Zvezdo 923 Posted January 14, 2017 Eh još samo kada bi bravo bio u verziji sa 3 vrata pa ta sport oprema... Mmmmm... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikolaa 5 Posted June 15, 2017 (edited) UPDATE: mrtva tema ali ajde da ispisem par stvari za ovih par meseci Auto se ne vozi preterano puno, bile dve-tri ture vangradske, i pogradu malo, mislim da je nekih 8-9k km predjeno od kraja oktobra.. Cela zima bila prepuna ultrakratkih relacija, DPF nije mogao da se regenerise, a nisam obracao paznju i prekidao regeneraciju. Skoro proverio ulje, kad ono nesto sitno preko max... nista strasno, ali bi trebalo da ovih dana makar ispustim(a i svakako jos malo pa treba da se zameni) Jednom je cak upalio lampicu za DPF pa sam morao "italian tuneup" da radim... Sinhron trece brzine ponekad zeza kad je hladan, probacu zamenu ulja u menjacu pa cemo da vidimo, mada svakako me ne interesuje otvaranje menjaca trenutno, problem je mizeran. Klima nije radila(verovatno otkad je kupljen auto, bila zima a kompresor je "radio", citaj:cuo se klik). Bio do majstora, ispostavilo se da je ispustio freon na kompresoru, remontovano(fakticki samo zamenio dihtunge) i to je to, evo mesec i kusur sve kako treba. mislim da je ceh nekih 40ak evra bio cini mi se.. Suvozacev suncobran se bio slomio pa je landarao(izgleda da cela fiat/alfa gama automobila ima taj problem? svi koje znam a da imaju fiat/alfu su menjali suncobrane barem jednom xD) Jedva nasao drugi... Blue&Me je prestao da smara kako sam resetovao gresku na dijagnostici, USB radi savrseno, ponekad se diskonektuje sam od sebe BT(mada ga bas retko koristim), svakako bi valjalo da odnesem nekom elektricaru da proveri - kad budem imao vremena, i nasao nekog ko hoce da se bakce sa tim a ne krene odmah da drpa(nisam do sad naleteo na postenog elektricara ) Inace auto sluzi dobro za sad, potrosnja po beogradu ovih dana neocekivano niska, vrti se oko 7.1-7.5 prosek iskljucivo gradske voznje, mada lagane/hvatanje zelenog talasa i tek povremenog gazenja semafor/semafor. sa konstantnim divljanjem ode preko 8 jako brzo. Cifru preko 9 ni dok je bila najgora zima nisam video. Konacno sam se navikao na dizel, 1800+ obrtaja za ovaj motor je minimum da bi se ocekivale normalne performanse. Iskreno u poredjenju sa 1.9JTD 16v jako je slicno, druge iole jace dizele sa jednom turbinom ne secam se kad sam vozio pa ne mogu da poredim. Sve u svemu cesta prica koja se vrti za 2.0Mjet motore da su tromi mi zvuci prenaduvano, nije tako drasticno lose, jedino sto dobije sut u dupe na 2200 pa onda deluje kao da jedva ide na manjim obrtajima.. Primera radi iz rolling starta bravo je maltene tocak uz tocak protiv 325Ci 192ks(mada nije dobar vozac bmw-a ), a drugarov biturbo volvo xc60 sa 205ks bravo dobija za tipa duzinu auta, u rasponu druga-treca brzina.. Samo ne sme da se spusta ispod 1800RPM, sto je i logicno za ovakav motor i jednu turbinu, ne znam zasto ljudi ocekuju brutalnu snagu u besmisleno niskom rasponu obrtaja... Jos nisam kupio naslon za ruku, Tempomat ne mogu da ugradim, nemam instalaciju. Bilo bi lepo ako neko zna nekog ko to radi to je to u sustini, dobar je bravo, malo tvrdji nego sto sam ocekivao cak, ume da smara izbegavanje kratera po gradu i cinjenica da se oseca svaka prokleta zakrpa, ali opet se to zaboravi u prvoj brzoj krivini... slika dve, reda radi jeeeste, test na dijagnostici je, ali nisam mogao da odolim Edited June 15, 2017 by Nikolaa Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan73 332 Posted June 17, 2017 (edited) Taman htedoh da ti kazem da ces raskantas masinu kad ga vozis nezagrejanog 260...i pročitah poslednji red... Ja promenio oba suncobrana... Edited June 17, 2017 by ivan73 Quote Share this post Link to post Share on other sites