neshaoct 9592 Posted December 29, 2016 Grupacija Fiat Krajsler ima turbulentnu prošlost ispunjenu spajanjima, akvizicijama i prodajama, a kako prenosi ''Forbs'' postoji velika verovatnoća da brendovi Alfa Romeo i Maserati budu prodati. Razlog je očigledan - treći kvartal 2016. godine italijansko-američka grupacija je završila sa dugovanjima od sedam milijardi dolara, a Serđo Markjone je već najavio da će FCA promeniti strategiju. Najveći profit grupacija ubire od SUV segmenta za koji su zaduženi brendovi Jeep i Ram, pa su tako Alfa i Maserati viđeni kao ''višak''. Prema dostupnim informacijama, Fiat-Krajsler neće izdvojiti brendove kao Ferari u posebnu kompaniju, već će ih izbaciti na tržište jer postoje zainteresovani kupci. Prvi u redu stoji uzdrmani Volkswagen, koji želi Alfu pod svojim kišobranom. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted December 29, 2016 Već vidim masovna samoubistva što će pisati TDI i Achtung ispod haube Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted December 29, 2016 I? Gde je taj uspeh o kom se ken.a non stop? Gde je Alfa trenutno? Šta je donela Giulia? Sve su to prazne priče očigledno a brod tone li tone... A ovaj čovek je grobar ove grupacije očigledno.... Svi ćemo mi izgleda voziti primerke ugašenih brendova! Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted December 29, 2016 Pricaj u svoje ime lancijasu Toti Ma lupaju samo ko i obicno, da im trenutno je treba i alfa ni maserati to stoji ali mislim da alfa ima nekog potencijala za sada. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted December 29, 2016 VAG nema para u ovom trenutku. Treba to malo više zagrebsti ali trenutno ih ona afera pogađa više od očekivanja. Toliko ih pogađa da je zavrnuta špina i za ulaganja u nove proizvode. Naravno da ovo ne znači kako VAG neće imati nove proizvode no ako ih želi imati u obujmu kao i do sada onda će morati biti daleko efikasniji, nešto što ih kroz povijest nije krasilo. Sam tekst je onako hrpa naklapanja. No neke stvari bi mogle biti točne. Pri tome treba razlikovati spin-off i samu prodaju. Spin-off je ono što su već napravili sa Ferrariem i opet je dosta vezan sa FCA i opet sudjeluje u razvoju nekih stvari za FCA. Kako mi je rečeno davno, a mislim da sam to i ovdje pisao, neki cilj je da Alfa opet bude samostalna kompanija na burzi. Trenutno jedini samostalan brand iz FCA grupacije je Maserati. Nakon toga ide možda spajanje Maseratia i Alfe u zasebnu grupaciju i spin-off u stilu Ferraria i tada možda ide nova grupacija gdje će sa njima biti i Ferrari. Pri tome daljnja suradnja sa ostalim brandovima FCA ostaje, a i vlasnici bi im bili isti. Cijela priča je u tome da neki FCA brandovi samostalno mogu postići cijenu koja je veća nego za cijela FCA. I ti brandovi su pogodni IPO kakav je bio korišten kod Ferraria. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 348 Posted December 29, 2016 On 12/29/2016 at 8:03 PM, totti said: Već vidim masovna samoubistva što će pisati TDI i Achtung ispod haube To ne piše ni na Lamborginiju koji je već vlasništvo VW. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted December 30, 2016 Nema ih 2.0 Tdi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksa_indjija 4 Posted December 30, 2016 Ja bi Alfu i Lanciu u paketu prodao nekim kinezima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 348 Posted December 30, 2016 On 12/30/2016 at 7:14 AM, totti said: Nema ih 2.0 Tdi? Imalo ih ili nemalo - uglavnom će sve na Alfi ostati isto i ako kojim slučajem do takve kupovine dođe. Quote Share this post Link to post Share on other sites
carter_marlon 3 Posted December 30, 2016 14 hours ago, aleksa_indjija said: Ja bi Alfu i Lanciu u paketu prodao nekim kinezima. To mozda jeste pragmatican potez, ali brate ili nek budu italijanske ili neka ih nema Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 31, 2016 Već je i ranije puštana ''buva'' za to, npr. pre 6 godina: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/42861-volkswagen-kupuje-alfa-romeo/ ...ne verujem u prodaju bilo kome, to ostaje Fiatovo, odnosno FCA. Naročito sada kada su uložene pare u nove modele. Mada, to sa novim modelima može biti i podizanje cene pred udaju... Ali, verujem da će biti nekih organizacionih promena, tj. da se to nekom gimnastikom izdvaja, odvajaju poslovne knjige...šta god ''kreativno'' treba da se uradi kako bi se lakše prikupljale pare ubuduće od investitora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 7, 2019 Fiat-Chrysler neće prodati Maserati Fiat-Chrysler Automobiles (FCA) je otvoren za sklapanje saveza i mogućnosti spajanja ako imaju smisla, ali prodaja luksuzne marke Maserati nije opcija, izjavio je glavni izvršni direktor Mike Manley u utorak u Ženevi. ''Imamo snažnu nezavisnu budućnost, ali ako postoji partnerstvo, odnos ili spajanje koje jača tu budućnost, razmotriću to'', rekao je Manley novinarima na sajmu automobila u Ženevi. Na pitanje da li će razmisliti o prodaji Maseratija u kineskom ''Geely Automobile Holdingsu'', kako sugerišu nedavni izvštaji medija, Manley je rekao: ''Maserati je jedan od naših stvarno lepih brendova i ima neverovatno svetlu budućnost... Ne.'' FCA se često navodi kao mogući kandidat za spajanje. ''Bloomberg'' je ove nedelje obajvio da je italijansko-američki proizvođač automobila atraktivan za francusku PSA grupu s obzirom na izloženost američkom tržištu i popularnoj Jeep-ovoj branši. Manley, koji je preuzeo dužnost nakon smrti Sergia Marchionnea, rekao je da trenutno nema vesti o mogućim poslovima. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 21, 2021 Volkswagen u dva navrata pokušao da kupi Alfa Romeo Veliki patrijarh Volkswagena (te 2016. godine), formalno i predsednik kompanije Ferdinand Piëch, pokušao je da kupi Alfa Romeo od Fiat-Chryslera uz ideju da italijanska marka dobije Porscheove motore i poveća godišnju prodaju na 400.000 primeraka, što je bilo četiri puta više nego što sada isporučuje kupcima na godišnjoj bazi. Fiat-Chrysler se oglušio. Međutim, kako javlja magazin Autocar, to nije pokolebalo Volkswagen, pa je direktor Herber Diess opet pristupio Fiat-Chrysleru sa istom idejom, ali su mu opet rekli: Nećeš Nemče! Diess je osećao da mu je dužnost da ispuni Piëchovu želju, ali Alfa Romeo nije bio na prodaju. Alfa Romeo je sada deo velikog koncerna Fiata, Peugeota, Jeep-a…i ima deset godina da se razvije i uđe u sferu profita. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites