Jump to content
FAS Goran
neshaoct

53. Salon automobila u Beogradu (2017.)

Recommended Posts

Zavisi za sta ti treba i sta ocekujes od kola.

 

Meni Tipo nikako nije legao i ni po cemu se ne razlikuje od Elysse, Toleda, cak i kaska za 301 i debelo kaska za Megane-om GrandCoupe.

Unutra mi je lepse spakovan Grande Punto i zbog svega toga ga nikako ne bih razmotrio. Pogotovu sto kada dodje do izbora ozbiljnijih motora niti ima dobar izbor, niti pristupacne cene.

 

Sa druge strane 500L mi se ne svidja dizajnerski, ali je vrlo originalan i to cenim ukoliko izuzmeno subjektivno neprivlacan izgled.
Mogu da imaju lepu opremu, sa nekom ludom bojom su cak i simpaticni. A i manje-vise znas sta te ceka sa njim. Tipo je jos nov automobil i tek treba da se pokaze kod nas.

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 hours ago, VlakiNs said:

tipo ili 500L?

ima sajamska ponuda, a ja bas nikako da se odlucim?

 

istu muku sam imao i ja prošle godine.

500X ili 500L. Odlučio se za 500L trekking i nisam pogrešio (bar ne do sada :D)

Tipo je tada bio samo u sedan verziji i uopšte mi se nije dopao. Ni spolja ni unutra. Možda je karavan verzija nešto malo interesantija ali ??? (naravno za one koji vole karavane).

Tipo mi je nekako ... kao Azijat ... ni traga od italijanskog dizajna.

500L i 500X bar izazivaju neke emocije - ili ti se dopada ili ti se ne dopada.

Tipo - bezličan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, igor0511 said:

Meni Tipo nikako nije legao i ni po cemu se ne razlikuje od Elysse, Toleda, cak i kaska za 301 i debelo kaska za Megane-om GrandCoupe.

 

Uvek je dobro naglasiti na koji Tipo se misli. Dobro jer nije ista priča za Tipo sedan (limuzinu), i za Tipo HB (sa 5 vrata).

Tipo limuzina je pravljen da bude rival Škodi Rapidu, Peugeot 301, i za ljude koji već ionako gledaju te automobile (manje/jeftinije limuzine), Tipo je alternativa koja je u mnogim aspektima bolja od pomenutih. Od veličine gepeka (koja je bitna kada se već želi, kada kupac već razmatra različite jeftinije limuzine), preko opreme, i uopšte kvaliteta. Nemaju ni ti modeli u ponudi motore od 150 konja ili sl., jednako kao i Tipo sedan. Najjači motor u ponudi modela 301 ima 115 konja, a Rapida ima 125 konja. Dovoljno je i npr. otvoriti vrata na modelu Peugeot 301, i onda to uraditi na Tipu limuzini. Ne mislim samo na priču oko zvuka zatvaranja, nego same težine vrata...Peugeot je k'o od papira.

 

IMG_20170323_144927.jpgIMG_20170323_145246.jpg

 

IMG_20170323_144934.jpgIMG_20170323_144432.jpg

 

Tipo HB (sa 5 vrata) je iznad modela 301, ili Rapida. Tipo HB je druga priča u odnosu na Tipo sedan. Imate na Sajmu sve tri verzije Tipa, sedite u svaku i videćete. A, slobodno onda uporedite sa ostalima. :thumbup:

Onaj ko ne gleda jeftiniju limuzinu, nego gleda hatchback model, bez ikakvih zadrški ima šta da vidi i kod Tipa sa 5 vrata.

Onaj ko želi jači hatchback, više sportskog osećaja, e taj kupac realno nema šta da gleda kod Tipa sa 5 vrata jer u ponudi nema motora sa brojem KS kao što ima kod konkurencije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za ovo dostupno nama smrtnicima, je li neko na VIP danu pogledao detaljnije novu Ibizu 2017 (i da li je uopste izlozena)?

