Jump to content
FAS Goran
igor0511

Seat Leon FR 2.0 TDI

Recommended Posts

@srdjos svacega sam se naslusao za nova kola stvarno. Cak i to da su manje pouzdana :D 

 

A sto se servisa tice videcu. Nije neki bauk 2.0tdi niti nepoznat sklop, pogotovu za redovno odrzavanje, ali opet ne bih u neki random servis da vozim kola.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za redovan servis, tj. zamenu ulja i filtera to mozes bukvalno u skoro svaki random servis, pogotovo ako mozes da gledas da budes siguran da ce sve odraditi. Za nesto ozbiljnije od redovnog servisa je problem vrlo cesto i u ovlascenom, a kamoli neovlascenom :)  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vala bas. Dodje mi da iskopam kanal

u garazi i krenem sam da odrzavam kola.

 

Dotle mi je doslo sa servisima da mi veliku ulogu u izboru automobila igra da li ce moci kod Gorana da se odrzava. Zato mi se i svidjaju nove Alfe, izmedju ostalog :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu se vidi koliko smo omatorili duhom, mada mozemo reci i da su to godine iskustva :D 

 

Kada si mlad najbitnije da uzmes auto koji ti se svidja i da pali radi ide, a ostalo ce da se improvizuje, resava u toku, trazice se majstor, ima da se ide kod majstora svako malo, mozda i svaku put kod drugog majstora itd. ali se vozis sta si hteo dok ti se ne zgade majstori :D 

 

Posle pocnes prema majstoru da gledas auto :D  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas smo Bingo i ja skoro pricali koliko je tesko naci dobrog majstora kad imas neki nesvakidasnji problem sa autom.. skoro sam imao problem sa ler gasom. Ostavio auto ovde u NS u jednom 'specijalizovanom' audi servisu, dva dana nisu znali sta mu je. Kaze, ne vidi se nista na dijagnostici... Zvao telefonom AWT-a iz BG, otisao isto popodne i problem resen.. senzor na railu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se ljudi smeju kada kazem da dajem prednost FLA vozilima zbog proverenog servisa.
 

Ali, godine losih iskustava i znam sta sve moze da krene naopako sa losim servisom ili pokvarenim majstorom. Cesto i ne bude tu lose namere, ali dzabe ti kada je korisnik ostecen.

 

@vagenovac jesam omatorio svakako :D nekad sam jedva cekao da prckam po kolima, a sad mi je cilj da ne podignem haubu. A i drugacije obaveze.
Dok sam bio na faxu za sve je bilo vremena na pretek i tad sam najvise sredjivao kola. 
Tih 2god rada sa Stilom posle su mi na nos izasle. Kad god krene da zeza ode jedan slobodan dan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je pre bio “izlet” odlazak kod majstora. Nesto naucim, gledam, pitam,..a sad razmisljam kako cu da izgubim nekoliko sati. Godine :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam sto uopste razmisljas o tome. Tebi je pravi servis tek na oko 200hkm, tad idi i u ovlasceni ako hoces, mala je razlika u ceni po meni. Do tada ti imas redovne servise, imas knjizicu sa intervalima o odrzavanju, sta se na kojoj km radi, pa radi po njoj kod nekog iole normalnog majstora. Ionako nema tu nista posebno, mali servisi, ulje u kocnicama, menjacu, plocice.. to mozes i sam samo da imas uslova :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Specijalizovan servis x marke uglavnom znaci da imaju dijagnostiku za tu marku automobila, da ih uglavnom rade, te da mogu imati i neke alate ako su specificni za tu marku, kao i da nece traziti gde se nalazi filter vazduha/goriva i kako se svidja, vec da imaju prakse.

 

Za sve ostalo, jbg druze sto bi majstori rekli :D  

 

Sto se tice servisa ne znam zasto razmisljas uopste toliko mnogo na temu, presao si cca 50k za 5 godina, da ga sledece 3 godine ili 30.000km ne vodis na servis uopste, vec samo da vozis verovatno ne bi ni stucnuo, a kamoli nesto vise.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto razmisljam? Pa iskreno nemam nista drugo da brinem oko kola pa eto :D 

 

u pravu ste. Bice 60-65kkm na 5 godina i jos za 2-3 nece stici do 100kkm. Do tad ne verujem da ce i plocice biti za zamenu.

 

Nego eto, kukam kako ovlasceni dere tokom garancije :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nastavi ti u ovlascenom i uzivaj. Ja osim Gorana jos uvek ne sretoh majstora a bio sam kod mnogo njih.

A mali servis i slicne gluposti znaju svi da odrade. Cim je nesto malo zahtevnije nema vajde.

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad je nesto vece moras sam da iskopac resenje i da im kazes sta da urade. Nedavno sam se naslusao lupetanja, neverovatnog, lose interpretacije dijagnostike koja se kosi sa cistom logikom. Retki su majstori koji razmisljaju i sa njima mi nije problem kad kazu da ne znaju, da nisu radili, kad nemaju taj problem. A takvi iskustveno izvuku zakljucke na osnovu drugih vozila koji su radili.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni i dalje nije resen problem sa prvom dok je hladan jer svi naklapaju i samo bi da uzmu pare za demontaze i probe. Susteri.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To i meni mnogo ide na zivce. Dok nisam otisao kod Gorana bilo je nedoumica i sa Stilom ciji je motorni sklop koncept iz 70ih godina proslog veka sa nakemljenim turbom. 
 

