Jump to content
FAS Goran
Nikolaa

Fiat Bravo Sport 2.0Multijet

Recommended Posts

Pozdrav ljudi, ja sam Nikola iz Beograda, posle gomilu procitanih jako korisnih informacija, mislim da bi bilo okej da se ukljucim u diskusije, pa makar za pocetak predstavim prvog italijana u familiji :D

 

Sad vec ima par meseci kako smo burazer i ja dovukli auto iz nemacke, i nekih 6-7k km predjenih, tako da neke stvari mogu malo realnije da se sagledaju :)

 

Dakle prvo da predjemo kroz kupovinu i izbor. Auto je, nakon nekoliko meseci potrage i gledanja raznoraznih krseva po Srbiji, kupljen maltene na slepo. Imali smo slike sa mobile.de i rec jednog starijeg rodjaka koji zivi u Essenu i otisao makar da pogleda auto kako izgleda(nazalost, covek se ne razume u automobile tako da osim "mnogo je lep" nije imao sta da kaze i pregleda oko auta). Auto je bio u vlasnistvu nekog vojnika, koji je ujedno i prvi vlasnik. MY2009, 160kusur hiljada kilometara na satu... Uredna servisna istorija sa svega 4(CETIRI!!!) servisa uradjena.

 

Zasto Bravo? Zato sto je lep, a ne preterano upadljiv. Motor nije igrao nikakvu ulogu u kupovini(ali svakako nije lose imati najjaci dizel u ponudi), ali je zato bilo jako bitno da bude u Sport opremi.

 

Aj pauza za neku sliku da se ne smorite dok citate...

 

DSC_0394.jpgDSC_0397.JPG

 

 

Dobro, malo detaljisanja:

-2.0Multijet 165hp

-Sport paket(crvena sedista, volan, rucica menjaca, pedale, instrument tabla, spojleri spolja, lepsi izduv)

-crvene kocione celjusti(ako ih je glupi svabo ofarbao hvala mu, meni se svidja kako izgleda :D )

-fabricki spusten(?)

-fabricki zatamnjen

-Blue&Me NAV (cime se dobija bolji bord kao u alfama)

-zadnji parking senzori

-Letnji set 18" sa dobrim gumama, zimski set 15" koji smo jedva uspeli da izboksujemo, tesko se odrekao potpuno novih continental contiwinter guma :D

Ostatak standardno, automatska klima, ambijentalno osvetljenje, ESP, Hill Holder, ASR, ABS, airbagovi sa svih strana itd...

 

Ono sto po meni fali od opreme su naslon za ruku, i tempomat, za koji sam cuo da nije isao u Sportove. Cekam prolece pa da se bacim u potragu, citao sam ovde da moze sa alfe da se ubaci, ali mi se ne svidja jer mora da se sece plastika ispod volana, voleo bih da nadjem original sve.

Fale i xenoni, ali to ce malo teze da ide, jer nisam pristalica aftermarket kseljona, iako ovaj auto vec ima projektore.

 

jos slika!

DSC_0396.JPGIMG_20161212_002913.jpgIMG_20161212_002813.jpg

 

 

Sta mi se svidja, sta mi se ne svidja?

 

Motor je odlican, snazan, ali kako vozim uglavnom benzinca i svi oko mene isto tako, ili dizele sa dve turbine, bas sam zaboravio kako izgleda turbo lag. i bas mi se ne svidja. treba se malo navici da mu treba vremena da spooluje turbinu. Na otvorenom apsolutno nemam zamerki, nekako mi se cini da je ovaj motor za otvoren put i stvoren.

Kako smo ga uzeli poslednji servis je bio radjen pre ~35k hiljada kilometara(prokleti longlife, a i fiat sa njihovim algoritmom za izracunavanje servisa), isao je okej ali nekako je bio uspavan, tek nakon odradjenog servisa se malo razbudio.

Jako je upravljiv, bodyroll neprimetan, tesko se izbacuje iz ose, na 18icama je zakucan za patos i treba ga bas silovati da bi krenuo bocno da kliza. Neko mi je rekao da je trap sa 147ice?

 

Enterijer je pristojnog kvaliteta, tabla je dobra, sedista su odlicna(sa izuzetkom suvozacevog sedista koje je jako visoko postavljeno, a nema mogucnost podesavanja visine kao vozacevo... nisu mogli na glupljoj stvari da pristede). dugmici na radio uredjaju i komande klime su... klimavi :D

nekako overall je sve lepo, ali utisak pri zatvaranju vrata(sve se zatrese, kao da su od kartona), i ti dugmici bas kvare utisak, koji je generalno fantastican.

 

Ventilacija je nesto glasnija nego sto sam ocekivao iskreno, ali je okej. Moguce je da je nesto u sistemu(list ili tako nesto)...

 

sam sam sebi dosadio... aj da predjem na kvarove:

- bluetooth, tj blue&me tripuje, nekad radi, nekad ne radi. nekad zabode na kraju poziva.

- neka gumica balansstangle, ili solja amortizera se cuje.

- pukla izolacija sajle za rucnu kod zadnjih tockova. sa obe strane.

to je to :D

 

E sad, video sam ovde da ljudi bas dosta hvale Gorana, ja bih da podelim moje iskustvo. Zakazao servis i zamenu prednjih kocnica, bili jako korektni pri zakazivanju termina. Zamolio sam ih da mi ujutru rade auto i da cu sacekati(cekao vise od 3 sata ali ajde, ako vec organizuju termine bilo bi logicno da ce raditi na autu kad im ga dovezes(ako trazis tako)). Takodje sam ih zamolio da mi pregledaju prednji trap(zbog skripanja, koje se iskreno u tom trenutku mnogo manje culo nego sad) i da provere blue&me.

Cena za ruke je po dogovoru bila 3500din, ulje sam odlucio da mi sipaju njihovo. Napravio sam gresku sto nisam pogledao racun, jer sam uredno platio i castio majstora. Kasnije sam video da su za ruke uzeli 4000din. Smesna razlika ali bas ne volim ovakve situacije, ako mi neko kaze 3500din toliko i treba da naplati, a ako hoce vise ili mora vise zbog toga i toga, bilo bi lepo da mi objasne.

Za prednji trap su mi rekli da je sve ekstra(a nije :)) , a sto se tice blue&me, zakljucili su da mora da se menja komp i da cu to tesko naci. i kao to je to cao zdravo.

 

Sve u svemu lep servis, ali od toga sto je specijalizovan fiat servis nisam apsolutno nista dobio(iliti iskreno, nadao sam se konkretnijim predlozima za fantomski kvar blue&me uredjaja), mogao je i lokalni dundjer da mi odradi isto sto i oni.

 

To je to u sustini, sta bude dodajem kasnije, u planu su sredjivanje sitnica, tempomat, naslon, eventualno xenoni i chip kasnije ako bude potrebe :) 

 

aj jos par slika kad vec editujem (primeticete zimske 15ice na prvoj slici, fuj :D )

IMG_20161211_232535.jpgDSC_0545.JPGIMG_20161225_024000.jpg

Edited by Nikolaa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lep bravo :D

Rekao si da ima turbo rupu, jel si cistio egr, dpf ? Ne znam kako je na 2.0, ali kod mene na 1.6 povlaci normalno bez ikakvih turbo rupa.. Mozda ti do da oteras na dpf off i cip neki pa da progledas :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odlican Bravo, u zdravlju da se navozas.

Sto se tice motora i ja sam stekao utisak da mu treba malo vremena da se zaleti, sto mi se nikako nije svidjalo.

Daleko od toga da on nema snage, ali na niskim obrtajima je kilav.

Sto se tice opreme u kolima, prosto mi je neverovatno da nema naslon za ruku. Nije da sam nesto spec zagledao, ali mi se cini da nisam video Brava bez tog naslona.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baš dobra auto, a predstavljanje još bolje.. Meni nekako najviše smeta to što nema navigaciju da i ona malo doda utisak bogate umutrašnjosti. Generalno jako dopadljiv auto. U zdravlju da služi..

