Jump to content
FAS Goran
igor0511

Seat Leon FR 2.0 TDI

Recommended Posts

Posto sam presao oko 3500km da konacno napisem svoje utiske umesto specifikacija.

 

Ono sto mi najvise pravi razliku u voznji je lezanje automobila.

Nezavisno vesanje i sportske opruge se bas primete. Tamo gde bi Stilo napravio luk ili proklizao, Leon sece krivinu. To je mozda najbolji opis kako ja vidim multilink u kombinaciji sa xds i esp.

 

Volan je zakrivljen i olaksava motanje. Sada mi kruzni volan deluje nezgodno i sporo u odnosu na moj. Polu-perforacija je bas prijatna pod rukom. Ono sto je meni takodje jako bitno je da pozicija volana moze da se promeni tako da obe ruke budu na volanu, a laktovi na naslonima.

 

Sto se snage tice stvarno sam prezadovoljan. U svakoj brzini vuce bas lepo.

Drive profile je odlicna igracka i primetno menja ponasanje automobila od neodlucnog do divljeg u sport modu. Zbog promene asistencije serva se stice utisak kao da je drugi auto u pitanju.

 

Pored motora, jedan od razloga zasto sam uzeo auto je i menjac. Sestostepeni manuelac ima savrsene prenose i krstari u 6.brzini na 2000 obrtaja preko 120kmh po cajgeru.

 

Farovi su mu mozda i najveci adut. Savrseno su odmereni, lepo se vidi, a ne smetaju drugim vozacima.

 

Takodje unutrasnjosnja led svetla mi se bas svidjaju. Tabla je lepa i pregledna, a i agresivna zbog postavke kao na Alfama gde se 4000 obrtaja nalazi na 90 stepeni. Ambijentalno osvetljenje je sjajan detalj i vrlo rado se igram sa njim.

 

Sedista su savrseno udobna, sa lumbalnom podrskom, ali dosta ljudi se pozalilo na izlazak iz kola. Meni ne smeta, ali ako ne izlazim pod dobrim uglom ocesem blago volan.

 

Polozaj komandi mi savrseno odgovara i tu se vidi uticaj DeSlive i Alfin legacy posto cela srednja koznola izgleda kao da je tu samo zbog vozaca. Komande su ektremno jednostavne i lake za koriscenje tako da bukvalno nema perioda navikavanja. Uz to bih istakao i hendsfri koji mi mnogo olaksava voznju posto sa komandi volana mogu da pozovem i prihvatim poziv.

 

Klima radi odlicno i stoji uvek na 20 stepeni. Zanimljivo je da nikada nisam video ni mrvu magle na staklima.

 

Panorama je bas lepa za voznju, ali pored izgleda ima i prakticnu primenu posto za pola minuta izmenja vazduh u kabini.  Lepa dizajnerska odluka je Ventilacija pored otvora panorame pa nema hladnog vazduha oko stakla kao npr na Pugu 2008.

 

Dimenzije automobila su bas po mojoj meri i ima mesta na pretek, kako u kabini, tako i u gepeku, a nije u pitanju veliki automobil.

 

Sto se potrosnje tice sve je kao sto sam i ocekivao.

 

Zbog svega navedenog mislim da sam napravio pravi izbor i uzeo automobil po mojoj meri.

 

Da ne bude da samo hvalim auto, ima i par sitnica koje mi bodu oci:

Naslon za ruku iznad rucne bi trebao da bude 2cm duzi.

Hill Holder bi trebao da drzi do dodavanja gasa, a ne 5s.

DPF mehanizam bi trebao da bude mrvu pametniji.

StartStop mehanizam bi trebao da pamti prethodno stanje.

Senzor za jacinu svetla cajgera trazi malo navikavanja.

 

Toliko od mene :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svaka čast :)

Samo još da ugasiš gluposti poput start stop i hill holdera, da isečeš dpf i kat, pa na remap :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zahvaljujem :) 

 

Od svega toga do 2022. mislim da mogu u toku garancije da trazim samo gasenje srart&stop :D 

Sto se snage tice za sad mi je i vise nego dovoljna. Nadam se da ce tako i ostati.

 

Hajde da ne bude da je beskorisan, ima i jednu simpaticnu stvar. Ako se auto ugasi tokom voznje i start&stop je aktiviran, odmah ce se opet upaliti.

Nije losa stvar za pocetnike .

 

A ne znam kako se neko nije setio da doda opciju manuelnog aktiviranja regeneracije dpf-a. Desava se da predjem 300km autoputem i da se ne aktivira i onda sledeci dan na putu od 15km se aktivira posle 13km pa se snalazi gde ces da se vozis jos :) 

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D 

Na euro6 ne moze samo to. Mora i nova mapa pa se onda vidi broj reprogramiranja i muka. Probacu par sipanja sa UltraD. Mozda bude neke razlike po dpf.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uzivanje mi je da procitam kako uzivas u novom autu ;)

Koliko god se ljudi sprdali na racun Stila koji je nazalost postao novi srpski Golf II - bez obzira na godinu proizvodnje, ocuvan dizel primerak u dobrom stanju, sa dobrom opremom (3 porte i sa dizajnom) postavlja prilicno visoke standarde za izbor sledeceg auta. Pre svega sto se tice motorizacije, pouzdanosti, gomile elektronike, itd... Sto se i videlo na tvom primeru i sa cim si na kraju zavrsio kao pravim naslednikom Stilera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U potpunosi ste u pravu.

 

Stilo je jos 2001.godine imao gomilu opreme koju ja i sada imam u ponudi.

Sada su neke stvari sofisticiranije resene (npr bluetooth povezivanje telefona umesto dodatne SIM kartice), ali Stilo i dalje moze da se uporedi sa dobro opremljenim vozilom C klase.

 

Zbog toga sam i imao muke da izaberem naslednika Stila. Ideja je bila da uzmem automobil koji je po svakom aspektu bolji od Stila, a to ni malo nije bilo lako naci :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste, naravno :) 

Kao i 159 i Delta.

Ali, Bravo mi se jednostavno nije svidjao, a 159 i Deltu nisam mogao da nadjem u opremi kakvu sam zeleo i jos da budu u dobrom stanju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam za 6 meseci pracenja oglasa video jednu 159 vrednu gledanja, ali bila je u Sapcu i totalni klot tako da je otisla dok sam se ja dogovorio sa sobom da li mi to odgovara.

 

Ako nista drugo nasao sam 159-like Seata :) 

 

Ovoj tvojoj 159 sa avatara bas lepo deluje boja, mogao bi da je predstavis da vidimo to sokocalo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mislim da svaki hillholder drzi nekoliko sekundi i onda pusta, on zato i sluzi, da pomogne samo pri kretanju, a ovo sto ti pricas je vise posao za el. rucnu.

Ne znam sto se cimas oko dpf-a. Ja bi ga vozio najnormalnije i ne bi obracao paznju ni na kakve regeneracije niti trenutke paljenja. Em je auto u garanciji i apsolutno ne treba da te zanimaju takve stvari, a kao drugo nov je, prvi problemi sa dpf-om nece jos duuugo da se pojave, pogotovo ako imas i otvorenog puta. Ja se ne bi sekirao uopste i ne bi ni gledao dal sam je prekinuo ili ne, kamolio prizeljkivao dugme za manuelno paljenje...



Opusti se i uzivaj, kao da je pod garancijom :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slazem se za to, ali ne da djavo mira i ostala je navika sa Stilom da stalno nesto zavirujem, gledam, cackam :)

Bude mi zao da prekinem regeneraciju kada znam da joj je ostalo max jos 5km pa se onda jos provozam i tako. Sto kaze moj kolega bolje da pustim dpf da sto pre crkne, pre cu dobiti novi :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisi navikao na novo. Sa polovnim uvek svestan da nešto može da strada ^_^ i uvek kad mu vreme nije

Share this post


Link to post
Share on other sites

Navika i interesovanje za kola :)

Zanimljivo je da me Stilo nikada nije ostavio na putu, a opet sam dosta brinuo i obracao paznju.

Sada mi je zanimljivo i da gledam kako se komponente razradjuju i kako im se menja ponasanje sa kilometrazom tako da uvek nadjem razlog da pratim nesto.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iako generalno bih se cimao kao ti, moram ovde da se slozim sa Savom. Samo gazi i trosi, to ce posle neko drugi da kupuje kao polovno i habano, sad je tvoj red da dovedes auto u takvo stanje da te neko posle kune :lol: Malo karikiram, ali kontas poentu onoga sto hocu da kazem.

Bice jos novih kola ihaaaj :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brige oko necega na autu, Fiat boljke. Samo osluskujes sta ce da te zabrine

Idi bre u persun, kakav DPF, teraj to, em je novo, em je pod garancijom

Edited by srdjos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepo kazete, neka neko drugi brine :)

Nije da me bilo sta od toga brine, samo je ostala navika da osluskujem i gledam sve.

 

Sa druge strane jedva cekam neku poznatu krivinu pa da uporedim sa tim kako se Stilo ponasao.

Sticem utisak da multilink daje daleko bolje performanse i pruza dosta udobniju voznju.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto se DPFa tice kako je otoplilo postao je daleko "pametniji". Vrlo retko primetim regeneracije i nije mi se desilo dugo da moram da ostavim auto duze upaljen radi regeneracije. 

Primetio sam da, s vremena na vreme, kada se iskljucujem sa autoputa budu obrtaji na leru na 1000 i cim predjem na magistralu vracaju se na 900 sto mi savrseno odgovara. Tako da je izgleda samo trebalo malo vremena automobilu da se navikne na mene.

 

Evo i snimka potrosnje. Od kada je otoplilo ne mogu da se nacudim koliko trosi. Retko sam vidjao potrosnju od pocetka puta preko 5l, a sada stoji na bordu na 4.6l

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...