Za moj ukus, ono je boles', sta su ljudi napravili. Sjajan mi je ovaj novi corporate fazon koji Seat gura, odlican dizajn na Vagenovoj platformi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za 500l mogu reći da je to auto koji mi se u početku nije sviđao, a sada je na nekoj mojoj listi za eventualnu kupovinu!
Kod Tipoa je obrnuto. Posle pomešanih osećanja na test vožnji, sve više mi je odbojna nedefinisana komandna tabla, gomila crne plastike i nabudženi uConnect u samu tablu!

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/24/2017 at 7:50 AM, igor0511 said:

Meni Tipo nikako nije legao i ni po cemu se ne razlikuje od Elysse, Toleda, cak i kaska za 301 i debelo kaska za Megane-om GrandCoupe.

 

Tako je i meni delovalo dok ga nisam probao.

 

Pre mesec dana sam imao priliku da u jednom danu jednog za drugim probam Tipa, Toleda, 301 i Logana.

 

Ako izuzmem Daciju koja je skroz van lige prethodno spomenutih modela, isto tako je i Tipo iznad 301/Elysee i Toleda, doduse i skuplji je od njih. Trebalo mi je malo vremena da se naviknem na enterijer jer mi je bio malo cudan ali je sve brzo leglo. Sedista iznenadjujuce udobna, a motor 1,3 od 95 ks u rangu sa 1,6 HDI od 100 ks. Toledo je imao 1,2 TSI od 90 ks za koji sam imao osecaj da je slabiji od obicnog trocilindricnog 1,2 od 82 ks u 301 koji sam takodje vozio. Jedino sto je bas drasticno losije od konkurencije je touch screen displej koji se standardno ugradjuje u vise Fiatovih modela i koji je u rangu tetrisa sa pocetka 90-ih, samo u boji.

I jos da spomenem Daciju, imala je renoov 0,9 turbo motor od 90 ks, jedno od najvecih djubreta od motora koje sam probao. Ne samo da ne ide vec sigurno ni nema tih 90 ks koliko mu pise na papiru. Generalno sam stekao utisak da svi motori Reno/Nissan grupe imaju manje konja nego sto im pise u tehnickim karakteristikama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam probao Astru J 1.4t i 20 minuta nakon toga Tipa 1.6mjet.

Astra mi je vise legla i ostavila utisak da sam vozio daleko jaci auto.

 

Na Tipu mi je najvise zapao za oko naslon za ruku koji je odleteo unazad nakon saltanja u 4.brzinu.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/24/2017 at 4:26 PM, Ivan said:

 

Za ovo dostupno nama smrtnicima, je li neko na VIP danu pogledao detaljnije novu Ibizu 2017 (i da li je uopste izlozena)?

 

Ima Seata tamo u VW hali, ali onako neprimetno, tek da ima nešto svojih kvadrata, od svega sam upamtio samo da piše ''made in Barcelona'' :D , ali nisam ništa zagledao.  

 

-----------------------------------

 

Sajam automobila u Beogradu 2017.

 

 

7 hours ago, igor0511 said:

naslon za ruku koji je odleteo unazad nakon saltanja u 4.brzinu.

 

Može da se pomera unazad kao standardna funkcija, verovatno u nekoj test vožnji pre tebe onaj koji je čačkao oko naslona ga nije ''zaključao'' nakon što je probao gde sve može i kako da se pomera naslon. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bum: Salon automobila i Motopassion

 

bg%20s%201.jpg

 

