Majstor_Paja 92 Posted December 24, 2016 Imam problem vec neko vreme, nisam siguran sta se desava : Auto nekad teze upali, odziv na gas je slabiji i u leru (dam gas uopste ne prima kao da ima lufta u papucici). Da svedem sve probleme u jednoj recenici: jako dimi, jako smrdi kao da je lose sagorevanje. Sta sve moze da bude uzrok tome posto majstori slezu ramenima? Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 348 Posted December 24, 2016 Meni je tako bilo kad mi je bilo pomereno paljenje. Da li si možda nedavno menjao zupčasti kaiš? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Majstor_Paja 92 Posted December 24, 2016 Nisam menjao, tek sam uzeo auto. Ako je bas prezubio onda ne znam.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 6970 Posted December 24, 2016 Ja bih to odmah na stoboskop Quote Share this post Link to post Share on other sites
Majstor_Paja 92 Posted December 24, 2016 Nema to ovde niko..Moracu da vidim jel ima neki krsten servis na jugu Srbije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 348 Posted December 25, 2016 On 12/24/2016 at 7:44 PM, Majstor_Paja said: Nisam menjao, tek sam uzeo auto. Ako je bas prezubio onda ne znam.. Ma nije prezubio, naopako! Da jeste, ne bi ga ni upalio. A to za paljenje je samo jedna mogućnost. Zapravo po onome što si napisao rekao bih da ti zapravo zbog nečeg imaš prebogatu smešu, tako da su u varijanti svi razlozi koji bi mogli dovesti do toga. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Majstor_Paja 92 Posted December 25, 2016 Pa to je ono..Ne bukvalno prezubio skroz, vec za jedan zub. Nesto mi je tu sumnjivo, malo duze vergla kad treba da upali, sve mi govori da je to zbog onog plina. Ali zasto onda na benzinu toliko "naleva" . Jedino da je sonda crkla. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ViktorBG 84 Posted December 25, 2016 Proveri na dijagnostici parametre Quote Share this post Link to post Share on other sites
Majstor_Paja 92 Posted December 25, 2016 Iduce godine sve Sad se i ne vozi toliko..Ici ce na detaljnu proveru samo da nadjem onog ko stvarno zna oko Italijana. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Riki 6 Posted December 25, 2016 Nije ni cudo da sa onakvim frankenstajnom od plina lose radi i na benzin. Redukovan vazduh prstenom na usisu, losa smesa, zato se i oseca gorivo verovatno. Naruci ta creva, a ono pobacaj sve u kantu . Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 348 Posted December 26, 2016 Nije ovde ni napisao da ima plin. Ako nije sekvent onda može da napravi ozbiljnu štetu na motoru. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Majstor_Paja 92 Posted December 26, 2016 Sve ce to da bude posle nove godine, kad prodju praznici i troskovi..Samo zbog tih creva mi plin jos stoji u kolima. Kako moze plin da napravi ozbiljnu stetu motoru? Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 348 Posted December 26, 2016 Povratna eksplozija dovodi u blažim slučajevima do pucanja usisnih creva, u težim se uništava protokomer, a mom kolegi na Opelu se desila i havarija u samom motoru zbog čega upravo radi generalnu. Šteta 1000 evropljana. Meni se više puta na Omegi desio prvi slučaj, ali pošto ti imaš turbo, tu je veći pritisak i samim tim i veća opasnost. I turbo može da ti strada, pored ostalog. Sekventni uređaji eliminišu ovu mogućnost. Problem je što su za turbo veoma skupi, ove što znam idu od 600 pa naviše. Znam, teška su vremena i nema se (polazim od sebe), ali jeftinije je ako ne možeš to da platiš da ga kako znaš i umeš osposobiš da ide normalno na benzin. Uradi ono što ti je @Riki napisao, to svakako moraš i ako posle budeš ubacivao sekvent. Zašto je uopšte neko petljao sa usisnim cevima? Vakuumski uređaji za plin su imali često problema sa siromašnom smešom, pa su se tu ljudi dovijali na razne načine, na primer sužavanjem usisa kao kod tebe ili stavljanjem ženske čarape u filter vazduha. Sve je to moglo da radi s karburatorima, pa i s monopoint ubrizgavanjem, ali ovako, pa još s turbom, nikako. Meni je Omega dušu pojela jer to sve pre 15 godina nisam znao. Platio sam školu, naplaćao se skupih usisnih cevi, jednom sam i goreo, sad ne moraš i ti, pogotovo što će kod tebe cena biti daleko veća. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Majstor_Paja 92 Posted December 26, 2016 Hvala sto si mi ovo objasnio. Nije resenje ni da ide na ovakv plin. Sledeca stavka je da se to sve izbaci, vrate fabricke cevi i da se vidi sta se desava. Ja mislim da tu dosta vuce i nekog fals vazduha pa je problem samim tim jos veci. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 348 Posted December 26, 2016 Verovatno, falš vazduh je česta pojava kod takvih ugradnji. I oko toga sam imao muke. Quote Share this post Link to post Share on other sites
carter_marlon 3 Posted December 27, 2016 Koja ti je to Kappa po redu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Majstor_Paja 92 Posted December 28, 2016 Pa to sve dodaje.. 15 hours ago, carter_marlon said: Koja ti je to Kappa po redu 5ta Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 348 Posted December 28, 2016 Ti ih baš voliš. Koliko ih retko viđam nisam mislio da ih ukupno u Srbiji toliko ima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Majstor_Paja 92 Posted December 28, 2016 Jbg kad jednom nesto probas, udje ti u vene..Svasta sam vozio ali Kappa je Kappa..To sto ona daje sto se tice udobnosti i komfora, tesko koji moze da da.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Riki 6 Posted December 28, 2016 Peta, ali prva prava . Quote Share this post Link to post Share on other sites
carter_marlon 3 Posted December 28, 2016 Mislim da cu i ja slijediti tvoj primjer. Coupe i(li) turbo je naredna Definitivno auto iz svoje price, nesto potpuno drukcije od svega sto sam do sada vozio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 348 Posted December 29, 2016 On 28.12.2016. at 4:02 PM, Majstor_Paja said: Jbg kad jednom nesto probas, udje ti u vene..Svasta sam vozio ali Kappa je Kappa..To sto ona daje sto se tice udobnosti i komfora, tesko koji moze da da.. Dobro, to je prava, ozbiljna limuzina, nema tu šta. Nedavno je uzeo i ovde jedan moj kolega taksista, samo nije turbo. Još da središ onu brljavinu od plina ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Majstor_Paja 92 Posted December 29, 2016 Taj plin mi je tezak trn u oku i jedva cekam da ga se otarasim...Ja ne prelazim nesto preterano, prelazim 10.000km godisnje mozda plus minus 1000-2000km i to je to..Tako da mislim da bih podneo voznju na benz jedino sto je to prokletija koja te tera da je gazis Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 348 Posted January 1, 2017 Znam, znam, iskušenje je to. Quote Share this post Link to post Share on other sites
carter_marlon 3 Posted April 24, 2017 Da se nadovezem na temu...ja imam utisak da mi smrad iz izduva dospjeva u kabinu. Nedavno sam bio kod majstora za auspuhe koji mi je promijenio jako dotrajale i krpljene cijevi (lonci su dobri), ali problem se nekako nije rijesio. Smrad se pojavi kad stojim u mjestu, tipa na semaforu...u voznji ne. Ne znam sta da radim Quote Share this post Link to post Share on other sites