Jump to content
FAS Goran
skydive11

Fiat Doblo 1.9 JTD - remenica altenatora

Recommended Posts

Posto mi se cuje lupanje na leru sa suvozaceve strane,i posle citanja iskustva ljudi koji su imali isti problem (a treba autom da idem u inostranstvo za Novu God) resih da zamenim remenicu altenatora (u pitanju je fiat doblo 2002god 74kw)

Skinem sus pleh,pk kais,i vidim da moja remenica nije sa kvacilom (jednosmerna remenica) nego obicna. Da li je moguce da je prethodni vlasnik zamenio jednosmernu remenicu sa obicnom ili fiat doblo fabricki nema jednosmernu remenicu? Hvala na pomoci


15666266_10208230456020665_476562480_n.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nadam se da će pomoći. Ne znam da li moze ovlašćeni servis po  broju sasije da mi nadje da li ima ili nema fabrički jednosmernu remenicu, ali buni me to sto na svakom jtd sam vidjao jednosmernu remenicu, takodje sam gledao i oglase i bas sve imaju takvu remenicu  

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, skydive11 said:

Ne znam da li moze ovlašćeni servis po  broju sasije da mi nadje da li ima ili nema fabrički jednosmernu remenicu

 

Slobodno okreni neki od ovlašćenih, spremi broj šasije...raspituješ se za deo, dobiješ cenu, i usput pitaš ''je l jednosmerna remenica'' ili... :whistle::D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probaj bez pk kaiša da upalis pa slusaj dali ima taj zvuk a može i remenica radilice da ti lupka ako je amortizrer gumeni na njoj loš
Ja sam imao problem sa remenicom alternatora koja mijestvarala vibracije ali samo na lergasu evo link pa pogledaj mojslucaj



Послато са HUAWEI SCL-L01 уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

To cu i da uradim :lol:

Gledao neki sajt u Uk sa novim delovima i svaki alternator ima jednosmernu remenicu. Javljam sutra sta i kako :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pogledaj na ovom linku mali kad je ugasio auto remenica se vratila oba smer a tada je znak da je neispravno to je kod mene bio slučaj kad je bilo lupkanje

Послато са HUAWEI SCL-L01 уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

@odejan probao bez pk kaiša i ne čuje se ništa, remenicu radilice sam menjao pre par meseci, ali ona je lupala sasvim drugačije, menjao sam i taj spaner par puta i isto se čuje. Identično je kao na snimku skače spaner ko blesav. Kod mene je problem sto je izgleda prethodni vlasnik stavio fixnu remenicu 

Edited by skydive11

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad sam promenio remenicu moja bila zaribala tj postala fixna posto se ponasala kao fixna posle zamene nove oko 2200 din radila ok i ne vibrira više kada ode remenica alternatora zna da varira i broj obrtaja na leru, to se dešava zbog velike težine rotora alternatora i zbog toga je napravljena jednosmerna remenica alternatora prilikom puštanja gasa zbog velike inercije usled težine rotora rotor brže vrti nego što je brzina na praznom hodu da ne bi pokidao kaiš ona tog momenta proklizava ne utiče na dalje obrtaje motora koje bi inače da nema te remenice prenela na ostale pokretne delove motora uticala na sam rad motora

Послато са HUAWEI SCL-L01 уз помоћ Тапатока

Zaboravio san da kažem da mi se čuo pk kaiš to jest škripanje cak cak cak po svakom punom obrtaju pk kaiša

Послато са HUAWEI SCL-L01 уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

I meni se čuje po malo pk kaiš prilikom vožnje, sutra skidam alternator pa cu da vidim sta i kako. Nadam se da neću imati nikakvih prepravka zato što je trenutno fiksna remenica 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nasao sam broj na netu ovlašćenog fiat prodavca u Tosinom Bunaru, I po broju sasije rekli su da fabrički ide remenica sa kvacilom iliti jednosmerna remenica. Narucujem je pa sutra menjam, taman da se prekotronlise lageri i četkice alternatora :D

Edited by skydive11

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene je menjan ceo alterantor(malo pre ga skinuo)i nesto mi cudno,izlgeda da je ovo alterantor od benzinca posato je samo 65A,a za dizela prepostavljam da mora vise da ima.Da li neko zna koliko je jak alterantor od JTD-a?Kako me nervira kada neko ne odrzava auto,posle uglavnom najebe sledeci vlasnik :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad sam video odgovore u temi. Pitao elektricara kaže da ne menjam Alternator nista mu ne smeta,a mislio sam da stavim kao što ide fabrički,ali ajde... Skinuo ovu fiksnu remenicu, stavio jednosmernu i auto se preporodio, nema više da se čuje onaj tandrcavi zvuk, mislio sam da je zamajac loš posto su mi rekli u jednom fiat servisu da on proizvodi taj zvuk, ali ne čuje se ništa za sada :D

radi kao nov, jos se nisam navikao na mir i tišinu  :D:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Savetujem da stavis jaci alternator jer dizel ima vece potrosace od benzinca. Samo grejaci koje rade sve dok ne postigne 40 stepeni vuku 40A pa jos svetla i grejanje... Da ne nabarajam dalje. Moze on da dopuni ali kad ga opteretis rizikujes negovo otkazivanje. Nije bezveze 100A 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...