Mali servis i veliki su isto svuda mogli, ali kada je krenulo nesto da pisti, bilo je rastavljaj i menjaj. Pa onda zamene jednu remenicu i ono opet pisti.

Na kraju je skontam da pisti na 1400 obrtaja samo i onda slusaj, skidaj, cupaj,...

 

Da ne pominjem da sam zamenio zamajac skoro pa bez razloga jer je auto prodat 6 meseci nakon toga, ali ajd’, narednom vlasniku sam valjda olaksao.

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo dolazi Leon na 60 kkm cime postaje automobil sa kojim sam najvise kilometara presao (Stilo i Astra po oko 50kkm i Yugo i motor po 10ak, Delta mozda 20ak kkm sa moje strane).

 

Takodje je i 2.0TDI motor koji sam daleko najvise navozao jer sam i sa sluzbenim dodao po mojoj racunici jos 40ak kkm.

 

Nije mi dosadio, smesno trosi i lepo ide. Hteo bih nesto vece, vise zbog hira nego potrebe, ali nije sad prioritet tako da cemo da se druzimo jos barem 2 godine :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa da uzmem u boljem stanju moze samo novo da bude, a ne mogu da priustim zaista bolje novo (da bude veci auto, sa vise opreme i zaninljiviji motor). Tako da bolje da se strpim jos koju godinu i uzivam dok nema ulagganja osim malih servisa i guma

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, cene novih automobila su otišle u nebesa! A ti si uzeo dovoljno veliki auto (meni je Bravo završavao posao za nas 4, šurak sa njih 4, već duže vremena na more ide u VauVau Polu), sa odličnim podugačkim spiskom opreme i odličnim motorom, tako da bi u svakom slučaju izgubio dosta na kupoprodaji!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mene bas zanima da li je ovo privremeni trend ili realnost.

Pre 5 godina je mogao da se izbunari neki 2.0 dizel za oko 20000e ili cak i neki 2.0 turbo benzin za malo vise. 
Mogla je i D klasa sa manjim motorom da se nadje (Superb i Insignia 1.4t) u nekoj ok opremici.

 

A danas je sve to otislo na preko 30000. 
 

Jedino neki satro dzipcic moze da se uzme za slicne pare jer ih svi pravr, ali i tu se treba dobro opruziti da se dodje do dobre opreme.

 

Sve u svemu mislim da uz jedan krovni kofer ima Leon jos dosta da predje kod mene

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koji dzipcic sa 2.0 za te pare? :D

2.0 postala maltene kubikaza za top modele, (naj)jace motorizacije itd :D

Dobri su ovi novi mali motori ali su ipak novi 2.0 kudikamo bolji.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@vagenovac nisam mislio 2.0 dzipcic, vec da neki dzipcic moze da se nadje za citfru kao i pre 5 godina nevezano za motor :D 

Pre svega mislim na Renegade, Compass, 500X i Mazde kojima se cena gotovo i nije promenila tokom ovog perioda.

 

A sto se 2.0 dizel vs nesto slicno tice, ja mislim da nema sanse da nadjem motor koji bolje ide, manje trosi i ima istu autonomiju (tj da pregura 900-1000km bez sipanja / punjenja). Jednu stavku bolju je lako naci, 2 mozda, ali za sve 3 i dalje ne znam da ima negde. Naravno pricam o primetnim razlikama, da ne bude 0.2l na papiru i 0.1s u idelanom merenju ubrzanja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cene nekih modela koje sam gledao i merkao 2018:

  • Fiat 500l, 1.4 Tjet, 120ks sa plinom, laundž, 15.000
  • Suzuki SX4 S-cross, 1.0, 115ks, srednji paket, 15.200
  • Seat Leon, 1.2 Style, sa drugim kompletom točkova, 15.500
  • Toyota Auris, 1.6vvti, 132ks, u Luna opremi, 15.000
  • Reno Megane, 1.6 benzinac, srednji paket sa gomilom dodataka, do 15.000
  • Seat Arona, ne sećam se motora, launč, oko 13.500 je kretao
  • Čak je, čini mi se i Golf 7, 1.2 u klot opremi kretao od tih para...

 

A sad, knjiga spala na Fiat i Dačiju za te pare!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste, bio Golf cak i 1.6tdi 105ks za oko 16000e. 
Cak je bila i Ateca 1.0 za 17-18000. 
A sad sto kazes Dacia i poneki B SUV

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od svega toga pobrojanog meni je sx4 scross najbolji po pitanju prostora, a i cene. Tipa za 18-19k se uzme skoro full oprema. Ali je opet unutra spartanski, mnogo lima, jeftina rešenja... Ali takvi su trendovi, otišle su cene u ...

 

Iz današnje perspektive, najisplativije je uzeti 3-4 godine stariji d segment koji je na izumiranju. Treba zaobilaziti marke koje se previše reklamiraju tipa Pežo 508 (i insignija kao jeftinija varijanta), VW grupacija i sl jer će držati cenu. Treba gledati talismana i mondea koji se gasi. 

Koliko sam pratio, 3-4 godine stari talisman i Mondeo u maksimalnom paketu opreme, sa dobrom motorizacijom bude tipa 40% cene novog sa 70+kkm. Po meni je to bolja kupovina nego nov za 15k. Pogotovo što retko ko od nas pređe više od 50-70kkm dok su kod nas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...