Jump to content
FAS Goran
igor0511

Seat Leon FR 2.0 TDI

Recommended Posts

Menjac je bas odlicno odmeren, taman ima snage u svim obrtajima,  a i nije bucan auto + jako malo trosi.

 

@Martin probao sam na kratko  zf8 automatik. Cini mi se da je 2000-2200 obrtaja 150km/h :) od do 2.0 manuelaca mislim da je ovo najduzi prenos. 

 

@Bingodalton verovao ili ne ceo deo sa snimka je uzbrdica :) na ravnom je na 10-12l trenutna potrosnja. Mada realno gledati potrosnju na 200km/h je paradoks. Na 120-140km/h trosi osetno manje nego jtd/mjet i mrvu vise nego TDI 140ks.

Prosek ove voznje je bio 7.2l sa prosecnom brzinom preko 150km/h. Cela ruta nesto preko 200km i 30km magistrale na kojoj sam isao 100-120km/h

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam sa svojim kolima imao dva duza putovanja i to je prvo bilo 1500km od kupovine. 

U oba slucaja predjeno po ~1500km pri brzinama 130-160km/h i do sad nisam video potrosnju ulja. 

 

Sad ce mali servis i litar ulja koji sam kupio pri kupovini kola je netaknut iako su mi u servisu najavili da motor trosi ulje i da u periodu razrade moze da potrosi i preko 2l ulja u prvih 15 000km.

 

Na poslu imamo vise Octavia 2.0tdi 140 i 150ks i nijedna 140ks ne trosi ulje dok 150ks model ima bas solidnu potrosnju.

E sad da li je do nacina razrade motora ili konstrkucije ne znam :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 20/11/2017 at 6:40 PM, DraganUS said:

Jel imaju dpf?

Sent from my SM-J710F using Tapatalk
 

 

Imaju svi, mada su 140ks verzije iz one serije zagadjivaca i idu za nijansu bolje nego 150ks i trose oko pola litra do litar manje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostavljen auto danas da se uradi prvi servis (ulje i filter ulja i vazduha).

 

Posle citanja sta se sve pise o Porsche Ada prilicno sam iznenadjen. 

Cena servisa 13 000din dok se na Internetu provlaci prica o 30ak hiljada na prvom servisu, a posle i vise.

 

Takodje je bila prica kako na svoju ruku dosipaju tecnost za brisace, menjaju metlice i posle masno naplate.

Ljudi uredno pitaju da li da dosipaju / menjaju tecnost za brisace i sami su konstatovali da su metlice dobre i da nista ne treba dirati.

 

Poredjenja radi, mali servis za Stila sam placao oko 12 000din (uvek je tu bila i neka selna, nosac auspuha,.. + UFI filter, Selenia WR i skuplji filteri ulja i vazduha) i radjen je mali servis na 10 000km.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesi tu fenu dobio pre nego sto si rekao da ces utiske okaciti na forum ili posle? ;)

Sta stavljaju od filtera i ulja?
U Stohanovu mozes i original i zamenske delove, nisam siguran kako tretiraju automobile u garantnom roku.

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobio sam gratis pranje ( sto ako uzmemo u obzir koliko ja redovno perem kola vredi kao felna :) ).

Sipali su Castrol, cini mi se da je oznaka Long Life 3 ili tako nesto.

 

Sto se filtera tice rekli su mi da moraju originalni dok je auto u garanciji.

 

U vezi price o zameni filtera i da li zaista menjaju: takodje daju do znanja da moze da se gleda zamena na kameri i dobiju stari filteri.

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Markobgd said:

Jeftinije nego za 500l. 

 

Ne spominji, ako jos cuju da je dzabe pice dok cekas kola bice preplavljeni polovni automobili L-ovima :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koleginicin muz vozi b8 pasata 2.0 tdi, i mali servis je stvarno dranje, kaze da im na racunu pisalo 6000din ruke, i komplet servis ih je izasao bas nesto puno, ovaj put radili u Severu a inace na Adi, bas cu videti da mi slika racun, tako da mi ovaj tvoj racun zvuci smesno. Sta su ti sve menjali od filtera? Da li je i filter nafte menjan?
Inace u garanciji rade sa castrolom a van garancije sa shelom, osim ako ne trazis castrol.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene filter vazduha i ulja. Filter nafte ide na 30 000km.

 

Imaju foru da iako isti servis radi sve, drugacije naplacuju po brendu.

