igor0511 2265 Posted June 9, 2018 Videcemo za trajanje Ne znam kako, ali meni je Stilo dosao sa fabrickim alu kapicama ventila koje su bolesno izgledale i trajale samo jedan odlazak na NBG Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13140 Posted June 9, 2018 Ti ćeš mi se kurčiš i širiš po Nbgd...🤨Sent from my SM-G950F using Tapatalk 2 Axic and igor0511 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7238 Posted June 9, 2018 Jos ti radi onaj mali? 2 Axic and igor0511 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sima-Koya 4 Posted January 4, 2019 Servis na 15000 je oko 15000 dinara. Servis na 30000 je oko 26000 kao sto su neki clanovi pomenuli. Servis na 60000 za auto sa DSG menjacem treba izdvojiti skoro 70000. Razlika u ceni je sto se na 15000 menja samo ulje i filter za ulte. Na 30000 se menjaju jos neke dodatne 3 stvari i to poveceva cenu. Inace jako lep izbor za auto,ja vozim slican u Adventure Brown boji,sa DSGom pa pricam za cene za moj slucaj. 1 igor0511 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
dach@ 4904 Posted January 4, 2019 Šamaraju ovi lepo za servise 1 dekirs reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2265 Posted January 15, 2020 Ja sam se iznenadio da je treci servis bio preko 25 000din. Ocekivao sam cenu kao i za prvi - 15 000. S obzirom da imam jos jedan obavezan servis u ovlascenom (5i realno ne mora na isteku garancije), bas me i briga, ali mogli su da imaju na duze musteriju da ne deru. Inace, da ne baksuziram, ali na kolima sve fercera. Za sada 2 posete servisu za male servise. Kilometraza skoro 37 000km. Od ulaganja u auto za sad rukavice na retrovizoru Sto se automobila tice, rekao bih i dalje best buy za cenu po kojoj je placen. Za cenu za koju ga sad prodaju se ne isplati. 1 MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 15430 Posted January 16, 2020 12 hours ago, igor0511 said: Za cenu za koju ga sad prodaju se ne isplati. Mislim da je maltene za neki dan (krajem januara) zakazana premijera novog Mk4 Leona. Pa se ovde bas i ne trude da rasprodaju stari, bar ne ovako zvanicno . Tako da se apsolutno slazem sa tobom oko kupovine novog Mk3, mada moguce da ce se sa njim gadjati sada na sajmu. A isto vazi i za polovne. Posto sam lagano poceo da pratim Leon FR i Megane IV, bas juce komentarisem na jednoj temi kako Leon FR lepo drzi cenu, cak i oni sa pocetka produkcije ('13.). I taman jedno pitanjce, ako si slucajno bio u toku kada si birao motorizaciju. Da li je u Leon FR (Mk3) isao samo noviji 1.4 TSI sa kaisem (EA211, a njih ima gomila podvrsta)? Ili su u pocetnim godistima nastavili i sa ugradnjom starog TSI sa lancem (EA111), koji su imali gomilu problema? Ako jos neko ima korisne podatke apropo toga, slobodno neka dopise posto tek skupljam informacije, tj dok se ne dokopam nekog Vagen foruma . Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4408 Posted January 16, 2020 Mislis da je preskup kao polovnjak, pa se ne isplati kupovina, jer cini mi se da bas odlicno drzi cenu. 2 Ivan and dekirs reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6265 Posted January 16, 2020 2 hours ago, Ivan said: I taman jedno pitanjce, ako si slucajno bio u toku kada si birao motorizaciju. Da li je u Leon FR (Mk3) isao samo noviji 1.4 TSI sa kaisem (EA211, a njih ima gomila podvrsta)? Ili su u pocetnim godistima nastavili i sa ugradnjom starog TSI sa lancem (EA111), koji su imali gomilu problema? Ako jos neko ima korisne podatke apropo toga, slobodno neka dopise posto tek skupljam informacije, tj dok se ne dokopam nekog Vagen foruma . Trebalo bi da je isao samo noviji, ali mozes vizuelno skontati i samo pogledom u motorni prostor, razlikuju se po tome gde im je sipka za ulje i tako neke stvarcice, ne znam sad napamet, to pronadji na netu. I tako ces biti najsigurniji da nisi ubo taj ozloglaseni ea111... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 15430 Posted January 16, 2020 (edited) Tek skupljam informacije (u igri su i Renoovi TCe i dCi), ali ono sto sam cuo/citao i ranije za te stare TSI sa lancem je blago receno frapantno . Pa MultiAir sa pocetka produkcije je za ono kesica kikirikija. Cak i ovih novijih EA211 sa kaisem koji su dosta pouzdaniji ima gomila podvrsta (sa tim BKZMKXYZ skracenicama), cak negde oko par desetina, a sto je najinteresantnije tehnicke razlike medju njima znaju da ne budu bas male. Znamo pricu i za njihove dizele tih generacija, ali da su takve propuste i havarije kao sa benzincima imali Zabari, razapeli bi ih do sada na sve strane. Mada njima i ne treba niko drugi, sami se pokopavaju na evropskom trzistu. Edited January 16, 2020 by Ivan 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6265 Posted January 16, 2020 Isto mislimo E sad, za Renault kako vidim, bilo bi najbolje uhvatiti ovaj novi 1.3 tce h5h sto je razvijan sa Mercedesom, ali i on tek treba da se pokaze u eksploataciji... Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2265 Posted January 16, 2020 Ja ne znam za tipove benzinjara. Jurio sam samo dizel i ovaj menjac. Najvise zbog sluzbene Octavie koja me je odusevila na duzim putovanjima. Sto se cene polovnjaka tice, drze ok. Skoro kao da su pravi Nemci Ali treba uzeti u obzir da je u inostranstvu FR bio papreno skup. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2265 Posted January 18, 2020 Krenuli da spustaju cene Leona. Sada je model identican mom sa DSG ispod 24 000e. Sada ih verovatno psuje neko ko je pre koju nedelju isti platio 4-5000e vise Inace, totalno su mi nejasni sa ovom politikom cena. Prvo su bile naduvane cene u nedogled, pa su onda maksimalno spustili i opet vratili na iste. Verovatno ima veze sa onim blagim restaylingom, ali to definitivno ne vredi tih para. 1 Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 15430 Posted January 18, 2020 Bas tako. Kao sto rekoh, za neki dan je prezentacija Mk4 Leona, pa da vidimo kako ce se izmeniti stanje na trzistu... Nego, ima li zainteresovanih da se javljaju za gledanje? Tvoj auto stvarno vredi, a vidim da nekoliko relativno mladih 2.0 TDI i 1.4 FR benzinjara bas dugo stoje na oglasima, podsecaju me na Giuliette po tom pitanju. Ko zna, mozda me i sacekas dok jos malo izvozam kosacicu - ja tebi "onomad" gume, ti meni auto . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Boris90 367 Posted January 18, 2020 @Ivan Nisu ni TCe bas za pohvalu. Dihtung glave i lanac su boljka. Isti problem ima i 1.6 dci . Tsi bolje ne spominjati Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2265 Posted January 18, 2020 @Ivan ovim tempom ce te sacekati sigurno Nije ni objavljen na oglasima. Samo na forumu i spomenem nekad ljudima da bih prodao. Nigde ne zurim, svakako jos ima 2 godine garancije tako ako ode ode, ako ne, ne smeta mi. Da je automatik, ostao bi za moje, ovako su se navukli na automatik tako da ce otici u nekom trenutku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 15430 Posted January 18, 2020 (edited) @Boris90 Sa savremenim motorima nas jednostavno to ceka, gomila ih ima svaki svoje boljke koje se ispravljaju u hodu... U tranziciji sam vec i sa ovim MultiAir - svega sam se naslusao pre kupovine, a slatko se vozim sad ce 2 godine (da ne ureknem). Volim malo da proucim nove tehnologije i kupim ono sto mi na moj njuh deluje interesantno, sto se lepo vozi, a da u Srbiji nije opste obozavano. Trazio sam JTD kada ga je vecina majstora ovde pljuvala pre 15 godina - slatko se navozao. Kupio CrossClimate gume kada su se tek pojavile - takodje ih slatko izvozao. Kupio ovaj MultiAir dok me je vecina odgovarala (dizel pa dizel, hvaleci upravo to sto je tada davno bilo pljuvano) - pa cu isto tako kupiti i nesto sledece. Pogledaj kakve samo brljotine (a po meni vrlo svesne i odlicno osmisljene) imaju "premium" proizvodjaci sa svojim motorima. Gomila stvari je namerno oslabljena ili inzenjerski namerno tako projektovana, iskomplikovana, gomila stvari se ne popravlja nego menja u kompletu, a sve po usima modernog kupca i potrosackog drustva, koje to guta zarad bedza na masci. Primera imas i kod nasih Zabara, npr. kod konverzije sa 1910 na 1598/1956 ccm blokove. A oni su jos i dobri sta su drugi sve brljali. Jbg, izdrzljive motore kao sto su bili ranije sve redje ces naci, ako gledas iole novije modele. I treba biti spreman na to. A s druge strane, prosao sam i sledece, tako da na sve gledam malo drugacije - i ti sada nahvaljeni i izdrzljivi motori, koje kuju u zvezde, sa bagatelnim odrzavanjem - su meni nekada bili moderni, upitno pouzdani, sa komplikovanim sistemima, retkim delovima, skupim odrzavanjem, itd... . Edited January 18, 2020 by Ivan 2 MS PK and horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 18096 Posted January 18, 2020 2 hours ago, Ivan said: Nego, ima li zainteresovanih da se javljaju za gledanje? Ako pitaš za sajam automobila praviću ti društvo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4408 Posted January 18, 2020 Ista je prica manje vise uvek, recimo uzmes m32 menjac, kad je crkao na par godina starim autima i kada su trazili hiljade evra za zamenu istog, to je bio horor, a sad se ne obazire vise niko na to, ako crkne to je 200e ima ljudi koji to rade, nije nepoznato vise. Pa kad je na jtd 16v progutao klapne unistio motor, pa je 8v mnogo bolji i pouzdaniji, a sada aha izvadim klapne za 50e, a snazniji motor, bolje 16v za 50e troska vise Problem je dok se ne provali problem i ne nadje jeftina alternativna. Pa recimo uvek se kao veliki i strasni problem pominjao EGR, jer je bio uzasno skup, a sad ih ljudi blokiraju limenim plocicama na nekim modelima itd. Uvek je taj neki strah od nepoznatog. 3 djomla, Boris90 and igor0511 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1532 Posted January 18, 2020 On 1/16/2020 at 1:07 PM, Ivan said: Tek skupljam informacije (u igri su i Renoovi TCe i dCi), ali ono sto sam cuo/citao i ranije za te stare TSI sa lancem je blago receno frapantno . P bilo je par tekstova na temu 1.2 Tce motora da riknjavaju do 100 kkm, ako je verovati nasim novinama, Dacia, Renault, Nissan imaju velikih problema oko toga, zato je navrat na nos zamenjen sa ovim 1.3 TCe. Tako da bolje sacekati njegove rezultate u ekploataciji https://autorepublika.com/2019/05/26/le-figaro-nekoliko-stotina-hiljada-renaultovih-motora-je-ocajne-izrade/ 1 djomla reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2265 Posted January 19, 2020 Za te zujalice meni tih crkavanje motora u nekom trenutku ne zvuci tako lose. Koliko vidim po testovima, to kod prosecnog ne-divljaka bude 150-200kkm sto ce preci za 10ak godina. Svakako niko ne uzima te motore za taxi, a i da se zameni na 10 godina motor moji vredil, da lupim, 1000e, to je ok. Pogotovu ako je imao 160ks iz 1.3 kao ovaj i jos prilicno malo trosio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7238 Posted January 19, 2020 Moras da ga gledas kao polovnjaka, onda je prica skroz drugacija Послато са SM-J330F помоћу Тапатока 1 igor0511 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2265 Posted January 19, 2020 Pa jeste, ali ide sa na to da ih ne bude Prave se kola sa sve vise plastike, motori koji se menjaju lako, svetla koja traju koliko i kola,.. deluje mi da autoindustrija ide na to da ne bude vise Golfa 2 koji ce 3 generacije u porodici da izvozaju. Zato i cene osetno padaju. Imam negde racun za Yuga iz ‘90. Nesto oko 12 000dm. Kada sam ja gledao prvi auto, izbor za do 12 000e je bio Punto Emotion, Sandero Stepway i Astra G, pred izlazak proizvodnje. Sada za 15ak hiljada moze omanji dzipcic da se dobije ili solidna limuzina (tipa Corole). Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1500 Posted January 19, 2020 12k dm i 12k eur nije isto, razlika (bi trebala da bude) dupla, samo zbog inflacije svake godine nije vise velika. Cene automobila rastu, bez obzira na to sto krace traju, to je navodno zbog bezbednosnih normi koje moraju da ispune i tehnologije koju ugradjuju. I ne treba gledati iz ugla polovnjaka, jer cilj i jeste svima da kupuju nove automobile ali ipak je ovo Srbija pa je taj standard jako daleko. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4408 Posted January 19, 2020 Mnogo su kvalitetniji automobili danas. Devedesetih je bmw 730i imao 260NM, 188ks, ubrzavao za 10s do 100kmh i imao maks brzinu od 222kmh, a vec desetak godina slicne ili bolje performanse imas u recimo 1.4tjet ili 1.9mjet, a gde su tek najnoviji motori. Ranije se nisu radili servisi na 30.000km, ranije se nisu tako cesto palili automobili za do prodavnice i njakali redovno na kratkim relacijama. Kvalitet materijala i strukturu vozila da ne komentarisem. Ranije su francuzi i italijini vazili za kvarljive automobile i skupe za odrzavanje, nisu svi auti iz tog doba bili golf2 i mecka 124 koji su bili daleko iznad proseka pouzdanosti za svoje godine, a opet je vecina nas imala prilike u zadnjih 10ak godina da vidi pokvarene stare golfove i mercedese... 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites