neshaoct 9590 Posted December 21, 2016 BMW ponovo doterao Seriju 6 Paket M Sport i dodaci od ugljeničnih vlakana su glavni sastojci ''tretmana botoksom'' koji je, u svrhu podmlađivanja, doživela BMW-ova Serija 6. Dok je limuzina Serije 5 doživela potpunu zamenu novom generacijom, BMW-ova 6-ica moraće da sačeka još malo pre nego što joj stigne naslednik. Ipak, u međuvremenu, BMW je napravio neke manje izmene na svom luksuznom kupeu i kabrioletu. Kupcima se sada nudi novi paket M Sport, dostupan sa dodacima od ugljeničnih vlakana u enterijeru, što je prethodno bilo dostupno samo na modelu M6, pa nove palete boja - npr. metalik Sonic Speed Plava - plus još dve nijanse 20-inčnih točkova. Iako postoje mogućnosti prilagođavanja kroz program BMW Individual, ovo je isti automobil predstavljen 2011. godine. Obnovljeni BMW Serije 6 će moći da se vidi uz koncept X2, a možda i novi M5 na Detroit Auto Showu sledećeg meseca. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted February 13, 2017 Špijunski video: BMW Serije 6 GT Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted March 7, 2017 G-Power BMW M6 Cabrio sa 800KS Fabrički BMW M6 Competition Package ima 4.4 litarski V8 motor sa 600KS i 700 Nm, dok G-Power verzija raspolaže sa 800KS i 1050 Nm obrtnog momenta. G-Power navodi da ubrzanje do 200 km/h iznosi 9.8 sekundi, a najveća brzina 330 km/h. Treba pomenuti i titanium izduvni sistem, modifikovano oslanjanje, kao i set 21-inčnih alu točkova. Cena G-Power paketa za M6 Cabrio iznosi 29.632 evra. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted March 10, 2017 BMW serije 6 M Sport Limited Edition Za većinu, standardna verzija BMW serije 6 deluje kao sasvim dovoljna. Ali, uprkos tome, nemačka kompanija je upravo predstavila nove M Sport verzije svojih kupe automobila serije 6, kabriolet i Gran Coupe, kako bi kupcima ponudila nešto što je u svakom smislu daleko jedinstvenije. Dostupni za narudžbinu od aprila ove godine, M Sport modeli ograničenog izdanja dolaze u paketu sa ekskluzivnom Sonic Speed Blau metalik bojom i takođe poseduju najnovije dizajnirane M aluminijumske felne od 20 inča, u dvobojnoj varijanti. Unutra, nova M Sport serija se bez ikakve sumnje udaljila daleko od standardne serije 6. Između svih ključnih promena nalaze se i udobna sedišta sa individualnim presvlakama od kože i Fjord Blue akcentima. U enterijeru kabine se nalaze i prilagođene patosnice, vedra paleta plavih boja i oznake M Sport Limited Edition. Bukvalno svaka verzija i stil karoserije BMW serije 6 može biti opremljena fabričkim elementima M Sport Limited Edition paketom, ali preciznije informacije o ostatku ovog segmenta nisu objavljene javno. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted May 8, 2017 Špijunski video: BMW Serije 6 GT ----------------------------------- BMW X6M - u čast svim M modelima Uprkos njegovom 3D dizajnu karoserije, AC Schnitzer točkovima i Akrapovič izduvnom sistemu, ovaj BMW X6M ipak samo predstavlja kotrljajuću reklamu M Performance ogranka brenda. Sve, od njegove boje, pa do detalja na karoseriji i u enterijeru, jasno naglašava da je ovde reč o velikom M modelu i to u veoma oficijalnom maniru, zahvaljujući crveno-plavoj kombinaciji koja može biti pronađena širom vozila. Ovaj automobil je postavljen na štandu kompanije u Abu Dabiju, a takođe poseduje M Performance karbonske presvlake retrovizora, M Performance upravljač, ali i karbonski selektor brzina, komplet metalnih pedala, masku hladnjaka u obliku grudnog koša i CNU oznaku na zadnjem delu. Ipak, ono što ga najvše razdvaja od ostalih modela iste serije, jeste oprema za karoseriju koja je kreirana 3D tehnologijama dizajna, koja je takođe primenjena i na prednjem spojleru, bočnim pragovima i zadnjem difuzoru. Prilagođeni točkovi od 22 inča predstavljaju pravi izuzetak zahvaljujući svom dizajnu duplih krakova i sjajno crnim finišima. Što se tiče performansi, regularni model X6M poseduje 575 ks i 750 Nm obrtnog momenta, što rezultira sprintom do stotke iz mesta za samo 4.2 sekunde. Ovo je definitivno najbrži terenac na svetu i u to ne postoji nikava sumnja. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted May 13, 2017 Kraj za BMW Serije 6 Coupe Pojedini mediji su danas objavili vest da je BMW prestao sa proizvodnjom dosadašnje Serije 6 Coupe (fabričke oznake F13), predstavljene inače 2011. godine. Štaviše, u vesti se navodi da je proizvodnja ove ''šestice'' u fabrici Dingolfing prekinuta još u februaru ove godine, ali da BMW o tome nije obavestio javnost. U proizvodnji će međutim još neko vreme ostati verzije Cabrio (F12) i Gran Coupe (F06). BMW u međuvremenu priprema novu Seriju 8 koja se očekuje sledeće godine. Kako stvari sada stoje, nova Serija 8 će se bazirati na CLAR platformi i biće dostupna u Coupe i Cabrio verzijema (fabričkih oznaka G15 i G14), ali i kao Gran Coupe (G16). Što se Serije 6 tiče, ona će u budućnosti po svemu sudeći ostati samo u formi Serije 6 Gran Turismo kojom će BMW zameniti Seriju 5 Gran Turismo. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted June 6, 2017 Starke Performance BMW M6 V10 (E63) sa 900 KS Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted June 16, 2017 BMW Serije 6 Gran Turismo: prve zvanične slike Na početku treba podsetiti na nekoliko stvari. Pre svega, BMW je ranije ove godine prestao sa proizvodnjom dosadašnje Serije 6 Coupe (fabričke oznake F13), dok će u proizvodnji još neko vreme ostati verzije Cabrio (F12) i Gran Coupe (F06). Drugo, BMW u međuvremenu priprema novu Seriju 8 koja stiže sledeće godine i koja će praktično naslediti celokupnu Seriju 6, budući da će nova ''osmica'' biti dostupna u Coupe i Cabrio verzijema (fabričkih oznaka G15 i G14), ali i kao Gran Coupe (G16). Što se Serije 6 tiče, ona će u budućnosti biti dostupna samo u formi Serije 6 Gran Turismo kojom BMW zamenjuje Seriju 5 Gran Turismo. Ta Serija 6 Gran Turismo je sada pred nama budući da su se u javnosti pojavile prve zvanične fotografije i detalji. Slike pokazuju da se BMW ovde držao prilično konzervativnog stajlinga, po uzoru na novu Seriju 5, pri čemu je automobil napravljen na CLAR platformi kakvu koriste i Serija 5 i 7. To znači da je ovaj automobil i do 150 kg lakši od prethodnika od koga je za 87 mm duži (sada 5091 mm), niži za 21 mm (sada 1538 mm), dok je širina ostala ista. Bez obzira što je niži, BMW navodi da Serija 6 Gran Turismo u stvari nudi više mesta za glave putnika nego ranije. Takođe, koeficijent otpora vazduhu je smanjen na 0.25, dok se zapremina prtljažnika kreće od 610 do 1.800 litara. Ovde i podatak da su točkovi od 17 do 21 inča, u zavisnosti od verzije. Treba pomenuti i 10.25-inčni ekran osetljiv na dodir, Apple CarPlay konekciju, najnoviju generaciju full-color Head-Up Displeja, četvorozonski klima uređaj, aktivni tempomat, kao i opcioni Bowers & Wilkins Diamond Surround Sound sistem sa 1400 vati. BMW je pripremio i sistem nazvan Steering and Lane Control Assistant (u kratkom periodu omogućava autonomnu vožnju), kao i opcioni Integral Active Steering (upravljanje zadnjim točkovima). Na početku će se Serija 6 Gran Turismo nuditi u nekoliko verzija (630i, 640i i 630d, svi sa 8-stepenim automatikom), kao i sa xDrive pogonom na sva četiri točka i opcionim M Sport paketom (aero body kit, M Sport oslanjanje, M Sport alu točkovi, sportska sedišta i volan, nove pedale i patosnice...). Verzija 630i Gran Turismo ima 2.0 litarski turbo benzinac sa 258KS i 400 Nm (od 0 do 100 km/h ubrzava za 6,3 sekunde), varijanta 640i Gran Turismo pod haubom krije 3.0 litarski šestocilindrični turbo benzinac sa 340KS i 450 Nm (0-100 km/h za 5.3 sekundi), dok 630d Gran Turismo pokreće 3.0 litarski šestocilindrični dizel motor sa 265KS i 620 Nm (do stotke stiže za 6 sekundi). Sve verzije imaju el. ograničenu najveću brzinu od 250 km/h. U svakom slučaju, zvanična promocija za širu javnost će biti održana u septembru, na sajmu automobila u Frankfurtu. Što se cena tiče, prodaja ovog BMW-a u Nemačkoj startuje u novembru, pri čemu će najjeftiniji biti 630i Gran Turismo koji će koštati 62.800 evra. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted July 11, 2017 BMW Serije 6 Gran Turismo M Performance Novi BMW Serije 6 Gran Turismo (fabričke oznake F32) će od 11. novembra ove godine biti dostupan i sa M Performance elementima. Ti elementi podrazumevaju crne prednje ''bubrege'', set 21-inčnih alu točkova (gume 245/35 R21 napred i 275/30 R21 pozadi), BMW M Performance bočne trake (u Frozen Black ili Grey boji), gloss black okvire stakala, kućišta retrovizora od ugljeničnih vlakana, BMW M Performance kočioni sistem sa crvenim kočionim kleštima, izduvni sistem od nerđajućeg čelika i sa izduvnim cevima od hroma ili ugljeničnih vlakana, kao i sportski volan sa zaravnjenim donjim delom, alkantarom i markerom na 12 sati. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
Irena HGT 2139 Posted August 26, 2017 Promo video: Manhart MH6 800 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted October 23, 2017 Autogefühl video: Test BMW Serije 6 GT Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted October 25, 2017 Driver's Seat video: Test BMW Serije 6 GT Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted October 30, 2017 Test BMW Serije 6 GT Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted November 9, 2017 Vrele Gume video: BMW 640 GT Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted December 1, 2017 Pit-Stop video: Proba 2017. BMW Serije 6 Gran Turismo Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted December 5, 2017 Armytrix BMW M6 Widebody Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted December 15, 2017 BMW 630i Gran Turismo na Autobanu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Irena HGT 2139 Posted January 16, 2018 Vrele Gume test: BMW 630d GT Kako to i prilični najvećem regionalnom medijskom sistemu i oblasti automobilizma, model koji je upravo na našem „dnevnom redu“ testirali smo dva puta u vrlo kratkom vremenskom periodu. Upoznali smo da u Lisabonu jesenas na njegovoj evropskoj dinamičkoj prezentaciji i svega nekoliko sedmica kasnije u Delta BMW salonu smo ga preuzeli na višednevno testiranje. Najpre je Lidija iz tog Lisabona poslala poruku sledeće sadržine „čuj, novi BMW X3 je odličan, ali 630 GT je nešto što bih bez mnogo razmišljanja želela imati“. Sasvim dovoljna i pravovremena inekcija da se pripremim za test i alarmiram „rezervne“ receptore. Doduše, onako sa strane, nikako mi nije bilo baš jasno šta je to tako „dobro“ u BMW 630d GT, jer osim što ga nismo očekivali, gotovo niko na tržištu nije ni tražio automobil ove forme i klase. Pogotovo jer iskustva sa genetskim prethodnikom serijom 5 GT i nisu bila posebno prijatna, pre svega za BMW. Međutim, uprkos potpunom globalnom tržišnom sunovratu limuzina u odnosu na luksuzne SUV varijante, bavarci su se hrabro uhvatili u koštac sa osetljivom Gran Turismo klasom. Na malo mesta možete jasno dobiti i sledeću informaciju. Serija 6 GT jeste na neki način veći i konforniji 5 GT ali sa jednom velikom razlikom. U odnosu na prethodnika koji počiva na strukturi modela serije 5, novi 6 GT je postavljen na tehnološku platformu nove sedmice. Čaki bolji poznavaoci automobilske scene na ovom mestu postavljaju veliki znak pitanja. Ali svako zašto ima i svoje zato. Pokušaću da objasnim što je kraće moguće kako je i zašto nastao ovakav BMW 6 Gran Turismo. Dakle, BMW 630d GT svoju tržišnu šansu vidi u sve bogatijem menadžerskom sloju vlasnika ili direktora srednjih firmi u EU, kojima je SUV „neozbiljan“ za ozbiljan nastup. Takvi više nemaju ličnog vozača a od automobila očekuju komfor, udobnost, performanse ali i određenu vizuelnu skromnost, kako bi se što manje gurao prst u oko slabije plaćenim radnicima, sindikalnim vođama ili poreznicima. Bar što se spoljnih gabarita tiče teorija malog pakovanja “sedmice” ima smisla. Dužinom od gotovo 5,1 metar sasvim odgovara izazovima koji se postavljaju ispred ovog modela. Međuosovinski razmak od impozantnih 3,07 metara je džoker u rukavu. Uprkos uzdužno smeštenom trolitarskom šestaku, 630d GT u unutrašnjosti nudi mnogo više prostora od očekivanog. Navikli smo već da je BMW enterijerski masivan i bogato upakovan zbog čega je po poravilu trpeo prostor za putnike. Prednja sedišta i opšti utisak je u duhu onoga što se očekuje od takozvanog vozačkog modela, a osim toga i ne vidim neku posebnu razliku u odnosu na prestižnu “sedmicu”. Zadnja sedišta su ključ razumevanja 6 GT. Osim dovoljno prostora, ovde je primetna i znatno skromnija opremljenost u odnosu na seriju 7. Opravdano, jer ukoliko sam pretežno vozač svog automobila, ne vidim razlog zašto bih bacao novac na luksuz i gedžete zadnjih sedištia na koja nikada neću sesti i koja će ionako 90% vremena i kilometara zvrjati prazna. To je to! Sve dalje su već opšta BMW mesta. Za razliku od „sedmice“ koja nosi sva obeležja luksuzne premium limuzine, 6 GT je ostao u vizuelnom smislu na kupe liniji koju su pod ovim brojem utvrdili još davnih dana. Lepo je približen asfaltu (14 cm klirensa) a sportske gene pokazuje i zahvaljujući prema nazad pomerenoj kabini, kompaktnom zadnjem delu i niskoj padajućoj liniji korova. Doduše, ta linija nije tako naglo padajuća kao u kakvog rasnog kupea,pre svega zbog svoje „ekstenzije“ u vidu prtljažnika. Ova stilska egzibicija ima i sasvim praktičnu upotrebu. BMW 6 GT je ostao kupe spolja ali je postao limuzina iznutra. Dakle bez ikakve dileme, prostora za glave i noge putnika u zadnjem delu ima u izobilju kao što ima i mnogo prtljažnika jer 610 litara kapaciteta nije nešto što se može videti u bilo kojeg kupea. Ako je u konceptualnom, tačnije vizuelnom smislu BMW 630d GT sve iznenadio, njegova motoriziranost, pogon, ogibljenje i transmisija spadaju već u red BMW klasika. A gde ćemo veću klasiku od trolitarskog turbo dizela sa 265 KS koji je poslednjih godina doživeo ozbiljnu modernizaciju. Aktivno vazdušno ogibljenje ima mogućnost samonivelacije u odnosu na opterećenje uz X-Drive pogon na sve točkove i osmostepeni ZF automatski menjač BMW 630d GT predstavlja jednu izuzetno dobru,mogu reći izazovnu kombinaciju. Ovako dobro ukomponovane karakteristike sportiste i limuzine do skora nije bilo moguće ni zamisliti. Upravo ovaj 630d GT je pogodio u centar mete koju je nišanila pa omašila BMW serija 5. Ovo je taj pravi „ I Sportista i biznismen“! Kako rekoh udoban, elegantan i okretan a u jednoj jedinoj sekundi se transformiše u mišićavog sportistu koji „preskače“ sve ispred sebe. Naravno, kočnice su takođe superiorne, tako da „prestupa“ na račun inercije nema! Čak i noću je u formi. Adaptivna LED svetla su sasvim solidna ali ipak valja primetiti da znaju odlutati ako je suditi po blicanjima onih smrtnika što su dolazili u susret. Posebno treba istaći i još jednu činjenicu koja je takođe u ovoj klasi bila skoro nezamisliva. Zahvaljujući dobrom projektovanju ali i modernoj tehnologiji, koeficijent otpora 630d GT iznosi svega 0,25 indeksnih poena. Izvanredno! Tome doprinosi obilato i aktivni usisnik vazduha u „bubrezima“ koji sam procenjuje koliko će vazduha pustiti u motorski prostor (pogledati video i detaljno obrazloženje). I naravno nakon svega rečenog sledi i sasvim prihvatljiva potrošnja od nekih 8 do 9 litara dizela kao sada već očekivana kategorija. Zapravo, ovo je taj dugo priželjkivani „Trojanski konj“ koji će pomrsiti mnoge račune na automobilskoj sceni u luks klasi jer u sebi krije mnogo toga neočekivanog! Stvarno je bezobrazno dobar, potentan i isto toliko skup! Nikada nisam sumnjao u Lidiju da zna izabrati! preuzeto sa - Vrele Gume Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted March 28, 2018 TheSmokingTire video: 2018. BMW M6 Gran Coupe Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted May 29, 2018 BMW 6 Series GT 640d xDrive 0-260 km/h Quote Share this post Link to post Share on other sites
The Punisher 6604 Posted July 2, 2018 Može i ovde, pradeda svih serija 6 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted August 10, 2018 Wald International BMW Serije 6 Gran Coupe I japanski tjuner Wald International u svojoj gami ima program za doterivanje BMW-a Serije 6 Gran Coupe, nazvan ''Black Bison''. Program obuhvata aero body kit (redizajnirani prednji i zadnji branik, set pragova, zadnji difuzor i spojler na prtljažniku), crne prednje ''bubrege'', kao i komplet novih alu točkova (modeli I11C ili J11C, svi od 22 inča). Ovaj body kit je inače dostupan za verzije BMW 640i i BMW 650i Gran Coupe, i to od 2011. godine do danas. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted September 23, 2018 Testosteeron video: BMW M6 Cabrio (F12) Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted October 30, 2018 G-Power BMW M6 Coupe sa 800KS BMW M6 se više ne proizvodi, ali vlasnici ovog modela i dalje mogu da ga unapređuju, između ostalog i uz pomoć nemačke tjuning kuće G-Power. G-Power program za doterivanje BMW-a M6 Coupe podrazumeva više elementa, od aero body paketa od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, pragovi, zadnji difuzor, upadljivi spojler na prtljažniku, nova hauba), preko točkova pa sve do G-Power Performance Software V4 paketa koji snagu V8 motora podiže na 588 kW/800KS i 1050 Nm obrtnog momenta. Maksimalna brzina sada iznosi 330 km/h, dok podatak o ubrzanju do 100 km/h nije saopšten (ali je sigurno bolje od 3.9 sekundi koliko do stotke ubrzava fabrički BMW M6 Competition Package). Takođe, tu su i modifikovano oslanjanje, komplet alu točkova od 21 inča, gume 255/30 i 295/25, jače kočnice i novi izduvni sistem (opciono i titanimum izduvni sistem). preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites