stefankmn 159 Posted November 6, 2017 Pa i ja se dvoumim, ne bi ni ja na 40... Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5187 Posted November 6, 2017 Upropastili smo temu... Sorry igor0511 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted November 6, 2017 On je mo(u)d pa može da obriše Sorry Igi Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2823 Posted November 6, 2017 Nazalost nemam juridistiku za ovaj deo foruma, inace bi bilo Posto sam se uzeleo lampica namerno nisam dopumpao gume nakon zamene da bih proverio kako senzori rade. Nakon 10ak km pojavilo se upozorenje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stilisa 312 Posted November 6, 2017 (edited) Sta ti je stilo....usadi ljubav i prema lampicama. Ako ti ovo nije bilo dovoljno lampica, javi se. Imam najlepsu "cek endzin" Na koliko prijavi, tj koja mu je tolerancija za pritisak? Edited November 6, 2017 by Stilisa Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2823 Posted November 6, 2017 Nije Stilo bio nesto naporan sa lampicama, ali makar je egr palio check engine s vremena na vreme, cisto da ne bude monotona tabla Ja nemam senzore na ventilima vec preko ABS senzora gleda apsolutnu razliku u pritiscima. Nisam siguran na koliko prikazuje posto sada prvi put vidim upozorenne, a najveca razlika je bila 1.9 i 2.4. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted November 6, 2017 Isti sistem je i kod mene na autu ja mislim. Kada napumpaš gume na željeni pritisak uradi se rekalibracija i on tu vrednost uzima za traženu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13151 Posted November 6, 2017 Kod vas mora da se setuje posle dopumpavanja.Sent from my SM-G930F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted November 6, 2017 Ne bre. Nego jednom uradiš kalibraciju na željeni pritisak i taj uzima za referentnu vrednost. Neće svi da voze na pritisku koji rekla fabrika. Ili ti možeš da biraš..... šta ti možeš da biraš? Kad je otvoren i zatvoren stakleni krov ili koji ti je željeni pritisak? Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13151 Posted November 6, 2017 Svaki put kad ti bude ispustila guma i kad je dopumpaš, moraćeš ponovo da setuješ Nije to Citroen, pa da sam prepozna... glupi bavarac Sent from my SM-G930F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted November 6, 2017 Ne bre. Ne mora svaki put Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13151 Posted November 6, 2017 Ajd da vidimo Objasniću ti, da ne pišemo ovde... ili hoćeš tamo u svaštari da nastavimo? Sent from my SM-G930F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted November 6, 2017 Nemoj. Može ovde Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2823 Posted November 6, 2017 Meni je u pocetku bilo zao sto ne pokazuje pritisak vec samo anomalije, ali posle sam video da je to manja glavobolja ako se kupuje dodatni set felni. Uostalom da ne valja ne bi tako radio Seat i BMW kopirao Quote Share this post Link to post Share on other sites
Timke 16 Posted November 6, 2017 Bas konkretan auto.. Verujem da je uzivancija voziti FR..a da je pojava-jeste. 1 igor0511 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2823 Posted November 6, 2017 Kod nas jeste. U inostranstvu, pogotovu Austriji, ih ima toliko da ocekujem da bude novi Stilo za 10ak godina Mislim da je po prodajnim rezultatima cak i prevazisao vec Stila. A sto se ugodjaja tice moje subjektivno misljenje je da nudi apsolutno najvise za vozaca kome je bitno uzivanje u voznji u svom cenovnom rangu. Imam priliku da cesto isprobam razna nova kola, uglavnom C i D klase i gradske SUV i po mom misljenju FR 2.0 tdi moze da ide rame uz rame sa A klasom AMG trim, A3 s-line i Golfom GTD koji kostaju gotovo duplo vise. Jedini automobil slicne cene koji me je gotovo jednako odusevio bio je Focus ST. Ima dosta brzi i zedniji motor, ali zato ide daleko bolje. I nudi nesto losiju opremu od FR-a. Takodje, uz pokusaje pariranja Alfi na Leonu su uspeli da "ukradu" dosta italijanskog smeka koji ja obozavam. Pre svega polozaj centralne konzole koji gleda ka vozacu i ostavlja utisak kao da je cela kabina samo zbog vozaca napravljena. 1 gorank82 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13151 Posted November 6, 2017 Pa sad... Ne mogu baš svih italijana iz tog perioda da se setim, ali prvi auto sa zakrenutom centralnom konzolom ka vozaču koga se sećam je BMW E21. Ako pre njega nije bilo žabara sa tim rešenjem, onda ti zapravo voliš švapski šmek Sent from my SM-G930F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Timke 16 Posted November 6, 2017 Uvek je Seat bio malo topliji od Wagena, te eto mene u ovoj temi. Da pise Golf 7 i sta god posle ne bih ni otvorio temu Tvoj je bas smekerica Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2823 Posted November 7, 2017 @totti nisam znao za BMW da je prvi zakretao centralnu konzolu ka vozacu. Meni se to resenje nerealno dopada. Takodje, praksa koju mnogo automobila ima u zadnje vreme i koja me takodje odusevljava je postavljanje otvora ventilacije iza volana. Vrlo je prijatno kada se volan posle duzeg stajanja automobila na Suncu leti na brzinu ohladi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13151 Posted November 7, 2017 Kažem, ne mogu da tvrdim da nije niko pre njega, ali on mi prvi pada na pamet... Još od '75 Jel vidite da su švabe pioniri u svemu lepom i korisnom Sent from my SM-G930F using Tapatalk 1 PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5187 Posted November 8, 2017 (edited) 23 hours ago, totti said: Jel vidite da su švabe pioniri u svemu lepom i korisnom Kao recimo svetski rat, sistematsko uništavanje jevreja, metamfetamin i tako... Edited November 8, 2017 by PremieRacing 1 totti reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13151 Posted November 8, 2017 Pa dobro, i u beskorisnom... Ćutite vi žabari, da ne spominjemo ratove iz doba rimskog carstva Sent from my SM-G930F using Tapatalk 1 PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2823 Posted November 19, 2017 (edited) Isprobah i verziju 2017 excellence i zakljucak je da mi je drago sto sam uzeo verziju 2016 FR. Razlozi za to su: Excellence dolazi sa 16" gumama sa kojima je jako tesko preneti snagu na asfalt u prve 2 brzine tako da pri jacem dodavanju gasa auto bas lako zaslajfuje Volan i menjac su daleko lepsi na FR Auto je dosta nestabilniji sa manjim gumama i bez sport trim-a Nema modova voznje tako da je mrvu sporiji + volan se ponasa uvek izmedju sport i normal moda kod mene sto mi se ne svidja Nova rucica tempomata je ekstremno nefunkcionalna Nema panoramu Ono sto su prednosti excellence opreme u odnosu na kod mene je: Led svetla za maglu Elektricna rucna Start dugme Takodje, prvi put da sam stvarno mogao da vozim Leona na punom gasu vise od 100km posto su uslovi saobracaja i ogranicenje to dozvoljavali. Po cajgeru auto hvata 230km/h, a ono sto me je vise odusevilo je koliko je opusteno kruziranje na 200km/h. Evo kratkog snimka, 3/4 gasa, muzika dosta tiha i blaga kisa: Edited November 19, 2017 by igor0511 Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted November 19, 2017 Ovo je tamanПослато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites