Jump to content
FAS Goran
igor0511

Seat Leon FR 2.0 TDI

Recommended Posts

Za 1.9 mjtd u kvalitetu je 50 eur, kineski naravno oko 2000 din. Pricamo o originalima, pa sam se na te cene osvrtao.

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, počeli ste da upoređujete cene zamenskih filtera na Stilu sa zamenom u nečijoj garaži i cene originalnih filtera na Leonu sa zamenom u ovlašćenom servisu. Mnogo baba i mnogo žaba u isto vreme

Share this post


Link to post
Share on other sites
Za 1.9 mjtd u kvalitetu je 50 eur, kineski naravno oko 2000 din. Pricamo o originalima, pa sam se na te cene osvrtao.

Sent from my SM-A510F using Tapatalk


Zavisi, onaj koji ima brze prikljucnice je taj oko 6-7000 din, a onaj koji se zavrce na kuciste je 2000 din max. Obicno od 150ks su svi sa skupljim a 140 sa jeftinijim, 120ks nisam siguran da li ima i jednih i drugih ili samo skupljih. Za sve pricam o UFI-u a ne o kinezima

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas vala.

 

Ja racunam koliko je mene kostalo da se servis uradi pre godinu dana i danas. Nigde nisam racunao koliko minimalno kosta servis za Stila i Leona niti kako proci najjeftinije moguce.

 

Prica o cenama samo malih servisa i neracunanje ostalih ulaganja je meni pogresna. 

Dzabe mi sto je sam mali servis za Stila jeftiniji nego za Leona kada je uvek uz dodatne troskove bio tu negde.

 

Kada sracunam sva ulaganja moja racunica je da ce me Leon kostati dosta manje nego Stilo sto se godisnjih ulaganja tice. Naravno, zbog toga ce Leon i izgubiti daleko vise na vrednosti.

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedina razlika je sto si na Stilu imao komocije da svaki put menjas filter goriva i kabine, dok je ovde 13000 bez filtera goriva i kabine super stvar zato sto nije 25000

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
44 minutes ago, ChobbyNS said:

Mogao je i na stilu da se radi servis na 30.000 kao na leonu pa bi bilo vise nego 3 puta jeftinije.

Mada mene mali servis kosta oko 50e, sam radim pa ruke ne placam, a za leona izadje oko 300e, i meni nije jasno kako je to za mrvicu skuplje?

 

1) poredis ovlasceni i samostalni rad

2) nigde ne pise da se servis radi na 30 000km

3) nije mali servis za Leona 300e

4) takvim izborom parametara moze da dodje mehanicar i kaze da on zaradi 30e po malom servisu, a ja izgubim 300 :D

 

5 minutes ago, Sava said:

Jedina razlika je sto si na Stilu imao komocije da svaki put menjas filter goriva i kabine, dok je ovde 13000 bez filtera goriva i kabine super stvar zato sto nije 25000 emoji2.png

 

To stoji :)

Videcu za filter kabine ubuduce. Ufi filter i nove dizne mogu da teraju 30 000km.

 

Generalno mi nije bila poenta da pravim "novo vs polovno" niti da nesto dokazujem.

Cilj mi je bio da pokazem da odrzavanje novog nije nikakav bauk i da moze da kosta manje nego polovan automobil  koji se odrzava tip-top kod majstora.

 

Naravno da je jeftinije sam odrzavati auto i da nema trika da izadje ukupna racunica u korist novog, ali ovo je moja kalkulacija u koju ulazi i to koliko imam vremena da cackam oko kola, cekam popravke i koliko mi se (ne) isplati kvar na kolima i sa tom racunicom sam ja prezadovoljan u prvih godinu dana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svakako je nov auto najbolji auto.
Ali sam si uporedio cenu servisa stila kog si odrzavao gde si hteo i cenu leona kojeg odrzavas u ovlascenom, znaci odatle poredjenje odrzavanja stila kod nekog majstora.
Kazes stilo je imao na svakom servisu po jos nesto, pa i leon ima svakog meseca 200+€ za ratu, a to je na servisu tj godisnem nivou ~2400€+ mali servis koji je komplet oko 200? A stilo je tog trenutka vredeo toliko. Tesko da ces ti videti finansisku isplativost u koris leona, naravno pricamo samo o finansiskoj, kazem opet nov auto je nov auto i to ima mnogo svojih pozitivnih strana.
Stila si tipa platio 3000, spucao za par godina u njega jos 2000, i prodao za 2000, znaci 3 soma si los, leona verovatno platio oko 30000, za 5 godina ces minimum uraditi 5 servisa + jedan veliki+ posle 70-80000 km krecu svakakvi kvarici, prodaces ga za max 10000€, nema tu mesta poredjenju posedovanja dva totalno razlicita auta, i cenovno i po godistu, i brendu.... sve je sta ti zelis.
Naravno da znam da ti nemas vremena da se vuces po servisima i da razmisljas sta ce i kad sledece da ode, trebao ti nov, pouzdan auto i da ti odgovara, i to je sasvim u redu i podrzavam.

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

U pravu si da kod polovnog imas mali servis i u toku godine uvek neku sitnicu, termostat, amortizer, opruge, plocice, diskovi, nosac, crevo, sajlu,...

To na kraju izadje vise para nego odrzavanje u ovlascenom. Al ajd da sacekamo i veliki servis

E sad, kao i sto je receno, uzmi u obzir i amortizaciju vozila koja je za tvoj auto reda velicine 150 eur mesecno, ako ga vozis 2.000km mesecno. Za stariji auto je ta cifra do 50 eur (do 8.000 polovnjak) i onda se dolazi do prave racunice, tj. da te taj novi auto kosta oko 1.500 eur godisnje i da na kraju zavisi od tebe i tvojih potreba, da li je tebi to sto dobijas za te pare, taj nov auto, bezbriznost, uzitak, nove tehnologije,.. isplativo.

 

 

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao i Kuvalja, ne znam kako si dosao do cifre od 12 000 din za mali servis na Stilu :) ? Koliko se secam, isto je bio JTD u pitanju (zbog cene filtera goriva). Kao i vecina ljudi koji piskara na temi, ni ja nikada nisam stedeo na ulju, filterima i intervalu odrzavanja.

5l Shell Helix Ultra 5-40 je bilo 3450 din kod Mike, UFI filteri goriva, vazduha i ulja i Scu*o :) kabine su bili 4200 u Euroautu (sve sa 10 % popusta)

Sto mu dodje oko 7650 din iliti 63 EUR u mojoj varijanti sa kojom guram od 10-15000 km. Takodje, filter nafte ne menjas na svakom servisu (licno na svakom drugom) tako da ta cifra pada na oko 5900 din (49 EUR). Ako imas uslova i vremena zamenis sam, ili platis somica majstoru, u svakom slucaju manje od pomenutog.

Nisu naravno neke cifre u pitanju, ali ne mogu se vanredna ulaganja ubacivati u trosak malog servisa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Bingodalton said:

E sad, kao i sto je receno, uzmi u obzir i amortizaciju vozila koja je za tvoj auto reda velicine 150 eur mesecno, ako ga vozis 2.000km mesecno.

 

S obzirom da je Seat u pitanju i vise. Ja racunam da ce gubiti oko 2000e vrednosti godisnje u prvih 5 godina. I kasko racunica se slaze sa tim, tj kod njih je gubitak oko 1900e godisnje.

 

Slazem se u potpunosti da nema finansijske isplativosti u odnosu na Stila niti je ocekujem.

 

Samo sam ocekivao da ce me odrzavanje, kasko i registracija Leona bez kvarova kostati godisnje kao Stilo koji se kvario tako da sam prijatno iznenadjen.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I mnoooooogo više uživa. A to nema cenu. 

On 12/2/2017 at 4:37 PM, igor0511 said:

 

1) poredis ovlasceni i samostalni rad

2) nigde ne pise da se servis radi na 30 000km

3) ...

4) takvim izborom parametara moze da dodje mehanicar i kaze da on zaradi 30e po malom servisu, a ja izgubim 300

 

Tako je mene bumbar napeo da mu kažem koliko košta mali servis... pa druže, košta od 50 do 150eur pa ti sam izaberi koji ćeš da platiš za TVOJ auto a ja biram koji ću da platim za MOJ auto...

Edited by PremieRacing

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za tu cenu auta, da

Kod mene je racunica drugacija.
Za 4 god me je Grande kostao recimo oko 7.500, bez malih servisa, sa inicijalno kednim novim setom guma. I veliki servis tu ide. I njegovom nabavnom cenom.

Za te pare nisam mogao nista kupiti, tj mogao sam Chevrolet Spark 1.0 koji bi izasao i vise sa kamatom i kaskom, jedno 1.000 vise.
Vrednost takvog Sparka sada je oko 500 eur veca nego vrednost Grandea. Pricam o parama koje bih lako dobio za auto.

Kad sumiram sve, mogu da ih poredim cenovno i troskovno.

Ali da li je iscimavanje kod majstora vredno koliko voznja Grandea 1.9 napspram Spark 1.0 u nekoj baznoj opremi?
Sasvim sigurno, DA!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rekoh ja da zaista ne zelim da pravim novo vs polovno :)

 

Ima svako svoju racunicu i ne bih u to da ulazim.

Moja racunica je imala veliki ponder na utrosenom vremenu posto ne mogu sebi da priustim neispravan auto zbog odlaska na posao, fakultet,..da ne pominjem da ne bih imao ni kada da cekam popravak kola. Takodje, tu je i merak. Ne merak o onoj smesnoj prici o prdezu u kolima :D vec merak da se vozi auto savremenog dizajna sa dosta resenja koja izlaze iz njegove klase (LED farovi), kao i dosta tehnologiskih gadzeta koji su uvedeni u poslednjih par godina (full link).

 

Ono sto je neispravno po mom misljenju je poredjenje nejednakih stvari.


Na primer poredi se trosak kaska za nov auto i neuplacivanje kaska. Nigde ne pise da mora za nova kola da se placa kasko ako je vlasnik fizicko lice. Takodje, nigde ne pise da za polovan auto sigurno ne mora kasko. Stavise, da sam nasao 159/A4/Insigniu po mojoj meri nekoliko godina stare, sigurno bih uplatio kasko za njih, a vrlo moguce da bi i kostao kasko vise nego za moj auto.

 

Takodje poredjenje samostalnog servisiranja vozila i ostavljanja u ovlascenom su babe i zabe i mora da kosta ovlasceni daleko vise.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ova godina je, cini mi se, sa svim popustima koji su mi dali (zanimljivo da mi svi obracunavaju sami popuste bez i da pomenem :) ), oko 350e sa 24/7 podrskom u slucaju kvara, pokrivanjem troskova smestaja do 50e/dan/po osobi, osiguranjem guma i jos gomilom pogodnosti.

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eto, za f11 5god star je 3x više i to kod nekih a kod većine je 4x+

22 minutes ago, igor0511 said:

Stavise, da sam nasao 159/A4/Insigniu po mojoj meri nekoliko godina stare, sigurno bih uplatio kasko za njih, a vrlo moguce da bi i kostao kasko vise nego za moj auto.

 

Apropo ove rečenice...

Usput i za Deltu pre par godina kada sam se raspitivao je bilo cca 400-450e. Sada je manje sigurno ali je i ona tada imala oko 4god

Edited by Markobgd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za kasko se, koliko ja znam, uzima prosecna cena popravke i neki koeficijent nesreca sa odredjenim modelom vozila. Kako Leoni nisu bas cesti na ulicama + retko ko vozi jaci motor, ti koeficijenti su jako niski, a ne postoji poseban koeficijent za FR.
 Mogu da kazem da sam imao srece posto se nisam mnogo raspitivao oko cene radnog sata i kaska za Leona, a ispostsavilo se da je oboje daleko nize u odnosu na VW i Audi bracu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najveci faktor u kasku je koliko je odredjeni model pozeljan da se "pozajmi".
Sto se tice popusta, svi kao daju neke silne popuste bez da se trazi, ustvari je to realna cena, nego onda kupac bude zadovoljniji i lakse se odluci kad dobije silne popuste, tj kupi nesto daleko ispod cene, prosto je ne verovatno da svi imaju i ogromne popuste i jos ih sami obracunavaju bez cenkanja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^I ja mislim da koliko su pozeljni za kradju ima i te kako udela u ceni kaska. Pasati i golfovi su skupi za osiguranje, i moraju da imaju ugradjene sisteme protiv kradje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

B)

 

 

 

 

 

 

Samo toliko  -  B)

 

 

 

 

 

 

Razlog je prost, kad kupiš auto koji se ne krade onda uzmeš kasko osiguranje bez pokrića krađe i bude mnoooogo jeftinije... A i svi ti dodaci tipa 24/7, gume, stakla, svetlosna grupa, putnici, životinje i ostalo se posebno doplaćuju. Izbaciš šta ti stvarno ne treba i bude opet znatno jeftinije. A ne da ti oni kao fol šatro daju popuste i kao kobajagi imaš "gomilu pogodnosti" koje si u stvari platio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam racunao da je ova ponuda za kasko toliko dobra da mi se ne isplati da izvoljevam i menjam mnogo. Pogotovo sto u ugovoru stoji smanjivanje godisnje vrednosti polise za 15-20% cini mi se.

 

Svojevremeno sam gledao kasko za Stila i bio je 120-150e sa svim zezancijama koje sam ja hteo da pokrijem. Bio je plan da sredim sve ogrebotine i krenem da placam kasko, ali kako ogrebotine nikada nisu sredjene, nije bilo nista ni od kaska.

 

Kada pogledam fakturne vrednosti Stila i Leona i odnos cena kaska, ovo je super ponuda.

 

 

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...