 

Cak sam citao i par zalbi da ne kosta jednako radni sat za A3 i A6 2.0tdi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da i to mi cudno,hteo je da ostavi pasata i uzme a6 uz doplatu, i pasata je kupio kod njih i sada ima oko 120000km i rekli mu da je sve skuplje minimum 30% pa cak i mali servis za isti motor, budalastina.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
47 minutes ago, igor0511 said:

Cak sam citao i par zalbi da ne kosta jednako radni sat za A3 i A6 2.0tdi.

Cenovnik radnog sata je vidljivo istaknut u Porsche Ada, i kao što kažeš nije isti za sve, već zavisi da li je A3, A4, A5, A6, A7, A8, ili je neki od Q Audija... :D  Takva im je politika, ali je jasno napisano na više mesta, pa ne kontam šta su imali da im se žale na to...

47 minutes ago, igor0511 said:

Kod mene filter vazduha i ulja. Filter nafte ide na 30 000km.

Znači, cena od 13.000 je bez filtera nafte i filtera kabine?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da.

 

Sa svim filterima rekose da je oko 25 000din cena bez popusta (ne znam koji je kriterijum za popust, ali danas su automatski uracunalibez pitanja). 

 

Tako da je, recimo, puna racunica na 30 000km sa Leonom oko 38 000din za male servise, a sa Stilom je to bilo 3 mala servisa od po 12 000din.

Niie bas realno poredjenje jer me niko nije terao da menjam filter nafte na svakom servisu na Stilu, ali ocekivao sam vece lupanje po usima.

 

Sve u svemu u poredjenju sa Stilom ispada da je registracija mrvu skuplja, redovni servisi neznatno skuplji + trosak kaska koji za Stila nisam imao.

 

Naravno tu je i gubitak u vrednosti koji je neuporediv, pogotovu sa Stilom koji je kod mene izgubio 900e vrednosti za 5 godina :D

 

Sto se zalbi tice verovatno ista stvar kao i za dosipanje tecnosti za brisace. Uredno ljudi pitaju da li da dosipaju i na radnom nalogu pise da li ce tecnost biti dosuta.

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako si dosao do te cifre za stila, ja sa svim ali svim filterima UFI i shell punom sintetikom kosta 8000din+ ruke koje negde ne placas ako kupis ulje ili u svim servisima kosta 1000din. Kako je onda ista cena ili za mrvicu skuplja?

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, igor0511 said:

Poredjenja radi, mali servis za Stila sam placao oko 12 000din (uvek je tu bila i neka selna, nosac auspuha,.. + UFI filter, Selenia WR i skuplji filteri ulja i vazduha) i radjen je mali servis na 10 000km.

 

 

Sam servis sa rukama je bio 10ak hiljada kod Nese +  uvek je bio neki neplanirani veci ili manji trosak u toku servisnog intervala.

 

Ako me secanje sluzi jednom cep kartera, pa nosac auspuha, creva rashladne tecnosti,..

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa da druze ali selne i nosaci ne spadaju pod mali servis, taj auto je vrednosti 2000€, presao 200000, logicno je da ce morati da se menja sve i svasta, ali to ne spada u cenu malog servisa.
A sto se tice to majstor Nese ne znam sta bi ti rekao, to je dranje, to je bese onaj majstor koji ti menjao ispravan zamajac?

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slazem se da nije deo malog servisa, ali je redovno bilo barem jedno sitno ulaganje uz mali servis tako da sam u racunici uvek stavljao da je mali servis okvirno 100e bio.

 

Sto se zamajca tice ne znam zaista sta da mislim. Moze Marko da kaze ili Sava posto su videli zamajac. Cinjenica je da nije lupao Stilo pre zamene zamajca i da su neke od vibracija nestale sa zamenom. E sad da li je majstor imao zamajac viska tada na stanju, da li bi moj zamajac prolupao za koju hiljadu km i kako bi se ponasao sa novim kvacilom sad nije ni bitno :)

 

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, znaci imao je dodatne troskove posto je mator auto i presao dosta, videcemo sta ce u tom dobu sve da se dodaje leonu na mali servis.
Znaci cena za stila mali servis koji podrazumeva sve filtere i ulje + ruke majstora je 10000din?
Koja je redovna regularna cena bez popusta za leona sa svim filterima za leona, 13000, 25000, 30000din?

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mogao je i na stilu da se radi servis na 30.000 kao na leonu pa bi bilo vise nego 3 puta jeftinije.

Mada mene mali servis kosta oko 50e, sam radim pa ruke ne placam, a za leona izadje oko 300e, i meni nije jasno kako je to za mrvicu skuplje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...