Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
delakroa

P: Dacia Stepway

Recommended Posts

Skupio sam nesto para pa sam odlucio da zamenim Dacijasa. Trenutno merkam jednu Nemicu u sportskoj opremi, pa bih zato da se resim mog Francuza :D 

Kao sto znate iz moje teme, Dacijas je u korektnom stanju, 2011.godiste, sa 160.000km pod nogama i to u novoj zimskoj obuci (Wintere) :)

Pokrecu ga benzin i gas, na smenu, gas cu sad da reatestiram i da ga odmah registrujem, pa potencijalnom kupcu ostaje samo prepis ili punomoc do iduce registracije. 

Mali servis je na redu za nekih 3000km i jedino sto treba, mada i nije neophodno, napraviti rezervni kljuc. Ja sam dve i po godine skoro koristio samo jedan, pa zato kazem da i ne mora. 

Od dodatne opreme ima rezervni tocak i euro kuku :D 

Za cenu sam stavio 4.990, ali za forumase i prijatelje foruma moze i 4800. Dok Nemica ne ode, ako ode, zadrzavam Dacijasa mog. 

http://www.mojauto.rs/polovni-automobili/2434826_Dacia_Sandero_2011_god/?cena=low

 

IMG_20141229_155029.jpgIMG_20141229_155241.jpg

IMG_20141229_155308.jpgIMG_20150429_124830.jpgIMG_20150429_140625.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugari, spustam cenu na 4000! 

 

Da kazem iskreno, znate da imam dugu istoriju kod majstora. Sad je najaktuelniji dozivljaj u ovlascenom servisu. Ustanovili su da se moraju menjati ventili, da su dva lezista izgorena, odradili su to, skidali i ravnali glavu, opet je isto radio. Poceo je i da mi se gasi u voznji, vratio sam se i zamenili su bobinu. Sad ne smem da pustim papucicu gasa jer se momentalno ugasi i tako stalno dok se ne zagreje. 

 

Ako neko ima volju i zelju da se upusti u avanturu sa ovakvim autom, zato je i niza cena, jer vise nemam zivaca za odlaske kod majstora, a ni para, iskreno. Ko zeli da pogleda, isproba, ponudi sta ima, otvoren sam za sve ponude. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Ne kapiram? Zanima me da li je do problema došlo zbog lošeg TNG uređaja i nestručne ugradnje. Taj renault motor nije loš u principu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel ti ledi mozda rasprsivac ? Mene je zajebavao tako jer je otisao neki mali djavo i nije hteo da radi ni na plinu kao ni na benzinu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kazu dacisti da moze biti step motor ili senzor temperature rashladne tecnosti... ali me cudi kako majstor nije pomislio na to... :unsure:

 

27 minutes ago, Shomy said:

 

Jel ti ledi mozda rasprsivac ?

 

 

Kako mislis ledi? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima step motor blizu rasprsivaca i on je mozda oko 1000-1500 dinara i on zna da pravi problem. A pitam te da li ledi jer to zna da se desi kada auto ima problema sa glavom, a vidim da su tebi nesto radili tu.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja sam ubeđenja da je ovo isključivo posledica ugrađenog plina.

Nemoj da budes bas tako siguran, ako je do plina, moze da bude do lose i nestrucne ugradnje...zbog samog TNG tesko. Moj drugar ima Skodu na kojoj je sa 1000km ugradjen plin, sada je na 220000km, plug&play varijanta, tako da bih ovu opciju izbacio!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam vise sta da mu radim, zato bih ga i prodao, jer se ne mogu vise zlopatiti! Zato je i niza cena, pa ako neko bude zeleo da se malo zanima sa njim, mozda i nije neki veliki kvar...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam imao takvo gasenje na jednom autu i radilo se o tome da su izgoreli ventili i to dva komada.

Proveri kolika je kompresija  a zatim sipajte ulje u cilindre i opet proverite kolika je kompresija.

Tad ce se znati dali su ventili ili sicevi jer promena mora postojati a ukoliko na nekim cilindrima ne postoji onda opet sledi skidanje glave.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro, on je već imao situaciju s ventilima. Često se dešava da ventili izgore zbog plinskog prepunjavanja. Meni je to bilo. A prepunjavanje je bilo zato što paljenje nije bilo podešeno kako treba i sve mi se dešavalo kao i njemu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U tom autu je sekvent znaci nema nikakvog podesavanja palenja.Jedan od razloga stradanja ventila moze biti siromasna smesa kada radi na plinu sto znaci da je lose podesen gasni uredjaj tj mapa u njemu.Najbolji nacin za utvrditi u cemu je problem je test propustljivosti pokazat ce jel to ventilan problem ili klipova cilindra koji su takodje mogli da stradaju od siromasne smese.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisi razumeo, ne podesavanje plinskog uredjaja nego paljenja motora. A za plinski uredjaj videti na njegovoj dijagnostici da li prepunjava.

 

Radi li jos tamo onaj Pera ili se kompletno bacio na vinograde?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Radi Pera, nema vinograde, nego vocnjake :D 

Njegov sin, Zdravko sad radi, ali me je on i poslao da odradim prvo da na benzin radi ispravno, kaze da tek onda moze plin da podesava. Njemu je valjda pokazalo na dijagnostici da su dizne u pitanju, to je i naruceno i samo ceka ugradnju, tj da prvo ovlasceni odradi njegovo... 

Prijavilo mi je sad "destruktivno paljenje", sta god to bilo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamenjen step motor, danas idem po auto, pa cemo videti. Uglavnom, aktuelno! 4000 evropejskih novcanica :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Konacno normalno radi! Tresla se gora, rodio se mis... od svih majstora i popravki, na kraju je samo step motor bio problem... 

Uglavnom, prodaja nikad aktuelnija :D

Cenim na 4000, ali za poznanike sa foruma i njihove poznanike moze i nesto maaalo nize :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...