanje plocica prednjih.Presle 70000km.Ako majstor kaze da su pri kraju ili moze jos malo da se vozi idu nove ate.Takodje posle malog servisa kad se zameni filter za klimu ocisticu duvaljke sa sprejem.Inace metlice brisu stvarno lepo.Cena 1050din i 580din sprej,sa veoma dugackom cevkom. Takodje na malom servisu vracam stari fabricki bos cilindar kvacila na pedali.Stugar je uradio biksnu kao novo izgleda.Iako sam kupio najsluplji cilindar od 3500din,marka je neka leva po mom misljenju kineska. Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 699 Posted April 16, 2018 Malo se poigrah u paint-u.Videh da bas na libri 17 i ne doprinose na izgled.Nekako mi se cini kao da odizu auto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 699 Posted April 27, 2018 Danas pauza.Sledece nedelje opet mali servis i uz put menjam cilindar ma pedali kvacila,vracam fabricki i naravno provera trapa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 699 Posted April 27, 2018 1 knezevic76 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted April 28, 2018 Al' si očistio motorni prostor... Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 699 Posted April 28, 2018 Neces verovati.Samo uzeo krpu i prasinu skinuo.A pre toga bilo ocisceno krpom i na kraju K2 sprej. Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 699 Posted May 4, 2018 Mali servis uradjen.Ufi filteri svi. -filter goriva -filter klime -filter vazduha -filter ulja -ulje Prekontrolisane plocice,trap,nosaci motora i amorti.Sve super. Ovaj servis je na 12k,prosli bio na 17k,po meracu ulja potrosila nije. Jos ostalo naprskat sprejem ventilaciju.Cisto radi preventive Quote Share this post Link to post Share on other sites