Najveća regionalna sajamska manifestacija posvećena automobilima i motociklima, brzini, snazi, točkovima i adrenalinu - Salon automobila i Sajam motocikala, opreme i delova Motopassion koji se održavaju na Beogradskom sajmu - počela je više nego uspešno. O tome govori broj posetilaca tokom prvog dana ovogodišnjeg sajma, koji je neuporedivo veći nego prvog dana prethodnog Salona iz 2015. godine, a značajno veći i od, na primer, prvog dana prošlogodišnjeg Sajma automobila BG Car Show, koji ima malo drukčiju koncepciju i kraće traje. Prema očekivanjima, najveću pažnju posetilaca privukli su modeli automobila i motocikala iz premium klase, a oni najekskluzivniji i najskuplji prodati su ili već prvog dana ili i pre nego što su ušli u hale. To se odnosi i na zvezdu ovogodišnjeg Salona, Rols Rojs model ''Ghost black badge'', čija je vrednost preko 310 hiljada evra; i na modele iz Mercedes pogona kao što su ''majbah'' vredan 140.000 evra ili ''G'' klasa vredan 260.000 evra; i na BMW-ov ''BMW 7 monblan'' za koji je bilo potrebno izdvojiti preko 225 hiljada evra.

 

bg%20s%2011.jpg

 

U tom je društvu i najskuplji izloženi eksponat Poršea SCG - Audi R8 V10 Plus - koji je odmah prodat po ceni od oko 200.000 evra, pa Hondin sportski hibridni superautomobil NSX, inače najskuplji izloženi model u hali 1 Beogradskog sajma, čija je cena preko 250 evra. Ne treba prevideti ni najbrži automobil na ovogodišnjem Salonu ''Ferrari spajder 488'', koji brzinu od 100 km na čas dostiže za tri sekunde, a i izgleda kao ''svemirski brod''.

 

bg%20s%20111.jpg

 

Naravno da nisu bez šansi ni oni skromnijih finansijskih potencijala, a njima se preporučuje i odličan izbor automobila sa suprotnog kraja cenovnika, poput modela Lada Granta, najjeftiniji automobil na sajmu koja košta 7.250 evra.

 

bg%20s%201111.jpg

 

Ipak, to je tek mali deo ponude koju posetiocima nudi 410 izlagača iz tridesetak zemalja, a to su 34 automobilska brenda i 10 brendova proizvođača lakih privrednih vozila, 36 brendova motocikala, ATV i ostalih motornih vozila i šest brendova bicikala. Svi čekaju posetioce u 10 hala Beogradskog sajma, na više od 41.000 kvm izložbenog prostora. Salon automobila i Motopassion otvoreni su sve do 2. aprila, svakog dana od 10 do 20 časova. Cena pojedinačne ulaznice je 300 dinara, grupne 200 dinara, grupne za đake i studente 150 dinara. Ulaznica za Family Day, 30. marta su 500 dinara. Parking se plaća 100 dinara po započetom satu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

------------------------------

 

Emisija SAT: Salon automobila u Beogradu 2017.

 

Kao i obično, emisija SAT je pripremila detaljan izveštaj sa ovog događaja. Videćete koje premijere su direktno došle iz Ženeve, a koje se prvi put prikazuju na srpskom tržištu. Saznaćete kakvi se sve popusti daju za nove automobile, ali i na koji način ih najlakše možete kupiti. Poseban akcenat stavljen je na proizvodnju delova i komponenti, pa ćete videti u kojim se svetskim modelima izloženim na sajmu nalaze delovi proizvedeni u Srbiji. Naravno, nije zaboravljena ni izložba motocikala i opreme, za koju su ovoga puta odvojene tri hale. Posebna atrakcija za ljubitelje automobila nalazi se na štandu emisije SAT -''Ferari 488 spajder'', kao i specijalan program u atrijumu sajma gde Nacionalna vozačka akademija, na veoma zanimljiv način koji će svako moći da proba, demonstrira nove tehnologije u automobilskoj industriji.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na sajmu u Beogradu ponuđena 24 automobila po ceni nižoj od 10.000 evra

 

163551-lada%20granta.jpg

 

Ogromno interesovanje je potvrda da je organizator 53. po redu manifestacije koja dolazi odmah posle čuvenog, prestižnog Ženevskog salona, napravio pun pogodak, jer su pod kupole hala stigla 32 noviteta koje niko u ovom delu sveta još nije video. Prošle godine Beogradski sajam automobila posetilo je oko 140.000 ljudi sa plaćenim ulaznicama. ''S obzirom da smo prvi put otvorili svih deset hala i da su uvoznici i kompanije, njih 410, ponudili zaista neverovatan izbor automobila u cenovnom rasponu od sedam do 307 hiljada evra, a da nismo dizali cenu ulaznice, očekujemo i rekordnu posetu'' - kaže organizator Sajma Zoran Lukšić. Čak 24 automobila, sa solidnom opremom, ponuđeno je po ceni nižoj od 10.000 evra. Na štandu ''Rus auta'', predstavljena je najjeftinija Lada Granta koja košta 7.100 evra, a tek nešto više koštaju Kalina i Niva.