Sent from my C6903 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta vam tacno znaci "niski obraji"? Vec od 1600-1700 bi trebao da povlaci sasvim fino, a ispod toga ko vozi kola a pogotovo stiska i ocekuje da potegne, treba mu ga oduzeti :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cestitke za bravca. Deluje super. Svi ti poznatiji majstori su prepuni posla pa su poceli da otaljavaju. Ume to da smara kad je auto slab na malim obrtajima, mnogo se lakse i lepse vozi po gradu kad prima gas i ispod 1800 rpm. Npr mene nerviralo idem uzbrdo vratim u drugu da predjem lezeci, i nakon prelaska sam u drugoj na 1100rpm i maltene mora da vracam u prvu da bih izgurao uzbrdicu grrr

Sent from my SM-A310F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bravo,svaka cast za prestavljanje auto,a i zasluzuje jer je vrhunski,odlican,a to su sve sitnice sredices to,a tempomate ugradjuje kolega clan foruma Rax011

koliko vas je izasao tamo u svabiji ako nije tajna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aj sa srecom i da te lepo sluzi.
Inace lep primerak.
Cudi me da nema naslon za ruku, pogotovo u sport opremi?
Tempomat ti je isti kao i na stilu pa ako ne zelis da ti nesto izgleda kao budzevina onda nemoj od 147 da uzimas....
Sto se tice trapa nema veze sa alfom, nego pogodi...opet stilo, sve je manje vise isto osim sto na tim viljuskama moze da se menja posebno kugla sto nije slucaj kod stila, po obliku deluje da moze i stilova viljuska i obrnuto a i cuo sam da je neko na stila stavljao sa brava, sto naravno nije sigurno dok ne bi imao obe da ih premerim.
Drugar na sportu sa 18" je menjao solje i ako su svi govorili da je dobar na trapu mi smo videli da nije, nek neko mota volan pun levi, pun desni a ti drzi rukom solji gore na kosu pa vidi da li se oseca da preskace, normalno je da tada solja seta...
Gumice balans stangle obicno ne odlaze kod njih, ali zato treba pregledati silene na viljuskama...
I da, steta sto nema navi.
Sto se tice blue&me probaj da odradis update, verovatno ces resiti problem.

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Kuvalja said:

 po obliku deluje da moze i stilova viljuska i obrnuto a i cuo sam da je neko na stila stavljao sa brava, sto naravno nije sigurno dok ne bi imao obe da ih premerim.
 

Ista je viljuška na pomenutim autima a i na Delti takođe...

https://www.autoricambi.co.rs/web-prodavnica/auto-delovi/upravljanje-vesanje/viljuska-trapa/viljuska-prednja-desna-fiat-novi-bravo-fiat-stilo-lancia-nova-delta-51827737-51827738-50705465-01094-1420-detail.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa pretpostavljam, stim sto se stilu ne skida kugla, a i izlivena je cela, ali mi uvek delovalo da moze da se namontira biggest_viljuskastilo-1425304984.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav Nikola, dobrodosao.

Odlican i deluje lepo ocuvan Bravac. Licni ukus je u pitanju, ali Sport je verzija koja mi se ubedljivo najvise svidja na ovom autu i za klasu mi odskace od Emotion.

Svidja mi se sto ga izdvajaju sitnice koje nisu vristece u fazonu "wanna be racer". Vec diskretni detalji gde stices utisak da auto naginje sportskoj koncepciji a opet to ne upada na prvu u oko. 

Steta je sto su zbog neisplativosti Sport Zabari isforsirali samo u prvim godistima, tako da je najcesci u prvobitnim 1.9 varijantama, tako da je ovaj tvoj u neku ruku i raritet.

U vezi ovih par dezinformacija koje si nasao - Sport je fabricki isao i sa tempomatom (iz tog razloga moze da se desi da imas ozicenje sve do volana pa ti bude potrebna samo rucica). A kao sto drugari rekose trap nema veze sa 147, identican je kao i na prethodniku. Najveci deo mehanike i elektronike Bravo nosi upravo sa Stila, pa je sve dobro poznato. Tempomat i naslon za ruku mozes lako da ugradis za male pare. Fabricki Fiatovi projektori se nisu proslavili, pa je resenje ili ksenon, a skuplja varijanta aftermarket projektor+ksenon. Buzir sajle rucne pukne obicno na spoju buzira i metalne vodjice, pozeljno je da se sajle sto pre zamene ili bar privremeno saniraju trakom ili zivom gumom kako bi se sprecio ulazak vlage.

Iz licnog iskustva - sto se tice gadgeta tipa Blue&Me, navigacije, tempomata i sl... Ako imas afiniteta, najbolje eLearn u ruke i na posao, retko ko od servisa hoce da se bavi sa popravkama ili naknadnim instalacijama tih uredjaja.

