Jump to content
FAS Goran
igor0511

Seat Leon FR 2.0 TDI

Recommended Posts

@bane1321 Ma mi smo razmazeni, u jugicima sa krovnim nosacem smo putovali, ranije u fici.... No kako napreduje prostor u gepeku, tako zene imaju beskrajne zelje za popunjavanjem istog :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Razmazenost, znam :D

Ali to mi dodje kao neki nacin racionalizacije za vecim kolima. Jer nema nijednog drugog razloga da gledam nesto drugo jos koju godinu barem.

 

A sto se objektivnog tice, moji do 15e godine mog zivota vozili Yuga i svuda smo se lepo pakovali, cak i sa 5 putnika. Ali i nije bilo tada svoj gluposti koje su danas “neophodne” za bebu

Sto se kofera tice slazem se, racionalno nema kompromis. Ali ne volim ih ic :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

U principu, sad kad nosim najmanje mobilijara, imam najveći auto (mada smo i to rešili kavezom za ježa)!

U GP 1.2 jedno dete, u Bravu 1.9 dva deteta i nikad ništa od stvari u kabini samo gepek, doduše par puta sam morao da kažem historijsko ne (i da spavam u kolima)! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam sve pakovao u kolima uvek. Jednom sam za letovanje stavio kofer i u njemu su bila samo ona kisobran kolica i prenosivi krevetac, da ga nisam imao stalo bi i to u kola sigurno. Ovako sam kolica uvek ostavljao u koferu ispred smestaja, eto , nisam ih unosio unutra. Nisam ga nikad vise koristio, nosace dao kumu pre nekoliko godina :D

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je i moje pravilo, nosimo samo sto moze da stane u gepek i to ispod roletne/police. Nista preko toga. Jeste da prvo pakujem gepek pa se posle presvlacim jer se sav preznojim, ali sta je, tu je... :) 
Igore, seat je sasvim dovoljan, a odlican auto. Videces sve prednosti kompaktnog auta kada krene vrtic, pregledi kod lekara i ostale svakodnevne akrobacije sa parkingom. Sa velikim autom bih mogao samo da kukam kada treba da se parkiram u Sokobanjskoj npr. Tamo sam vodio klinca na vezbe par puta nedeljno pre 8 godina. I ovih dana radije idemo tvingom porodicno kada moramo da se zavlacimo negde po centru ili u neku slicnu guzvu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad smo kod vrtica, beskonacno je zgodniji npr. x3 od alfe 147, sa oba auta sam vise puta vozio dete u vrtic, samo stavljanje deteta u kolica, pa i vezivanje, a da ne kazem sto ima nekih povrsina gde samo sa dzipom mogu da se parkiram, a da nikome ne smetam blizu vrtica.

 

Sa druge strane recimo bmw 5 sa svojih skoro 5m duzine problematican za vrtic, takodje kad sam se pakovao za more vise mi je stvari stalo u bmw3 turing nego u bmw 5 limo, iako je na papiru gepek u trojci nesto manji, 500l naspram 520l, a nosio sam ne samo kolica obicna, vec sam nosio i sklopivi krevetic i dusek za krevetic u punoj velicini (ne onaj tanki) i svasta nesto i sve mi je stalo u gepek.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/27/2021 at 6:42 PM, Ivan said:

Meni zato najvise i lezi Compact klasa. Volim naravno i limuzine, ali za otvoren put... Ovo kako se "razvija" BG, sa manjkom parkinga, sve uzim parking mestima, ogromnim guzvama - za mene je veci auto samo veca patnja. Compact je tu neki kompromis da mozes i da se potrpas za dalji put, a da opet bude koliko-toliko podnosljivo za BG lokal. Vozio sam bas dosta i sluzbene 407, 508, CX-5, ali mi je nekako kad sednem nazad, opet Compact kao krojen za mene. Generalno, ta klasa i jeste decenijama unazad bila all-rounder i ubedljivo najprodavanija. Do ovog pomodarstva sa B i C Crossoverima.

Tu su negde. Klasican "golfovski" od 380 l , Bravo je na 400 l. Leon je i kraci nekih 7 cm.

Bas tako, ja sam zbog guzvi po gradu, tesnih parkinga i svih ostalih "blagodeti" zivota u velikom i "dobro" uredjenom gradu, presao u segment nize, C. Sadasnji auto je cca 34cm kraci od bivse AR 159, prosto neverovatno koliko tih 34 cm znace u svakodnevnoj guzvi po gradu i Beogradskim parkinzima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cestitam, koliko ks je mini i da li ti je problem 3v ipak decije sediste itd.

Aj na prvu loptu se vozi dete napred u kontra smeru, ali sta posle?

Послато са SM-A528B помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa posle u FR valjda, preći će on u Minija kada žena zakuka oko nepraktičnosti budženja sedišta pozadi :D 

 

Jel to beše BMWov agregat u Miniju ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala :) 

116ks je. Gledao sam i S-ove, ali sam se plasio kompresora. A i kazu da kompresor nema trika da trosi ispod 12l po gradu.

 

Sto se sedista i bebe tice, za sad nije posto je cerka i dalje lagana (nesto preko 6kg), tako da lako izmanevrisemo do sedista pozadi :) svkako nije idealno resenje, ali zena je bas htela 3v Coopera tako da sam morao da popustim.

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, igor0511 said:

za sad nije posto je cerka i dalje lagana (nesto preko 6kg)

Moj mali bije skoro 8kg posle 3 meseca (27.mog će 4.ti mesec), ženi ruke otpadoše kada ga podigne da podrigne. Prilično joj teško i da ga uzme u autosedište i spusti ga do auta (ne držim isto u kolima, lakše se spakuje pa montiramo sedište) dok nosiljku nema trika da nosi sama (mora obe ruke, nekako pomerena ručka nosiljke pa tim i centar teže, naginje se ka napred).

 

Proći će je čim je bude trebala 3-4x spakovati pozadi...sad but true...

Edited by ISV_01

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ISV_01 uh veliki momak - 8kg :D 

 

Mislim da ce biti i kod nas nezgodno kada beba oteza, ali nadam se da ce to biti kada prebaci 6 meseci i bude mogla da se vozi u normalnom smeru pa ce biti kudikamo lakse.

 

Ja bih najiskrenije uzeo Compass da se ni ne saginjem kada se pakujemo, ali visa sila :D 

 

Doduse nije realno na koliko mesta po BG moze Mini da se uparkira, a Leon ne moze. Sa te strane ce bas da nam znaci za do posla

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne pitaj, rastu kao sunđeri, već i sam vidiš :D 

 

Samo da se ti provučeš na jedina vrata tog Coopera dok je smotaš i osiguraš pojasevima (pošto verovatno još ne može na ISOFIX jer je u jajetu), pripašće ti muka...još se iznerviraš pa kreneš da se kuvaš i kudiš pa klinka bljucne pa odlepiš jer ti tesno...i tako :D Sa 5V je stvarno komotno, pa i onda naletiš da su pojasevi na Bravu bukvalno knap za vezivanje jajeta pozadi (bar za jaje koje mi imamo Baby Bear Origin iz kompleta) i imaš svega 2-3 cm lufta za manevar sa njima. 

 

Treba preživeti to vreme do 6M...nikad se ne zna, možda bude i pre (onaj čuveni problem da ili ima veću kilažu ili visinu spram starosti pa preraste jaje, a "zakonski i po pravilu" ne može u još u smeru vožnje, pa onda uzmeš neko 9-36 i obrneš je i tako....prokleta nauka), ovaj moj klinčos će sigurno biti u varijanti da preraste jaje spram težine jer je baš dugačak da ne kažem visok :D 

 

Ili ćete preživeti ili ćeš menjati kola...ko pre izdrži..

 

Mi smo odlučili da nekad uzmemo Musu/Ideu ili C3 Picasso, komforno, dovoljno veliko i usko za grad a da ga žena vozi. Bi ona i Mečku da vozi ko matorci njeni, al kad ču da je set kvačila za zamajcem 1000e, odustade brže bolje :D 

Edited by ISV_01

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čestitam! :) Baš je dobar.

 

Dete neće biti problem, sa godinu dana već može da se očekuje da nauči sama da se penje u sedište, a dotle će već izaći iz sintezisa.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala :) 

ja sam bas iznenadjen koliko je autic zanimljiv za voznju. Kao karting.

 

Jos je pride i lagan pa vuce kao da ima turbo.

 

I ja se nadam da ce za pola godine da ide sama u sediste, a do tad cemo vec izgurati. Ja se za sad lagano zavucem u sediste pozadi sa bebom u rukama pa se onda pakujemo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neka je sa srecom kupovina i da vas lepo sluzi! Ako se u miniju prednje sediste pomera napred i po sinama kad se ulazi pozadi, onda nije frka. Udjes ceo pozadi i ukopcas pojas preko nosiljke. Ja sam tako radio u starom bravu iako sam 193cm(ali 30Kg manje tada :) ). 
Videces kako cete radije manjim autom kada idete po gradu, parking je ipak najbitniji po centru, Adi i sl. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala :)

I bas tako, radije se zavucem na 2min nego da se mucim sa parkingom.

Doduse cena toga je da bukvalno ne mogu da stavim u gepek nase stvari za posao (iliti 2 laptopa) i moju torbu za trening.

 

Sto kaze prethodni vlasnik - prica se da je jedan cak i pola praseta uspeo da stavi u Minija :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, ISV_01 said:

 

 

Jel to beše BMWov agregat u Miniju ?


ne odgovorih na ovo. Jeste, ovo je BMWov motor, sa Getrag menjacem od 5 brzina.

Trebalo bi da je ultra pouzdan i  malo zedniji. Ali nije mi to neka frka jer ce biti u gradu gde ce svaki trositi fino, a i bitnije mi da nema skup zamajac ili turbo koji mogu da zveknu.

 

Inace sam i par dizela pogledao, ali bas su bili losi. Nekako se ne bih usudio da uzmem motor da turbinom i zamajcem toliko upitnog stanja.

 

@Ivan hvala :) 

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

U bre, kakvog si golfa mog'o uzeti za te pare pa još sa više vratiju. :D

Neka je ćera zadovoljna a mama ...srećna i u zdravlju se dovezli do novijeg. :thumbup:

Baš me živo interesira kakav je ovaj model pošto sam već neko vreme u potrazi za svoju ćeru.

Pratim iskustva. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala :) 

Bilo bi nezahvalno da napisem neke utiske posle 400km i prakticno bez uradjenog malog servisa (uradio prethodni vlasnik), ali ceo auto ostavlja utisak tvrdoce i kvaliteta. 

Po iskustvima sam svasta cuo i video sam par primera koji su odsvirali svoje odavno, ali verujem da je to normalno za ove godine.

 

Ono sto se nekom mozda ne bi dopalo je sto auto uopste nije lak za voznju. Servo je tezi neko Leonov u sport modu, menjac isto tvrd dosta, a sedenje je kao na podu. Sa druge strane, mislim da je ovo bas dobro za ljubitelje voznje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cestitam, da sluzi kako treba.

 

Lepo se vozi Mini, vuce kao lud, novijeg (R56, a tvoj je R53) sluzbenog sam vozio nekih godinu dana, sto kazes kao karting, a videces tek kakav je za voznju ako padne sneg, kao igracka.

A potrosnja, videces vec, ja nisam uspevao manje od 10L po gradu, a ume i do 15L da ode, racunaj 12L kao neki prosek.

Pozicija vozaca je nekako spartanska unutra, moras da se boris sa volanom, menjacem, pozicijom sedenja, tvrdocom auta...idealan za neki put pun krivina i uspona.

 

Moj je bio u osnovnoj opremi ali dobre zavrsne obrade, odrzavanje je bilo papreno, jer smo sve radili u ovlascenom servisu.

Smetalo mi je sto je nizak a ja visok, pa mi je trebalo prostora da se izvucem iz auta.

 

Za parking je sto kazes milina, staje tamo gde 70% auta nema sanse da se spakuju.

 

Jos jednom, cestitam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...