 

lada%20vesta%20bg.jpg

 

Najveći proizvođač automobila na planeti VW ponudio je dva modela jeftinija od 10.000 evra. To je Up od 7.990 evra i veoma traženi Polo vredan 8.990 evra.

 

163555-vw%20polo.jpg

 

Kompanija ''Reno-Nisan Srbija'', ponudila je modele Twingo za 7.790 evra i Clio za 9.650 evra. Na ovaj spisak treba staviti Škodu ''siti gou'', modele Citroena, Huyndaija, Tojote, ali i Fiata koji su uspeli da ponude, uz program recikliranja, čak tri modela jeftinija od 10.000 evra. To su Fiat 500, Fiat 500L i Fiat Tipo sedan.

Sajam automobila će do 2. aprila raditi u vremenu od 10 do 20 časova, uz cenu ulaznice od 300 dinara, odnosno 150 za studente i đake.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

---------------------------------------

 

On 3/20/2017 at 11:09 AM, Skorpion said:

Za koi motor se odnosi ova ponuda, 1.4 95KS?

 

Fiat Tipo Sedan 1.4 95KS POP sa reciklažom za 9.990 evra - sajamska akcija

 

fiat%20tipo%209k.jpg

 

Sajamska akcija za kupovinu Fiat Tipa je u toku! Predstavljamo vam model Fiat Tipo Sedan 1.4 95 KS POP po ceni od 9.990 eur. Ukoliko se odlučite za kupovinu ovog modela putem programa reciklaže ostvarićete uštedu od 3.590 eur. Puna cena ovog modela je 13.580 eur.

Uslovi reciklaže:

  • Da je vozlio starije od 10 godina i da je kupac novog vozila vlasnik ili da ima ovlašćenje za raspolaganje recikliranim vozilom
  • Da bi kupac ostvario cenu koja je garantovana reciklažom, mora da bude vlasnik vozila koje reciklira minimum 6 meseci. Ovo se odnosi samo na POP paket opreme kod modela Fiat Tipo.
  • Ukoliko je vozilo mladje od 10 godina a nije u voznom stanju, takodje je podobno za reciklažu.
  • Za reciklažu su dozvoljena vozila sa maksimum EURO 3 emisionim standardom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat na sajmu u Beogradu: I putnički i komercijalni program

 

fiat%20bg%20811.jpg

 

Pored premijernog predstavljanja modela Fiat 124 Spider Abarth, Fiatov nastup na Salonu automobila u Beogradu obeležava predstavljanje čitavog spektra modela iz putničkog i komercijalnog programa.

 

fiat%20bg%2081.jpg

 

Premijerni model 124 spider abarth je naslednik čuvenog lakog kabrioleta sa kraja šezdesetih godina. Nova generacija postavljena je na platformu Mazde MX-5 i dolazi sa dva sedišta, motorom postavljenim napred i pogonom na zadnje točkove. Čuveni amblem škorpije sugeriše da je za pogon angažovan 1.4 turbo motor od 170 KS koji, s obzirom na masu od tek nešto više od 1.000 kilograma, omogućava ubrzanje do 100 km/h za 6.8 sekundi i maksimalnu brzinu veću od 230 km/h.

 

fiat%20bg%2081111.jpg

 

Od ostalih premijera na Fiatovom štandu potražite crossover izdanje gradskog mališana - Pandu Cross, specijalnu lifestyle verziju modela 500 sa potpisom Riva, pikap Fullback, kao i kombi Talento.

 

fiat%20bg%208111111.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prodato više od 3.500 vozila

 

bg%20s%201111.jpg

 

Više od 140.000 ljudi posetilo je ovogodišnji 53. međunarodni salon automobila i 11. međunarodni sajam motocikala, koji je završen juče u Beogradu. ''Učinili smo sve da sajam ove godine bude na najvišem nivou do sada, a osmesi na licima prodavaca i kupaca nam to i potvrđuju'' - kaže Zoran Lukšić, menadžer organizacije Salona automobila. ''Prodali smo 140.000 ulaznica, a besplatno podelili nekoliko hiljada, tako da je u pitanju impozantna i rekordna cifra.'' I prodaja automobila je po svim procenama premašila 3.500, a dr Miloš Petrović, predsednik Srpske asocijacije uvoznika automobila kaže da je ohrabrujuća činjenica da su svi uvoznici promet znatno povećali u odnosu na lane. Dr Petrović ističe sjajnu organizaciju Sajma. Vozila i motocikli su izlagani u deset hala na više od 40.000 kvadrata. ''Ako vam jedna Toyota kaže da je prodala 200 automobila, sve je jasno'' - kaže dr Petrović. - ''Ovako dobroj prodaji kumovali su pre svega uvoznici skidanjem marži, kod nekih modela i na nulu, ali i trudom da se u dogovoru sa poslovnim bankama postignu što bolji uslovi kreditiranja.''

 

Toyota_stand.jpg

 

Pod kupolama Beogradskog sajma prikazana su čak 32 potpuno nova automobila koji su tek nekoliko dana pre toga predstavljeni na jednom od najvećih svetskih salona automobila u Ženevi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

--------------------------------------------

 

Posle 53. Međunarodnog salona automobila i 11. sajma motocikala ''Motoapassion''

 

163521-alfa%20suv.jpg

 

Završeni su 53. Međunarodni salon automobila (član OICA - Međunarodne asocijacije proizvođača motornih vozila) i 11. Međunarodni sajam motocikala, delova i oprema ''Motopassion''. Tokom deset dana ovih manifestacija, najvećeg auto-moto hepeninga u tom trenutku u svetu, i jednog od najuspešnijih sajmova automobila u poslednjih dvadesetak godina, kroz kapije Beogradskog sajma je prošlo - 146.324 posetilaca. Takvom posetom izuzetno su zadovoljni i organizatori ovih sajmova, i izlagači i drugi komercijalni učesnici, ali i privrednici, uvoznici i distributeri kojima je osnovna delatnost u različitim sektorima auto-moto i pridruženih industrija.

Prema medijskim izjavama samih izlagača i nezvaničnim izvorima iz Srpske asocijacije uvoznika automobila i delova (koja je tokom Sajma potpisala ugovor sa agencijom ''Cube'' o formalnijoj i protoklisanoj evidenciji prodaje vozila, što znači da će zvanični podaci biti dostupni naknadno), tokom ove manifestacije prodato je gotovo dvostruko više automobila nego na prethodnom Salonu automobila. Takav trend potvrđuje podatke o značajnom oporavljanju, uzlaznoj liniji automobilskog tržišta u prethodnom dvogodišnjem periodu.

 

fiat%20bg%208111.jpg

 

Pod sloganom ''Godine prolaze, strast ne prestaje'', ova najveća i najreprezentativnija regionalna privredno-sajamska manifestacija u oblasti auto-moto industrije, okupila je više od 410 izlagača iz tridesetak zemalja, 34 automobilska brenda i 10 brendova proizvođača lakih privrednih vozila u okviru Salona, 36 brendova motocikala, ATV i ostalih motornih vozila i šest brendova bicikala na sajmu ''Motopassion''. O interesovanju izlagača i drugih učesnika u sajamskim programima govori i podatak da je Beogradski sajam za potrebe ljubitelja automobila i motocikala pripremio čak 10 svojih hala, sa više od 41.000 kvm izložbenog prostora. Tri hale (7,8 i 9) bile su, ovom prilikom, dodatno angažovane samo za učesnike i posetioce sajma ''Motopassion''.