I cisto da znas, dosta nas koji (pogotovo iz starijeg 1.9) sednemo u 2.0 ocekujemo dosta od 50% vise snage i torque, tako da nisi jedini sa tim utiskom (jedino ako u pitanju nije kvar ili zacepljenost, imas dosta tema o ovoj problematici). Izvinjavam se za duzi post, zelim ti puno uzivanja, putovanja i bezbednih kilometara sa Bravisom, super je!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo i ja da se pridruzim cestitkama.

 

Tebi lakse pada nego meni ta "lenjost" na nizim obrtajima posto mi je prosli GT 1.9 poletao na dodir gasa i nakon prve probe 159 sa 2.0 motorom sam mislio da je nesto neispravno posto sam imao osecaj kao da mi je propala pedala gasa kada sam stisnuo do poda na malo ispod 2000rpm. Ali nakon nekoliko dana voznje, se naviknes na skroz drugaciji princip dodavanja gasa a i naucis kako da izvuces zeljenu snagu koja nije uopste mala.

 

Azuriraj Blue&Me tako sto ces skinuti sadrzaj sa njihovog sajta, najlakse ti je da imas laptop u krilu dok si u autu i jedan usb stick posto ces prebacivati sa kompa na auto USB stick bar 5-6 puta dok sve ne zavrsis. Malo su zakomplikovali. Prilikom tih azuriranja ce se sam Blue&Me sistem restartovati nekoliko puta sto je i dobro zbog bagova i posle toga sam siguran da ce ti sve raditi bez problema.

 

Edited by Sava

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na pipkanje gasa stvarno pomislis da nesto nije u redu sa motorom, ali sto kaze Sava posle nekog vremena naviknes se na to kako zaista treba da ga vozis kako bi u nekim slucajevima pokazao maximum, ako je potreban. Kada sednem u hgt-a na isto to "gradsko" pipkanje gasa - AJME sto je ovo, kakva je ovo lunarna raketna sprava... Jednostavno SKROOOOZ se drugacije vozi od nekog benzinca ili mozda i dizela, to ne znam, ne vozim druge dizele bas cesto, hvala Bogu...

 

A uostalom, kada skinem dpf i ocistim usisnu kod mene videcemo kako ce se ponasati, pitanje vec sada i klapne u usisnoj u kakvom su stanju, a one bi bas trebale tu da odigraju svoju ulogu...

 

PS - FIAT - :lol: - mislio sam da svaki bravo II ima naslon za ruku, a oni ne stave na 2009 sport verziju...kraljOvi. Drug na 1.4 2008, standardna oprema ima npr...

 

Edited by Milutin-NS

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Milutin-NS said:

mislio sam da svaki bravo II ima naslon za ruku

Eno ih gomila po oglasima bez naslona, za nize pakete opreme je to normalno, a vidjao sam i Dynamic varijante bez naslona.

Pravilo kod Italijana je da nema pravila :) , to je krenulo od Stila koga su napucavali sa raznoraznom dodatnom opremom, fabrickim pripremama za istu, naravno i sa dodatnim zahtevima kupca. A zavrsava se izgleda sa Tipom gde nude 2-3 paketa i to je sto je.

 

3 hours ago, Milutin-NS said:

Jednostavno SKROOOOZ se drugacije vozi od nekog benzinca ili mozda i dizela, to ne znam, ne vozim druge dizele bas cesto, hvala Bogu...

Meni licno 2.0 MultiJet po performansama vuce na HDi, ima tu ohoho snage ali je malo drugaciji utisak i voznja, subjektivno deluje kao da je auto tromiji. Pre 10-ak godina pri kupovini svog prvog dizela (i dileme UniJet vs HDI vs dCi vs TDCi, u modelima C klase) odusevila me je upravo agilnost zabarskog 1.9. Pisao sam X puta po forumu da ga cesto vozim blize voznji benzinca nego dizela, pogotovo na zahtevnijim deonicama. Na 2.0 je malo drugacija prica.

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, Ivan said:

za nize pakete opreme je to normalno,

 

Da, ali ovo je sport. Ok da nema parking senzore napred, xenone ili tako nesto sto je jednostavno islo na klasicnu doplatu...ali da tako nesto ne stave u skoro vrh opremu, sta reci sem...

 

Quote

Pravilo kod Italijana je da nema pravila

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od drugara, nema xenone, nema parking senzore ni pozadi i ima manuelnu klimu, ima naslon i tempomat, 2007 godiste.

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, Ivan said:

Licni ukus je u pitanju, ali Sport je verzija koja mi se ubedljivo najvise svidja na ovom autu i za klasu mi odskace od Emotion.

Svidja mi se sto ga izdvajaju sitnice koje nisu vristece u fazonu "wanna be racer". Vec diskretni detalji gde stices utisak da auto naginje sportskoj koncepciji a opet to ne upada na prvu u oko. 

 

Bas lepo receno! upravo to je glavni razlog kupovine ovakvog auta.

 

20 hours ago, dekirs said:

Rekao si da ima turbo rupu, jel si cistio egr, dpf ? Ne znam kako je na 2.0, ali kod mene na 1.6 povlaci normalno bez ikakvih turbo rupa.. Mozda ti do da oteras na dpf off i cip neki pa da progledas :)

 

DPF na MultiECUScanu ide od 20% do 60-70% posle puno voznji od po 2km kad krene da radi regeneraciju... nema nikakvih problema sa time :)

 

Vise sam mislio na ono sto je @Milutin-NS rekao, jednostavno ima lag i na pedali, i dok se zavrti turbina, ja na to nisam navikao, svi dizeli koje sam imao prilike da vozim su ili bas slabi, ili 200+ks twinturbo, koji se ponasaju potpuno drugacije u celom opsegu obrtaja:)

 

u sustini najvise mi je islo na zivce u pocetku laganija promena brzine, gde turbina uspori pa se zavrti opet za neki milisekund, ali se opet oseti...

 

47 minutes ago, Ivan said:
4 hours ago, Milutin-NS said:

mislio sam da svaki bravo II ima naslon za ruku

 

 

Ja koliko sam citao po stranim forumima, primera radi u UK ispada da uz Sport sedista jednostavno ne ide naslon fabricki, sem ako nisu kozna sport sedista, gde se dobija crni kozni naslon. Tako da, ko bi ga znao kako su formirali pakete u nemackoj... italijani :)

 

Jedino mi zao sto da bi dobio funkciju frizidera mora da se bas puno ceprka, tako da to ovaj auto nece nikad imati :/

 

u svakom slucaju vec sam iskopao jedan za sasvim okej pare, bitno da ih ima :)

samo da se pretapacira nekako u ovu "alkantaru" koja je na sedistima...

 

17 hours ago, silenci said:

koliko vas je izasao tamo u svabiji ako nije tajna

Malo mi bezveze da pricam bas skroz javno o tome na forumu, uzivo(recimo na nekom skupu) nema problema :D, mogu da ti kazem da je u poredjenju sa cenama ovde, kad uracunas porez i troskove uvoza, bio medju najskupljima u ponudi...

 

Svakako cilj nije bila usteda, vec nam se smucilo da gledamo krsine po srbiji.

 

19 hours ago, diskusija said:

Meni nekako najviše smeta to što nema navigaciju da i ona malo doda utisak bogate umutrašnjosti.

Zapravo ima navigaciju :D , ima jacu varijantu Blue&Me NAV, zato je ekran na bordu drugaciji nego na ostalim(ako obratite paznju)

 

ima onu beskorisnu navigaciju koja prikazuje strelice i nazive ulica uz glasovno navodjenje.

I naravno, nemacke mape na usb-u dosle uz auto, a srpske samo u snu... mislim, nije kao da ce to iko ikad koristiti...

IMG_20170112_214947.jpg

 

 

sto se tice problema sa blue&me, probao sam ja da ga updateujem, i tu zabode, pa se resetuje, pa blinka kilometraza jer izgubi konekciju sa sistemom, pa se opet vrati pa izbaci USB Error 30, i tako u krug. U sustini sam se nadao da nije neki hladan lem ili nesto na ploci sto moze elektronicar neki da resi(cuo sam da je nekima Goran resavao te sisteme, ali slaba vajda :D), ali kapiram da ce mozda na kraju stvarno morati da se menja komp...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam ja isti taj blue&me sa mapama, radi normalno u smislu mogu da primim poziv i sinhronizujem imenik, ali mape ne rade. Probao sam onaj usb sto sam dobio uz auto, nista se nije desilo, isto tako i cd nidje veze. Doduse verovatno ne mogu da rade mape jer su za nemacku samo.

A da iscimas nekog elektronicara tipa LedMaster ili tako nekoga mozda mogu nesto da urade ? 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas bas lep primerak, i po meni najlepsi paket opreme, cestitam na kupovini.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...