 

fiat%20bg%2081.jpg

 

Prema očekivanjima, ali i po tradiciji, najveću pažnju posetilaca privukli su ekskluzivni automobili iz premium segmenta (poput ''vanvremenskog'' Rolls Royce modela ''ghost black badge'', ''nadrealnog'' Mercedes-Benz-ovog ''S-maibacha'', BMW-ovih električnih ''i3'' i ''i8'' ili Audijevog ''R8 coupe V10 plus'') te noviteti i premijere uopšte, a ove godine ih je bilo dovoljno da 53. Salon automobila i 11. Motopassion uvrste među izuzetno uspešne. Najekskluzivnije i najskuplje modele većine brendova i kategorija nestrpljiviji i platežno sposobniji kupci uspeli su da ''ugrabe'' ili rezervišu već prvih dana sajma. Tako su, prema svedočenjima samih izlagača i distributera, prošli i sjajna zvezda ovogodišnjeg Salona - Rolls Royce ''ghost black badge'', čija je vrednost preko 310 hiljada evra, Mercedes-Benzovi ''S-majbah'' vredan 140.000 evra i ''G klasa'' vredna 260.000 evra, BMW-ov ''monblan'' iz ''serije 7'', težak preko 225 hiljada evra. Slično je prošao i najskuplji izloženi Audijev model ''R8 coupe V10 plus'' - koji je odmah prodat po ceni od oko 200.000 evra, pa Hondin sportski hibridni superautomobil NSX čija je cena preko 250 hiljada evra. Bez konkurencije u performansama i dizajnu predstavljen je najbrži automobil na ovogodišnjem Salonu, koji ima čak i ''nadzvučno'' ime  - Ferrari Spider 488 - brzinu  od 100 km na čas dostiže za tri sekunde, a tako i izgleda!

 

Nisu bez šansi bili ni potencijalni kupci skromnijih finansijskih mogućnosti, koji su preferirali automobile sa cenom 10-15 hiljada evra. Odličan izbor automobila sa tog kraja cenovnika uokvirio je model Lada Granta, najjeftiniji automobil na sajmu, koji je koštao 7.250 evra. Nikad bogatiji nije bio ni sektor prateće industrije, koji se predstavio izuzetno raskošnom ponudom rezervnih delova, derivata naftne industrije, auto-galanterije i kozmetike, tjuning opreme i naročito sadržajnom izložbom garažno-servisne opreme.

 

rn%20111.jpg

 

Svoj deo posla, i to ogroman, obavile su i banke, lizing i osiguravajuće kompanije, te sektori finansiranja u samim auto-moto kućama, prodavcima i distributerima, koji su gotovo bez izuzetka nudili privilegovane, povoljne sajamske finansijske konstrukcije kako bi kupac za isti novac dobio što povoljnije uslove kreditiranja, povlastice u dodatnoj opremi vozila, produženoj garanciji i uslovima servisiranja. Prema tvrdnjama izlagača, očekivano je kredit bio najčešći način da se kupac poveze kući novim automobilom.  Ova manifestacija bila je povod i prilika i za različite izbore, vrednovanja i rangiranja. Tako je žiri Asocijacije automobilskih novinara Srbije ''najboljim automobilom na srpskom tržištu za 2017. godinu proglasio ''pežo 3008'' (u cenovnoj kategoriji do 15.000 evra najbolji je ''reno megan grand kupe'', u kategoriji preko 15.000 evra to je ''mercedes E klase'', a u kategoriji SUV takođe ''pežo 3008''). Stručni žiri sastavljen od predstavnika Metro-marketa, Privredne komore Srbije, Agencije za zaštitu životne sredine, AMSS - Centra za motorna vozila i Agencije za energetiku proglasio je pobednike u izboru za automobil sa najboljim performansama u odnosu na životnu sredinu - ''EKO automobil 2017. godine u Srbiji''.

 

fiat%20bg%20811.jpg

 

Stručni žiri Beogradskog sajma dodelio je priznanja izlagačima i učesnicima Salona automobila u nekoliko kategorija. U kategoriji ''putnička vozila'' Grand prix je dodeljen kompaniji Delta Motors d.o.o., Srbija (''specijalna priznanja'' u toj kategoriji dobili su Mazda Austrija GmbH, Tоyоtа Srbija d.o.o. i Renault Nissan Srbija d.o.o.). U kategoriji ''laka privredna vozila'', ''specijalno priznanje'' dodeljeno je kompaniji FCA Srbija d.o.o. U kategoriji ''prateća industrija'' Grand prix je dobila kompanija Marinković Hofmann d.o.o., Srbija, a ''specijalno priznanje'' Elektro prevoz d.o.o. Pančevo. ''Specijalna priznanja'' van kategorija dobili su Plattner d.o.o., Srbija, i AMK ''Veteran Voždovac''. Beogradski sajam je specijalnim priznanjem odao zahvalnost i kompaniji Star Import za izuzetan višegodišnji doprinos podizanju kvaliteta manifestacije. Sajam automobila nije mogao da protekne ni bez podsećanja na lepotice koje su dodatno ukrašavale ionako sjajne modele automobila i motocikala, a pobednica ovogodišnjeg takmičenja za Miss Salona automobila i Motopassiona bila је Jelena Đorđević, zapažena u ''pratnji'' jednog Jeep-a.

 

bg%20m%20111.jpg

 

Ne treba zaboraviti ni da je još u predsajamskom periodu, u organizaciji Udruženja novinara Srbije i Beogradskog sajma organizovan tradicionalni ''Press slalom Srbija 2017''.   

Salon automobila i ''Motopassion'' izuzetnu pažnju su posvetili i stručnom pratećem programu, posebno njegovim zakonskim i tehničkim disciplinama. Tako su održani informativni seminari na teme "Primena zakona o prevozu tereta u drumskom saobraćaju" i "Vođenje evidencija radnog vremena vozača - osnov i alati", u organizaciji PU "Međunarodni transport"; okrugli sto na temu "Postprodaja i održavanje" u organizaciji Mašinskog fakulteta iz Beograda; potom radionica pod nazivom "Izazovi i perspektive delatnosti tehničkog pregleda u Srbiji", u organizaciji NATEP-a; a Nacionalna vozačka akademija NAVAK svakodnevno je demonstrirala sisteme za povećanje bezbednosti vozila, a organizovana je i prezentacija automobila sa ručnim komandama za osobe sa invaliditetom , u organizaciji Ministarstva za rad, zapošljavanje, boračka i socijalna pitanja, koje je obezbedilo nabavku i ugradnju sertifikovanih ručnih komandi na automobilima osoba sa invaliditetom itd.

 

bg%20m%2011111111.jpg

 

Izuzetnu pažnju stručne javnosti privukao je okrugli sto na temu "Električni automobili i razvoj infrastrukture za punjenje vozila u Srbiji" u organizaciji Privredne komore Srbije i drugih institucija i ustanova, ali i jedan "tehnički dokument" - "Ugovor o poslovno tehničkoj saradnji i partnerskom odnosu između Srpske asocijacije uvoznika vozila i delova i agencije CUBE" - kojim se reguliše prikupljanje i obrada podataka o novoregistrovanim putničkim i lakim dostavnim vozilima na mesečnom nivou, čime se uspostavlja obaveza Asocijacije i njenih članica da u javnosti koriste samo zvanične podatke ove kompanije o broju prodatih vozila. Već i posle prvog sumiranja rezultata i utisaka jasno je da će 53. Salon automobila i 11. "Motopassion" ostati zabeleženi kao veoma uspešni, ali i da se uspešno razvijaju i kapaciteti svih učesnika na auto-moto tržištu i kupovna i platežna moć potencijalnih kupaca. Po mišljenju i izlagača i posetilaca ove manifestacije, Beogradski sajam je u tom pogledu i ovog puta svoj deo posla obavio odlično.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...